Minua riivaa itse elävä Perkele!

Riivattu

Minun sielussani asuu demoni. Paha henki. Riivaaja. Millä nimellä sitä haluatte kutsua. Se on saanut minut tekemään kammottavia syntejä, ja puhumaan kammottavia Jumalalle vihamielisiä puheita ja kirjoittamaan nettiin kammottavia rienaavia tekstejä.

Vaikka olen aikoinani tullut uskoon. Ja sitä väkevästi! Kyse ei tässä riivauksessa ole mielenterveyden ongelmasta, vaan hengellisestä riivaustilasta.

Olen pyytänyt viidesläistä, demonien karkottajana tunnettua pappia häätämään pahan hengen pois minusta Jeesuksen nimeen. Hän ei onnistunut siinä. Olen pyytänyt helluntaisaarnaajaa ajamaan minusta pahan hengen ulos. Paha henki ei poistunut. Enää ei ole toivoa.

Älkääkä nyt ruvetko lässyttämään sitä ikivanhaa fraasia, että "Jos sinä luulet olevasi riivattu, sinä et ole, koska silloin sinussa ei enää olisi Pyhää Henkeä, joka sinua varoittaa ja blaa blaa blaa"! Älkää lässyttäkö, että "Niin kauan kuin tunnet tekeväsi väärin, sinua herättelee sinussa oleva Pyhä Henki" jne. Olen saanut tarpeekseni muka-lohduttavista fraaseista vailla sisältöä!

14

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helluntailainen

Otan väitteesi todesta. Tilanteesi ei ole kuitenkaan toivoton. Yleensä kyllä demonin riivaama ei oikein itse osaa hakeutua etsimään vapausrukousta, koska tuo henki tai henget estävät kaikin tavoin riivattua hakeutumaan rukouspalveluun.
      Sinussa on kyllä Pyhä Henki tehnyt jo valtavasti työtä kun janoat ja hakeudut uskovien pariin etsimään apua.
      Jos paikkakunnalla vierailee evankelista Pirkko Vesavaara (ei Jalovaara), mene tilaisuuteen. Pirkkoa Jumalan on käyttänyt paljon armolahjojen kautta.
      Usein tarvitaan pitkäaikainen taistelu ja jopa paasto, että riivattu vapautuu.
      Olen kuulut tapauksia, että vapaus on tullut kun uskovaiset ovat rukoilleet jopa satojen kilometrien päässä.
      Huuda itse Jeesusta Kristusta apuun. On aivan varmaa, että Hän vapauttaa sinut jos ei nyt ihan heti niin ennen pitkää. Jeesus Kristus on voittanut kaikki saatanan vallat.

• liianmyöhäistä

Raamatussa sanotaan ,hädän tullen huuda Jumalan nimeä ,mutta koska et edes tiedä Jumalan nimeä ,niin jätä huutamatta .Makaa p-as-k-oi-ssasi .Demonien valtaan joutuvat juuri ne jotka hakevat harhaoppisilta apua .

• eikö.niin

Sairaala hoitoon eikä manaamis konsteja.

• joopaei

Enpä usko, eiköhän se vain ole se syntinen puoli mikä sinussa on syntiinlankeemuksen seurauksena, juuri tuo syntinen ja yksinkertaisesti paha ihmisluonto pitää kuolettaa Hengen avulla. Jeesukselle kaikki vaan. Raamattua kouraan ja vaikka joku Paavalin letteri esille, taikka joku evankeliumi. Opiskelet ensin vähän Sanaa.

T. Itsekin olen luullut olevani riivattu, vaikka syy oli perisynnin turmelema luontoni.

• puolueeton1

Niinkauan kuin kuljette teltoissanne , ei apua löydy mistään .

• joopaei

• sudisi

Minun mielestäni olet saanut tarpeeksi koko uskonnosta.

• Ari Koivuniemi voi sua auttaa !! Ennenkin auttanut sun kaltaisia tapauxia.

• kysyn.vaan

Tarkoitatko riivaajan manaamista ulos ihmisestä

• Tarkoitin,

• Jumala tahtoo että kerrot lääkärillesi riivauksesta.

• Lazarus

Mitä ovat ne kammottavat synnit?
      Entä ne kirjoitukset.
      Minäkin olen tehnyt melko kammottavia syntejä paljon.ja kirjoitellut vaikka mitä pastaa sivuilla.
      Mutta ei minussa mitään riivaajaa ole sen tiedän.Jokaista kiusaa hänen omat syntinsä joka on lihassa.Henki sotii lihaa vastaan ja Liha henkeä vastaan. Sitä se on.
      Koita muistaa jos olet pelastettu ja Kristus on sinun Ylkäsi niin sinä olet vain ahdistuksissa ja Hän päästää sinut niistä.se on luvattu.
      Vihollinen voi hyökkäillä ja yrittäää mutta sinulla on kuitenkin verensuoja se on luvattu.
      Se on vain uskottava.
      Ole rauhassa ja odota.Jumala ei kutsumistasn kadu kenenkään kohdalla.Sekin on lupaus.
      Jaksanko aina uskoa..? En aina.mutta ei me siinä asias olla yksin.Jeesus on luvannut olla aina .Miten jaksan uskoa sen.ellen pidä raamatun sanaa totena.
      Saatana on valehtelija älä usko saatanaa vaan Totuutta.Minä olen tie totuus ja elämä.sanoo Jeesus Kaikkivaltias

• Lazsrus

Mä oon monta kertaa sanonut oikein huutanut ..että olen itse Perkeleestä .kun kaikki minussa tuntuu olevan päin helvettiä.ja muut uskovaiset vaan paistattelevat Jumalanlasten säteilevässä siunauksessa.
      Mutta kun minus ei oo mitään bemoneita Sun muita perkeleitä.
      En ole koskaan pyytänyt sellaisia tulemaan itseeni.
      Syntiä olen tehnyt karkeasti tiedostaen ja tiedostamatta.
      Palvellut Lihassa saatanaa.mielinmäärin.ja se on kauheaa tunnustaa.
      Mutta kerran Jeesus minut pelasti ja sovitti syntini.
      Häneen minä uskon.Olkoon sitten henkivaltoja ja muita hirvetyksiä taivaan avaruuksissa.
      Meillä on Verensuoja Jeesuksen kilpi Hän kyllä pitää Saatanan aisoissa.
      Ellemme itse sitten kiellä Kristusta ja kutsu Saatanaa avuksi hädän päivänä.
      Uskon ettet sinäkään brother ole sellaista tehnyt.
      Siis ole turvallisella mielellä Sinun lunastajasi valvoo.eikä vihollinen pääse voittamaan. TSEMPPIÄ

• Lazsrus

Vielä lisäys edelliseen.
        En halua sanoa.että vihollisen voimia ja valtoja tulisi vähätellä.kyllä ne ovat todellisia.
        Samoin syntiäkään ei pidä vähätellä.
        Kyllä se kietoo ja houkuttaa jokaista uskovaista.sen hyvin tiedämme.
        Eikä kiusausten voittamiseen aika ole halua vaikka kuinka tiedämme miten pitäisi toimia Jumalan mielen mukaisesti silti turmeltunut on luontomme.perisynnistä emme pääse.tekosynneistä ainoastaan Kristuksen verenkautta.Ja Jumalan voimal.mutta kyllä se tie on kivikkoinen ja jalka lipsuu koko ajan täällä vaeltaessamme.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      63
      2458
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      103
      2125
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      97
      2087
    4. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2037
    5. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1855
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      563
      1773
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      16
      1638
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      55
      1448
    9. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      41
      1403
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      77
      1370
    Aihe