naiset miks pitää koko ajan?

kertokaass

Räplätä niitä älypuhelimia koko ajan ja kaikkialla. Se on kyllä huonoin kapistus tässä modernissa maailmassa, koska se vieraannuttaa teidät todellisuudesta. Se on helppo tapa paeta maailmaa siihen älypuhelimeen, mutta eihän sen niin pitäisi mennä. Junassa, bussissa, kahvilassa, muiden ihmisten seurassa, ja jopa treffeillä pitää koko ajan näplätä sitä älypuhelinta.

18

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fasfasfasf

ei pelkästää naiset, kyl miehetki aika turhan tiuhaan, itellä ei ole edes älypuhelinta, en tarvi moista turhaketta,ja oon siis mies
      itelläki piruttaa nämä älypuhelin riippuvaiset

• en_ole_köyhänainen

asiakas tai ns ystävä mies voi ottaa yhteyttä koska vain ja haluaa tavata heti jos et vastaa valitsee toisen naisen ja asiakkaita tai miehiä täytyy etsiä koko ajan tekee kikkeliä mieli älypuhelimesta löytyy miehiä ja kikkeleitä tämä tyttö nauttii ja nussii välillä maksua vastaankin

• KOLIBAKTEERI

Naiset? Samalla lailla miehet, pojat, tytöt eli KAIKKI. Kukaan ei osaa enää sosiaalista kanssakäymistä vaan kaikki hoidetaan tekstareilla, naamakirjassa ja ties missä. Miten ihmeessä ykslöit tuon vain naisten "alaksi"??

• tosi_kivaa_miehellä

no miehet ei muuten joutuisi pelaamaan kännykkä pelejä ja puhumaan puhelimella lapsille koska äidit ja naiset etsivät hetken seuraa ja pettävät miehiään miesten läsnä ollessa niin miehet joutuvat yksinäisyyttään pelaamaan koska nainen vierellä sopii pano tapaamista ja käy panemassa ja mitä mies sillä välin tekee ja kun nainen palaa niin haukkuu miehen lapset ja ärsyyntyy heti jos mies sanoo jotakin tai kysyy mennäänkö jo kotiin syömään ja nainen etsii uutta panoa vaan

• Itselläni ei ole älyluuria, mutta en nyt toisaalta pidä sitä mitenkään kauhean pahan asiana jos esim. junassa kun ei ole mitään muutakaan tähdellistä tekemistä tsekkaa sähköpostit joita ei ole koko hektisen päivän aika ehtinyt katsomaan. Tai sitten viestittelee poikaystävänsä kanssa, jos semmoisen sattuu onnellisesti omistamaan.

Mutta se on kyllä tosiaan aika moukkamaista jos treffeillä pitää sitä puhelinta räplätä. Kyllä minä varmaankin tuollaisessa tilanteessa päättelisin että miestä kiinnostavat nyt enempi muut jutut ja päättäisin nuo viimeiset treffit suhteellisen pikaisesti siihen.

• Mä olin kerran treffeillä yhden tyypin kans, joka roplas koko ajan luuriaan. Sit aloin keskeyttämään puhumisen, joka kerta kun se koski siihen puhelimeensa, mut ei se siltikään tajunnut mitään. Siihen jäi :D
      Treffeillä se ei ole suotavaa, mutta ymmärrän, että vaikka työmatkalla junassa/bussissa käyttää sen ajan hyödyksi ja vilkaisee sähköpostit tai hoitaa muuten asioita siinä samalla. Toki se estää pontentiaaliset lähestymiset aika tehokkaasti... sillä viestitään, että mulla on tässä nyt jotain tärkeää, älä häiritse.

• ölölölölöööööö

Kylläminä ki rehveil hiplaan muniani... :D

• kettukuvassa

Kännyköitä räpläävät on usein sosiaalisia ihmisiä

• outoa_on

mutta se on totta jos treffeillä ollaan tai muutenkin niin kenelle niin usein viestittelee ja katsoo 10s välein puhelintaan niin keneltä odottaa viestiä rakkaimmaltako ja itse pettää vai keneltä tosiaan odottaa viestiä

• 899

Hullu mustasukkaisuusäijä iski jälleen.

