kumpi ennemmin vaimoksi

kumpi

netti nainen/palsta nainen vai prostituoitu eli ilolintu tekee rahasta ja ei tarvitse tehdä töitä eli pääsee helpolla ja netti nainen panee niitä jotka muille naisille ei kelpaa eikä kaikille ilolinnuillekkaan kelpaa ja netti tyttö tietää eikä hän kelpaa kaikille pultsareillekkaan ei edes 58v ja yli pultsareille mutta kenelle kelpaa niin pimppiä saa niin paljon kuin pultsari haluaa yleensä vain kerran jos on vuosien puute ja pussi päässä toisenkin kerran 65v neitsyt pultsari miehelle mutta ei kolmatta kertaa

10

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpsis

      Mikä ihme on nettinainen? Minäkin olen kai nettinainen kun käytän nettiä, mutta naimisissa olen ollut iät ajat saman miehen kanssa. Ei tietokoneen käyttäminen liity mitenkään naisen seksuaalikäyttäytymiseen tai siviilisäätyyn.

      • tasokasnainen

        netti nainen ei saa muualta miestä kuin netin kautta ja 98,9% niistäkin kieltäytyy tapaamisella koska netti nainen on niin hehkeä ja mukava mutta kenelle kelpaa niin se saa netti naiselta


      • höpsis

        Ei sellaista naista olekaan. Nainen kuin nainen saa miehen, eikä siihen nettiä tarvita.


      • tosihehkee

        tuskimpa jos netti nainen menee tanssimaan niin kukaan ei hae ja jos käy 100 kertaa kukaan ei hae ehkä voi joku miäs hakea jonka kanssa muut naiset ei tanssi koska on todella irvokas ja sekin ajattelee nyt saan pillua haen netti tyttöä tanssimaan ja pimppaa sai mutta miähen pakko sanoa vain metsässä tai tanssipaikan vessassa ja jättää tämän


      • höpsis

        Hourailet.


      • niinhehkee

        on sen verran kaunis että kun kerran netti tyttö menee tai kavelee pellon reunaa niin puolet linnuista sai sydärin ja loput pelto kirottu ja koskaan ei lintuja näe sillä pellolla enään ei edes peuroja ja linnun pelätinkin lähti kirkuen karkuun sanoen sissus saat.na mikä näky


    • Treffit altarrilla, sinkut palsta style.

      Katsoisin.

    • BEM

      Nettinainen ehdottomasti. Tämän palstan vakio naiskommentoijat vaikuttaa ihan fiksuilta tapauksilta, tosin hiukan pervoilta, kun täällä pyörivät ;-)

      • Jotain huvia tähän työn ja opiskelun lomaan! :D


      • mikähäntyttö

        eikös pimppiskin hae fasebookista seuraa ja satunnaisia miehiä on ns treffeillä mutta miksi ei vakavaa kun maine kiirii siltä saa ns treffeihinkin se jää mutta haluaako kukaan tavannut pimppistä omaksi hän odottaa sitä miästä kenelle kelpaisi tälläiisen kuvan olen nyt saanut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe