Suomesta löytyy tuhansia kolmekymppisiä miehiä, joilla ei ole ollut vakavaa seurustelusuhdetta koskaan, mutta miten on naisten kanssa?
Oletko "iäkäs" nainen tai tunnetko sellaisen, jolla ei ole ollut vakavaa suhdetta?
Millainen nainen jää yksin?
Parisuhdekokemattomia naisia?
39
575
Vastaukset
- Ölu
Kyllä niitä on, omassa työ- ja kaveri- ja perhepiirissäni useita. Kolmekymppisiä, nättejä, aivan normaalin olosia naisia, joilla ei ole joko kokemusta ollenkaan tai sitten on ollut jokin lyhyt suhteen tynkä joskus 20-vuotiaana. Näennäisesti heissä ei mielestäni ole mitään sellaista vikaa, mikseivät voisi olla suhteessa kuten kuka tahansa. En tiedä missä sitten mättää, huono itsetunto vai erakkoluonne intiimielämässä..?
- 1212
Erakkoluonteisia pahasti estyneitä - tai useimmissa tapauksissa vain unelmien prinssi kelpaisi.
- double_finger
Niillä akoilla on vaan parhaat hieromasauvat
- HC-ATM
Varmaankin heitä on, mutta vain siksi että naiset eivät kelpuuta alle 180-senttisiä miehiä kumppaneikseen.
- Repss.ss
Terveisin: Martti Alanen
- ktn-
Nörttipiireissähän niitä on paljonkin.
Eivät ihastu helposti. Tai eivät vaan ole saaneet ihastuksilleen vastakaikua. Varmaan samat syyt kuin normaaleimmilla saamattomilla miehillä. - n39
Entinen koulukiusattu, einiinviehättävä, matalapalkka-alalla töissä. Siinäpä ne syyt ikisinkkuuteen.
- tämmöinenvain
Olen 24-vuotias nainen, ja en vain jotenkin tunnu päätyvän suhteisiin. :P Olen seksuaalisesti tosi passiivinen, ehkä jopa aseksuaali, joten en jaksa kokeilla mitään suhteita. Kaikki ne ovat kaatuneet siihen, etten ole halunnut enkä pystynyt harrastamaan seksiä, koska se tuntuu ajatuksena niin tajuttoman kuvottavalta (vaikka mies muuten olisi ok, en vain pysty siihen).
Ulkonäöltäni olen tavallinen, lyhyt, hoikahko neiti. Siinäpä tuo. Vähän nörttimäisiä harrastuksiakin on, mutta kavereita löytyy. - AfTötterström
"erakkoluonne intiimielämässä"
Tämä sen selittää. ;) - kummitus
Olin vielä 30-vuotiaana kokematon vakavien suhteiden osalta. En ollut koskaan asunut miehen kanssa, ollut kihloissa tai seurustellut yli puolta vuotta. Itse epäilin syyksi huonosti päättyneestä ensirakkaudesta seurannutta sitoutumiskammoa. Muita tapauksia ei omassa lähipiirissä ole ja minäkin tätä nykyä ex-vanhapiika.
Eipä ole kyllä lähipiirissä enää vastaavia miehiäkään, viimeisetkin ikisinkkkumiehet ovat parituneet vuoden sisällä. Kyllä parisuhdekokemattomia naisia on varmasti paljonkin, minäkin tunnen useita. Mutta kysytäänpä, että paljonko on seksi- ja parisuhdekokemattomia naisia? Niitä minä en tunne yhtään.
Ei siihen mitään parisuhdetta tarvita rasitteeksi, kun suomalainen nainen haluaa kunnon kyydit joltain Afrikansarvesta tulleelta panomieheltä. Siinä kohtaa ei pohdita, että ollaanko nyt yhdessä vai eikö olla, kun yön varjoihin sulautuva musta perse nousee ja laskee valkoisen läskikasan päällä ja pumppaa pesäpallomailan kokoista mulkkua sisään.
