Ei ole naista ei lapsia ei kavereita eikä ketään elämässä. Kukaan nainenkaan ei kiinnostu vaikka olen yrittänyt. Kun ei ole mitään sisältöä eikä kukaan ole kiinnostunut minusta ajattelin lähteä vapaaehtoisena Ukrainaan ja kun sota laajenee muualle eurooppaan sekä suomeen tulen puolustamaan tätä maata jos olen hengissä. Puolustaessa jotain hyökkääjää vastaan saa varmaan edes vähän kunnioitusta ja tuntea itsensä myös arvokkaaksi. Myös sotaveteraanithan saattaa olla sitten kysyttyjä naisten keskuudessa jos selviää taisteluista.
Lähden turhana atm.a Ukrainaan sotimaan
33
144
Vastaukset
- funaswtf
On hirveä taakka lähteä parisuhteeseen jos olisi toiselle ainoa elämän sisältö. Miten sellaisen ihmisen pystyy jättämään jos homma ei toimikaan?
Kavereita saa ihan kuka vain jos haluaa.- funaswtf
"Kavereita saa ihan kuka vain jos haluaa."
Siis jos tekee jotain myös asian eteen. Lähtee ulos, juttelee tuntemattomille. - ölkjhgfde
"Miten sellaisen ihmisen pystyy jättämään jos homma ei toimikaan?"
Sehän se suurin huoli olla pitää, että miten pystyy jättämään? :( - aateeämmä
funaswtf kirjoitti:
"Kavereita saa ihan kuka vain jos haluaa."
Siis jos tekee jotain myös asian eteen. Lähtee ulos, juttelee tuntemattomille.Jos on ruma ei saa kavereiden lisäksi naisiakaan. On vain kauniiden ja komeiden puheita tuollaiset että "lähe ulos jutteleen tuntemattomille" Olen joskus kokeillut ja mua pidetään vähintäänkin outona ja ihmiset menee hämilleen jos alan puhumaan. Kun olen ruma mua pidetään lähinnä mielenvikaisena jos toimin noin. Jo syntymässä määrätään ne kortit saatko naisia ja kavereita vai et. Muuten loppuelämän kohtalosi on olla yksin.
- enkel64
aateeämmä kirjoitti:
Jos on ruma ei saa kavereiden lisäksi naisiakaan. On vain kauniiden ja komeiden puheita tuollaiset että "lähe ulos jutteleen tuntemattomille" Olen joskus kokeillut ja mua pidetään vähintäänkin outona ja ihmiset menee hämilleen jos alan puhumaan. Kun olen ruma mua pidetään lähinnä mielenvikaisena jos toimin noin. Jo syntymässä määrätään ne kortit saatko naisia ja kavereita vai et. Muuten loppuelämän kohtalosi on olla yksin.
Ei pidä paikkaansa. Jokaiselle löytyy aina kumppani, ois kiva tavata ja opettaa sua.
- enkel64
Jokaiselle pitää antaa omaa tilaa..
enkel64 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Jokaiselle löytyy aina kumppani, ois kiva tavata ja opettaa sua.
Oho, miten mukava kommentti naiselta tällä palstalla.
- Ujo.atm25
ölkjhgfde kirjoitti:
"Miten sellaisen ihmisen pystyy jättämään jos homma ei toimikaan?"
Sehän se suurin huoli olla pitää, että miten pystyy jättämään? :(Niin naiset aina miettii vain jättämistä kun niillä on aina mielessä joku vielä kiinnostavampi mies. Ovat niin julmia että pitävät monia miehiä varalla ja jättävät heti kun löytävät paremman.
- atm89
enkel64 kirjoitti:
Opettaisitko mua ihan noin niinku käytännössä?
- enkelk64
Älä turhaan mee ittees tappamaan. Sotia on ollut ja tulee aina olemaan. Onko sulla elämässä jotain, jonka haluaisit jakaa minun kanssa?☺
- Satunnainen_seuraaja
Täällähän on sivistynyttä porukkaa. Hyvät on käytöstavat ja argumentit. Jotkut kirjoittajat joko ovat lapsia tai sitten jääneet kehitykseltään lapsen tasolle. Voi meitä!
