Kysymyksiä 28-38v naisille

sfafssfasfa

Juuh elikkäs olen päälle kolmevitonen mies, mutta useimmat naiset, jotka minusta pitävät, ovat 20-25v.

Olen tässä nyt jonkin aikaa harkinnut asiaa, ja päätynyt siihen, että kun nuo nuoremmat näyttävät paljon kivuttomammin minuun tykästyvän, niin seuraava nainen, jota yritän, olkoon sitten parikymppinen.

Pari kysymystä tosiaan 28-38v naisille:
1. Mitä ajattelette siitä, että nuo nuoremmat naiset pitävät jostain miehestä paljon enemmän kuin itsenne ikäiset?
2. Miksi mielestänne tällainen suhde ei voisi onnistua?
3. Onko se mielestänne jollain tapaa ärsyttävää, että mies jossa te näette kamalasti vikoja, kelpaakin nuoremmille naisille?
(tässä pitää nyt huomioida, että miesten näkökulmasta nuorempi nainen ei ole läheskään aina huonompi vaihtoehto kuin yli kolmekymppinen nainen)

35

562

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan.sama.meille
    • sfafssfasfa

nosto

• AfTötterström

Tröllin oma ketju.

• 1. Mitä ajattelette siitä, että nuo nuoremmat naiset pitävät jostain miehestä paljon enemmän kuin itsenne ikäiset?

Minä olen kiinnostunut lähinnä itseni ikäisistä miehistä, mutta jos nyt en satu olemaan jostakin miehestä kiinnostunut, niin minulle on kyllä ihan sama mitä mieltä muut naiset hänestä ovat. Tietysti jos asia olisi toisinpäin, eli olisin itse kiinnostunut siitä oman ikäisestä miehestä, mutta hän pitäisi minua liian vanhana, niin sitten v-tuttaisi. :D

En väitä etteikö nuori nainen voisi ihan oikeastikin rakastua vanhempaan mieheen, etenkin jos miehellä on nuorekas ulkonäkö. Mutta jos mies ei näytä mitenkään ikäistään nuoremmalta, niin sitten kannattaa ehkä varoa gold digger –efektiä, vaikka voivathan ne naisen tunteet tietysti aitoja olla tuossakin tapauksessa.

Eli voipi kyllä onnistua ihan hyvin, mutta kannattaa vain huomioida tietyt jutut ettei tule turhia pettymyksiä.

3. Onko se mielestänne jollain tapaa ärsyttävää, että mies jossa te näette kamalasti vikoja, kelpaakin nuoremmille naisille?

Kuten jo 1. kohdassa totesin, niin en todellakaan pidä pahana asiana sitä että mies josta en itse ole millään tavoin kiinnostunut kelpaa muille. Päinvastoin, olisin iloinen hänen puolestaan että hieman erikoisemmallakin miesmaulla varustettuja naisia löytyy, sillä tottahan minun täytyisi lähtökohtaisesti olettaa, että jos mies ei kelpaa minulle, niin eipä varmaan kelpaa kovin monelle muullekaan.

• ktn-

1. Mitä ajattelette siitä, että nuo nuoremmat naiset pitävät jostain miehestä paljon enemmän kuin itsenne ikäiset?

Pidän itsekin vanhemmista miehistä, joten hyvin ymmärrettävää.

Jos henkistä ikäeroa on liikaa. Jos 3-kymppinen mies on kovin lapsellinen, voi 2-kymppinen nainen olla oikein hyvä kumppani.

Eroja taas voi tulla niin monesta syystä kuin on ihmisiäkin.

Ei. Esim. vikana voi olla juuri se miehen lapsellisuus, joten hyvä vaan että löytää sen samalla henkisellä tasolla olevan kumppanin.

• ascvasv

Toisaalta kaksikymppisen ihmisen persoona on jo aika hyvin lukittu. Jos silloin on lapsellinen, niin on vielä viisikymppisenäkin. "Aikuistuminen" ei tarkoita muuta kuin fiksuuntumista, ei esim. lapsellisuuden kadottamista. Voi olla yhtäaikaa fiksu ja lapsellinen. En varmaan itse viihtyisi vakavan ja väkisin aikuisuutta roolipelaavan naisen kanssa kovin pitkään.