Sitten jossain vaiheessa kun juoksut on juostu ja pahimmassa tapauksessa pennutkin tehty, on paatuneimmankin parisuhdekokemattoman naisen aika vakiintua. Tässä vaiheessa parisuhteeseen/avioliittoon kelpaakin sitten joku kiltti ja kunnollinen aisankannattelija, joka on valmis sitoutumaan 50 vuoden asuntolainaan ja maksamaan farmarikorisen Octavian osamaksueriä. Ja tämä kaikki tietysti ilman avioehtoa. Pitäähän naiselle jäädä mahdollisuus äkkivaurastumiseen, jotta pääsee tarvittaessa lähtemään vaikka puoleksi vuodeksi lemmenlomalle Afrikkaan.- IsäTimppa
Vaimoni oli ennen liittoamme juuri tällainen parisuhdekokematon nainen.
- wwwqqeeccc
Niilläkin naisilla joilla ei koskaan ole ollut varsinaisia parisuhteita on lähes poikkeuksetta ainakin nuoruuden ajoiltaan joitakin panokokemuksia ja nämä ovat yleensä olleet ainakin jonkun äijän n.s. vakipantavanakin. Toki sitten näitä yksinään eläviä naisia on paljonkin jotka ovat yh-naisia lapsineen, ja myös nuorena jonkin sortin parisuhteissa olleita on jotka iän myötä rupsahdettuaan ovat jo lakanneet kelpaamasta äijien nussittviksi.
- ktn-
Nörttipiireistä löytyy seksuaalisesti kokemattomiakin naisia. Mutta mitkä on muut kriteerit, esim. ulkonäkö tai luonne (pitääkö olla avoin ja ulospäinsuuntautunut)?
- Yx.poikamies.maalta
Onneksi asun yksin :D Olin kihloissa "aikoinaan" 4-vuotta,mutta nyt olen asunut yksin yli-20-vuotta.
Seuratessani näitä "selityksiä" on selvää ettei kannata puuttua näihin juttuihin laisinkaan.
Jatketaan samaan malliin jokainen tahollaan, puuttumatta toisten asioihin lainkaan. EN ainakaan minä. Sellainen nainen jää yksin, joka päätää jäädä yksin.
- kolmekasikolme9
En tiedä mikä minussa on vikana, mutta ei kiinnosta parisuhteet ja niihin liittyvät asiat. Olen ollut aina oman tien kulkija enkä tiedä tulenko koskaan seurustelemaan, koska tunnen että viihdyn yksikseni ihan hyvin kun on perhe ja ystäväsuhteet kunnossa. En tosiaan ymmärrä mitä jotkut ihmiset höslää parisuhde jutuista, varsinki kun perhe ja sukulaiset aina kyselee että joko seurustelet, ihankuin se olisi joku PAKKO.
- 171229
Kolmekymppisten parisuhdekokemattomien miesten juna meni jo. 51% naisista menettää neitsyyden 15-17 vuotiaana, keskimäärin naisilla on 5-10 seksikumppania ja puolet heistä on kolmekymppisinä äitejä. Näin ainakin tällä palstalla on opetettu,.
Veikkaan että kokemattomia kolmekymppisiä naisia löytyy vain kehitysvammaisista tai vaikeasti oppimishäiriöisistä (hieman "yksinkertaisista"), autisteista, aspergereista, aseksuaaleista ja niistä jotka ovat ulkonäöltään selvästi poikkeavia.
Jos olisin parisuhdekokematon kolmekymppinen mies niin heittäisin hanskat tiskiin. - Eisuomalaista
Ei suomalaista naista kannata ottaa vaivoikseen. Uusavuttomia henttuleita ovat.
No mitäpä siihen nyt muuta vaaditaan kuin se, ettei ole koskaan kohdannut miestä jonka kanssa ne tunteet olisivat molemminpuolisia, eikä toisaalta halua seurustella semmoisen ihmisen kanssa jota kohtaan ei tunne mitään.
