Minulle laitettiin silta etuhampaisiin. En halunnut puudutusta. Ylös noustessa huimasi, Huoltoasemalle pysähtyessäni tunsin pahoinvointia, Istuin hetken paikoillani. Kun avasin oven ja aioin mennä ulos, en tahtonut pysyä pystyssä, oksensin siihen auton viereen.
Sitten ambulanssissa tutkimukset, sydänfilmit ym. Konsultaatio sairaalalääkärin kanssa, sydänfilmit minun normaalini, omaan terveyskeskukseen, jossa lääkäri liikkeillä tutki mahd. aivohäiriöitä, Normaalit. Oksensin siinä tuolissa ja hetkeksi meni taju. - Kotiin mennessä kova oksetuksen tunne ja lysähdin polvilleni.
Kotona tilanne rauhoittui, voin jonkin ajan kuluttua alkaa hiljalleen syödä. Epävarmuutta koko päivä ja seuraavanakin lounaaseen saakka. Sen jälkeen normaali olo.
Onko teille tullut tällaista hammashoidon jälkeen.
Pahoinvointi ja pyörrytys hammashoidon jälkeen
3
368
Vastaukset
- Anonyymi00003
Eilen hammaslääkärissä laitettiin viimeiseen takahampaaseen ylhäällä vasemmalla uusi paikka, vanha amalkaani putosi yllättäin edekkisenä päivänä.
Tänään kärsin pyörryttävästä olosta koko ajan, on lauantai en soittanut lääkärille on lauantai!?
Katson huomiseen- Anonyymi00004
Hammashoito voi aiheuttaa pelkoa tai jännitystä, mikä voi johtaa verenpaineen laskuun ja huimaukseen.Kova hampaiden narskuttelu tai paikkauksen aikana suun pitäminen auki pitkään voi johtaa purentalihasten ja yläkaulan jumeihin, mikä aiheuttaa huimausta. Paikkauksen jälkeen hammas voi olla kipeä tai vihloa, erityisesti jos paikkaus on ollut syvä. Tämä voi aiheuttaa stressireaktion, joka tuntuu huimauksena.
- Anonyymi00005
Käsiteltiinkö toimenpiteen aikana amalgaamipaikkaa?
Sanotaan, että amalgaamin sisältämällä elohopealla on ko. taipumuksia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584