• ktn-

Oon huomannut, että siinä 3-kymppisenä ihmsiet yleensä kypsyvät siihen, että kaikki ei aina sujukaan omien suunnitelmien mukaan ja osaavat siksi suhtautua vastoinkäymisiin toisin kuin nuoremmat. Kolmi-nelikymppiset ovat myös usein seesteisempiä ja maailmaan ja elämään on toisenlaista perspektiiviä kuin nuoremmilla. 2-kymppiset taas ovat optimistisia ja jaksavia, näin kärjistettynä.

Mielestäni 20 -ikäisille naisille sopivat erityisen hyvin ne 30 -ikäiset miehet, joilla elämässä ei ole aikuisiällä ollut paljon vastoinkäymisiä, vaan ovat helposti siirtyneet esim. opinnoista työelämään, siellä on mennyt kaikki hyvin eikä isoja elämänkriisejä ole (vielä) tullut eteen.

• 38450938
        ktn- kirjoitti:

Oon huomannut, että siinä 3-kymppisenä ihmsiet yleensä kypsyvät siihen, että kaikki ei aina sujukaan omien suunnitelmien mukaan ja osaavat siksi suhtautua vastoinkäymisiin toisin kuin nuoremmat. Kolmi-nelikymppiset ovat myös usein seesteisempiä ja maailmaan ja elämään on toisenlaista perspektiiviä kuin nuoremmilla. 2-kymppiset taas ovat optimistisia ja jaksavia, näin kärjistettynä.

Mielestäni 20 -ikäisille naisille sopivat erityisen hyvin ne 30 -ikäiset miehet, joilla elämässä ei ole aikuisiällä ollut paljon vastoinkäymisiä, vaan ovat helposti siirtyneet esim. opinnoista työelämään, siellä on mennyt kaikki hyvin eikä isoja elämänkriisejä ole (vielä) tullut eteen.

Miksi ne 30 miehet, joilla on ollut jonkin verran vaikeuksia elämässä, eivät sovi 20 naisille?
        Olettaen, että puhutaan vaikeuksista, jotka eivät ole mitenkään suurimmalta osin itseaiheutettuja (ei siis mitään juopottelua, narkkausta tai muuta sellaista).

• BEM
        ktn- kirjoitti:

Hyvin sanottu

• TyperiäKysymyksiä

Ihan sama, ei kuulu mulle, jokainen tykätköön minkä ikäisistä tykkää.

Miksi oletat, että mielestäni tuollainen suhde ei voisi onnistua? Tottakai se voi onnistua.

En näe sinussa vikoja, en tunne sinua. Se, että mies on 35-vuotias, tuskin tuo automaattisesti vikoja mieheen.

• Lukeija

Ainahan kysyä saa. Missään ei väitetä, että kysyjän mielestä suhde ei voisi onnistua, vaan hän nimenomaan kysyy, miksi se ei muiden mielestä voisi onnistua, mikäli joku tätä mieltä siis on. Opettele lukemaan.

• Lukeija

"Miksi oletat, että mielestäni tuollainen suhde ei voisi onnistua? " Tarkennuksena siis, että tämän kysymyksen esittäjästä ei väitetä, etteikö hänen mielestään suhde voisi onnistua.

• reacktions

1. En tunne sinua, joten nyt puhun siitä mitä olen itse nähnyt, ikävä kyllä. Siis kiva juttu muuten, parit joiden välillä on ikäeroa ovat söpöjä, mutta juuri tämän, ettei kelpaa ikäisilleen, mutta kelpaa nuoremmille, olen nähnyt ihan hirveän häiriintyneissä, oikeissa jännämiehissä lähelläni, heidän ikäiset naiset osaavat välttää jo ensi tapaamisen jälkeen ja sellaiset kakskymppiset tekee niiden kanssa lapsiakin ja sitten, kun ikää tulee niin itkevät ympäri kaupunkia, 'kun.hirviö tuli ja vei', minulla on paljon näitä miehiä suvussani ja tunnen paljon itkeviä exiä.
      2. Jos näitä ongelmia ei ole, suhde voi onnistua.
      3. Ei jos mies on normaali, jos kyse on kuvaamastani skenaariosta kohdassa 1. niin kyllähän tuo vihaksi pistää (esim. 'Tämä rock-muusikko halusi minut, olin niin onnellinen, kun olimme yhdessä en ollut mitään kuin hänen jatke, hän hakkasi ja petti, pilasi tulevaisuuteni mustasukkaisuuksissaan, nyt on kolme sen lasta ja ei mitään koulutusta ja se roikkuu tuolla ulkona ja kyttää mua', näitä olen nähnyt.)