No jopas on vastaanotto! Ensin valitetaan kun ei ole kaveria eikä naista ja nyt kun olisi mahdollisuus tutustua, niin haukutaan huoraksi. Eipä taida palstaätmillä rahkeet riittää ihmisten kanssa tutustumiseen...
- Ätmi-
Joo sama juttu. Eipä tässä elämäs mitään järkeä ole. Tulis vaan sota tänne äkkiä
- Suomalaisakka
Joo, tulis venäläiset äijät rajan yli ja laittais suomalaisakat järjestykseen venäläiseen tapaan eli joka akalle turpiin vähintään kerran viikossa, että tietävät paikkansa yhteiskunnassa ja perheessä.
- Ujo.atm25
Sitä minäkin toivon että ryssät hyökkäis tännekkin.
- miesssszz
Kannattaa juopotella paljon niin saa naisia. Itsekkin juon aika usein ja käyn baareissa eikä naisista ole ollut pulaa vaikka en ole mikään komea.
- öljkhugy
Terveisin Mika 168 cm joka päivittäin valittaa siitä ettei kelpaa kellekkään vaikka on raitis ja kiltti.
- Ujo.atm25
Olen juopotellut sekä kotona että baarissa mutta kukaan nainen ei ole vielä tähän mennessä tullut iskemään. Turha sellaista kai on odottaakkaan jos ei itse uskalla olla aloitteellinen niin ei siinä auta vaikka vetäis kaksin käsin viinaa. Ei tuo juominen sovi kuin sosiaalisille ihmisille joten jotain parempia ehdotuksia kiitos.
- arvelen_vaan
mitenköhän pärjäisit kokemattomana sodassa, voi käydä niinkin että saat pakit
- IhmeKommentteja
Kenellä sitten suomessa on kokemusta sodasta jos sotaveteraaneja ei oteta huomioon? Jos sota leviää suomeen niin saako koko reservi pakit kun kenelläkään ei ole sota kokemuksia vai?
- JoinTheDarkSide
Sanoisin, että liitty ihan vittuilu mielessä Venäjän puolelle. Tosin sinun pitää osata Venäjää.
- tykinruokaa
Ätmit etulinjaan vaan!
- NiinistöinRistinRitari
Ätmejähän pidetään yleisesti ottaen kaikessa epäonnistuneina kun rumuus tarkoittaa automaattisesti että olet huono naisten saannin lisäksi joka osa alueella elämässä. Moni ei tajua että ätmi saattaa olla maailmanluokan sotilas. Kyllä sota tilanteessa naiselle ätmikin kelpaa suojelemaan diivamaisia ytmien panemia pikkuhuoria partisaaneilta kun ovat motissa omissa pikku yksiöissään pöydän alla piilossa ja itkun tihrustamien silmin anotaan ätmi sotilaalta että tule ja pelasta mut.
NiinistöinRistinRitari kirjoitti:
Ätmejähän pidetään yleisesti ottaen kaikessa epäonnistuneina kun rumuus tarkoittaa automaattisesti että olet huono naisten saannin lisäksi joka osa alueella elämässä. Moni ei tajua että ätmi saattaa olla maailmanluokan sotilas. Kyllä sota tilanteessa naiselle ätmikin kelpaa suojelemaan diivamaisia ytmien panemia pikkuhuoria partisaaneilta kun ovat motissa omissa pikku yksiöissään pöydän alla piilossa ja itkun tihrustamien silmin anotaan ätmi sotilaalta että tule ja pelasta mut.
Hyvin sanottu. Kyllä silloin varmasti suoja kelpaa. Elleivät sitten suosiolla avaa haarojaan venäläismiehille ja toivota heitä tänne tervetulleiksi.
