Mistä voisi johtua, että jompikumpi sierain menee aina tukkoon. Menen illalla nukkumaan toinen sierain tukossa niin aamulla onkin taas vastakkainen sierain tukossa. Ulkoilma yleensä avaa sen, mutta ei aina. Nenäkannu ei auta paljoa.
Niin tukossa on tälläkin hetkellä vasen ettei ilma kulje sen läpi...
Mistä johtuu?
Toinen sierain aina tukossa
3
148
Vastaukset
- kaikillasama
Sierainten välillä on työnjako toimivat parin tunnin välein toinen ja toinen, jos ei erityisesti vedetä henkeä molempien kautta. En muista, mikä se fysiologinen syy on, mutta kaikilla on näin. Tietysti se korostuu, jos sierain todella tukkiutuu.
- Homsweethome
Allergiavika, mikä useimmiten johtuu homeesta hengitysilmassa.
- nainen65v
En tiedä mistä sinun oireesi johtuu. Minulla menee toinen sierain tukkoon, kun menen nukkumaan kyljelläni. Aina alempi sierain on tukossa. Kun käännän kylkeä, on vähän aikaa nenä täysin tukossa. Sitten taas ylempi sierain aukeaa. Selällään nukkuessa ja päivällä on molemmat sieraimet auki. Olen itse ajatellut, että syy on nenän väliruston velttoudessa, ehkä iän tuoma vaiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889