• nainennnnnnn

1. En usko sinua
      2. Kymmenen vuoden ikäerossa on myös hyviä puolia, esim suhtautuu armollisemmin toisen toilailuihin.
      3. Jollen ole kiinnostunut sinusta, se on minulle täysin yhdentekevää kenen seurassa aikasi vietät.

• live.and.let.live

1. En mitään.
      2. En ajattele näin.
      3. Ei.

Miksi AP kyselet?

• miten.vain

1. Nuorten naisten puolelta voi olla kyseessä vain omasta haluttavuudesta nauttiminen ja flirttailu miehen kanssa, jota ei oikeasti ajattele parisuhdemielessä.
      Vanhemmilla naisilla ei ehkä ole kiinnostusta tuollaiseen leikkimiseen enää, jos he haluavat oikeasti löytää kumppanin, joten he eivät vaivaudu flirttailemaan miehen kanssa, joka ei todella kiinnosta.
      Voihan tietysti kyseessä olla vain makukysymys, mutta epäilen.
      2. Jos osapuolet haluavat todella oikeaa suhdetta, se voi kyllä onnistua
      3. Eivät toisten rakkausasiat minua yleensäkään ärsytä.

• nnjjaaa

1. se on hyvä juttu

2.voi se onnistua kuka sanoi ettei voisi

3.ei , jokaisella on oma makunsa

• hlllllllllllh

Tämän tarkotus oli siis ärsyttää 28-38 v naisia eikös. Kun kiinnostut nuoremmista etkä heistä. Eiköhän kaikki naiset tajua jo että mies pitää nuorista naisista, se on selvä.

• ruiskukka

Vastaanpa tähän vaikken ihan osukaan tuohon ikäkategoriaan..

1. Mulle nyt sinänsä on aivan sama minkä ikäisistä kukakin tykkää. Jos suhde muuten toimii ja on tasavertainen, eikä mennä pedofiliaan ym. laittomuuksiin niin jokainen hakekoon mun puolesta ihan sen ikäistä kuin tykkää.

2. Hyvinkin voi toimia.. Tietty ikäerossa voi olla sekä hyviä että huonoja puolia. Paljon riippuu siitä, miten muuten synkkaa yhteen ja miten valmiita molemmat (se nuorempikin) siihen suhteeseen on ja millaisia asioita siltä haetaan. Ja kohtaako ne asiat. Hyötyjä voi olla molemmin puolin (miehelle siitä, että nainen on nuorempi ja naiselle sitä, että mies on vanhempi).

En nyt tiedä haetko tässä jotain kauhuskenaarioita miksi suhde ei voisi toimia, mutta jos nyt jotain sellaisia mieleen tulevia juttuja tässä luettelen niin..
      - ikäero voi omalta osaltaan vaikuttaa siihen, ettei jutut kohtaa (varsinkin jos aletaan jo olla melkein eri sukupolvea)
      -Erilaiset elämäntilanteet ja tulevaisuuden toiveet. Jos toinen haluaa vaan railakkaasti bilettää ja toinen haluaa vakiintua niin ei oikein toimi.
      - jos mies on jo huomattavan omaisuuden kerryttänyt ja tottunut tiettyyn elintasoon ja nainen tottunut kituuttamaan vaikka vielä opiskelijana/työttömänä tai muuten vaan just ja just toimeentulevana, niin voi olla että vapaa-ajan vietto tyylit, asumismuodot ym. eivät kohtaa ja mies joutuu rahoittamaan naisenkin elämää jos haluaa hänet mukaan vaikka johonkin luksuslomalle tai kalliille asuinalueelle asumaan kanssaan. Ja voi olla, että nainen notkuu miehen kanssa vain statuksen tai rahan perässä..
      -Tai sitten mies vain pakkomielteisesti hakee niitä huomattavasti nuorempia naisia ja pitää tätä jonain näyttelyesineenä, jonka voi vaihtaa sitten muutaman vuoden päästä taas nuorempaan.

