Muoks: ilmoitus järvenpään poliisille tehty !
Noniin koiranomistajat! Eilen illalla n. Klo 22 multa yritettiin viedä koira kädestä. Oltiin tulossa jampan suunnilta, ohitettu sähkötalon liikenneympyrä (käveltiin auerkulman vastaanottokodille päin) ja yhtäkkiä taakse pysähtyi auto, sen jälkeen kuulin jonkun juoksevan takana ja sen kummempia ihmettelemättä jatkettiin matkaa. Seuraavaksi tämä juoksija (mies) nappasi koiran hihnasta kiinni ja yritti repäistä sen mun kädestä irti. Onneksi koirallani oli nopea toimintakyky ja itse pidän aina tiukasti remmistä kiinni.. Auto ajoi ohitseni vielä ja silloin näin sen olevan tummansininen/musta? Pakettiauto. Ainakin yksi mies ja sitten joku toinen joka ajoi autoa, ei mitään havaintoa oliko mies vai nainen. Olkaa siis varuillanne ja pitäkää niistä remmeistä tiukasti kiinni varsinkin pimeään aikaan!!
Tuusula ja Järvenpään ympäristö !
ilmoitusasiaa
0
104
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21766Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561