Sinkkutesti - kuinka pitkään sinkkuna?

Tehtävä_mahdoton

"Testi, joka paljastaa, kuinka kauan tulet vielä olemaan sinkku. Jos olet parisuhteessa, mene pois! Tämä on vain sinkuille! "

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2015020519151229_fd.shtml

Oma tulokseni:

"Pysyt sinkkuna ihan niin pitkään kuin itse haluat
Olet varsinainen voimasinkku! Olet niin itsenäinen, vahva ja toimeentuleva yksilö, ettet oikeastaan koe tarvitsevasi toista rinnallesi. Tarkemmin sanottuna ajatus parisuhteesta ahdistaa sinua. Suosittelemmekin, että unohdat väkisin väännetyt sitoutumiset. Keskity vain ja ainoastaan pitämään hauskaa!"

Jaa, ajattelin että olen vain luovuttanut ja en tiennytkään että se olisi "omissa käsissäni".
Miehenä kaiketi se on koska täytyy olla aktiivinen koska muuten kukaan ei kiinnostu eikä varmasti tee aloitetta ainakaan.
Toisaalta ei ole, koska jos et kelpaa sopiville jo alussa niin mitään et voi tehdä.

9

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IkisM

      "Pysyt sinkkuna todennäköisesti hyvin kauan
      Olet hautautunut niin syvälle omaan katkeruuteesi, että et enää edes huomaa potentiaalisia henkilöitä ympärilläsi. Ajatuksesi pyörivät vain ja ainoastaan oman elämäntilanteesi ympärillä, eikä masentunut olemuksesi varsinaisesti kutsu ketään tutustumaan.

      Muista, että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen, ei se aina helppoa ole parisuhteessakaan.
      Pää pystyyn ja nauti elämästä!"

      Vähän ehkä tietoisesti hainkin tuota analyysiä ja muuten hyvä mutten allekirjoita tuota masentunutta olemusta :)

    • RumaMies1

      "Olet ehkä ehtinytkin olla sinkkuna jonkin aikaa, ja takana saattaa olla lukuisia treffejä. Pitkästä sinkkuudesta huolimatta pidät sitkeästi tsemppiä yllä ja rakennat itsestäsi parhainta mahdollista versiota. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, se oikea kävelee vastaan silloin kun sitä vähiten odotat. Pidä vain mieli avoimena!"
      Tällasen sain. Ja pöh. Olen ikäni ollut sinkkuna ja olen varmasti loppuelämänikin. Ei ruma mies kelpaa naisille.

      • Tehtävä_mahdoton

        Sori, mutta alkoi naurattamaan.
        Sulle vi**uilee joku nettitestikin.


    • "Et pysy sinkkuna enää pitkään
      Olet ehkä ehtinytkin olla sinkkuna jonkin aikaa, ja takana saattaa olla lukuisia treffejä. Pitkästä sinkkuudesta huolimatta pidät sitkeästi tsemppiä yllä ja rakennat itsestäsi parhainta mahdollista versiota. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, se oikea kävelee vastaan silloin kun sitä vähiten odotat. Pidä vain mieli avoimena!"

      Tommonen tuli.

    • löälöäölö

      "Pysyt sinkkuna todennäköisesti hyvin kauan
      Olet hautautunut niin syvälle omaan katkeruuteesi, ..."

      Täysin totta. Ihmettelyn kyllä, mistä se testi tuollaisen tuloksen repäisi, kun vastaukseni olivat mielestäni aika positiivisia. Monessa kohdassa sentään vastasin toivovani, että löydän jonkun, tms. Mikähän tulos olisikaan ollut, jos olisi vastannut, ettei edes toivo löytävänsä ketään? "Pysyt sinkkuna ikuisesti"?

    • Kaveriton_nussimaton

      "Olet hautautunut niin syvälle omaan katkeruuteesi, että et enää edes huomaa potentiaalisia henkilöitä ympärilläsi. Ajatuksesi pyörivät vain ja ainoastaan oman elämäntilanteesi ympärillä, eikä masentunut olemuksesi varsinaisesti kutsu ketään tutustumaan.

      Muista, että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen, ei se aina helppoa ole parisuhteessakaan.
      Pää pystyyn ja nauti elämästä!"

      Voi vittu! Tämän nyt melkein arvasi. Eikä siinä edes kysytty mitään niistä perkeleen kavereista. Jos olisi kysytty, niin tulos olisi ollut: pysyt sinkkuna elämäsi loppuun asti, etkä myöskään pääse nussimaan.

    • H.C.ÄTMINKÄINEN

      Mielenkiintoista olen tänävuonna 37 täyttävä HC-ÄTMI ja neitsysetä, joka ei koskaan ole seurustellut ja sain tällaisen vastauksen.

      Mutta ehkä minä en tosiaan olisi luotettava kumppani siinä testi saattaa olla oikeassa.

      Olet jo suhteessa
      Olet oikeasti varattu, joka täyttää huvikseen sinkuille tarkoitettuja testejä. (Ehkä käytät myös muita sinkuille tarkoitettuja palveluita?!) Epäilemme, että olet erittäin epäluotettava kumppani, ja tulet olemaan sinkku nopeammin kuin arvaatkaan. :(

      • erkki-täti

        Minulle tuli sama vastaus. Pidin sitä melkoisen loukkaavana.


    • "Et pysy sinkkuna enää pitkään"

      No, kesä lähestyy - pitää hankkia ittelleen joku kesäkissa kainaloon...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe