Nirsot sinkkunaiset

ätmi-sinkku

Miksi te sinkkunaiset välttelette meitä alle 170 cm miehiä?

59

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ktn-

Toiseksi viimeinen fuckbuddyni oli 186cm. Olisin seurustellutkin, mutta mies ei halunnut koska "ei ollut riittävästi henkistä yhteyttä."

• 1212

Heh.

ktn-

186cm fuckbuddy

"Ei riittävästi henkistä yhteyttä"

:D

• 1212

Tyypillinen ongelma.

Tarjoamalla helppoa seksiä nainen saa korkeamman tason partnerin kuin mihin oma taso muuten riittäisi. Mies laskee rimaa koska saa helppoa seksiä, mutta parisuhteeseen etsii luonnollisesti korkeatasoisempaa.

186cm fuckbuddy saa helppoa seksiä JA myöhemmin parisuhteen. ktn- tottuu liian hyvään ja jää ilman, ktm- tottuu omaan käteen ja jää ilman.

Täysin palstateorian mukaisesti. Vaikka nuori nainen onkin markkina-arvoltaan korkein, lopulta iän kertyessä vain korkeatasoinen ja sinkkuna pysytellyt mies voittaa.

• ätmi-sinkku

Ei siis ollut isoa munaa eikä tarpeeksi rahaa.

• Mä tässä just deittailen itseäni vain hieman pidempää miestä. Veikkaisin sen olevan just ehkä maksimissaan 170 cm. Enpä miettinyt tuota pituusasiaakaan ennen tätä keskustelua...

• 1212

Onko varakas statusmies? ;)

• 1212 kirjoitti:

Onko varakas statusmies? ;)

Ei ole :)
        Ihan perustöissä, keskivertoa vanhempi auto...jne.
        Aivan tavallinen tyyppi siis :)

• palstamies
        pimppaloora kirjoitti:

Ei ole :)
        Ihan perustöissä, keskivertoa vanhempi auto...jne.
        Aivan tavallinen tyyppi siis :)

Nytkö Pimppaloora on menetetty tapaus? :(

• 1212
        palstamies kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa että vaikka Pimppaloorassa on negatiivisia ominaisuuksia (oman suosuon todistelu sarjatreffailemalla) ja hän vaikuttaa erilaiselta kuin vaikka minä (ekstrovertti), on hän silti kokonaisuutena hyvä roolimalli ja positiivinen tapaus.

- tekee aloitteita miehille
        - on ystävällinen vaikkei olisikaan sitä "kemiaa"
        - ei katso pelkästään statusta ja/tai naamaa
        - vaikuttaa elävän suhteellisen terveellisesti
        - pitää huolta ulkonäöstään

Harvinaista.

• palstamies kirjoitti:

Siihen on vielä piiiiitkä matka!
        Ja en mä omaa suosiotani sillä sarjatreffailulla ole yrittänyt täällä todistella, vaan sitä mitä täällä palstallakin on tiedetty jo kauan; eli vanha palstakurppakin saa treffiseuraa vain omistamalla pimpin :D
        Vielä kun sais tähän kuvioon nyt jotenkin sen markkina-arvoteorian mahtumaan, koska eihän mun pitäis enää kelvata kenellekään tän ikäisenä :D :D
        Mutta kiitokset positiivisista huomioista henkilölle 1212.

• 1212
        pimppaloora kirjoitti:

Siihen on vielä piiiiitkä matka!
        Ja en mä omaa suosiotani sillä sarjatreffailulla ole yrittänyt täällä todistella, vaan sitä mitä täällä palstallakin on tiedetty jo kauan; eli vanha palstakurppakin saa treffiseuraa vain omistamalla pimpin :D
        Vielä kun sais tähän kuvioon nyt jotenkin sen markkina-arvoteorian mahtumaan, koska eihän mun pitäis enää kelvata kenellekään tän ikäisenä :D :D
        Mutta kiitokset positiivisista huomioista henkilölle 1212.

Eipä kestä :)

No, MAT on keskiarvo.

Jos kuvitellaan että,
        - sinulla on keskimääräistä paremmat geenit
        - ellen väärin muista, sinulla ei ole lapsia
        - olet pitänyt itsestäsi huolta syömällä terveellisesti/harrastamalla liikuntaa

...on suuri mahdollisuus että lapsettomana, huoliteltuna ja energisenä vaikutat nuorekkaalta. Tämä ilman muuta lisää miesten kiinnostusta, verrattuna keskiarvoon eli 35 yksinhuoltajiin. Tai sinkkuihin, joista enemmistö on elänyt vähemmän terveellisesti.

