Kuinka ehdottomia naisilla on nämä kriteerit? Olen tähän asti olettanut, ettei kukaan niitä huvikseen sinne kirjoita joten en ole lähestynyt sellaisia joiden kirteereihin en sovi.
Itse törmään lyhyenä miehenä (172) usein pituusvaatimukseen, joka voi olla 165 pitkällä naisella 185. Vaikka muuten sopisi kriteereihin. Onko mitään järkeä silti lähestyä, ettei tule sitä iänikuista itkua profiilin lukemattomuudesta.
Deittiprofiilin kriteerit
27
150
Vastaukset
- 173
Oman kokemukseen ne on aika lailla niin tiukat kun niissä lukee, itse 173cm ja harvoin tulee vastauksia sellaisilta joilla lukee tuo 180cm.
Voihan se tosiaan olla että jos nainen on sinne tuollaisia kriteereitä laittanut, niin sitten myös on tosissaan niiden kanssa, ja ehkäpä muutenkin niin suosittu yksilö että on varaa pudotella miehiä jatkosta noin vain.
Mutta kuinkahan monella naisella siellä nyt sitten oikeasti mahtaa noita pituuskriteereitä olla, itselleni kun ei tullut kyllä mieleenkään sellaisia laittaa. Luultavasti ne vähemmän vaatimuksia esittävät saavat muutenkin niitä viestejä vähemmän, joten sellaiselta voisi olla hyvät saumat saada ylipäätään vastausta takaisinkin päin.
Itseäni kyllä hieman ihmetyttää se, että jos mies on ihan oikeasti lyhytkasvuinen (eli siellä 150 cm:n kieppeillä), niin onko aivan pakko yrittää saada sitä päätä pitempää naista, kun lyhyempiäkin olisi runsaasti tarjolla. Itse hieman keskivertoa pitempänä naisihmisenä (kuitenkin alle 170) kelpuuttaisin itseni pituisen tai hieman lyhyemmänkin miehen, mutta semmoinen parikymmentä senttiä pituuseroa minun hyväkseni alkaa olla jo vähän liikaa.
Tietysti jos niillä aivan kaikilla lyhyillä naisilla on vaatimuksena se >180 cm, niin pahoittelen purnaustani, mutta jotenkin epäilen ettei näin kuitenkaan ole.- deitille
Eihän niitä tietenkään kaikilla ole, mutta paljon niitä silti on. Luultavasti minun kohdallani se korostuu hieman, kun sitä ensimmäiseksi katson. Ymmärrän kyllä, ettei nainen kovin paljon lyhyempää halua, mutta kun ei saman mittainenkaan käy. Ilmeisesti niillä on sitten niitä edustustilaisuuksia niin paljon missä ollaan korkokengillä ja hölmöltähän se näyttää lyhyempi kumppani. Jokainenhan toki laittaa sellaiset kriteerit , kun tykkää se ei kenellekkään kuulu. En minäkään huoli läskipersettä.
"En minäkään huoli läskipersettä."
No kannattaako läskiperseen sinua lähestyä? Arvaan että ei. Ei pitäisi siis olla vaikea päätellä, että vastaavasti ei kannata lähestyä naisia, joiden kriteereihin et itse mahdu.
Itse olin nettideittiaikoinani tarkka siitä, että lähestyin vain niitä miehiä, joiden kriteereihin varmasti mahduin, ja samaa odotin miehiltä. Eli ei ne kriteerit turhaan siellä ole.
- trollibensa
Miehenä joudun laittamaan kriteereihin ala- ja yläikärajan korkeammaksi kuin mitä todella tarkoitan ja mihin olen valmis.
Vain siksi että kohderyhmään kuuluvat muutoin jättäisivät lähestymättä. Naiset kun eivät oikein ymmärrä että 30 naisena tilanne on eri kuin parikymppisenä ja etä nelikymppisenä juna on jo mennyt ellei kyseessä ole geeneiltään poikkeuksellinen yksilö.
Koomisesti sitten joku vuoden tai pari alle kriteerini alaikärajaa olevat lähestyvät anteeksipyydellen etteivät täytä kriteerejä mutta.....
Tosin tuo ei enää ole tätä päivää koska suoli24 treffipalstalla ei enää ole kuin jämäpalat muiden ollessa Tinderissä.- junakulkee
Siis puhut ihan sekavia. Jos olet itse alle kolmekymppinen, niin kannattaa tietysti laittaa hakuun sitä mitä haet, eikä itseäsi vanhempia. Ei juna ole keneltäkään missään iässä mennyt, kun hakee niitä suht omanikäisiä. Huomaat kyllä kun ikää tulee, nyt nuorena miehenä tietysti nelikymppiset tuntuvat vanhoilta. Onhan toki nuoria, joille keski-ikäinen on ihanne, mutta ei se kovin yleistä ole.
