Peppuseksiä miehelle, kokemuksia ja ajatuksia

Tykkään

Millaisia kokemuksia teillä on strap-oneista, dildoista jne?

Itse ole kyllä olen saanut naiseltani nautinnollista peppiseksiä strapilla.

11

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnekas_mies

      Itse olen myös onnekas, että olen löytänyt Naisen, joka pitää ja täysin rinnoin nauttii minun panemisesta =) eli suoritetaan ajoittain hieman ns. roolien vaihtoa...

      Kyllä se vaan ns. gutaa tekee ja spermat roiskuu ilman että kaluun edes kosketaan...

    • yöölkkk

      Tää on kyllä kunnon sikala ällöttää ajatuskin että pitäis tökkii ukkoo perseeseen ja töllistellä sen persreikää

    • hhfhjjhh

      Ihan mukavia kokemuksia on ollut. Minua on pantu dildolla ja strap-onilla peppuun ja oon nauttinut. Ja oman kalun laukeaminenkin siihen koskematta on ollut lähellä. Kannattaa kokeilla

    • straponvaimo

      KIvalta on joskus tuntunut, kun vaimo on ottaessaan minulta suuhun laittanut samalla sormen peppuuni. Samoin on joskus laittanut pienen tapin ja dildon. On tullut aina aivan hurja orgasmi.

      Pari kertaa vaimo on myös pannut straponilla. Ihan hyvältä on tuntunut, joskin strapon saisi olla hieman pienempi.

    • ceenceen

      Työnnä löylykauha perseeseen

    • assdd

      Kyllä dildo tai strap-on tuntuu mukavammalta pepussa

    • aneros

      Toimii! Meillä käytetään eturauhashierojaa tai sitten eukko hieroo sormella, tekee todella hyvää ja orgasmi on 10 kertaa rajumpi kuin normi orkku.
      Kaikki jotka ketjussa yökkäilee ei ole asiaa kokeillut eivätkä siitä mitään tiedä, pysykää pois jos niin yököttää. Vai olisiko kuitenkin niin että haluja olisi mutta ei kumppania jonka kanssa kokeilla, surullista. Jatkakaa siis omin käsin runkkaamista. :-)

      • kdjasjdjdasld

        Onhan tuo aika homoa...


    • jffefkeefmjj

      Ei ole homoa jos nainen hieroo..

      • HomoaSeOn

        Yhtälailla perseorkut siitä tulee, samasta syystä ne homppelitkin ottaa mielellään melaa anukseeen!


    • fejsjsjwjw

      Mun mielestä ei ole kauheasti eroa sillä että jos nainen saa kalua peppuun ja nauttii siitä ja sillä jos mies saa strap-onia peppuun ja nauttii siitä.
      Eikä kumpikaan ole yhtään homoilua.
      Itse olen heterosuhteessa ja saan silloin tällöin peppuuni joko dildoa tai strap-onia. Ja en pelkää sanoa nauttivani siitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2552
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      304
      2289
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2103
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1804
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1717
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1678
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1570
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1387
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1383
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1351
    Aihe