Eilen ja tänään

Eilen illalla söin lihapullia, perunamuusia ja ruskeaa makukastiketta.
Juomana cola, lihaliemi, mölö, RD energiajuoma ja lemon green tea.

Tänään söin curryriisiä yrttisyydellä ja poppikset paistinpannutettuna, sekä pari voikkuleipää juustolla. Juomana meni mölöä ja RD energiajuomaa.

Ulkona sataa lunta, eikä ole enää kova nälkä niinkuin oli esim lauantaina ja sunnuntai aamuna.

Olen pohtinut, että jos aamulla on nälkä niin ihminen voisi ehkä siirtyä kuivapuuroon? Olen joskus aiemminkin syönyt kuivapuuroa voikkusilmällä ja suolaropseella, eikä se muistaakseni ollut ollenkaan hassumpaa. Vaan itseasiassa aika napakkaakin suutuntumaltaan.

Pitäisi kokeilla, joskus jos olisi alelaarissa kuivachilejä, kuinka ne sopisivat kuivapuuroon?

7

127

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paskaaaa

Minkälaisen kakin pyöräytit noilla eväillä? Vaalenruskea vai tummanruskea?

Tuliko pitkänä pötkönä, vai pienissä erissä, lumpsahduksina?

• ravintoneuvoja

Cola on parasta metallinkiilloitus nestettä .Tahrautumat lähtee kuin " kuppa töölööstä ".
      Vaihda juomaksi raikas vesi ,ja sekin ennen taikka jälkeen aterian .
      Laskutus neuvosta seuraa perästä ,kuin peräpukama .

• ruokavaliolla

Tunsin erään ,joka söi lihapullia ,ja kuoli .Toinen söi homejuustoa, sama juttu .
      Mitäs sitten ?

• Patriotsagain

Lunta satoi meilläkin 50 senttiä ,ja yöpakkasta 31 astetta ,mutta muuten hyvin maistui
      Chicken with Curry sauce ,potato and green salad with KENYs dressing ,jum,jum .
      New England Patriots won the Super - Ball 49 .
      Too - do - loo buddy .

• ohåoäg

Minä söin eilen 200 g naudan jauhelihaa täysjyväspagetin kanssa sekä vihersmoothien (avokado, mustikat, pähkinät, salaatti). Jälkiruuaksi Rainbow:n Partymix-karkkipussi. Juomaksi vettä ja tiivistemehua

Tänään söin tonnikalaa purkillinen, vihreitä linssejä keitettynä sekä vihersmoothien. Jälkiruuaksi Stratos-suklaapatukka ja lasillinen kylmää O'boy-maitokaakaota.

Eilisen syömiset maksoivat n. 6 euroa. Tänäisen syömiset maksoivat n. 5 euroa.

Ruokavalioni on halpa, terveellinen, ok-makuinen, ja ruuansulatus toimii säännöllisesti ja moitteettomasti, jos jotain kiinnostaa.

• Smoothie on tosi jees. Samoin kun on lassi. Ihan hyvää settiä kaikki. Mä en monesti syö hemuja. Ja vältän fisua, tomaattia ja ketsuppia. Mut mulle on ihan okei, jos ne on jonkun toisen juttu.

• sadepäiväpuuhaa

Ulkona sataa lunta, eikä minulla ole enää niin nälkä kuin lauantaina..:::))) Miten asiat liittyvät toisiinsa.....Voi noita lasten juttuja, kaikkea ne ala-aste ikäiset tenavat keksivät tänne kirjoittaa vääntää...::))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      130
      1854
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      151
      850
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      810
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      772
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      712
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      681
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      274
      672
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      44
      667
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      602
    Aihe