Tunnenhan minäkin naisen joka nyt 36-vuotiaana on erittäin suosittu. Mutta jos naisen taso määritellään Laasasen oppien mukaisesti ("minkä tasoisen miehen nainen pystyy sitouttamaan vakavaan suhteeseen"), saisiko hänkään enää pitkää, tummaa, komeaa (miesmalli), urheilullista, älykästä ja vieläpä aika mukavaa coolissa työssä 10 000 eur/kk ansaitsevaa 30 miestä, jollainen hänen exänsä oli? Enpä olisi asiasta kovinkaan varma. Enkä liioittele, tämän naisen exä oli kuin naisten päiväunista...

Eli kyllä MAT elää ja voi hyvin. Sehän on hyvä että osa naisista pärjää keskiarvoa paremmin, onhan se ansaittuakin jos pitää huolta itsestään.

• 1212 kirjoitti:

No, MAT on keskiarvo.

Jos kuvitellaan että,

...on suuri mahdollisuus että lapsettomana, huoliteltuna ja energisenä vaikutat nuorekkaalta. Tämä ilman muuta lisää miesten kiinnostusta, verrattuna keskiarvoon eli 35 yksinhuoltajiin. Tai sinkkuihin, joista enemmistö on elänyt vähemmän terveellisesti.

Tunnenhan minäkin naisen joka nyt 36-vuotiaana on erittäin suosittu. Mutta jos naisen taso määritellään Laasasen oppien mukaisesti ("minkä tasoisen miehen nainen pystyy sitouttamaan vakavaan suhteeseen"), saisiko hänkään enää pitkää, tummaa, komeaa (miesmalli), urheilullista, älykästä ja vieläpä aika mukavaa coolissa työssä 10 000 eur/kk ansaitsevaa 30 miestä, jollainen hänen exänsä oli? Enpä olisi asiasta kovinkaan varma. Enkä liioittele, tämän naisen exä oli kuin naisten päiväunista...

Eli kyllä MAT elää ja voi hyvin. Sehän on hyvä että osa naisista pärjää keskiarvoa paremmin, onhan se ansaittuakin jos pitää huolta itsestään.

"olet pitänyt itsestäsi huolta syömällä terveellisesti/harrastamalla liikuntaa" "pitää huolta ulkonäöstään"

Pimppaloora on kyllä vähän läski. Mutta voi kai se jossain määrin silti urheilla ja pitää ulkonäöstään huolta. Jos seksi lasketaan urheiluksi, niin sittenhän pimppaloora on tosi sporttinen. "Urheilu"kaverina oleva mieskin vaihtuu varmasti viikoittain.

• siirappia
        1212 kirjoitti:

No, MAT on keskiarvo.

Jos kuvitellaan että,

Tunnetko sinäkään tuollaista "pitkää, tummaa, komeaa (miesmalli), urheilullista, älykästä ja vieläpä aika mukavaa coolissa työssä 10 000 eur/kk ansaitsevaa 30 miestä" näitähän Suomessa viliseekin joka kadun kulmassa. :D

• 1212
        siirappia kirjoitti:

Tunnetko sinäkään tuollaista "pitkää, tummaa, komeaa (miesmalli), urheilullista, älykästä ja vieläpä aika mukavaa coolissa työssä 10 000 eur/kk ansaitsevaa 30 miestä" näitähän Suomessa viliseekin joka kadun kulmassa. :D

Tunnen jollain tapaa yhden, eli tuon miehen joka pariutui silloin malliluokkaa olevan, fiksun ja mukavan silloin alle 25v entisen luokkakaverini kanssa. Harvassahan tuollaiset täydelliset miehet ovat, ja on sanomattakin selvää että heille kelpaa vain täydellinen nainen.

Sehän p/s-markkinoilla onkin ongelmana kun jotkut 28-vuotiaat tavikset haaveilevat että "kemian" ansiosta he saisivat tuollaisen miehen.

• super-atm kirjoitti:

"olet pitänyt itsestäsi huolta syömällä terveellisesti/harrastamalla liikuntaa" "pitää huolta ulkonäöstään"

Pimppaloora on kyllä vähän läski. Mutta voi kai se jossain määrin silti urheilla ja pitää ulkonäöstään huolta. Jos seksi lasketaan urheiluksi, niin sittenhän pimppaloora on tosi sporttinen. "Urheilu"kaverina oleva mieskin vaihtuu varmasti viikoittain.

165/67 on tällä hetkellä ja on edelleen laskusuhdanteinen. Palstan tasokkaille ätmille mä kyllä myönnän olevani aivan liian lihava. Ei näistä miehistä voi kun unelmoida, tällainen vanha lihava kurppa kun olen...
        Ja mitä tuohon "urheilullisuuteeni" tulee, kävisit superätmi sinäkin enemmän treffeillä, niin tietäisit mitä niillä yleensä tapahtuu :)

• SeToinenSuperATM
        pimppaloora kirjoitti:

165/67 on tällä hetkellä ja on edelleen laskusuhdanteinen. Palstan tasokkaille ätmille mä kyllä myönnän olevani aivan liian lihava. Ei näistä miehistä voi kun unelmoida, tällainen vanha lihava kurppa kun olen...
        Ja mitä tuohon "urheilullisuuteeni" tulee, kävisit superätmi sinäkin enemmän treffeillä, niin tietäisit mitä niillä yleensä tapahtuu :)

En ole postaillut palstalle viime aikoina, mutta haluaisin huomauttaa että se alkuperäinen Super ATM olen minä, eikä suinkaan tämä rekisteröitynyt super-atm.

En missään tapauksessa haukkuisi sinua läskiksi, olethan luvannut että saan nukkua sänkysi jalkopäässä (kunhan olen kiltisti) :D

• pimppaloora kirjoitti:

"Ja mitä tuohon "urheilullisuuteeni" tulee, kävisit superätmi sinäkin enemmän treffeillä, niin tietäisit mitä niillä yleensä tapahtuu :)"

Olen käynyt elämäni ainakan ihan tarpeeksi treffeillä ja todennut ettei niissä tapahdu mitään sellaista, miksi minun niissä kannattaisi käydä. Komeammalla naamalla tapahtuisi varmasti vaikka mitä kivaa.

• SeToinenSuperATM kirjoitti:

En ole postaillut palstalle viime aikoina, mutta haluaisin huomauttaa että se alkuperäinen Super ATM olen minä, eikä suinkaan tämä rekisteröitynyt super-atm.

En missään tapauksessa haukkuisi sinua läskiksi, olethan luvannut että saan nukkua sänkysi jalkopäässä (kunhan olen kiltisti) :D

Huono yritys saada pillua.

• pimppaloora
        SeToinenSuperATM kirjoitti:

:D :D

• SeToinenSuperATM
        super-atm kirjoitti:

Huono yritys saada pillua.

No millaista räjähtävää iskurepliikkiä odotit SuperAlemmanTasonMieheltä? :D

• SeToinenSuperATM kirjoitti:

No millaista räjähtävää iskurepliikkiä odotit SuperAlemmanTasonMieheltä? :D

En odota sinulta iskurepliikkejä.

• GentleM

Suosittelen pukeutumaan RÄJÄHTÄVÄÄN kauluspaitaan ellei repliikit suju ;)

• GentleM kirjoitti:

Suosittelen pukeutumaan RÄJÄHTÄVÄÄN kauluspaitaan ellei repliikit suju ;)

RÄJÄHTÄVÄ ellei suorastaan PÄRÄYTTÄVÄ kauluspaita auttaa aina! Siinä ei sanoja tarvita :D

• IkisM

• sadbuttrue

Kyllä kelpaisi jos muuten pää kunnossa. Ei pituus ole määräävä tekijä.Oma mies oli 168 cm ja aivan loistava.Tosin nyt taivaassa.Nykyinen poikaystävä kärsii jostain persoonallisuuden häiriöstä on 172 cm.Eikä hyvältä näytä.

• eipienempiä

Oikea mies on yli 180 cm

• lillerö

Kyllä mulle vaan kelpais lyhyt mies. Itseäni lyhyempi.

• gghgghhh

Itse pitkänä miehenä olen tyytyväinen, kun olen sen 190cm. Varmaankin olisi poikuus vieläkin tallella, jos olisin lyhyt. Sen olen huomannut, että nämä 150-160cm naiset viehättyvät eniten pitkistä miehistä. Ainakin näin omalla kohdallani.

• funaswtf

Samasta syystä kuin miehet välttävät isoja ja rotevia naisia. Pahin on jos miehellä on myös pieni pää ja kasvot.

• 1212

Ai tuollainenkin kriteeri on olemassa.

Pitää olla iso pää :D

Helkkari että te naiset olette hölmöjä, ilmeisesti miehen tulee olla isokokoinen näyttelyesine nyt kun ei ole enää väliä pystyykö mies kaataman leijonan tai näkeekö savannilla korkean heinikon yli.

• nopeatelävät
        1212 kirjoitti:

Helkkari että te naiset olette hölmöjä, ilmeisesti miehen tulee olla isokokoinen näyttelyesine nyt kun ei ole enää väliä pystyykö mies kaataman leijonan tai näkeekö savannilla korkean heinikon yli.

Se oli vaan yhden kommentti eli älä yleistä koskeamaan kaikkia naisia

• funaswtf
        1212 kirjoitti:

Niiden miesten, jotka eivät juuri nyt halua lapsia, tulisi suosia vanhoja ja sairaalloisen lihavia naisia parinvalinnassa. Hedelmällisiin naisiin panostaminen on typerää.

• 1212
        funaswtf kirjoitti:

Niiden miesten, jotka eivät juuri nyt halua lapsia, tulisi suosia vanhoja ja sairaalloisen lihavia naisia parinvalinnassa. Hedelmällisiin naisiin panostaminen on typerää.

Ja niidenkö naisten kanssa voi hankkia sitten myöhemmin lapsia?

• 1212

Nyt muuten tajuan mistä nimimerkki fun as wtf tulee.

Nämä jutut on tahatonta komiikkaa parhaimmillaan :D

• funaswtf
        1212 kirjoitti:

Ja niidenkö naisten kanssa voi hankkia sitten myöhemmin lapsia?

Hedelmällisen naisen voi etsiä sitten kun se tarve tulee. Mikäs logiikkavika sinulla on?

• 1212
        funaswtf kirjoitti:

Hedelmällisen naisen voi etsiä sitten kun se tarve tulee. Mikäs logiikkavika sinulla on?

Jotkut uskovat parisuhteeseen, ei kertakäyttökulttuuriin jossa käytetään X tyyppistä kumppania tarkoitukseen Y ja sitten vaihdetaan kun sattuu tekemään mieli jotain muuta.

• funaswtf
        1212 kirjoitti:

Jotkut uskovat parisuhteeseen, ei kertakäyttökulttuuriin jossa käytetään X tyyppistä kumppania tarkoitukseen Y ja sitten vaihdetaan kun sattuu tekemään mieli jotain muuta.

Eihän nykyään ole mitään tarvetta parisuhteelle. Maailma on turvallinen paikka, ruokaa riittää eikä ole leijonia vaanimassa.

• 1212
        funaswtf kirjoitti:

Eihän nykyään ole mitään tarvetta parisuhteelle. Maailma on turvallinen paikka, ruokaa riittää eikä ole leijonia vaanimassa.

Ja silti valitset miehen samoilla perusteilla kuin luolanainen kivikaudella.
        - pitkä (näkee heinikon yli savannilla)
        - leveät hartiat (pystyy kantamaan isompaa riistaa)
        - jykevä leuka (pystyy pureksimaan raakaa lihaa)
        - itsevarma (alfa, heimon johtaja joka pystyy tarjoamaan resursseja)

• Ehkä teitä ei näe väenpaljouden keskeltä.

Hankkikaa sellainen punainen varren päässä oleva lippu, niin kuin näkyy lasten ostoskärryissä joskus. Jo alkaa flaksi käymään.

• atännä

Ei me kaikki vältellä. Jos sinä haluat kaikki naiset kuolaamaan perääsi koostasi huolimatta, niin kannattaisi ehkä miettiä uudestaan kuka on nirso. Varmasti löytyy kokosi hyväksyvästä porukasta sopiva nainen. Täydellistä kumppania ei edes ole, se vaatimus on itsepetosta ja atm:n tekosyy turvalliseen sinkkuuteen.

• pöllerötyttö

Mä haluan mennä naimisiin aloittajan kanssa.

• weww

En kelvannut 164 cm miehelle. Olen pieni ja hieman pyöreä (rintava). En ole kuntosalilla ramppaaja. Hän taas kasvattelee lihaksiaa, mutta toivotaan että hän löytää sieltä kuntosalilta itselleen täydellisen naisen ...ja vielä itseään lyhyemmän. :D. Eli ei vältellä :D

• Eiolehelppoa

Kuinka pitkän naisen itse kelpuuttaisit, alle 170 cm mies?