• kilttiatm

Salilla naisilla on aina puhelin kourassa. Tänäänkin pari naista näpräili puhelintaa koko ajan. varmaan jännämiespoikaystävät viestittelee että koska nainen tulee imemään munaa. Nimenomaan nuoren parikymmpiset naiset, en ole huomannut että vanhemmilla naisilla olis puhelinta salilla.

• asogk

Ehkä niillä on saliohjelma puhelimessa.

• Noanteeks

Treffeillå tai kavereita tavatessa en puhelinta räplää, mutta metrossa, bussissa tms kyllä. Ei minua kiinnosta esim työmatkalla horista jonkun tuntemattoman hyypiön kanssa, tai tuijottaa tyhjyyteen. Aika kuluu nopeammin esim nettiä selaillen.

• Blunder

Minun puolestani junassa tai bussissa voi räplätä sitä luuria niin paljon kuin huvittaa. Erityisesti jos ei halua että kukaan tulee juttelemaan ;)

Tilanteet joissa ei sovi räplätä puhelinta:
      - keskustellessa toisen ihmisen kanssa (kahvilla, kaljalla, jne)
      - kokouksessa, kaupan kassalla, koulutuksessa, tms

Joskus hämmästyttää miten pahasti riippuvaisia monet parikymppiset ovat puhelimistaan. Parin minuutin välein on räplättävä...miksi?

• nainennnnmmm

En tajua miten se sinua haittaa mitä minä duunaan. Siitä olen pitänyt aina kiinni että ystävien seurassa en vastaa edes puheluihin enkä koske älypuhelimeeni vaan annan kaiken laatuajan toiselle.

• IkisM

Siellä saattaa olla tinderissä juuri tullut panoehdotus joltain ihanalta jyystäriltä tai sitten vakipano hoito on saattanut laittaa viestiä fuckbuddyilyn merkeissä, pitäähän tuommoiset vähän väliä nykyaikaisen naisen tarkistaa.

• zeera

Se on paras keksintö sitten tietokoneen.

Älypuhelimella hoidetaan asioita ja jos on hetki aikaa, vaikka bussia odottaessa, tai matkalla istuessa, miksipä sitä ei voisi räpeltää. Jos haluat mennä älypuhelinta käyttävän juttusille, mene. Ota tilanne haltuun.

Ei sen käyttäminen mitään maailmaa pakenemista ole, vaan siinä olemista. Itse käytän sitä moneenkin asiaan ja usein joutoaikana avaan älypuhelimen, saatan vaikka tarkistaa onko aamulla lähettämääni sähköpostiin tullut vastausta, tai luen matkan varrella olevan kaupan tarjoukset ja mietin pistäydynkö siellä. Tai katson kuntoilusovelluksesta onko joku päivittänyt lenkkipolun tietoja, että onko pahasti jäässä vai lenkkikelpoinen. ym. Koskaan en ole tavannut treffeillä älypuhelimiaan räpeltäviä ihmisiä. Joku on saattanut ottaa kuvan syömästään annoksesta, mikä on ihan ok vaikken itse sellaista harrastakaan.

• Aika monen vastaajan kanssa samaa mieltä. Eli minua ei haittaa yhtään jos joku bussissa tai junassa keskittyy älypuhelimeensa. Juhlissa, illanvietossa, treffeillä yms. se ei kuulu hyvään käytökseen. Toki voi välillä, harvoin, vilkaista puhelinta ja kirjoittaa jonkun viestin jos se nyt niin välttämätöntä on.

Älypuhelimen räpläämistä voisi verrata kirjan tai lehden lukemiseen. Ei kai kovin monia haittaa jos joku lukee aikansa kuluksi matkalla. Voisi kuitenkin olla aika junttia alkaa treffeillä, juhlissa ja illanvietossa lukea kirjaa ja sulkea huomio kokoaan pois lähellä olevista ihmisistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2234
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      24
      889
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      831
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      118
      819
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      753
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe