15 vuotiaalla pojallani syvä kuopparinta ollut syntymästään saakka. on kuvattu odottelemme tuloksia. poika kovin huolissaan armeijan kriteereistä jotta huolivatko sinne. poika urheilee ym eikä vielä ainakaan ole oloaan millään tavoin moittinut. lääkäri ei osannut arvioida armeija kelpoisuutta sanoi että onhan ne sielä aika tarkkoja...
syvä kuopparinta onko este armeijaan menolle..
3
1982
Vastaukset
- nimim
Pojallani,joka on jo reillusti yli kaksikymppinen,on myös "kuopparinta",niin on myös hänen isällään.
Tuo ominaisuus ei ole vaikuttanut mitenkään kummankaan elämään.Molemmat ovat käyneet intin ja harrastavat hyvää fyysistäkuntoa vaativia liikuntamuotoja.Mielestäni he ovat ikäluokkiinsa verrattuna "huippukuntoisia".
Ei ole mitään syytä huoleen!
Meillä jokaisella on omat erityispiirteemme,tämä ominaisuus on vain yksi monien joukosta!
Hyvää jatkoa!- paulis
KIITOS. LÄMMITTI MIELTÄNI.
- Onononono
Kyllä on syytä huoleen jos rintalasta painaa sisäelimiä(sydäntä, keuhkoja). Armeijassa ovat tosi tarkkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386