Jos tämä sitten on osoitus kehitysvammaisuudesta, autismista, tms. häröstä, niin eipä mahda mitään, näillä kuitenkin mennään.- ATMaisteri
Ei se välttämättä tarkoita että olisit Asperger. Mutta jos kerran olet liikunnallinen, perusnätti ja selväjärkinen ( ilmaiset jotenkin kiinnostuksesi) niin aika suurella todennäköisyydellä selitys on:
A) et käy paikoissa joissa voisi tavata sinkkumiehiä
B) sytyttääksesi tunteesi miehen pitää olla YTM
Itse asiassa, muita vaihtoehtoja ei suuremmin ole. Tunnen parikin 30 naista jotka etsivät unelmien miestä, mutta lienee selvää ettei sellaisia juurikaan ole vapailla markkinoilla. Ja tietysti YTM:n valinta on YTN (kaunis, mukava, naisellinen, n. 25v). ATMaisteri kirjoitti:
Ei se välttämättä tarkoita että olisit Asperger. Mutta jos kerran olet liikunnallinen, perusnätti ja selväjärkinen ( ilmaiset jotenkin kiinnostuksesi) niin aika suurella todennäköisyydellä selitys on:
A) et käy paikoissa joissa voisi tavata sinkkumiehiä
B) sytyttääksesi tunteesi miehen pitää olla YTM
Itse asiassa, muita vaihtoehtoja ei suuremmin ole. Tunnen parikin 30 naista jotka etsivät unelmien miestä, mutta lienee selvää ettei sellaisia juurikaan ole vapailla markkinoilla. Ja tietysti YTM:n valinta on YTN (kaunis, mukava, naisellinen, n. 25v).No kyllähän tuo A nyt selkeästi pitää paikkansa. Tosin olen yrittänyt kompensoida tuota baareissa viihtymättömyyttäni nettideittailulla, mutta eipä se paljoa auta kun miehet tuntuvat luokittelevan nettideittinaiset alimmaksi saastaksi mitä maa päällään kantaa.
Tosta B:stä nyt en osaa sanoa muuta kuin että olen todellakin ollut elämäni aikana ollut ihan tosissani kiinnostunut mm. pelkän amiksen käyneistä miehistä sekä hieman ylipainoisista miehistä (joilla se ylipaino siis ei ole ollut lihasta, vaan läskiä, tosin sitä ei ole ollut mitenkään paljoa). toki nuo miehet minun mielestäni olivat ytmejä, sitä en voi kiistää, mutta ei sitä ytmiyttä kuitenkaan ole aivan kaikki ulkoiset seikat aina näyttäneet tukevan.
Oletko itse sitä mieltä että voisit rakastua naiseen jota pitäisit selkeästi itseäsi huonompana ihmisenä?- ATMaisteri
stellaria81 kirjoitti:
No kyllähän tuo A nyt selkeästi pitää paikkansa. Tosin olen yrittänyt kompensoida tuota baareissa viihtymättömyyttäni nettideittailulla, mutta eipä se paljoa auta kun miehet tuntuvat luokittelevan nettideittinaiset alimmaksi saastaksi mitä maa päällään kantaa.
Tosta B:stä nyt en osaa sanoa muuta kuin että olen todellakin ollut elämäni aikana ollut ihan tosissani kiinnostunut mm. pelkän amiksen käyneistä miehistä sekä hieman ylipainoisista miehistä (joilla se ylipaino siis ei ole ollut lihasta, vaan läskiä, tosin sitä ei ole ollut mitenkään paljoa). toki nuo miehet minun mielestäni olivat ytmejä, sitä en voi kiistää, mutta ei sitä ytmiyttä kuitenkaan ole aivan kaikki ulkoiset seikat aina näyttäneet tukevan.
Oletko itse sitä mieltä että voisit rakastua naiseen jota pitäisit selkeästi itseäsi huonompana ihmisenä?Tasoteorian ja mestari Laasasen uskollisena kannattajana tykkäsin kirjoituksestasi.
"toki nuo miehet minun mielestäni olivat ytmejä, sitä en voi kiistää, mutta ei sitä ytmiyttä kuitenkaan ole aivan kaikki ulkoiset seikat aina näyttäneet tukevan."
Tämä ei kerro mitään. Samaa voisi sanoa monesta super-ytmistä; esim. Tom Cruise on lyhyt mutta silti p/s-markkinoiden ehdotonta huippua. Harva on kaikilta osin YTM, kokonaisuus ratkaisee. Mutta oletko itse, tai koetko itse olevasi YTN?
