Helluntaiseurakunta

Sellaista

Pitää olla tosi Suuri Lääkitys,jos HelluntaiSeurakuntaan liittyy, Sillee....

16

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SillilAAtikko

      Tai VapAAseurakuntAAn...

      • Sanatoon

        Niin pitää, mutta jos Helluntai-kirkkoon Pitää olla todella ruohossa tai Sukua Luterikkoon. sentyyppiset on kannanotot.


    • joopJoo_niin

      Joo, emäntä on koko ikänsä ollut helluntalainen, eli nuoresta neitosesta asti.
      Nyt hänelle on kirjoitettu lievä verenpainelääkitys, tosin ihmettelen, että miksi.
      Niin, yli 70- vuotias ja verenpainelääke D vitamiini.

    • Juudastelija

      -- hellari seurakunnan rahaston hoitaja ,ei ole taas antanut tiliotetta kassavarannosta jumalan aikoihin -- olen laskenut ,että joka vuosi meidän jengissä kassa paisuu 15000 eurolla / vuosi, pikku päissäni olen piluillut asiasta ,että tiliote on oltava seurakunnan nähtävänä 4 kertaa vuodessa ,joka kvartaali. !

    • Kristuspelastaa

      Joko uskoo tai ei usko. Jumala ei hyväksy vaillinaista uskoa. Oli 10 morsiusneitoa, viisi viisasta ja sitten viisi tyhmää. Viisi viisasta pelastuivat, viisi tyhmää joutuivat Helvetin tuleen. Samoin oli hiekalle rakennettu talo, ja kalliolle rakennettu talo, ei ollut muuta taloa tässä väliltä. Hiekalle rakennettu talo sortui, ja kalliolle rakennettu säilyi ehjänä. Lisäksi Joh. Ilm. 3:14-16 ”Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luomakunnan alku: ”Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani.” Mutta tärkeintä on kuulua seurakuntaa, ja saada seurakuntayhteys, ei ole pakolla pidä kuulua johonkin tiettyyn. Mutta ei mitään Buddhaa, Buddha on Helvetissä, ja muut ''jumalat'' ovat demoneita.

      • kui22

        Keille nyt kirjoitat ja mitä tarkoitat, Oletko itse se viisas ja muut tässä niitä tyhmiä neitsyitä? - no, niinpä tietysti..


      • KristusKiRisti

    • lääkityskohilleen

      On se kuitenkin hyvä,että paikalla on Parantaja,joka voi paatuneimmankin hellarin saada raiteilleen ;)

    • Läskimaha

      Nyt kaikki hyppimään pomppimaan ja ilakoimaan läskimahan kanssa.
      Käsiä voi kohotella pomppien,ja värisytellä sormenpäitään hurmiossa.
      Tärisytelkää itseänne.

      • kaatuilla

        Kaatuillakin voi.


      • Nähtyjakuultu

        Hirvittävää nuo kaatuilut.
        Ihmisen sisään niissä menee pahoja henkiä kätten päälle panemisten kautta.
        Ilmankos seurakunnat on täynnään pahanpuhujia,panettelijoita ym.
        He ovat niitä kaatuilijoita ja hurmahengen ottaneita monet.
        Perkeleellistä pilkkatanssia,he eivät edes tajua että saatana käyttää heitä.


      • Näkökulmaa1
        Nähtyjakuultu kirjoitti:

        Hirvittävää nuo kaatuilut.
        Ihmisen sisään niissä menee pahoja henkiä kätten päälle panemisten kautta.
        Ilmankos seurakunnat on täynnään pahanpuhujia,panettelijoita ym.
        He ovat niitä kaatuilijoita ja hurmahengen ottaneita monet.
        Perkeleellistä pilkkatanssia,he eivät edes tajua että saatana käyttää heitä.

        Ei niissä kaikki tanssi ei hypi eikä käyttäydy järjettömästi.
        Ainoastaan menestysteologian kannattajat toimivat niin.
        Iso osa kunnioittaa Jumalaa,ja etsii kristusta,eikä kokemuksia.

        Saas nähdä miten tilanne muuttuu,kun tulee valheoppeja lisää,tai kun niitä omaksuu kaikki seurakunnat.
        Hirveää menoa on monin paikoin jo nyt menossa,kuin suoraan jostakin afrikkalaisesta mustan magian menoista.

        Kannattaa pysytellä semmoisista erillään,ettei joudu osalliseksi heidän synteihinsä,vielä omiensa lisäksi,sitä ei voisi kestää kukaan järki tallessa.


    • kiinalohikäärme

      Kundaliinikärme. Youtube rajajoga. Hindujaegyptistä kaatuilee budhamunkit kaataa samoin sitten kaikki nauraa nirvanassa lattioilla ja okkulttinen musiikki kuuluu transsin aloitukseen sekä käärmehengen imeminen. Se asuu faaraoiden mahoissa joka herätellään musiikilla ja joikaamalla yhteenmenoon. Aaaaaaaaaa....... myös muslimit kaatuilee pyöriessään hurmoksiin ja kädet pitää olla ylhäällä. Shamanismisulttaanien kabbalaa. Alkeisvoimia Ne näkee meduusoja meditoi selvänäkemistä telepatiaa ja psykologiaa sekaisin newagea. Gurut vapautuu materiasta mietiskelyllä eivät tee töitä vaan keräävät muilta. Hindut kaatuilee ja nauraa.

    • helluntailaisenakin

      Helluntaiseurakunnassa, mihin minut on "rekisteröity" on mielestäni raamatullista opetusta. Armolahjoja on, mutta ne ovat Jumalan antamana lahjana uskon vahvistukseksi. Tärkeinpänä on opetuksessa pyrkimys läheisempään Jumala-suhteeseen ja ihmisten "kalastaminen" Herramme Jeesuksen tuntemuksen piiriin. Ihmistä ei koroteta, vaan kaikesta hyvästä annetaan kunnia Jumalalle. Ihmeet eivät ole itsetarkoitus. Aitoa kristillistä uskoa voi harjoittaa monissa eri "nimisissä" seurakunnissa, enkä ole huomannut toisten ryhmien mustamaalaamista seurakunnassani (päinvastoin jopa yhteistyötä esim. luterilaisten kanssa). Monet helluntailaisuuteen liittyvät kritiikit ovat yliammuttuja yleistyksiä. Itse tulin uskoon, ja paikkakunnallani havaitsin helluntaiseurakunnan opetuksen olevan terveelllä pohjalla. Kaikkeen toimintaan (valitettavasti myös hengelliseen toimintaan) ihmiset jättävät jälkensä omasta persoonastaan ja heikkouksistaan. Tältä ei voi täysin välttyä mikään evenkelinen uskonyhteisö. Minulla "hengellisenäkotina" on ainakin toistaiseksi helluntaiseurakunta, mutta se voisi olla jokin toinenkin. Varokaa tuomitsemasta...Tärkeinpänä on rakkaus Jumalaan, veljiin ja sisariin Jeesuksessa Kristuksessa ("suuntauksesta" riippumatta) ja tietysti yleensä lähimmäisenrakkaus.

    • MINÄSEOLIN

      OLEN LAPSENA KASTELTU JA KUN NUORENA JEESUS KUTSUI JASAIN UUDESTISYNTYÄ , NIIN RAAMATTU KERTOI SUUNNAN.
      EROSIN KIRKASTA KASTEEN VUOKSI

      • kossuristus

        Kirkasta oi ristus meille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe