Ilmiantaja kulki yöllä.

Oliko hän Toteavainen, joka sai jo yliannostuksen totuudesta aloittamansa keskusteluun:
"Porttokirkon toimitusko pätevä."

Saattoi olla myös Vanha tuttu, joka hänkin sai tarpeekseen totuudesta aloituksessaan:
"Jumala on viisas, kun sitoi Teuvon tänne.

Eikä tämäkään heille riittänyt, kun veivät mennessään myöskin nimimerkki Rakkaus totuuteen aloituksen:
"Lahkoarmeijat Teuvon kimpussa."

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt ovat tämänkin palstan jumalan palvelijat poliisilla uhkailun lisäksi myös oivaltaneet tämän Raamatun totuuden:

      Nyt kuulen monien kuiskivan: "Näettekö, kauhua kaikkialla!" "Antakaa ilmi!" "Annetaan hänet ilmi!" Jopa ystävät vaanivat heikkoa hetkeäni: "Ehkä saamme houkutelluksi hänet ansaan! Silloin hän on vallassamme, ja totisesti me kostamme!"

      Ja Kostaja hiippaili viime yönä ensimmäisen kerran palstauudistuksen jälkeen.

    • Jokainen totuuden poistattaja on jo tullut Jumalan paaduttamaksi, joten tekevät hyvää palvelusta omalle jumalalleen, Saatanalle, kun uhmaavat tätä Jeesuksen käskyä:

      "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

      Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.

      Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?

      Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', h änvastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

      Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."

      Eivät he vahingossakaan valheen ja vääryyden viestejä ole pois vaatimassa.

    • Ilmiantajilla on Juudaksen kohtalo, vihaajana, kavaltajana ja lopulta murhaajana.

      Tuo viha syttyy sitä henkilöä kohtaan, joka paljastaa hänen henkensä Saatanan hengeksi. Juuri niin kuin Juudaksellekin kävi:

      "Jeesus vastasi: "Se, jolle annan tämän leivänpalan." Sitten hän kastoi palan ja antoi sen Juudakselle, Simon Iskariotin pojalle.

      Silloin, heti kun Juudas oli sen saanut, Saatana meni häneen. Jeesus sanoi hänelle: "Mitä aiot, tee se pian!"

      Ja lopulta tällainen totuuden vihaaja , ilmiantaja, kokee murhaajan kohtalon, vaikka ei veljeään ole murhannutkaan, vaan ainoastaan vihannut:

      "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

      "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

      • Sietämätön

        Aika rajua puhetta! Kannatko siitä myös vastuun?


      • Sietämätön kirjoitti:

        Aika rajua puhetta! Kannatko siitä myös vastuun?

        Totuus on todella rajua kuunneltavaa, varsinkin kaikille Jumalan paaduttamille, kun he sitä ensimmäisen kerran elämässään saavat kuulla.

        Niin se oli jo silloin, kun Jeesus Kristus totuuden maailmaan toi:

        "Tämä on se leipä, joka on tullut alas taivaasta. Se on toisenlaista kuin se ruoka, jota teidän isänne söivät: he ovat kuolleet, mutta se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti."

        Näin Jeesus puhui opettaessaan Kapernaumin synagogassa.

        Tämän kuultuaan monet hänen opetuslapsistaan sanoivat: "Sietämätöntä puhetta. Kuka voi kuunnella tuollaista?"

        Vastuun kantaminen on todella helppoa, kun totuudessa pysyy. Mutta voi minua jos siinä en pysy:

        "Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua .Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään."


    • "Jeesus vastasi: "Se, jolle annan tämän leivänpalan." Sitten hän kastoi palan ja antoi sen Juudakselle, Simon Iskariotin pojalle."
      Silloin, heti kun Juudas oli sen saanut, Saatana meni häneen. Jeesus sanoi hänelle: "Mitä aiot, tee se pian!"

      Varokaa juutalaiset kristittyjä, ne voivat syöttää teille leipäpalasessa perkeleen.

      • Yritä pysytellä totuuden kärryillä, vaikka se ei helppoa ole.

        Saatana oli mennyt Juudakseen jo ennen tuota Jeesuksen opetuslapsilleen tarjoamaa viimeistä ehtoollista.

        Kas näin se tapahtui:

        "Happamattoman leivän juhla, jota kutsutaan myös pääsiäiseksi, oli jo lähellä.

        Ylipapit ja lainopettajat miettivät miettimistään, millä keinoin saisivat Jeesuksen raivatuksi tieltä, sillä he pelkäsivät kansaa.

        Silloin meni Saatana Juudakseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi; hän oli yksi kahdestatoista opetuslapsesta.

        Hän lähti ylipappien ja temppelivartioston päällikköjen luo ja keskusteli heidän kanssaan siitä, miten toimittaisi Jeesuksen heidän käsiinsä.
        He ilahtuivat ja tarjosivat hänelle rahaa.

        Juudas suostui tarjoukseen ja etsi nyt sopivaa tilaisuutta saattaakseen Jeesuksen heidän käsiinsä kaikessa hiljaisuudessa.

        Jeesuksen tarjoamalla aterialla, kun hän paljasti Juudaksen hengen Saatanan hengeksi, se henki aktivoi tämän historian suurimman ilmiantajan Saatanan tahdon toteuttajaksi.

        Tämä sama kuvio toistuu tällä palstalla aina silloin, kun jonkun ihmisen henki paljastetaan Saatanan hengeksi. Hän aktivoituu, ja hänestä tulee kavaltaja ja hän ilmiantaa totuuden kirjoittajan ylläpidolle, joka suorittaa lopullisen likaisen työn.


      • Kiertelijä

        Voiko saatana mennä ihmiseen ja lähteä pois jonnekin muualle välillä ja sitten palata jälleen takaisin?

        Juudas-Pergamon-Juudas välisiä reissuja, esim.


      • Kiertelijä kirjoitti:

        Voiko saatana mennä ihmiseen ja lähteä pois jonnekin muualle välillä ja sitten palata jälleen takaisin?

        Juudas-Pergamon-Juudas välisiä reissuja, esim.

        Ei se tällaisesta ihmisestä minnekään lähde, jonka sisin ihmisopeilla puhdistetaan sen asuinsijaksi, kuten ilmoitettu on:

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

        Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."


    • "Tämä on se leipä, joka on tullut alas taivaasta. Se on toisenlaista kuin se ruoka, jota teidän isänne söivät: he ovat kuolleet, mutta se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti."



      Miten tommenen leipä, josta saatana astuu ihmiseen, voi olla taivaallista ja sillä elää iankaikkisesti. Kristityillehän sana saatana tarkoittaa pahuuden voimia.

      Toisessa kielessä se tarkoittaa jotain muuta, mutta ei siitä nyt tällä kertaa.

      • Älä nyt sotke kahta eri asiaa leivästä.

        Tällä leivällä Jeesus tarkoittaa hänen Henkeään, joka annetaan taivaasta niille, jotka Jumalaa tottelevat.

        Leivän lisäksi myös saman Hengen vettä:


        "Joka juo tätä vettä, sen tulee uudelleen jano,"

        Tämä vesi on näiden maallisten kaivontekijöiden kaivoista saatavaa vettä.

        Mutta tämä vesi on Pyhän Hengen vettä:

        "mutta joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä."

        Menikö tämä, kuten tavataan sanoa, "sinulle jakeluun?"


    • Jospa Teuvo Suni nyt vastaisi näihin kysymyksiin, jos ymmärsi mitä tarkoitin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      118
      2177
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1308
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      312
      1013
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      83
      949
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      85
      913
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      680
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe