Milloin mamulähiömellakat Suomeenkin?

KANSAINVÄLISTYTÄÄN

Että oltaisiin NIIN kansainvälisiä että!

terveisin KOkoomusdemarit RKP:n puolesta- suomenkansaa vastaan!

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antaa_mennä_vaan

Eikös vantaal, espoos ja stadissa mamujengit vedä kantiksia turpaan mennen tullen? Tosin, eipä noi vihervasemmistolaiset hyysärit ja suvaitsevaiset tietenkään itseään osaa puolustaa missään tilanteessa. Mamujengien toiminta on vain evoluutiota, jolla heikennetään vihervasemmistolaisten elinoloja.

• Halla-ahon-äänestäjä

SININEN LINJA ELI metro 10 ELI Tensta-Husby -haarukka ELI IDÄN PIKAJUNA ON PAHIN TUKHOLMAN MAMUSLUMMISUUNTA, AJAKAA JOSKUS jos viitsitte Värtanilta lähteä Siljasta mihinkään, siellä voi kylpeä ja viettää aikaa satamassaoloajan siten, ettei kosketa Ruotsin maaperää kyllä näin

Suurimmat slummikaupungit Intian Mumbay, Nigerian Lagos, Venezuelan Caracas, Brasilian Rio ja niin edelleen kasvavat sellaista vauhtia ettei sillä mitään enää voida globaalisti

Ruotsi ei vielä ole vaikein slummimaa, mutta jos kuljette Tukholmassa sinistä metrolinjaa TENSTA RINKEBY HUSBY -alueelle eli linjaa 10 eli ns. idän pikajunalla, näette slummin toisensa jälkeen, ei ole kiva asua sellaisessa läävässä. Rikas Ruotsi ei pystynyt kuin slummeihin, mikään maa ei pysty

Väestö kauhuissaan 700 juuretonta mamua tuodaan 4000 asukkaan alueelle Ruotsissa. Jotta tämä ei tapahtuisi Suomessa, siksi on olemassa keino, äänestys, HUHTIKUUN VAALEISSA ÄÄNESTÄMME PERUSSUOMALAISIA

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=128&artikel=6084578
      Spenshult sjukhus ska ta emot uppemot 700 asylsökande. Men det gillas inte av de Oskarströmsborna som P4 Halland har pratat med.

Oskarström bor lite drygt 4 000 invånare. Strax väntar rejält tillskott på 700 asylsökande, vilket långt ifrån alla är förtjusta i.

http://lokaltidningen.se/spenshult-sjukhus-blir-ett-av-sveriges-storsta-asylboenden--/20150203/artikler/150209875/1475

Spenshult sjukhus blir ett av Sveriges största asylboenden Ska kunna ta emot 700 asylsökande

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe