Paljon kavereita, sukulaisia ja sosiaalinen status että nainen kiinnostuu miehestä. Kiinnostuuko naiset miehestä jolla ei ole kavereita, vanhempia eikä oikein sosiaalista elämää.
Pitääkö miehellä on
23
118
Vastaukset
- huoh
Ei pidä olla. Kiinnostuvat.
- hohhoij
Samat sanat. En minä niiden miesten kavereiden, vanhempien tai muun sosiaalisen elämän kanssa ajatellut olla, vaan sen miehen!!
hohhoij kirjoitti:
Samat sanat. En minä niiden miesten kavereiden, vanhempien tai muun sosiaalisen elämän kanssa ajatellut olla, vaan sen miehen!!
Hienoa, että Krisse Salminen ei ole ainoa suomalainen koomikko.
- valitettavasti
Olen itse huomannut käytännössä että on haasteellista pitää kulisseja yllä yksinäisenä. Nainen kun usein kysyy että mitä olen tehnyt sen jälkeen kun viimeksi nähtiin ja itse aika no-lifena en juuri keksi mitään kiinnostavaa vastattavaa tähän.
Eli vastauksena kysymykseen: kyllä nainen voi kiinnostua mutta kiinnostus voi loppua nopeasti mikäli nainen huomaa että miehellä ei ole muuta sosiaalista elämää.- 2345
Ei tarvitse olla sosiaalista elämää, mutta elämää nyt kuitenkin voisi olla. Niin, että siihen kysymykseen mitä olet tehnyt, mies voisi vastata rassailleensa autoa tai käyneensä salilla tai koodanneensa jotain tai mitä nyt kukakin tykkää tehdä. Siis, että miehessä on jotain mielenkiintoa johonkin elämässä.
- Egopelle
2345 kirjoitti:
Ei tarvitse olla sosiaalista elämää, mutta elämää nyt kuitenkin voisi olla. Niin, että siihen kysymykseen mitä olet tehnyt, mies voisi vastata rassailleensa autoa tai käyneensä salilla tai koodanneensa jotain tai mitä nyt kukakin tykkää tehdä. Siis, että miehessä on jotain mielenkiintoa johonkin elämässä.
Samaa mieltä. Jos mies vain nysvää kotona kaiken vapaa-aikansa eikä edes harrasta mitään, niin melko apaattiselta tyypiltä kuulostaa. Jos on no-life, niin pitää ihan itse keksiä sitä tekemistä, eikä vain valittaa kotona tylsyyttä.
- Mies32vee
Ai en saa kirjoitella täällä. Itken oikeesti.
- ajatuksianainen
kaverit ei välttämättömiä mutta tosiaan jotain sosiaalista elämää olis kuitenkin hyvä olla :)
- jännämiesolen
Kelpaako että käy panemassa jotain horoa välillä.
- TOTTAKAI_KÄY
Tuohan on juurikin sosiaalista kanssakäymistä
- IkisM
Vitun kaverit, tuntuu että minun viikonloput kuluu enimmäkseen niiden parisuhde- ym. murheita kuunnellessa s..na. aina kun alkaa harkitsemaan että lähtisköhän kaljalle joku mulkero soittaa v..u.
Minun kiinnostumiseni miehestä riippuu enimmäkseen siitä miehestä, eikä sen kavereista, vanhemmista tai sosiaalisesta elämästä.
- penatraattori
Enimmäkseen? Eli, mitä jos miehellä on kavereina vain hillereitä, isä on vompatti ja äiti manaatti, onko turn off?
- eiväliäsillä
Ei vaikuta mieheenhän sitä ihastutaan :)
- atminsson
Itse olen miehenä sitä mieltä, että ei kaikille naisille välttämättä ole niin väliä, mutta se osaltaan vaikuttaa siihen millainen ihminen on. Jos olet yksin, elämäsi voi olla aika tylsää. Ei siis ole mitään jaettavia asioita naisen kanssa. Itse tiedän, etten nykyisellään kelpaa, sillä onhan elämäni tylsää ja lähes ilman mitään sisältöä. Itselle riittäisi pelkkä toisen persoona, olemus ja läheisyys. Ei niinkään toisen tekemiset tai saavutukset (työelämä sos. elämä yms.) kiinnosta. Ehkä jollekin kelpaan jos kunnolla kolahtaa. Silloin ihminen ei järkeile asioita, eikä välitä. Taitaa sielunkumppanin löytyminen itselle olla ainoa pelastus. On tosin erittäin epätodennäköistä törmätä tällaiseen ihmiseen elämän aikana. Ei mahdotonta tosin, mutta monen asian on loksahdettava paikalleen.
- 2-hjlö
Ei tarvi.
Hyvä luonne ja tarpeeksi silmää miellyttävä olemus on ok. - kilttiatm
Miksi naiset puhuu paskaa niin paljon. Miehellä pitää olla kaikkea ja paljon. Ei naiset kiinnostu kaverittomasta miehestä.
- NunnaUuni
Ei pidä olla edellä mainittuja. Rahaakaan. Ihan muut asiat merkkaa. Aitous!
- ATMaisteri
"Nainen" ei ole riittävän tarkka määritelmä.
Kaunis nainen vaatii em. asioita, ja paljon.
Tavisnainen vaatii em. asioita kohtuullisesti.
Ei kovin edustava nainen tyytyy vähempään.
Ts. Nuo asiat ovat miehen valuuttaa p/s-markkinoilla, ne vaihdetaan naisen valuuttaan eli kauneuteen. - Kaveriton_nussimaton
Pitää niitä vitun kavereita olla. Ilmeisesti ne perkeleen horot luulevat, ettei edes nussimaan pysty, jos ei ne kaverit ole vieressä kannustamassa. "Pane sitä pillua! Muna pystyyn, älä anna lerpahtaa!" On se hyvä että typerä kirosanafiltteri on poistunut. VITTTU PERKELE SAATANA HUORANPILLU RUNKKUMUNA & KÄTEENVETOKÄSI! Jopa taas helpotti kun sain tämän sanottua.
- nainennmmmm
Ei sillä ole merkitystä onko niitä kavereita jossain vai ei..kyse on sosiaalisuudesta, ulospäinsuuntautuneisuudesta, puheliaisuudesta, luottavaisuudesta. Valitsen aina tuollaiset ominaisuudet omaavan miehen ja sillon ei tarvitse edes kysyä onko hänellä kavereita.
- NoEiOleee
Tämäkin ketju on hyvä osoitus naisten valheellisuudesta. Kannattaa enemminkin seurata minkälaisista miehistä naiset kiinnostuvat oikeasti ja onko ne yleensä sellaisia joilla ei ole sosiaalista elämää...
- nähty.on
Niistä kavereista ei ole kuin haittaa parisuhteelle. Siitä tulee riitaa kun miehen pitää päästä koko ajan kavereiden kanssa kaljalle, lätkämatsiin, pelaamaan bilistä ym.
En suosittele miestä, jolla on laaja kaveripiiri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179