- vastausgg
Trollibensa, mikä sinä olet sanomaan naisille, minkä ikäistä heidän pitää etsiä? Ei kaikkien mielestä nelikymppisen ole ikivanha varsinkin jos on itse nelikymppinen ;)
- trollibensa
vastausgg kirjoitti:
Trollibensa, mikä sinä olet sanomaan naisille, minkä ikäistä heidän pitää etsiä? Ei kaikkien mielestä nelikymppisen ole ikivanha varsinkin jos on itse nelikymppinen ;)
Missä minä tuossa sanon naisille minkäikäistä pitää etsiä? Tuon pikemminkin esille sen tosiseikan että jos laadukas nainen haluaa laadukkaan kumppanin niin markkina ei enää ole hänelle sama yli nelikymppisenä kuin mitä se oli kaksvitosena. Toisin sanoen, omanikäisen laadukkaan kumppanin saaminen on naiselle perin hankalaa iän lisääntyessä koska markkinat jotka nuorempana olivat täysin naisten hallussa, muuttuvat miehiä suosiviksi.
Parhaiten sen huomaa 34-35 kahden loppututkinnon kauniiden, hoikkien, hyvävartaloisten ja sinänsä ihan täysipäisten, fiksujen lapsettomien naisten kumppanihauista. Haetaan omantasoista tai parempaa samanikäistä eikä ymmärretä että sellaisilla miehillä on niin paljon kysyntää ettei ko. nainen pärjää siinä tilanteessa.
Poikkeuksia toki aina on mutta tuossa lyhyesti ja karkealla tasolla. - dsafsdsasasda
trollibensa kirjoitti:
Missä minä tuossa sanon naisille minkäikäistä pitää etsiä? Tuon pikemminkin esille sen tosiseikan että jos laadukas nainen haluaa laadukkaan kumppanin niin markkina ei enää ole hänelle sama yli nelikymppisenä kuin mitä se oli kaksvitosena. Toisin sanoen, omanikäisen laadukkaan kumppanin saaminen on naiselle perin hankalaa iän lisääntyessä koska markkinat jotka nuorempana olivat täysin naisten hallussa, muuttuvat miehiä suosiviksi.
Parhaiten sen huomaa 34-35 kahden loppututkinnon kauniiden, hoikkien, hyvävartaloisten ja sinänsä ihan täysipäisten, fiksujen lapsettomien naisten kumppanihauista. Haetaan omantasoista tai parempaa samanikäistä eikä ymmärretä että sellaisilla miehillä on niin paljon kysyntää ettei ko. nainen pärjää siinä tilanteessa.
Poikkeuksia toki aina on mutta tuossa lyhyesti ja karkealla tasolla.Haha, ei miehillä mitään kysyntää ole. Kuulostaa katkeran naisen provolta.
- trollibensa
dsafsdsasasda kirjoitti:
Haha, ei miehillä mitään kysyntää ole. Kuulostaa katkeran naisen provolta.
Mulla on. :) Hajoa siihen,
- kaöjfka
trollibensa kirjoitti:
Poikkeuksia toki aina on mutta tuossa lyhyesti ja karkealla tasolla.Nyt pitää pikkuisen pudotella herraa pilvenreunalta. Ok, jos nyt uskotaan että sinulla (tai joillakin yksilöillä yleensäkin tietysti voi olla) käy flaksi joka suuntaan jossain tietyssä iässä, eikä aiemmin ole niin käynyt, ei se tarkoita sitä että että se on yleinen suuntaus ja että naisilla menee toisinpäin. Mistä ihmeestä vedät johtopäätöksesi? Ei sitä yhden ihmisen perusteella voi vetää. Voisin minäkin vastaavia keksiä sen mukaan miten itsellä menee, mutta sen verran tiedän ettei yhden yksilön perusteella voi vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Ei se yleensä naisilla eikä miehillä mene niin että vanhemmiten alkaa paremmin kelvata vastakkaiselle sukupuolelle. Nelikymppisenä laadukas nainen saa kyllä paremmin laadukasta seuraa kuin 25-vuotiaana. Mutta meillä taitaa olla vähän eri käsitys siitä mikä on "laadukasta". Minulle ei laadukas mies ole sellainen, joka hakee ensi sijassa nuoria naisia, ei vähimmissäkään määrin. Eivät ole silloin muutenkaan kovin laadukkaita, nämä laatuherrat on nähty ja heille naurettu. Kyllä oikeasti löytyy ihan laadukkaita miehiä (hyvännäköisiä, liikunnallisia, koulutettuja, älykkäitä, sopivasti sosiaalisia, järkeviä, nautinnollisia) nelikymppisistäkin vielä, ja he haluavat ikäistään ja muutenkin tasoistaan seuraa. Eivät he vain taida juuri netissä liikkua, paremmin heitä löytyy työn lomasta. ;)
Sinä et ole mikään sanomaan missä iässä kukakin seuraa löytää parhaiten ja milloin markkinat ovat ohi. Se on enemmän yksilökysymys kuin ryhmään rajoittuva. Tietysti voi haaveilla aina kaikenlaista, ja jos se omakin flaksi on todellista, niin ei sen perusteella voi muiden vastaavasta kertoa. Sitä paitsi, ei niiden markkinoiden tarvitse olla laajat, jos tavoitteen on löytää yksi hyvä. En vain alennut haukkumaan miehiä huoriksi, kuten vastaavassa kirjoituksessa roolien ollessa toisinpäin, alentuisi 99% s24-miehistä tekemään. :)
- Ufo_ukkoja_olette
" nelikymppisenä juna on jo mennyt". Minne?
