Itse fuskasin kolmen viinilasillisen verran mutta muutoin en ottanut pisaraakaan mitään alkoholipitoista.
Onnistuitteko pitämään tipattoman tammikuun?
13
75
Vastaukset
En edes yrittänyt.
Määkään en yrittänyt, mutta onnistuin silti. Kunpa kaikilla elämänalueilla olisi onnistuminen yhtä helppoa...
stellaria81 kirjoitti:
Määkään en yrittänyt, mutta onnistuin silti. Kunpa kaikilla elämänalueilla olisi onnistuminen yhtä helppoa...
:D :D aika teiniä kirjoittaa hymyhymiöitä
- EnYmmärräTätäkään
Laumasielujen touhua. Juon silloin tällöin, enkä umpikänniin. Miksi kieltäisin itseltäni nautinnon, kun se ei ole minulle ongelma?
- NeOnUskossa
Tipaton tammikuu on kaikkien Cheek fanien pyhä Ramadan. :DDD
- 1naaras
En. Viina on ainoa iloni :)
- n-35
En ole juonut moneen kuukauteen viime vuosina. Oliskohan ollut 5 tipallista kuukautta viimeiseen viiteen vuoteen...
- angry_bird_
En edes yrittänyt koska mulla on tipattomia kuukausia vuodessa ihan suunnittelematta. Tammikuu ei ollut ihan sellainen koska puolen kuun paikkeilla ja kuun lopussa tuli otettua.
- ht_
Noita tipattomia kuukausia on tullu aika usein ihan vahingossa vietettyä. Ei oo ollut tarvetta miettiä onko tammikuu vai mikä kuu. /Tämä tammikuu ei kyllä ollu minulle tipaton.) Jos tarttee tipatonta miettimällä miettiä ja oikein keskittyä että siinä onnistuu, niin sitten on jo melkeinpä alkava alkoholiongelma.
Heh, yritin pitää tipattoman helmikuun. Kolme päivää meni ihan hyvin, mut sen jälkeen.,.
- HC-ATM
Tipattomasta tammikuusta tulee aina mieleen jotain tällaista: http://www.iltalehti.fi/elintavat/2015011418987429_el.shtml
En itsekään yrittänyt. Keskimäärin ehkä jotain 1-2 tipatonta päivää per viikko, kuten normaalisti. Vaikka näin alle 180cm pitkänä "miehenä" voisi yhtä hyvin kiskoa vaikka sen viisi pulloa kirkasta joka ikinen päivä, eikä ympäröivä maailma varmaan huomioisi asiaa juuri millään tavalla. - helpost
Onnistuin helposti, kun en ole vielä koskaan aloittanutkaan, vaikka ikää on enemmän kuin tarpeeksi.
En harrasta tipattomia. Olutta ja viiniä tulee hyvässä seurassa juotua töiden jälkeen tuopillinen, vapailla joskus enemmänkin. Toisinaan menee viikkoja ilman. Hyvä seura ja villinä juokseva viini on kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261117Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55902- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759