• eiolerajaa

No exäni oli viitisen senttiä minua pitempi. Itse olen siis noin 167cm ukkeli. En nähnyt ongelmaa tuossa, mutta yli 10cm pituusero voisi olla huomiota herättävä. Tosin tuskin se itseäni haittaisi, jos mimmi itse olisi asian kanssa sinut. :P Pitkät tytöt on näyttäviä, jos muuten ulkonäkö miellyttää. Ei ole kovin oleellinen asia minulle tuo naisen pituus

• Eiolehelppoa

Itse olen sen 10 cm sinua pidempi nainen. Ja täytyy kyllä sanoa, että pituudesta nuoruudessa kärsineenä, 10 cm lyhyempi mies on minulle kyllä liikaa. Siksi siis syrjin teitä alle 170 -senttisiä, anteeksi. :) Siitä puolet ehkä vielä meniee, mutta kyllä se jos naisena joutuu kovin paljon kumartumaan suudellakseen miestä tuntuu oudolta. Kai kysymys on juurikin jossain määrin siitä, ettei toivo olevansa se suhteen gladiaattori :D (vaikkei olenkin ihan normipainoinen ja melko feminiininen, sitä tuntee olevansa se isompi osapuoli).

Suuri osa pitkistä miehistä tuntuu suosivan parisuhteissa suloisia taskuvenuksia eikä pitkiä miehiä riitä kaikille eli tässä asiassa olen kanssanne samoilla linjoilla ;). Mutta sellaista se on - ei sille kukaan mitään voi, mikä viehättää ja mikä ei. Minulle olisi ideaalista, jos mies olisi suunnilleen samanpituinen, mutta ei se mikään pääasia miehessä ole.

• atännä

Yksi ihan varteenotettava syy on muuten se, että lyhyt ja heikko mies etsii jatkuvasti reilusti itseään lyhyempää, kevyempää ja heikompaa ja hennompaa naista. Pelkää jatkuvasti tulevansa jätetyksi.

Toinen on automaattivaihteinen korkokenkä. Pienimunaisilla se on munanjatke.

Kolmas on lyhyyden (ongelmien) hallinta kaikenmaailman neuroottisuuksilla, mm. pakonomainen siivoaminen ja sairaalloinen rahan säästäminen.

Nuo nyt ovat vain minun kokemuksiani lyhyistä miehistä. En minä niitä silti välttele. Vikansa kaikilla.

• kärjistävää

Riippuu tapauksesta. Oma mimminini painaa tällä hetkellä melkeen saman kuin minä itse, ja on ehkä 2cm lyhyempi. Exäni taasi oli itseäni pidempi nainen. Ja mitäs perkelettä.. :D Siivousneuroosi pituuden vuoksi? Kaikkea sitä onkin. Eikö syynä voi olla vaan se, että kaveri pitää siisteydestä? Ja mikä on automaattivaihteinen korkokenkä?

• atännä
        kärjistävää kirjoitti:

Riippuu tapauksesta. Oma mimminini painaa tällä hetkellä melkeen saman kuin minä itse, ja on ehkä 2cm lyhyempi. Exäni taasi oli itseäni pidempi nainen. Ja mitäs perkelettä.. :D Siivousneuroosi pituuden vuoksi? Kaikkea sitä onkin. Eikö syynä voi olla vaan se, että kaveri pitää siisteydestä? Ja mikä on automaattivaihteinen korkokenkä?

En kirjoittanut sinusta, vaan omista kokemuksistani. Ihan suotta suutuit, vai osuiko ;) Vai 2 senttiä, eihän ne mitat... ;) (anteeksi :))

Neuroosilla ja jostain pitämisellä on iso ero.

Jotkut ajelee munanjatkeella, toiset kompensoivat autolla pituuttaan.

• kärjistävää
        atännä kirjoitti:

En kirjoittanut sinusta, vaan omista kokemuksistani. Ihan suotta suutuit, vai osuiko ;) Vai 2 senttiä, eihän ne mitat... ;) (anteeksi :))

Neuroosilla ja jostain pitämisellä on iso ero.

Jotkut ajelee munanjatkeella, toiset kompensoivat autolla pituuttaan.

En suuttunut, kun olen itse liiankin laiska siivoamaan. Pahoittelen jos vaikutti siltä, että suutuin. Kokemuksensa ja mielipiteensä kullakin. Väkisinkin vain tuli mieleen, että nyt on melkoista kyökkipsykologiaa ilmassa. Ja en vain ymmärtänyt termiä "automaattivaihteinen korkokenkä". Eli uusi käsite minulle. Ihan hassu sinänsä. :) Pointsit sulle keksinnöstäsi. En tällä hetkellä tiedä minkä pituinen kultani on, mutta taitaa olla sukkasilteen hieman itseäni lyhyempi. Koroilla sitten pitempi. Pointtini oli, että se ei ole kovin merkityksellinen asia kaikille.