Sekin osuu vähän silmään että kuvaat niitä kiinnostavia miehiä kuin esineitä, keskittyen vain ulkonäköön ja suorituskykyyn. En muista että olisit kirjoittanut yhtään mitään unelmiesi miehen luonteesta, huumorista, yms. Kannattaa muistaa että tasoteoriankin mukaan oman tasoisista yleensä valitaan sopiva. Jos mies kokee että valkkaat kylmän loogisesti vain komeuden, urheilullisuuden, tutkinnon ja kyvykkyyden perusteella - se voi olla syy miksei toisia treffejä tule.
Tietysti jos vain YTM kelpaa, on luultavaa ettei niitä tule vaikka tekisit mitä. Kylmä fakta on että YTM olisi pitänyt koukuttaa parikymppisenä. ATMaisteri kirjoitti:
Tasoteorian ja mestari Laasasen uskollisena kannattajana tykkäsin kirjoituksestasi.
"toki nuo miehet minun mielestäni olivat ytmejä, sitä en voi kiistää, mutta ei sitä ytmiyttä kuitenkaan ole aivan kaikki ulkoiset seikat aina näyttäneet tukevan."
Tämä ei kerro mitään. Samaa voisi sanoa monesta super-ytmistä; esim. Tom Cruise on lyhyt mutta silti p/s-markkinoiden ehdotonta huippua. Harva on kaikilta osin YTM, kokonaisuus ratkaisee. Mutta oletko itse, tai koetko itse olevasi YTN?
Sekin osuu vähän silmään että kuvaat niitä kiinnostavia miehiä kuin esineitä, keskittyen vain ulkonäköön ja suorituskykyyn. En muista että olisit kirjoittanut yhtään mitään unelmiesi miehen luonteesta, huumorista, yms. Kannattaa muistaa että tasoteoriankin mukaan oman tasoisista yleensä valitaan sopiva. Jos mies kokee että valkkaat kylmän loogisesti vain komeuden, urheilullisuuden, tutkinnon ja kyvykkyyden perusteella - se voi olla syy miksei toisia treffejä tule.
Tietysti jos vain YTM kelpaa, on luultavaa ettei niitä tule vaikka tekisit mitä. Kylmä fakta on että YTM olisi pitänyt koukuttaa parikymppisenä.”kuvaat niitä kiinnostavia miehiä kuin esineitä, keskittyen vain ulkonäköön ja suorituskykyyn”
Mitenkähän ihmeessä sinä nyt kykenit sen asian noin päin järkeilemään. :D
Tarkoitukseni oli kuitenkin noiden esimerkkien kautta osoittaa että kiinnostustani mieheen nimenomaan EI ratkaise koulutus/status/lihakset, vaan noissa miehissä minuun on vedonnut juurikin se luonne, huumori yms.
Nuo amis- ja ylipainoesimerkit nyt tuli tuossa mainittua ihan vain sen takia kun palstalta saa yhtenään lukea väitteitä siitä ettei koulutetulle ja hoikalle naiselle kelpaa mies jolla ei ole samoja ominaisuuksia. Eli lähinnä ne taitavat olla palstapojat jotka tuota miesten esineellistämistä harrastavat.- trollisiili
stellaria81 kirjoitti:
No kyllähän tuo A nyt selkeästi pitää paikkansa. Tosin olen yrittänyt kompensoida tuota baareissa viihtymättömyyttäni nettideittailulla, mutta eipä se paljoa auta kun miehet tuntuvat luokittelevan nettideittinaiset alimmaksi saastaksi mitä maa päällään kantaa.
Oletko itse sitä mieltä että voisit rakastua naiseen jota pitäisit selkeästi itseäsi huonompana ihmisenä?"No kyllähän tuo A nyt selkeästi pitää paikkansa. Tosin olen yrittänyt kompensoida tuota baareissa viihtymättömyyttäni nettideittailulla, mutta eipä se paljoa auta kun miehet tuntuvat luokittelevan nettideittinaiset alimmaksi saastaksi mitä maa päällään kantaa"
Palstalla on lukemattomia miehiä, jotka haluaisivat kanssasi treffeille. trollisiili kirjoitti:
"No kyllähän tuo A nyt selkeästi pitää paikkansa. Tosin olen yrittänyt kompensoida tuota baareissa viihtymättömyyttäni nettideittailulla, mutta eipä se paljoa auta kun miehet tuntuvat luokittelevan nettideittinaiset alimmaksi saastaksi mitä maa päällään kantaa"
Palstalla on lukemattomia miehiä, jotka haluaisivat kanssasi treffeille."Palstalla on lukemattomia miehiä, jotka haluaisivat kanssasi treffeille."
Haluaisivat kyllä kun omassa päässään kuvittelevat minut teinimissin näköiseksi, mitä en ole, vaikkakaan en myöskään ikäisekseni mitenkään rupsahtanutkaan.- ATMaisteri
stellaria81 kirjoitti:
"Palstalla on lukemattomia miehiä, jotka haluaisivat kanssasi treffeille."
Haluaisivat kyllä kun omassa päässään kuvittelevat minut teinimissin näköiseksi, mitä en ole, vaikkakaan en myöskään ikäisekseni mitenkään rupsahtanutkaan.Minä taas luulen että palstalaiset eivät uskalla ottaa yhteyttä koska olettavat että miehen pitää olla tämmöinen:
http://man.bf-1.com/wp-content/uploads/2009/01/pic0127.jpg
Keskivertomiehen, siis ulkonäöltään KTM:n, ollessa tämmöinen:
http://cdn.theatlantic.com/assets/media/img/posts/USA-Frontmanmain.jpg.jpg - ATM-arvuuttaja
Minun käsitykseni stellariasta:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/bb/7c/ab/bb7cabe8edbf628f0063135a6ff719ae.jpg ATM-arvuuttaja kirjoitti:
Minun käsitykseni stellariasta:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/bb/7c/ab/bb7cabe8edbf628f0063135a6ff719ae.jpgJuuri tämä takia palstan miehiin ei oikeastaan kannatakaan yrittää tutustua livenä. Kyllä siinä varmasti palstapojan alahuuli väpättäisi, kun vastassa ei olisikaan tekorusketuksella ja –ripsllä varustettua peroksidiblondia.
- Mireane
Täältä löytyy ainakin yksi suurinpiirtein kuvaukseen sopiva päälle kolmekymppinen naisihminen. Joskus kymmenen vuotta sitten oli jotain seurusteluyritelmiä muutaman miehen kanssa, mutta mikään niistä ei ikinä johtanut sen pidemmälle.
Lopulta sitten kyllästyin edes yrittämään todettuani, että a) En vaan osaa (suhdejuttuja siis) ja b) Suurin osa miehistä haluaa pitkään parisuhteeseen luonteeltaan täysin toisenlaista naista kuin mitä minä olen (ja kärsivällisyyteni ei riitä sen olemattoman määrän löytämiseen, mikä voisi olla kiinnostunut minusta -etenkään kun mikään ei takaa sitä, että minä olisin kiinnostunut ko. miehestä/miehistä. )- trollisiili
Kolmekymppinen tai kaksvitonen nainen, jolla on ollut joskus muutama seurusteluyritelmä, mutta ei ole kuitenkaan ollut vuosikausia yhdenkään miehen kanssa. Lisäksi ei ole ikinä pitänyt seksiä sillä tavalla ykkösasiana elämässään, että olisi jotain fuckbuddyja sun muuta alkanut harrastaa. Ja viimeisenä, ei ole luonteeltaan mikään ihan tusinanainen, ei ole se sosiaalinen pölisijä bimbo, jollaisia erittäin suuri osa naisista on ja jollaista monet miehet hakevatkin.
Tiedätkö mikä se on? Se on tämän päälle kolmekymppisen miehen unelmanainen. - 1212
trollisiili kirjoitti:
Kolmekymppinen tai kaksvitonen nainen, jolla on ollut joskus muutama seurusteluyritelmä, mutta ei ole kuitenkaan ollut vuosikausia yhdenkään miehen kanssa. Lisäksi ei ole ikinä pitänyt seksiä sillä tavalla ykkösasiana elämässään, että olisi jotain fuckbuddyja sun muuta alkanut harrastaa. Ja viimeisenä, ei ole luonteeltaan mikään ihan tusinanainen, ei ole se sosiaalinen pölisijä bimbo, jollaisia erittäin suuri osa naisista on ja jollaista monet miehet hakevatkin.
Tiedätkö mikä se on? Se on tämän päälle kolmekymppisen miehen unelmanainen.Ongelma vaan on siinä että nämä kokemattomat, ujot naiset eivät käytännössä ikinä halua omanlaistaan miestä.