Senkö takia ukot etsivät parikymmentäkin vuotta nuorempaa naista ja vielä äitiensä ikäisiä, saadakseen sen oikean kohderyhmän kiinnistumaan?
Ei ole reppanoille tullut ajatukseen, minkä mielikuvan itsestään antavat?
Esimerkki mies 35v. Hakee naista 18- 60v.. elämänkumppaniksi.
Kuka väittää tätä uskottavaksi hauksi? Silti näitä miehiä on paljon paljon..- deitille
Olenkohan minä nyt sitten tuo ufoukko?. Mitä tuohon ikä asiaan tulee, niin minä olen 42v ja minulla oli ikähaarukka 38-46 ja juuri tuollain anteeksipyydellen minua lähestyi alle ja yli tuon. No minuahan tuo ei haitannut.
- ufoakka
Sun täytyy olla trolli, ei noin hidasta olekaan. Eihän? Edes helga.
- deitille
Avaa nyt vähän ajatustasi. Mikä tuosta tekee trollin mielestäsi? hidas kun olen
- ufoakka
deitille kirjoitti:
Avaa nyt vähän ajatustasi. Mikä tuosta tekee trollin mielestäsi? hidas kun olen
ufo-ukkoja olette nimimerkille vastailin, en sulle
- öööööööööööö
Mitä sivustoa tarkoitat? Ainakaan suomi24-treffeissä ei ole mitään kohtaa, mihin voisi vaatimuksia merkitä. On siellä kyllä ihannekumppanikohta, mutta ei vaatimuksia, paitsi niillä jotka omin sanoin kirjoittelevat niitä kuvaustekstiinsä.
- deitille
Voit kutsua sitä asiaa millä nimellä haluat Kaikki tietää kyllä mistä on kyse.
Vain yksi vastaaja on käyttänyt sanaa vaatimus, mikä varmaan on oikeampi ilmaisu. - nainenviisastelee
Omasta kokemuksesta voin kertoa , että monet kriteerit saivat kyytyä kun löytyi mukava mies ilmestyi kuvioihin.Ainoa mistä en suostunnut luopumaan oli se että mies oliminua pidempi, ja että ei tupakoinut.Sanoisin että jos jos rakastuu, niin tietyillä kriteereilä ei ole mitään merkitystä.. Nyt saan tietty roppakaupalla lokaa niskaani, mutta tämä on mun kokemus asiasta..
- fsädaölsasädöl
deitille kirjoitti:
Voit kutsua sitä asiaa millä nimellä haluat Kaikki tietää kyllä mistä on kyse.
Vain yksi vastaaja on käyttänyt sanaa vaatimus, mikä varmaan on oikeampi ilmaisu.Jos kerran kaikki tietävät, että kyse on vain toiveista ja ihanteista, ei vaatimuksista, niin miksi aiheesta kannattaa edes keskustella? Tuntuu olevan kovin monelle jotain epäselvää.
Sanoisin että tapauskohtaisia. Kannattaa lukea se ilmoitus huolella ja sitten asettua toisen asemaan. Esim jos nainen hakee isoa nallekarhua ja ihannepaino on vaikka 90-110 kg. 85-kiloisena en kirjoittaisi mutta 115 kiloisena kyllä.
Nelikymppinen nainen hakukriteeri vaikka ikäluokassa 36-45 niin kolmevitosena kirjoittaisin, nelikutosena en.
Toki kolmevitosena aloittaisin tyyliin " sinulla oli tempaava profiili joten lähetän tämän viestin sinulle kypsymään puoleksi vuodeksi jolloin täytän toiveidesi mukaisen iän."