• atännä
        kärjistävää kirjoitti:

En suuttunut, kun olen itse liiankin laiska siivoamaan. Pahoittelen jos vaikutti siltä, että suutuin. Kokemuksensa ja mielipiteensä kullakin. Väkisinkin vain tuli mieleen, että nyt on melkoista kyökkipsykologiaa ilmassa. Ja en vain ymmärtänyt termiä "automaattivaihteinen korkokenkä". Eli uusi käsite minulle. Ihan hassu sinänsä. :) Pointsit sulle keksinnöstäsi. En tällä hetkellä tiedä minkä pituinen kultani on, mutta taitaa olla sukkasilteen hieman itseäni lyhyempi. Koroilla sitten pitempi. Pointtini oli, että se ei ole kovin merkityksellinen asia kaikille.

Kyllä minullekin lyhyt mies kelpaa, ei se pituudesta ole kiinni. Huono itsetunto ja muut henkiset ongelmat voivat sitten olla aika rasittavia ominaisuuksia, jos se lyhyys vaivaa pahasti. Mutta niin kuin kirjoitin, vikansa kaikilla.

Lyhyissä miehissä on kyllä puolensakin. Ovat hyvän tuntuisia, kun ovat lähes saman kokoisia kuin mitä itse olen, eli halatessa on sopivan kokoinen vastakappale. Ja seksissä :) Eikä tarvitse hakea katsekontaktia jostain yläilmoista. Vaatteitakin voi lainata.

• ryppis

Todennäköisesti pituuden takia.

• Oulu79

Kyllä näin 188cm pitkänä miehenä olen huomannut, että pituudesta on hyötyä naismarkkinoilla, tai sitten se on tämä puhe lahja mikä on annettu. Suppi tuppi suu ei saa se olla...

• N156

Itse olen nainen ja 156cm ja kyllä mua viähättää enemmän 180cm ja sen yli olevat miehet! Ja toivottavasti joskus sellanen mies on, tuntee itsensä naiseks ja turvatuks.

Vaikka se 175cm olis jo mulle pitkä.. :)

• ShortbutStrong

Aika heikko itsetunto jos tunnet itsesi naiseksi vain pitkän miehen rinnalla.

Minä ainakin tunnen itseni mieheksi vaikka itseäni pidemmän naisen rinnalla.

• hyyyyyyvä_mies
        ShortbutStrong kirjoitti:

Aika heikko itsetunto jos tunnet itsesi naiseksi vain pitkän miehen rinnalla.

Minä ainakin tunnen itseni mieheksi vaikka itseäni pidemmän naisen rinnalla.

kappas neropatti osu naulankantaan, huonosta itsetunnosta se juuri onkin lähtenyt!!

• 174cmnainen

Ei haluu kattoo miestä alaspäin.

• kilttiatm

Pitkä jännämies antaa turvaa naiselle, eiku turpaan sittenkin.

• iso_on_pop

Pakko sanoa itsellä ainakin johtuu omasta koostani..Kun on kuunnellut puol elämää kuinka läski, ruma ym on jotenkin hakee "isoa" miestä..Exäni oli muutaman sentin pidempi, mutta todella hoikka ja minua ahdisti se ihan oikeasti.. Ja joo ennekuin kukaan siellä alkaa avautua on laihis käynnissä! Se vaan ei muuta mies makuani yhtään mihinkään...

• tikrulilia

No kyllä ne pitkät lihaksikkaat miehet vaan näyttää hyvältä... Itse en baarissa tai vastaavassa ympäristössä edes huomio alle 175 pitkiä miehiä. Suurin osa tapailemistani miehistä onkin ollut päälle 180 pitkiä ja hyvä niin. On mulla myös yksi exä joka oli varmaan just sen 170 (jos sitäkään) pitkä, mutta se osasi hurmata ihan muilla keinoin (kannattaa pojat opetella soittamaan kitaraa ja laulamaan). Itselläni pituutta on siis huimat 160 cm.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      132
      3346
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      38
      2643
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2475
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      2348
    5. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      30
      2083
    6. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      115
      1780
    7. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      174
      1448
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      1432
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      312
      1331
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      66
      1178
    Aihe