Sellaisia kuin ensitreffit alttarilla ohjelmassa oleva Miia joka on tosi mukava ja sellanen rauhallinen nainen. Taitaa sellaset olla harvinaisia että ei löydy
Mistä löytyy mukavia naisia
11
195
Vastaukset
- Rumis
En oo kattonu tai muistanu kattoo kun yhden jakson kyseistä sarjaa mut onko Miia se tumma hiuksinen jolla on maailman valloittavimmat silmät ja kaunis hymy? Siis hän joka olemuksellaan luo sellaisen kuvan että haluaisin ottaa hänet kainaloon ja rutistaa. Kun näin hänet siinä ohjelmassa olen melko varma et hän asuu treen liepeillä ja on ollu joskus treffi palvelussa meinaan niitä kissan silmiä ei voi unohtaa. Jotain tuttua hänessä kun on. Itsehän olen vuosia tuolla deiteillä turhaan roikkunut ja kuulun vähän niinkun kalustoon siinä missä ruokapöytä keittiöön. Mutta jos joku tietää niin onko tuo Miia jos siis hän on se jonka kuvittelen onko hän Tampereen seudulta kotoisin?
Et kai vain yritä väittää että nettideitissä olisi edes yksi mukava nainen? Eikös tämän pitäisi ainakin palstateesien mukaan olla luonnonlakien vastaista. :)
- napajäässä
Se tummatukkainen on Pia.
Miia on se vaalea, joka ollut aiemmin aviossa turkkilaisen miehen kanssa.
- Ikisinkkumies
Eikös se ole vaalea ja asu espoossa tai jossain se miia Eipä niitä mukavia naisia hirveen monia ole ja jos on niin ne ovat jonkun paskiaisen piikana.
- yyyyyrrrr
Lentoemäntiä tapaa lennoilla. Tai ehkä joissain Helsingin yökerhoissa???
- rikkinäinen_roskakori
Kysy näytelmän käsikirjoittajalta, kuvauspäälliköltä tai managerilta. Täältä saat vain roskaa niskaasi.
- netteilijä
Netin varaan laskisin minäkin. Nykyään luontevin tapa treffailla ihmisiä. Katsot sellaisen mimmin joka vaikuttaisi asialliselta ja mahd. pian livenä näkemään. Siitä sitten selviää miten homma rokkaa.
Miia on kyllä kaunis ja ihan mukavan oloinen nainen, mutta näyttäisi naiselliseen tapaan kaipaavan kauheasti varmisteluita mieheltään, että "miltä nyt tuntuu ja rakastaako toinen nyt häntä oikeasti". Näyttäisi Ollia jossain määrin rassaavan tuo... :D Jota en ihmettele yhtään. Mutta hyvin he toisilleen silti tuntuvat sopivan. Mielenkiintoista nähdä miten homma etenee. Tosin jonkin spoilerin kerkesin jo lukemaankin, mutta sarjaa varmaan seuraan muutenkin. - Siiri63
Ihan oikeesti Mia olis jonkun ihannenainen? Ymmärrän teitä miehiä entistä vähemmän. Mun mielestä se on hirveän snobi ja eilinen vinkuminen jostain oliiviöljystä ja ruokien pilaantumisesta vain vahvisti mielipidettä. Enpä ihmettele, että on yksin.
- aikuinenmies59
Nättihän se Mia on, ei siitä mihinkään pääse. Mutta minulle ei kelpaisi missään tapauksessa. Jos nainen kehtaa televisiossa vinkua oliiviöljystä noin viisi minuutta ja aina samaa lausetta, niin silloin pitää hälytyskellojen soida. Mikään vihannes tai hedelmä ei pilaannu parissa päivässä. Viikkoja siinä menee. Mia heittää koko paketin menemään, jos on yksi pilalla. Luulee vielä että vitamiinit katoavat... Ei tainnut tyttö olla kuullut ruoan säilömisestä, kuivaamisesta, pakastamisesta, mehustamisesta tai muista käyttökelpoista asioista. Muuten, ylivoimaisesti suurin ruoan poisheittäjäryhmä on 25-45 -vuotiaat naiset. Yllättävää kyllä myös 25-45 -vuotiaat naiset ovat tuhlaavaisin ihmisryhmä, joille jää säästöön keskimäärin alle 50 euroa kuussa. Hyvän oliiviöljyn tunnusmerkki kun on että se maksaa yli kuusi euroa, merkillä ei ole niin väliä, kunhan hinta on kaupan kalleimpia....
- kilttis
Kai nainen saa tykätä siitä oliivi öljystä josta tykkää, Miehen pitää olla ymmärtäväinen monissa asioissa eikä valittaa aina. Ei kaikki voi mennä miehen mielen mukaan. Pitää sopeutua että kumppani ei tykkää kaikesta mistä itse tykkää Eli pitää ottaa toinen huomioon ja ostaa vaikka kahta oliivi öljyä sitten jos itse ei tykkää siitä mistä toinen tykkää.
- Etsimään
Niitä on aika paljon. Mukavia naisia, jotka haluaisivat tutustua fiksuihin miehiin. Mutta jos ei ole nuori ja enää niin kauniskaan, niin rannalle jää. Siinä ei mukavuudet auta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272860- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331