Naisille varmasti myös kelpaisi ätmien suoja jotain ääri-muslimeja vastaan. Ei minua kiinnostaisi yhtään mitä ne suomalsille naisille tekisivät. Eihän naisiakaan kiinnosta yhtään mitä minulle tässä elämässä tapahtuu, kääntävät vai selkänsä. Ainoastaan jos islamistit alkaisivat käännyttämään ja uhkailemaan minua, niin voisi muutama saada turpaan, niin että turbaani tutisee.- Ujo.atm25
Joo mutta mene sinä ensin.
- Ujo.atm25
super-atm kirjoitti:
Hyvin sanottu. Kyllä silloin varmasti suoja kelpaa. Elleivät sitten suosiolla avaa haarojaan venäläismiehille ja toivota heitä tänne tervetulleiksi.
Naisille varmasti myös kelpaisi ätmien suoja jotain ääri-muslimeja vastaan. Ei minua kiinnostaisi yhtään mitä ne suomalsille naisille tekisivät. Eihän naisiakaan kiinnosta yhtään mitä minulle tässä elämässä tapahtuu, kääntävät vai selkänsä. Ainoastaan jos islamistit alkaisivat käännyttämään ja uhkailemaan minua, niin voisi muutama saada turpaan, niin että turbaani tutisee.Ei voi kuin ihailla näitä näkemyksiä mitä tällä palstalla esitetään. Ätmeissä on voimaa.
- värvääjä
Kuinka moni ätmi lähtisi mukaan? Meinaan saataisko tältä palstalta isokin joukko osasto perustettua?
- Ujo.atm25
Minäkin haluaisin tappaa ihmisiä kun olen niin suuttunut ja turhautunut omaan elämääni joten voisin ihan hyvin itsekkin lähteä.
- TurhaATM
Ujo.atm25 kirjoitti:
Minäkin haluaisin tappaa ihmisiä kun olen niin suuttunut ja turhautunut omaan elämääni joten voisin ihan hyvin itsekkin lähteä.
Ei ihmisten tappaminen ole se juttu. Ei se mitään auta ja on säälittävää. Tuollaiset sais laittaa saunan taa jo muutenkin ajatuksineen vaan juttu on se että mennään suojelemaan pienempiään valloittajia vastaan jotka lakia rikkoen tulevat maaperälle. Venäläisessä ei ole mitään vikaa he ovat hieno kansa. Vika on johtajissa ja heidän liikkeelle laittamissa rosvo joukoissa jotka tulevat laittomasti maahan valtaamaan alueita joka taas ei ole nykyisen käytännön mukaan hyväksyttävää missään päin maailmaa.
Ujo.atm25 kirjoitti:
Periaatteessa voisin lähteäkin, koska tappaminen ei pelota, eikä myöskään oma kuolema.
Suomen naisia en puolustaisi. Eivät hekään ole olleet minulle mukavia, eivätkä varmasti missään tilanteessa minua puolustaisi. Mutta ukrainalaisista ei ole pahaa sanottavaa. Eivät he ole minulle mitään pahaa tehneet. Eikä venäläisillä ole mitään asiaa miehittää itsenäistä naapurivaltiota.- Ujo.atm25
TurhaATM kirjoitti:
Ei ihmisten tappaminen ole se juttu. Ei se mitään auta ja on säälittävää. Tuollaiset sais laittaa saunan taa jo muutenkin ajatuksineen vaan juttu on se että mennään suojelemaan pienempiään valloittajia vastaan jotka lakia rikkoen tulevat maaperälle. Venäläisessä ei ole mitään vikaa he ovat hieno kansa. Vika on johtajissa ja heidän liikkeelle laittamissa rosvo joukoissa jotka tulevat laittomasti maahan valtaamaan alueita joka taas ei ole nykyisen käytännön mukaan hyväksyttävää missään päin maailmaa.
Aivan sama, en jaksa välittää.
Ei sotaan oteta jos on alle 180cm eikä ole kavereita.
- 9plus16
Tykin ruuaksi kelpaa kaikki. Myös ne jotka ei kelpaa naisille. Ajattele asia niin että on sinussa jotain arvoa edes kranaatin vastaanottamisessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845