Joskus myös kannattaa miettiä näitä rajoja mahdollisuutena. Pari kertaa on naisen ilmoituksen painotoive ollut alle 90kg. Itse kun painoin 88 niin aloitin tyyliin " tuli kiire kirjoittaa sinulle koska olen salitreenistä johtuen massakaudella joten kohta olisi ollut liian myöhäistä."
Naisille joille tulee runsaasti postia tämä on myös se yksi tapa vähentää vastausten määrää vaikka sitten tosielämässä ihmisten arviointi sentin tai kilon tarkkuudella on kyllä jos ei mahdotonta niin vaikeaa."Toki kolmevitosena aloittaisin tyyliin " sinulla oli tempaava profiili joten lähetän tämän viestin sinulle kypsymään puoleksi vuodeksi jolloin täytän toiveidesi mukaisen iän."
Joskus myös kannattaa miettiä näitä rajoja mahdollisuutena. Pari kertaa on naisen ilmoituksen painotoive ollut alle 90kg. Itse kun painoin 88 niin aloitin tyyliin " tuli kiire kirjoittaa sinulle koska olen salitreenistä johtuen massakaudella joten kohta olisi ollut liian myöhäistä.""
Tuossa tuli hyviä esimerkkejä sellaisesta tilannetajusta, josta itse tykkäsin nettideiteillä (ja tykkään muissa yhteyksissä) :) Onnea deittailuun!- dsagfdafdsa
helka kirjoitti:
"Toki kolmevitosena aloittaisin tyyliin " sinulla oli tempaava profiili joten lähetän tämän viestin sinulle kypsymään puoleksi vuodeksi jolloin täytän toiveidesi mukaisen iän."
Joskus myös kannattaa miettiä näitä rajoja mahdollisuutena. Pari kertaa on naisen ilmoituksen painotoive ollut alle 90kg. Itse kun painoin 88 niin aloitin tyyliin " tuli kiire kirjoittaa sinulle koska olen salitreenistä johtuen massakaudella joten kohta olisi ollut liian myöhäistä.""
Tuossa tuli hyviä esimerkkejä sellaisesta tilannetajusta, josta itse tykkäsin nettideiteillä (ja tykkään muissa yhteyksissä) :) Onnea deittailuun!Minua ei naurattaisi tuollainen sisällötön pelleily. Asiaan, kiitos.
- Vastausgg
Voisi kuvitella että tuollaisen kriteerin laittanut nainen arvostaa miehessä pituutta, joten noin paljon lyhyemmän tuskin kannattaa vastata. Joku muutaman sentin heitto ei ehkä haittaisi, mutta alle 180-senttisenä en enää missään nimessä vastaisi. Minusta on ihan itsestään selvää etten vastaisi noin paljon vaatimusten ohi, sama kuin jos xl-kokoisena vastaisin jollekin, joka etsii normaalipainoista. Ei tulisi mieleenkään. Normaalipainon rajoilla korkeintaan harkitsisin, silloinkin tosiaan varovasti ja anteeksipyydellen lähestyen. Eiköhän sille syynsä ole, jos ilmoittaa jotain kriteereitä, olkoonkin ne sitten ihannemies-ominaisuuden alla.
- lölölölääöläölö
Riippuu siitäkin, minkä verran niitä kriteereitä on asetettu. Itse olen täyttänyt melkein kaikki kohdat, joten en kuvittelekaan, että kukaan täyttäisi kaikki toiveeni. Jokainen voi itse arvioida, kuinka hyvin osuu kohdilleen. Jos vaikka puolet osuu ja loputkin ovat lähellä, se on ihan ok. Jotkut kriteerit ovat tietenkin tärkeämpiä kuin toiset.
- vähempionenempi
Noin niin nyrkkisääntönä voisi sanoa että mitä vähemmän kriteereitä, sitä ehdottomampia. Esim. jos nainen on ilmoittanut nettideittiprofiilissaan hakevansa 'oman ikäistä' ja 'savutonta' niin voidaan olettaa että hän todellakin vaatii näiden kahden kohdan täyttyvän. Jos vaatimuksissa olisi näiden lisäksi vielä vaikka 'liikunnallinen', 'lapseton', 'raitis', 'matkusteleva', 'hyvä tuloinen', 'asuu paikkakunnalla xx' niin voidana olettaa että nämä ovat enemmänkin suuntaa antavia ihanteita ehdottomia vaatimuksia.
- Niminen
Itse näen, että kriteerit on ihanteelle ja usea päätyy kimppaan ihmisen kanssa joka on paljolti sinnepäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815