Narmuttaako raskas vetinen lumi maalipintaa kun se liukuu sen pinnalta pois? Miten muuten sen saisi pois siitä lumipalloja tekemälläkö?
Lmenharjaus autosta
9
51
Vastaukset
- outojakyselet
Ei naarmuta, harja voi naarmuttaa jos auton pinnalla on paljon kurapaskaa pohjalla. Joka tapauksessa auto pitää puhdistaa lumesta ennen ajoon lähtöä, joten kysymyksesi on turha.
- eläkeukko
ostan aina sellaisen auton jossa on valmiiksi kaikenlaisia naarmuja ja kolhuja . Ei tarvitse jatkuvasti pelätä milloin se ensimmäinen naarmu tulee.
- bgcfdshgrd
Kyllä se naarmuttaa. Naarmuttaa myös tuulilasia, joten ei kannata harjata lumia pois. Lasissa riittää kun silmien kohdalle painaa sormella lumeen pienet reiät.
- mythbuster
Poista lumet tieteellisemmällä tavalla eli valele auton pinta bensalla ja sytytä palamaan, kyllä lähtee lumet höyrynä ilmaan.
- lumetpoisjasassiin
HSL:n bussi naarmuttaa kun törmäät siihen lumisella kotterollasi. Eikä kaikki jalankulkijatkaan ihan pehmeitä ole, etenkin lapsilla saattaa olla kaikenlaista reppua ja heijastinta. Ne saattaa naarmuttaa.
- Somenharjausta
Katsele tarkkaan kymmenen-viisitoistavuotiaita autoja kuinka naarmuisia ne ovat. Käytön jälkeä on joissain enemmän ja joissain vähemmän. Ja sitten toisia ne häiritsevät enemmän ja toisia taas vastaavasti vähemmän. Lumenpoistolta vältyt säilömällä autosi talveksi kuivaan ja viileään talliin tai navetan ylisille minne ei aurinko paista.
Peltilehmän palvominen voi olla raskasta meidän oloissa kun ilmasto ei varsin hellästi kohtele kalustoa. Suosittelen Ranskassa käyntiä, siellä näet mitä käytönjälki sanan varsinaisessa merkityksessä tarkoittaa. Uudetkin autot ovat kolhuilla muiden toimesta, eikä kukaan ota stressiä asiasta, edes auton omistaja. - sulatase
Sulata lumi esim. kuumailmapuhaltimella. niin ei tarvii rapsuttaa.. ja eihän niitä lumia tarvi muuaalta ottaa kuin ikkunoista,. Ja korkeintaa konepellin päältä. ja siitäkin lumi sulaa ittestään, kun pidät moottoria käynnissä pari tuntia..
- fsjklsjgoijgiro
Kyllä katolta pitää puhdistaa lumet koska jarrutuksessa ne voi valua tuulilasille estäen näkyvyyden.
Auto on käyttöesine vaikkakin kallis. Siihen tulee väistämättä käytön jälkiä. Jos haluat auton säilyvän virheettömänä, älä aja sillä kuin kesäisin auringonpaisteella ja säilytä muuten ilmastointilaitteella varustetussa kuivassa ja vakiolämpöisessä, kosteuseristetyssä hallissa. Tuolloin auto on kylläkin enemmän taide-esine kuin käyttöesine...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953829
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473205Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002817- 1352493
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212324Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232316- 642090