He haluavat kiinnostavan miehen. Eli sen saman kokeneen ekstroverttimiehen jonka kaikki jutkin naiset haluavat. Ja ellei tätä unelmien prinssiä saa, eletään mieluummin kissojen ja koirien kanssa yksin. 1212 kirjoitti:
Ongelma vaan on siinä että nämä kokemattomat, ujot naiset eivät käytännössä ikinä halua omanlaistaan miestä.
He haluavat kiinnostavan miehen. Eli sen saman kokeneen ekstroverttimiehen jonka kaikki jutkin naiset haluavat. Ja ellei tätä unelmien prinssiä saa, eletään mieluummin kissojen ja koirien kanssa yksin.Kokemattomat ja ujot naiset eivät yksinkertaisesti uskalla tehdä aloitteita miehille, sen takiahan he kokemattomia ovatkin.
Eli siinä mielessä kyllä tuo pitää paikkansa, että nämä naiset kiinnostuvat mielummin niistä jotka ovat avoimesti heistä itsestään kiinnostuneita.
- sad_sad_saaaad
No, oon 25 v ja ei oo yhtään seksi- ai parisuhde kokemusta takana. Syy lienee osaksi siinä että pitkään minua ei kiinnostanut käydä missään missä miehiä voisi tavata esm. Baarissa ja nettideittejä en edes harkinnut. Lisäksi minua vaivasi pitkään huono itsetunto ja pidin itseäni niin susirumana että ajattelin ettei yksikään minua kiinnostava mies voisi ikinä katsoa minua sillä silmällä. Sen takia olen menettänyt mahdollisuuksia saada juuri ne miehet joista pidin koska tajuan valitettavan myöhään sen jos joku kiinnostava mies osoittaa kiinnostusta ... Joten nyt 25vuotiaana tekisi mieli potkaista itseään kun on niin usein antanut onnen kävellä ohitse...
- trollisiili
Ymmärtävätköhän tänne vastanneet kokemattomat naiset, että jos he kävelevät kahdella jalalla, omistavat yhden normaalin naaman ( siinä mielessä kuin ihmisistä 98% on normaaleja), kaksi tissiä ja yhden pimpin, sekä osaavat keskustella edes jotain järkevää, niin heille olisi heti kymmeniä miehiä tarjolla treffeille, kunhan nämä naiset vain ilmoittaisivat halukkuutensa uusiin miehiin tutustumiseen?
huhhh, tulipas pitkä lause :D- jjjjusttämä
Ei kiinnosta seurustella sen takia kun miehet ei näe naisessa kuin kaksi tissiä ja pimpin. Mieluummin vietän aikaa kavereideni kanssa jotka näkee minussa sentään jotain muutakin.
- trollisiili
jjjjusttämä kirjoitti:
Ei kiinnosta seurustella sen takia kun miehet ei näe naisessa kuin kaksi tissiä ja pimpin. Mieluummin vietän aikaa kavereideni kanssa jotka näkee minussa sentään jotain muutakin.
Ei minunkaan mielestäni naisten pitäisi seurustella miesten kanssa vain sen takia, että mies tykkää naisen tisseistä ja pimpistä.
Mutta väitinkö jossain niin? Halusin vain kertoa, että kyllä teille olisi ottajia vaikka kuinka. Ja ehkä niistä ottajista löytyisi joku hiomaton timanttikin, joku joka arvostaa sinua monista muistakin syistä kuin vain tissien ja pimpin takia.
- Lifeisnotsimple
Voihan tuota parisuhdekokemusta olla sellaisellakin, joka ei ole käytännössä koskaan seurustellut. Omaan tuttavapiiriini kuuluu kuusikymppinen seurusteleva pariskunta, kumpikin seurustelee nyt ensimmäistä kertaa elämässään, vaikka toinen on ollut naimisissa kerran ja toinen kahdesti. Ja ei, kyseessä ei ole maahanmuuttajat, eikä mitkään järjestetyt avioliitot - ihmisten elämät vaan ei aina kulje niin totuttuja latuja.
- VanhaViidakonSanonta
Niinhän se entinen vanhapiikakin kun saunassa vihto itteään etupuolelta sano, että otas ny kasviksia kun ei liha aikanaan kelvannu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122