Shakkihomouden perimmäinen syy: naiset

PilluPelastaa

Täällä on paljon keskusteltu aiheesta ovatko shakinpelaajat homoja, ja myös päädytty melkoiseen yksimielisyyteen: homoja ovat. Aloin sitten miettiä, mistä heidän homoutensa mahtaa johtua. Ei kai nyt pelkkä nappuloiden siirtely homoksi tee?

Eipä tietenkään. Todellinen syy on tietenkin naisten pillunjakopolitiikka, he eivät anna shakinpelaajille pillua, ja niinpä moni onneton shakkinero epätoivossaan ajautuu homoilemaan.

Tunnustakaa nyt pilluhaarat, jos teiltä tulee pillua vonkaamaan pullohartiainen pulloveriin pukeutunut shakinpelaaja, tuleva homo, niin ette te hänelle haarojenne levitä. Täysin erilainen tilanne on, jos vonkaamaan tulee leveäharteinen, pelkkiin tatuointeihin pukeutunut jääkiekkoilija, tuleva miljonääri. Heti on reidet levällään ja pillu valmiina naitavaksi.

Te pilluhaarat, te teette shakinpelaajista homoja. Hävetkää, tehkää parannus ja alkakaa antaa pillua shakkimestareille, jotta he parantuvat homoudestaan!

17

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kyllä ainaskin Kasparoville on joku nainen antanut, ja kyllähän tuo mullekin olisi kelvannut ainakin paremmin kuin joku kiekkoa lätkivä juntti:

”Kasparovin yksityiselämä on ollut värikästä. Hän kävi ensimmäisen vaimonsa kanssa kiihkeän taistelun tyttärensä huoltajuudesta. Tytär päätyi asumaan äitinsä kanssa New Yorkiin, eikä Kasparov saa tavata häntä. Toisessa avioliitossa syntynyt poika Vadim asuu äitinsä kanssa Moskovassa. Nyt Kasparov elää kolmannessa avioliitossaan vaimonsa Darjan kanssa. Heille syntyi vuonna 2006 Aida-tytär.” (Wikipedia: Garri Kasparov)

• FaktaOnNäin

Jääkendon lätkijöillä on aina kauniit vaimot. (ja kauniita rakastajattaria joka sormelle)

• VeikkaGustafsson

Ajattelin että jospa sitä alkaisi pelaamaan shakkia. Semmoisella älykkäällä harrastuksella voisin ehkä saada tuon stellarian, kun ei minun vaellusmeriitit riitä tekemään vaikutusta :(

• FaktaOnNäin
        VeikkaGustafsson kirjoitti:

Ajattelin että jospa sitä alkaisi pelaamaan shakkia. Semmoisella älykkäällä harrastuksella voisin ehkä saada tuon stellarian, kun ei minun vaellusmeriitit riitä tekemään vaikutusta :(

Todellisuudessa Stellariakin isketään perinteisemmin keinoin. Hankit luistimet ja jäämiekan ja alat amatööri-Selänteeksi, niin naisia kaatuu.

• VeikkaGustafsson
        FaktaOnNäin kirjoitti:

Todellisuudessa Stellariakin isketään perinteisemmin keinoin. Hankit luistimet ja jäämiekan ja alat amatööri-Selänteeksi, niin naisia kaatuu.

Yritin kiipeillä vuorille, mutta eipä eipä se mitään auttanut. Pitäisi varmaan olla urheilullisempi, mutta en ole varma missä lajissa kun stellaria ei tykkää jääkiekkoilijoista.

• menevämies

Kasparov = YTM
        99,99% shakin harrastajista = HC-ätmejä

• shakkitaristi

Mistä helvetistä ootte saanu päähänne että shakinpelaajat ois jotain "pullohartiaisia" homonörttejä? Itse pelaan shakkia ja jos kiinnostaa niin olen kyllä ihan leveäharteinen heteromies, shakkia pelaavat tuttunikaan ei mitään homoja ole. Perusteluja kehiin, palstaääliöt!

• Blunder

Mitenkään väheksymättä ikävän harvalukuisia naispelaajia, shakki se vasta on miehekäs harrastus. Suosittelen lämpimästi erityisesti nuoremmille; tämän harrastuksen parissa oppii paljon muutakin kuin miten nappuloita siirrellään. Alkaen keskittymisestä, käyttäytymisestä, jne.

• Shakki on minustakin hieno peli. Valitettavasti olen vain itse liian keskittymiskyvytön ja tyhmä pärjätäkseni siinä kenellekään oikealle harrastajalle, mutta shakkitehtäviä on joskus hauska ratkoa itsekseen.

• Blunder
        stellaria81 kirjoitti:

Shakki on minustakin hieno peli. Valitettavasti olen vain itse liian keskittymiskyvytön ja tyhmä pärjätäkseni siinä kenellekään oikealle harrastajalle, mutta shakkitehtäviä on joskus hauska ratkoa itsekseen.

En usko, stellaria81. Vähän itseluottamusta kehiin, niin kukapa tietää millainen haka olisit shakinpeluussa?

Ota mallia suosikkipelaajastani:

"Conceit I consider a foolish thing, but more foolish still is the false modesty that vainly attempts to conceal which all facts tend to prove." - J.R Capablanca

;)

• Blunder kirjoitti:

En usko, stellaria81. Vähän itseluottamusta kehiin, niin kukapa tietää millainen haka olisit shakinpeluussa?

Ota mallia suosikkipelaajastani:

"Conceit I consider a foolish thing, but more foolish still is the false modesty that vainly attempts to conceal which all facts tend to prove." - J.R Capablanca

;)

Äh olipas mutkikasta kieltä, en oikein jaksa tässä väsymystilassa edes tajuta tuota. Mutta minun suosikkisanalaskuni shakkiin liittyen on seuraava:
        http://joyreactor.com/post/799815

• Blunder
        stellaria81 kirjoitti:

Äh olipas mutkikasta kieltä, en oikein jaksa tässä väsymystilassa edes tajuta tuota. Mutta minun suosikkisanalaskuni shakkiin liittyen on seuraava:
        http://joyreactor.com/post/799815

Heh.

Mutta shakissa kuningas voi linnoittautua nurkkaan odottelemaan että daami putsaa laudan vihollisista...

• N39
        Blunder kirjoitti:

Heh.

Mutta shakissa kuningas voi linnoittautua nurkkaan odottelemaan että daami putsaa laudan vihollisista...

Nykynainen ei putsaa mitään jos siippa vain linnoittautuu nurkkaan :)

Vaikka mies olisi millainen verbaaliakrobaatikko :D

• menevämies

En ole varma onko shakinpelaajat homoja, mutta Aspergereita kyllä.

• anteliasassi

Nyt pitäisi naisten sitten tehdä parannus ja ruveta antamaan. Puolet ajasta naisten pitäisi palstamiesten mielestä tehdä parannus ja lakata antamasta. Taitaa olla niin, ettei se antaminen loppujen lopuksi naista niin pahasti pilaa ätmien mielestä, jos nainen vain ymmärtää antaa jollekin ätmille.

• No kyllähän se nainen on tuossakin tapauksessa pilalla kaikkien muiden ätmien mielestä, paitsi sen saaneen.

• 1212
        stellaria81 kirjoitti:

No kyllähän se nainen on tuossakin tapauksessa pilalla kaikkien muiden ätmien mielestä, paitsi sen saaneen.

Vain periaatteen miehen ja Naisasialuuserin mielestä.

Muut ätmit hyväksyisivät asian, kunhan saanut mies olisi ATM.

Oletko muuten itse koskaan antanut ätmille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe