Jumalan vltk tulee perustumaan Kristus Kallioon?

alfa123om222

kristus perusta

Kirkko perustettiin apostolien perustalle. Pietari oli se perusta ja myöhemmin apostoli Paavali vaati olla Isä seurakunnilleen tietämättä, että Jeshua oli kieltänyt Isä nimen käytön. Vielä Luther vaat, että häntä ei mainittaisi kirkkokunnan perustajaksi, mutta sai kuitenkin nimensä kirkon nimeksi.

Olen yrittänyt parannusta onaniasta kahden vuoden ajan apostolisessa siunauksessa ja ohjauksessa. Eikä siitä ole juuri mitään tullut. Tuo apostolinen KALLIO ja perusta on
kovin oppimattomista miehistä koostuva ja itsekin opetuksen tarpeessa olevista lapsista
koostuva? Apostolithan jopa riitelevät keskenään ja muiden kanssa.

Mutta neljä päivää sitteen Kristus itse alkoi tulla perustaksi ja KALLIOKSI ja hänen työssään
on usko itseen voimakas. Uskon voivani parantua. Luulen, että Jumalan valtakunta tulee
perustumaan KALLIOLLE joka on Kristus. Hän ei riitele.

Kirkko perustettiin Kristuksen tahdosta opetuksen tarpeessa olevien lasten varaan.
Kristus nimesi kirkkonsa KALLIOKSI apostoli Pietarin.
Danielin kirjan seitsemäs luku kertoo, että Jumalan valtakunta tulee vuonna 2028 jKr.
Mihin tuo valtakunta voi perustua. Onko KALLIONA jälleen apostolit? Ei vaan apostolit
siirtyvät KIVIKSI Uuden Jerusalmin muuriin ja KRISTUKSESTA ITSESTÄÄN TULEE
JUMALAN VALTAKUNNAN PERUSTA JA KALLIO.

Hänestä tulee YLIPAPPI eli elävien ja kuolleiden tuomari. Taivasten valtakuntien avaimet
säilyvät ehkä yhä apostoleilla, mutta sitomis ja päästämisvalta on korkeimmillaan itse
Kristuksella. Tuo totuus vaatii meitä omaksumaan korkeamman asteen totuuden ja muun
sellaisen.

15

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alfa123om222

      Ei ole silti takuita, että Raamattu olisi totta, mutta on takuut, että se on älykäs kirja eikä juonineen mikään lasten satukirja. Kieroutunut älykäs voi hyvinkin käyttää raamattua hyväkseen esim. rahan pummaamiseen muilta ja toisen omaisuuden riistoon.

      Se, että raamatun lupaukset eivät omalla kohdalla totetudu on riittävä todiste siitä, että Jeesus puhui omiaan eikä Luojan lähettämä ollut. Hän sanoi: Koetekaa puhunko totta. Ovatko sanani Jumalasta vai puhunko omiani. Tehkää niin noudattamalla sanojani. Jos puhuin omiani niin ne eivät toteudu.

      Islma opettaa, että Luojan lähettiläs olikin Muhammed (SAAS) eikä Jeesus. Mutta myös hän teki lupauksia, joiden toteutuminen on arvailujen varassa.

      Kolmas tie on uskoa itseensä ja olevansa se mikä onkin. Ja uskoa muista yleensä pelkkää pahaa. Jos tuntee raamatun ja koraanin voi helposti todeta noiden seuraajat valehtelijoiksi jne. Samoin on muiden oppien kanssa. Niin nousee itse totuuden pylvääksi ja luottamuksen arvoiseksi.

    • alfa123om2222

      Oman kokemukseni mukaan nuo uskonnot ovat nykyisin voimakkaat ja kiroavat vastustajansa. Vaikka eivät itse noudata kirjojaan. Ne ovat siis saatanan hallussa. Myös niiden taivaat ovat lähinnä koiria täynnä. Noiden uskontojen edustajat taivaineen ovat vaarallisia, koska niille on annettu paljon rahaa hyväntahtoisten ihmisten puolelta. Ihmisten, jotka tuhottiin sen jälkeen kun imettiin kuiviin. Totuuden pylväiden pitää siis olla varovaisia!!! Kirjoittajan nimessä. Aamen.

    • alfa123om222

      Jeesus sanoi: Minä olen ovi. Eräänlainen barrikadi tai tulppa siis. Hän on ovi, joka on aukaistava ja jätettävä taakseen, jotta pääsisi sinne minne tuo ovi johtaa.

      Jeesus on tien tukkona sinne minne matka oikeasti kuuluu johtaa. Monet ovat jääneet ristin juureen makaamaan koskaan avaamatta ovea ja jämähtäneet palkan toivossa muita tyhjiin pummaamaan.

      Suuri osa avasi tuon oven ja löysi paikan, johon kuuluvatkin.Mutta muut eivät päässeet eksytyksistä eroon,vaan kuuntelivat valheen puhujia jotka hokivat Jeesus on totuus. yms.
      Puhuivat pahaa Jehovan todistajista, islamista yms. jotka todella ovat oven löytäneet ja ovat lähempänä totuutta kuin moni muu.

      Jeesus on ovi, joka pitää avata ja jättää taakseen.

    • alfa123om222

      Monen pää menee sekaisin uskonnoista kun ne puhuvat valtavista luvuista.
      Esim. Jeesus tulee saamaan opetuslapsikseen kaikki kansat, Aabraham perii koko maailman jne. Tietenkin jokainen haluaa olla voittajan puolella. Kun uskonnot esittävät omia hahmojaan maailman hallitsijoiksi ja voittajiksi. Vähemmästäkin pää sekoo.

      Erilaiset henkilökultit eivät ilmeisesti toimi ilman uskonnon apua. Alkuun uskonto oli ehkä erillään henkilökulteista eli kuninkaista, mutta myöhemmin ne yhdistettiin. Tuli kuninkaasta uskonnon perustaja-messias-jumala jne.

    • alfa123om222

      Eli vaikka uskonnot ovat kultteja ja valheellisia järjestelmiä niin onko Jeesus - Muhammed (SAAS) kultti kuitenkin ainoa tai paras verrattuna muihin vaihtoehtoihin? Esim. verrattuna Obama tai Putin kulttiin? Nähdäkseni J-M kultti täyttää lopulta tehtävänsä, vaikka siinä rahat menevät muuhun kuin tieteeseen tms. huippujuttuun.

      J-M kulttien tehottomuus taloudessa yms. korvaantuu osittain liikkeiden osuustoiminnallisuudella. Hyvissä olosuhteissa kun on ollut muitakin kuin arvottomia pukkeja yhteiskunnassa ovat nuo kultit yhdistäneet massoja tekemään yhdessä työtä ja saaneet aikaan taloudellista tulosta.

      Esim. Ristiretki projekti toi monia vaikutteita idästä länteen aikanaan. Samoin nykyinen islamin Exodus projekti tuottanee jotakin konkreettista hyötyä. Luostarilaitos selibaatteineen kesti kauan, mutta purkautui suurena tuottavana toimeliaisuutena.
      Valistukseksi ja vallankumoukseksi.

      Koraanin mukaan Jumalan järjestelylle ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin Saatanan, Perkeleen, Paholaisen eli Lohikäärmeen järjestely. Se perustuu riistoon ja orjakauppaan ja ihmisoikeuksien polkemiseen. Tänä päivänä Lohikäärmeen järjestelmä on vallitsevana, mutta J-M on tehottomuudestaan huolimatta yhä ainoa oikea järjestelmä.

    • alfa123om222

      Siinä on jotakin taikaa, kun Jeesus sanoi:
      TAIVAS JA MAA KATOAVAT, MUTTA MINUN SANANI PYSYVÄT!
      Danielin kirja sanoo: Messias raivataan pois tieltä eikä hänelle jää mitään.
      Mutta jäi kuitenkin sanat.
      Messias on neliyhteinen: Iankaikkinen Isä, Ihmeellinen Neuvonantaja, Väkevä Jumala ja Rauhan Ruhtinas. Jeesus oli tuo Väkevä Jumala ilmeisesti. Mutta Keisari Iankaikkinen Isä, Sokrates Ihmeellinen Neuvonantaja, Aleksanteri Suuri Rauhan Ruhtinas jne. Muilta toki katosi sanat ja väki, mutta Jeesuksella pysyi sanat ja väki oli vähällä kadota, mutta pysyi ja kasvoi lopulta kuitenkin. Niin syntyi kirkko.

    • alfa123om222

      Ei tuo Kristus kalliokaan sitten kestänyt, vaan senkin pohjalta lankeaa. Mutta huomasin kyllä, että kyse oli huonosta raamatun käännöksestä. Luettuani englannin kielistä, joka on ilmeisesti kymmenen talentin käännös aloin ymmärtää, että meille yhden talentin käännöksen omaaville lankeaminen on useampaa.

      Olemme tavallaan ennaltatuomitut yhden talentin miehiksi, joiden on määräkin langeta useammin kuin muiden. Kymmenen talenttia merkitsee laadullista paremmuutta, joka todella on kymmenen kertainen sillä Jeesus on totuus.

      Eli englannin kielinen käännös sanoo: Joka katsoo naista himoiten on tehnyt aviorikoksen ja jos oikea kätesi viettelee sinua (esim. onaniaan) on parempi sahata se poikki ja heittää tuleen kuin mennä helvettiin koko ruumiineen. Tajusin engl. käännöksestä, että tuo käden pois hakkaaminen voi viitata aivan yhtä hyvin onaniaan kuin muuhunkin. Nyt on helppo olla selibaatissa kun tuon tietää. Englannin kielinen UT on Berkeley Revised Edition Gideon raamatusta. Tuo käännös kamppaili aikoinaan NIV kanssa pääsystä Internationaalisen käännöksen asemaan.

    • Oikea_käsi

      Oikea käsi tarkoittaneen ihmisen toimintaa elämässään, toki seksuaalisuus on ihmisen yksi keskeinen piirre ja voimakkaimpia viettejä myös, kuten sitä on paljon maailmallisesti hyväksi käytetty kautta aikojen. Toinen keskeinen on raha eli mammona ja sen tuoma elämän korskeus ja hyvät ruuat ja juomat ja muut nautintoaineet. Tämä toinen on ensimmäistä korostuneempi nykyajassa varmaankin. Kolmantena keskeisenä ihmisten yhteiskunnassa vaikuttavana asiana on ideologiat tietysti ja valheet ja totuus näissä yhteyksissä. Jumala tahtoo pyhittää meidät totuudessa ihan kaikessa, ja aina vajavaista on ihmisellä tieto ja profetoiminen kun Pyhän Hengen kosketuksen saa anova ihminen Jeesuksessa. Jumalaa saamme palvella ja kilvoitella ja kannattaa terveesti sitä tehdä ja pyrkiä hyvään aina ja rauha ja iloa ja vanhurskaus on keskeiset hyvä ja rakkaus ja Jeesuksen opetukset tästä asiasta. Ihmisen ei kannata tehdä liian voimakkaita oppeja Raamatustakaan eikä Jeesuksenkaan sanoista, sillä laupeus on ihaninta meissä kaikissa ja anteeksiantamus ja hyvä siunaus on vain hyvää elämää kaikkineen aina.

    • alfa123om222

      Joka tapauksessa nyt on 14 vrk selibaattia takana ja kiusauksista huolimatta englanninkielisen käännöksen eli Sanan voima yhdistettynä omaan tahtoon on pitänyt paremmin kuin vetoaminen mihinkään nimeen tai persoonaan.

      Jeesuksen opetukset eli Sana on tarkoitettu pidettäväksi omasta tahdon voimasta eikä mihinkään nimiin vetoamalla tai persooniin vetoamalla? Vaikka olisi olemassa mitä tahansa jumaluuksia tai herrauksia niin omatoimisuus ja itse yrittäminen on avaintekijä. Vaikka monet tuota ns. omavanhurskautta pitävät harhana. Monet sidokset kuten omat sukulaiset vain usein estävät meitä käyttämästä omaa tahdonvoimaa ja omaa tahdonvoimaa lannistetaan ja latistetaan lapsesta alkaen eikä pyritä suuntamaan oikeisiin asioihin.

      Pyhitystä ja haureuden karttamista tarvitaan sillä Sana sanoo: Ilman pyhitystä Kristus ei voi tulla! On toki muitakin pyhityksen muotoja kuin vain haureuden karttaminen. Niistä puhutaan mm. Tessalonikalaiskirjeissä. Ei mikään KIVI tai KALLIO voi auttaa. Itse on rakennettava omin voimin ja tahdonvoiman avulla.

    • alfa123om222

      No niin, ei auttanut Pietari Kallio, Kristus Kallio, Sana Kallio, Itse oma Kallio, vaan nyt on menossa se, että Jehova jälleen tarttui elämääni ja tahtoo osoittaa itse olevansa ainoa Kallio ja suojapaikka. Ja olo on ainakin hieno ja autuas kun häntä seuraa ainoana Kalliona.

      Ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala ja Muhammed on hänen lähettiläänsä!

    • alfa123om222

      Ei auttanut Pietari Kallio, Kristus Kallio, Sana Kallio, Itse oma Kallio, Jehova Kallio, vaan nyt on menossa Keisari Kallio, joka tuntuu tähän astisista vahvimmalta. Kun kerran Keisaria kutsutaan suomenkielisessä raamatussa Korkeimmaksi Maan Päällä ja sanotaan Keisari Augustuksen laittaneen KOKO MAAILMAN VERON ALAISEKSI; niin häntä sietää totella.

      Itse koen kylllä, että hänen valtansa estää lankeamisia perustuu osittain sanaan, osittain enkeleihin ja osittain arvovaltaan eli Jehovaan. Eli Hän selvästi on osa neliyhteistä Messiaanista Ilmentymää, joka vaikuttaa vain neliyhteisenä ja Keisarin ollessa päänä niin silloin kaikkein parhaiten vaikutus ilmenee.

      "Messias on neliyhteinen: Iankaikkinen Isä, Ihmeellinen Neuvonantaja, Väkevä Jumala ja Rauhan Ruhtinas. Jeesus oli tuo Väkevä Jumala ilmeisesti. Mutta Keisari Iankaikkinen Isä, Sokrates Ihmeellinen Neuvonantaja, Aleksanteri Suuri Rauhan Ruhtinas jne."

      On todella sääli, että aina kun tulee tämä neliyhteinen Messias niin kansa on usein jäljessä kehityksestä ja roikkuu kiinni edellisessä nelikossa. Esim. voidaan päätellä Klemensin kirjeestä Korinttilaisille, että Persian Xerxes kuningasta palvottiin Ianakaikkisena Isänä eikä edes kirkko tajunnut ottaa huomioon, että tuo titteli oli jo siirtynyt Rooman keisarille. Näin voidaan päätellä ainakin Qumran yhteisön kirjoituksista, että oli tapahtunut siirtyminen länteen.

      Koska Kyyros sai erinomaisia siunauksia ja hänellä oli valta ja voidaan jopa uskoa hänen olleen Jumalan inkarnaatio, jolla oli valtaa yli tuonelan niin tietenkin kansa oli taipuvainen palvomaan häntä ja hänen seurajiaan. Oikeastaan mikään muu lähde kuin Qumranin tekstit eivät anna rivien välissä kuvaa siitä, että neliyhteinen Messias hahmo olisi siirtynyt jo länteen. Kansan oli turvallista palvoa Xerxestä. Mutta oliko siihen todellista katetta? Sitä en voi tietää.

      Joka tapauksessa Raamatun mukaan ja siten ilmeisesti myös Jehovan mukaan Keisari on Korkein Maan Päällä. Ja hän voi vaikuttaa tottelemisen parhaiten.

      • valhettavalhettavain

        Sielunvihollinen puhuu, älkää uskoko.


    • eivoikasvaa

      Jos luulet, että tuo onanointi on suurin virheesi, erehdyt, ei ole edes synti! Ai rukoilet, ettet olisi tunteva ihminen, jolla on fyysiset, luonnolliset tarpeet?

      Olet trollipeikko, et muuta.Ei noin tyhmää voi kasvaa edes tynnyrissä.

    • Ej76

      Kuka on lukenut yhtään mitään, tietää että aurinko sammuu muutaman miljoonan vuoden päästä. Auringosta tulee punainen jättiläinen, johon planeetat syöksyy. Sen jälkeen tämä kivipallona jatkaa matkaansa pimeässä avaruudessa iankaikkisesta iankaikkiseen!

    • alfa123om222

      "Olet trollipeikko, et muuta.Ei noin tyhmää voi kasvaa edes tynnyrissä."

      Niin, sori jos kirjoittelen liikaa tällä Maailmanloppu palstalla, mutta siihen on toimeksianto Herra Zebaothilta. Kirjoittelisin vähemmän, jos muut kirjoittelisivat enemmän. Mutta tämä palsta on aika hiljainen.

      Syy siihen, että joudun kirjoittelemaan paljon yksin vastauksia omaan ketjuuni perustuu paljon siihen, että niitä, jotka haluavat ystävystyä kanssani vainotaan. Jos joku vastaa viesteihini niin hän joutuu vaikeuksiin. Sukulaisiani ja ystäviäni vainotaan minun tähteni.
      Kukaan ei siis uskalla vastata. Vastaan siksi itse omiin viesteihini.

      Jos olen idiootti niin se merkitsee, että suuri osa suomalaisista ylioppilaista on imbesillejä. Kirjoitin kaksi ällää ja sain m-paperit. Jos katsoo katukuvaa ja keskustelufooremeja voi kyllä hyvin havaita valtaosassa suomalaisia imbesilleyteen taipuuvuutta. Joten voi olla, että olen idiootti. Mutta laulut kertovat, että sokeain valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas.

      En perustele onanin syntisyyttä raamatulla tai Jumalan olemassaololla. Vietin 9,5 vuotta täysselibaatissa ja se oli hedelmättömintä aikaa elämässäni. Samoin oli viime vuosituhannen viisi ensimmäistä vuosisataa luostarilaitoksen ja luostarilupausten vuosisatoja sekä täysin hedelmättömiä. Kun luostareista luovuttiin ja valat rikottiin alkoi ennätyksellisen hedelmällinen aika maailmanhistoriassa. Ehkä olet oikeassa siinä, että nuo Kallioina pidetyt epäonnistuivat, koska kyse ei ole lainkaan synnistä ja sen tähden parannuksen yrittäminen oli itse asiassa turhaa.

      Olen vain asettanut itselleni tavoitteen uudesta täysselibaatista ja tiedän sen aiheuttavan tällä kertaa lievää ylemmydeen tunnetta, jos onnistun. Viimeksi ei niin ollut. Mutta tällä kertaa otan riskin, että minusta sen myötä tulee ylimielinen. Ei siis raamattu tai Jumala tai omatunto ole minua siihen käskenyt, vaan toimin omasta aloitteesta, koska PYHITYS ON VÄLTTÄMÄTÖN, JOTTA KRISTUS VOISI TULLA. Ja toivon Kristuksen tulevan, koska olen lievästi ylimielinen enkä siedä barbaareja.

      Valhetta juttuni keisarista on tietenkin jumalattomain elukkain kannalta katsoen. Jumala näet loi ihmisen, jonka hän määräsi Korkeimmaksi kaikkia eläimiä ja jumalattomia. Hän määräsi ihmisen alistamaan maan jalkojensa alle. Mutta Profeetta Danielin kirjan mukaan 2300 vuotta ovat PEDOT JA PETOJEN valtakunnat hallinneet maan päällä. On totta, että hallistusvalta on PEDOILLA yhä vielä eikä ihmisellä, mutta silti Jumala on jo nimittänyt keisarin maan päälle ja tekee vielä Imaami Mahdista kalifin. Se, että Lohikäärme ja pedot hallitsevat eläimiä ja jumalattomia perustuu Koraanin mukaan siihen, että jokaiselle annettiin valta valita suostuuko Jumalan valtaan vai Lohikäärmeen valtaan. Suurin osa on valinnut Lohikäärmeen Herrakseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe