Putinin suosio Venäjällä edelleen erittäin korkealla
Tuoreet Venäjällä tehdyt ja torstaina julkaistut mielipidemittaukset osoittavat, että presidentti Vladimir Putinin suosio on pysynyt erittäin korkealla, vaikka geopoliittinen tilanteen kiristyminen ja lännen vastakkainasettelu on alkanut vaikuttamaan venäläisten arkeen. Kahden tutkimuksen mukaan Putinia kannattaa ehdoton enemmistö, 74-80 % venäläisistä. Toisen tutkimuksista oli suorittanut lännen AP-uutistoimiston Press-NORC tutkimuslaitos, joka osoitti 85 % kannatuksen. Levada-säätiön tutkimuksen mukaan Putinin kannatus olisi 82 %. Putin on pitänyt torstaina jälleen vuosittaisen pitkän kansalaiskeskustelun suoran televisiolähetyksen kautta venäläisten kanssa, joka antaa mahdollisuuden kansalaisille kysyä presidentiltä omia kysymyksiään. Putinin avoimuus on osaltaan ollut omiaan lisäämään luottamusta Kremliin.
http://ic.pics.livejournal.com/meoinkie2/15090507/200722/200722_original.jpg
Eläinrakas Vladimir
8
<50
Vastaukset
- VladimirOsaa
Putin on niin kovasti eläinrakas, ettei häneltä ole turvassa yksikään sika tai lehmä, joka sattuu vain selin olemaan!
- toisinpäinvain
Itse olet on niin kovasti natorakas, ettei sinun solvauksiltasi ole turvassa yksikään toisinajattelija, joka sattumoisin kertoo faktaa naton turmeluksesta.
- MitenPäin
Oliko Putin se toisinajattelija, joka sattumoisin kertoo faktaa naton turmeluksesta?
- Hyväkö
Voiko tuota nyt sanoa hyväksi tulokseksi. Yleensähän vastaavissa jutuissa kannatus on ollut yli 100%
- SuosioLaskee
Ja "venäläisaellä ääntenlaskulla" on vaaleissa päästy myös helposti päälle 100 %:n!
- jouh
Natolaiset luulevat muitten tekevän samoin kuin he itse.Jos naton kannatus ilmoitetaan oikein,se ei ole paljon.Täällä on muutama hörhö.
Venäläiset ovat rehellisiä.Ei tarvitse väärentää kannatuslukuja. - Nauruakolmannella
jouh kirjoitti:
Natolaiset luulevat muitten tekevän samoin kuin he itse.Jos naton kannatus ilmoitetaan oikein,se ei ole paljon.Täällä on muutama hörhö.
Venäläiset ovat rehellisiä.Ei tarvitse väärentää kannatuslukuja.Jep jep
:-D - Anonyymi00008
jouh kirjoitti:
Venäläiset ovat rehellisiä.Ei tarvitse väärentää kannatuslukuja.Miksi pitäis väärentää? Jos suosio vähenee, tulee toinen tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753