Siis ongelma on siinä jos jotkut ulkoiset seikat vaan määrittää tuota parinhakua eikä oikeaa kiinnostusta ole tai henkisellä puolella synkkaa ollenkaan, jolloin edellytykset sitten oikeasti kestävään suhteeseen ovat aika olemattomat. Mutta nuokaan asiat, joita mainitsin ei varsinaisesti välttämättä liity siihen ikään. Voivat olla ongelmia myös saman ikäisten suhteissa (tuo viimeinenkin kohta, koska vanhempaakin kaunista naista voi pitää näyttelyesineenä).

Joten sinänsä yksistään pelkkä ikä ei vaikuta juurikaan.. vaan ne muut asiat. Selkein konkreettinen ero nuorempien ja vanhempien naisten välillä lienee se, että nuoremmilla naisilla on enemmän sitä hedelmällistä aikaa (vaikkei tähänkään nyt pelkkä ikä vaikuta) jäljellä..

3. Eipä se minulta ole pois jos joku kiinnostuu sellaisesta josta en itse ole kiinnostunut.

• 14plus4

Millainen sinua vaikkapa 13 vuotta vanhemman miehen pitäisi olla, että ihastuisit siihen vahvasti?

• Aikuinennnainen

Olen 33v nainen siis... Kyllä jokainen voi aikuisesta ihmisestä pitää ihan mielensä mukaan, ja jos en itse pidä jostain miehestä, se on sama kenen kanssa se on. En tosin ymmärrä aina näitä helkkarinmoisia ikäeroja varsinkaan niinpäin, että mies on reippaasti vanhempi kuin nainen. Mitähän yhteistä on 20v-naisella ja 35v-miehellä?
      Tässä tulee aina se wtf, että mikä ihme saa aikuisen miehen hoitamaan ja paapomaan jotain nukkea, kuin lasta hoitaisi? Tämä yököttää, että naista kohdellaan kuin lasta muutenkin. Ihan kuin ei osaisi itse päättää omista asioistaan edes. Mies ei siis halua aikuista seuraa, vaihtaa mielipiteitä tai keskustella elämästä ja ammatillisista asioista tai mistään mistä aikuinen nainen ymmärtää jotain, vaan hän haluaa lässyttää jollekin nukkevaimolle... Ei se ei vaan mene jakeluun. Pelkääkö mies jäävänsä alakynteen vai eikö saa "suojella" jotain tarpeeksi? Miksi naista pitää suojella? Todella räikeää aliarvostamista.
      En tajua juuri tätä "anna mun olla mies"-tyylistä sontaa. Älä todellakaan sano noin kellekään. Nainen näkee, että olet mies. Yleensä mies on "auttavinaan" jossain, kun "sinä et osaa" ja siihen päättyy suhde, tiedoksi vaan. Yleissivistykseenkin kuuluvia asioita kertoillaan naiselle kuin tämä ei olisi ennen kuullut, sitten tulee vaan mieleen, että kuinkahan helvetin tyhmänä toi naisia pitää... Jos näitä haluaa harrastaa, niin kait ne teininaiset sitten hyväksyy suojelun, tyhmät kysymykset ja auttamiset. Jos haluaa tyhjää, niin saahan sitä niistä.

• ketjun_aloittaja

Sehän on vain mukavaa kun saa hetken opastaa naista. Kyllä minä monta asiaa tiedän paremmin kuin naiset. Vaikka eipä sillä, ei tässä nyt oikeasti ole kyse mistään tuollaisesta, mitä luulet. Minusta on toisaalta mukavaa myös sitäpaitsi, että nainen saa "opastaa naisellisesti" minua niissä asioissa, joissa en ole hyvä, mutta naiset usein ovat. Kyllä naisetkin taitaa tykätä, jos saa vähän huolehtia ja nalkuttaa. Ihan oikeasti uskon, että moni nainen saa siitä kicksejä. Turha väittää ettei näin olisi, vaikka itse et sen tyyppistä haluaisikaan.

• vässykätasialla

Juu toki tiedät monen monta asiaa paremmin, ettet vain kaikkea? Ja tietysti paremmin kuin kaikki naiset ja kukaan nainen ei ole sinua parempi missään... selvä. Eipä ihme jos nalkutusta kuulet. "Opastaa naisellisesti" kertoo just siitä, ettet arvosta naisia, osaavat he sitten mitä tahansa. Arvostatko edes tohtoriksi asti opiskelleita naisia? Uskallatko edes sellaista lähestyä? Sehän saattaa tietää jotain ja vaikka opastaa sinua! Miehinen pikkuitsetunto häviää taas.... Ei aikuiselle naiselle tarvitse joka asiaa opastaa, koska et sinä sitä naista omista.

• ATMaisteri
        vässykätasialla kirjoitti:

Juu toki tiedät monen monta asiaa paremmin, ettet vain kaikkea? Ja tietysti paremmin kuin kaikki naiset ja kukaan nainen ei ole sinua parempi missään... selvä. Eipä ihme jos nalkutusta kuulet. "Opastaa naisellisesti" kertoo just siitä, ettet arvosta naisia, osaavat he sitten mitä tahansa. Arvostatko edes tohtoriksi asti opiskelleita naisia? Uskallatko edes sellaista lähestyä? Sehän saattaa tietää jotain ja vaikka opastaa sinua! Miehinen pikkuitsetunto häviää taas.... Ei aikuiselle naiselle tarvitse joka asiaa opastaa, koska et sinä sitä naista omista.

35v mies arvostaa ikäistään koulutettua naista samalla tavalla kuin 20v nainen arvostaa ikäistään kilttiä miestä.

Kiva...jollekin muulle naiselle/miehelle.

20v seksikäs nuori nainen voittaa 35v tylsän tohtorin 10-0. Vielä hankalampi tilanne on 35v naisjohtajalla, joka tietysti haluaa vielä korkeamman statuksen miehen. Mutta tätäkin korkeamman statuksen mies haluaa nimen omaan nuoren ja seksikkään vaimon, koska politiikasta voi keskustella bisneskumppanien kanssa ja kodin työt hoitaa ostettu työvoima.

Jos oikeasti kuvittelet että vanhempi mies haluaa nuoremman naisen koska ei uskalla lähestyä oman ikäisiään, elät fantasiamaailmassa. Katsohan millaisia naisia on miehillä jotka saavat kenet haluavat. He valitsevat naisen joka on vaikeinta saada, eli kuvankauniin 22-vuotiaan.

• naisiamonia

Minä olen kyllä jokin poikkeus, mutta tosiaan tykkään, kun mies osaa ja on älykäs ja harmittaa, kun itse osaa jotain paremmin ja joutuu neuvomaan. Tunnekysymys.

• Right

Mies haluaa tyhmän ja nuoren naisen. Jotta saa itse pullistella omaa erinomaisuuttaan. Nähtyhän tämä on. Ei kiitoos.

• 1. Ei kiinnosta minua millään tasolla. Kiva juttu jos itse tykkäät.

2. Onnistuu tai ei. Riippuu niin paljon muista asioista kuin iästä. Osaan kyllä kertoa tuleeko onnistumaan, kun olen parin tavannut. Mutta tuntemattomat eivät minua oikeastaan kiinnosta.

3. Ei. En oikeastaan seuraa pahemmin kuka seurustelee kenenkin kanssa. Ei se minulta ole pois, kun kaksi tyyppiä löytää toisensa.

• syysyyss

** Ei mitään väliä. Elän omaa elämääni enkä viitsi miettiä, mitä muut tekevät.

*** Tietenkin voi onnistua, mutta ihan yhtä lailla yli puolet parisuhteista epäonnistuu. Lähinnä kyse on siitä, että jos SINÄ olet epäonnistunut aiemmissa suhteissasi aina, niin miksi onnistuisit nytkään? Aiempien parisuhteittesi ainoa yhdistävä tekijä olet -tadaaa- sinä itse!

*** On joskus, koska säälittää se nuorempi nainen, joka ei ehkä osaa vaatia vielä itsensä tasoista naista.Yllättävän usein vanhemmat miehet haluavat nuorempaa naista ihan sen takia, että ovat itse niin kypsymättömiä, etteivät pärjää ikäistensä vastuuntuntoisten naisten kanssa. Jos kuitenkin suhde on tasa-arvoinen eikä perustu siihen, että mies hyväksikäyttää naista, niin silloin suhde ei ärsytä.

Minä naisena olen ollut oikeastaan aina suhteessa itseäni nuorempiin mutta vastuuntuntoisiin aikuisiin miehiin. Suhteet ovat olleet aina tasapainoisia ja tasa-arvoisia. Suhteet ovat kaatuneet esim. välimatkaan tms. syihin

• tucoo

Kyllä mies on markkina-arvon huipulla kolmivitosena. Itelleni on tarjolla n. kaskutosta niin paljon ku huvittaa kiskoa ja esim. viimeviikonlopun kemuissa parikymppinen tarjosi baarissa suihinottoa ja toinenkin reilu parikymppinen tuumasi heittäytyä syliini, että näin. Ei koskaan oo viety näin lujaa elämässä, mut mulla on paketti kuosissa, enkä oo mikään paskamaha jänkältä. Myös yli kolmikymppistä olisi tajolla sekä neli, että viiskymppistä, mutta nussitaan näitä sitten vanhempana...

• reeban

Trolli trolli..
      Vittu sä mitää 20v saa. Koitas vaan olla saman ikäses kans vain.
      Enpä usko että 20 v haluais 35 vuotiasta muuta kuin vain elättäjän.
      Mikä vittu siinä on et oman ikänen ei kelpaa. Pentujako pakko ettiä. Mukuloitahan ne haluaa heti ja vihille viedä väkisin* nauraa* Ei tyhmenpää miestä löydy. Oot vitun Tauno

• atleeena

Kypsymätön mies todellakin.
        Ootko kenties kehari?
        Ei ton ikänen tuollaisia kysele.
        Järkikäteen hyvä mies.
        Luuletko tosiaan, että 20 - vuotias nainen todellakin haluaa sut.
        Joo siinä vaiheessa kyllä, jos kustannat hänen elämänsä siihen asti, kun hän valmistuu. Sitten hän etsii uuden miehen, jota voi taas höynäyttää...
        Voi pyhä jysäys...
        Että ihminen voi olla tyhmä

• diiiraaaa

Aloittaja puhuu naisista kuin autoista. Aloittaja on myös hyvin kaukana todellisuudesta, erittäin kaukana. Ja jos tuolla taktiikalla onnistuu löytämään elämänkumppanin ja vielä olemaan onnellisessa suhteessa, on se ihme, todellinen ihme. Jo ikäänsä nähden aloittaja on vielä kypsymätön ja näyttää siltä, että peli on siltä osin jo menetetty.

• nonniinaa1

Taidat seurustella jo,mutta ei se vaihtamalla parane. Ei varsinkaan nuorenpaan. Ei ne jaksais sua kattella hetkeekään!
      Ole vain oman ikäses kans. Ei nuoria horoja kannata kattella. Arvaan kyl mistä lie ajatus lähteny.....

• Harrynen

Juu tosiaan 20v naikkonen haluaa miehen jolla on tai ollut elämässään ongelmia. Sä taidat hieman luulla itsestäsi liikaa, että kaikki 20-25 v olsivat kiinnostuneita susta saatikka edes usemmat.

Enpä minä ainakaan halua itselleni enää alta 30 naista. Elämäni on jo pysyvänpää kuin elää 20v kanssa.
      Ei elämä oo yhtä bilettämistä ja hauskuutta. Alta 30 v ei muuta haluakaan kuin helppoa elämää.

• imgettingthere28

aikuiset miehet ovat aloitteelisempia, aikuisten miesten kanssa on rennompaa ja he ovat myös isällisiä. Usein heillä on myös massii enemmän ku parikymppisellä opiskelijalla. He myös rakentavat suhteen ja pitävät sen yllä.
      Jos mies on täydellinen paketti, mutta vanhempi voisin ottaa omakseni. Ei niin perfecton kanssa leikin hetkeni ja dumppaan.
      Mutta ainakin itselläni on nuorten ja nuorempien kanssa kamalat paineet, kun pitää miettiä sellua ja olla aktiivisempi sängyssä. Vanhemmille kun riittää vähempi ja ovat ihan tohkeissaan "kun ovat hurmanneet nuoren neidon"
      mmm mutta varmaan se vakavuus ja draamat on jo vedetty.

ottaisin silti ikäiseni tai nuoremman

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe