Tätä paperia Rinne heilutti Soinin nenän alla

tuossaseon

7

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäsitten

Monen miljardin takuut silti voimassa! Soini ei olisi alunperinkään moisiin takuisiin suostunut.
      Se maksaa joka takaa.
      Äänestä PS, lopetetaan kaikki takuut ja rahanjakamiset karvaranteille.

• varppina

Sen teen.

• sinnemeni

Tuolla takuupaperilla voi pyyhkiä rinnekin per*settään. Sillä ei ole mitään virkaa. Suomen saamat tuotot ovat koko ajan laskevia, koska korko on liian alhainen verrattuna inflaatio kehitykseen. Jos Kreikka lentää nurin niin sinne meni rahat ja menee nytkin kun Kreikka neuvottelee ehtoja uusiksi. Soini oli oikeassa, miten tulee käymään, sillä koko farssi on vielä näkemättä jutusta.

• 3Timo

Mitkä htin monen miljardin, idiootti!
        Suomi on lainannu Kreikalle yli 7 miljardia, ja vakuudet meillä on 900 miljoonan osuudesta!

Sama kun sä lainaisit mulle 7 000 ja mä antaisin sulle vakuudeks mun 900 € älypuhelimen! Onks toi sun mielestä hyvä diili vai?
        (Mun puolesta kyl olis! :P )

• tyhjäpaperi

Pari vuotta sitten yksi brittiasiantuntija sanoi teeveessä, että Suomella ei ole vakuuksia. Mistä rahat tulisivat ellei Suomesta? Suomesta ne voivat päätyä salatun investointipankin tilille monia eri teitä. Rinteen pitää todistaa, mistä rahat ovat tulleet tilille. Ilman pitäviä todisteita ukon uskottavuus on juttatasoa eli täysi nolla.

• meittiäkustu

Suomestahan ne rahat meni Kreikalle. Sitä varten korotettiin polttoaine ja sähköveroja jotta lainarahat saadaan kasaan .

• onnistuisiko

Kävelen pankkiin ja pyydän 70.000 euron lainaa. Vakuudeksi tarjoan tallentavani tilille kymppitonnin. Onnistuisiko tämä demarit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      351
      1550
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1004
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe