Jäämmä pelolla odottamaan tekeekö poika samanlaista miljardiluokan munausta kuin isänsä, ja tietenkin jäämme ilolla toivomaan etteikö tuon perheen jäsenet enää päättäviin asemiin pääsisi tässä maassa Tämä kokoomuslaisten perhe on tunnettu naistenpahoinpitelyistä miljardiluokan virhe-investointeihin, ja mitä kaikkea pientä jota ei nyt muista tuo perhe onkaan kyvykkäästi aikaansaanut.
Jyri Häkämiehen poika Joel Häkämies on ehdokkaana
22
3639
Vastaukset
- EUCCP
Tarvitaan paljon kykyjä jotta saadaan kansakunnan suihku- ja juomavedetkin ulkomaalaiseen omistukseen. Totalitaarista omankansanvihaa?
- vhn
Tietysti ketään ei saa tuomita isänsä pahoista teoista, mutta samaa kokoomus idelogian kannattaja hän on.
- Kylläsetoimii
Niin ja jos/kun on saanut naisenhakkaaja mallin isältään, ei pojasta polvi tarvitse parantua, omena putoaa omaan laariin ja sitä voi käyttäytyä samaan perhepiikkiin, heimoveli esimerkiksi Stubb pelastaa pinteestä.
- Oikaisu
Yllä olevat jutut on täynnä virheitä. Jyri Häkämies ei ole hakannut ketään eikä hänen poikansa ole ollut ehdokkaana.
- Yxpöljä
Kylläpä vain oikeuteen asti vaimonsa pahoinpitelystä.
- jfhde
Yxpöljä kirjoitti:
Kylläpä vain oikeuteen asti vaimonsa pahoinpitelystä.
Muistan tämän keissin takavuosilta. Tuttu tuomari pelasti kokkareen.
- Anonyymi
jfhde kirjoitti:
Muistan tämän keissin takavuosilta. Tuttu tuomari pelasti kokkareen.
Naista ei mukiloinut Jyri Häkämies vaan hänen veljensä Kari, entinen Kokoomuksen kansanedustaja hänkin.
- krje
Eikö Häkämiehen pojalla ole ammattia kun pitää politiikkaan tunkea?
- VoiSaaatana
Voi saaatana. Ei enää yhtään Häkäpönttöä, ei ei ei .
RahaRahaRaha
AhneusAhneusAhneus
Valtavalla vaalikampanjalla saaatiin Jouni Mykkäsen sekopää lapsukainenkin läpi. - muualla
Mykkänen on hyvä esimerkki. Ilman mitään osaamista isänsä nimellä ministeriksi. Yhtään näitä perheidensä nimellä ratsastavia ei pidä äänestää.
- isinavulla
Pitäisihän sille isin pojalle, eli Joel Harkimollekin saada se kansanedustajan paikka.
Tyhjäpäitten on vaikea pärjätä yksityisillä työmarkkinoilla. - Sanottua
Häkämies toi esille vaaran: Venäjä, Venäjä, Venäjä. Siinä oli asian pihvi.
- HäkämiehenMaanpetos2
Lahjukset Lahjukset Lahjukset
Kemira Kemira Kemira
Häkämiehen lahjukset... Häkämies veti törkeästi välistä
JYRI HÄKÄMIES, KOKOOMUS, MYI KEMIRAN JA KAIVOKSET PILKKAHINNALLA, NYT LANNOITTEIDEN HINNAT KARKAAVAT KÄSISTÄ
Suomen lannoitemarkkinat menivät uusiksi vuonna 2007. Valtio myi 30 prosentin osuuden Kemiran lannoiteliiketoiminnasta eli Kemira GrowHow:sta toukokuussa 2007 norjalaiselle Yara International -yhtiölle. Kaupan jälkeen Yara sai Suomessa lähes sadan prosentin markkinaosuuden lannoitteiden kaupassa ja se nosti heti hintoja 28 prosenttia.
Kaupasta vastasi Matti Vanhasen (kesk.) hallituksessa omistajaohjauksesta vastannut ministeri Jyri Häkämies (kok.), nykyinen EK:n toimitusjohtaja. Valtio sai GrowHowsta aikoinaan vain 208 miljoonaa euroa.
Talouselämä-lehti kertoi vuonna 2011, että valtion kaupassa käyttämä konsulttiyhtiö Aventum Partners sai kaupasta ”onnistumispalkkiona” 0,6 prosenttia eli noin 1,5 miljoonaa euroa, mikä lisäksi valtio maksoi kaksi kertaa 10 000 euron kuukausipalkkion tehdystä työstä.
Yara sai myös Soklin
Samalla noin 200 miljoonalla Yara sai myös Savukoskella sijaitsevan Soklin kaivosoikeudet, jotka arvioidaan fosforin ehtymisen takia miljardien arvoiseksi.
. - dhduy
HäkämiehenMaanpetos2 kirjoitti:
Lahjukset Lahjukset Lahjukset
Kemira Kemira Kemira
Häkämiehen lahjukset... Häkämies veti törkeästi välistä
JYRI HÄKÄMIES, KOKOOMUS, MYI KEMIRAN JA KAIVOKSET PILKKAHINNALLA, NYT LANNOITTEIDEN HINNAT KARKAAVAT KÄSISTÄ
Suomen lannoitemarkkinat menivät uusiksi vuonna 2007. Valtio myi 30 prosentin osuuden Kemiran lannoiteliiketoiminnasta eli Kemira GrowHow:sta toukokuussa 2007 norjalaiselle Yara International -yhtiölle. Kaupan jälkeen Yara sai Suomessa lähes sadan prosentin markkinaosuuden lannoitteiden kaupassa ja se nosti heti hintoja 28 prosenttia.
Kaupasta vastasi Matti Vanhasen (kesk.) hallituksessa omistajaohjauksesta vastannut ministeri Jyri Häkämies (kok.), nykyinen EK:n toimitusjohtaja. Valtio sai GrowHowsta aikoinaan vain 208 miljoonaa euroa.
Talouselämä-lehti kertoi vuonna 2011, että valtion kaupassa käyttämä konsulttiyhtiö Aventum Partners sai kaupasta ”onnistumispalkkiona” 0,6 prosenttia eli noin 1,5 miljoonaa euroa, mikä lisäksi valtio maksoi kaksi kertaa 10 000 euron kuukausipalkkion tehdystä työstä.
Yara sai myös Soklin
Samalla noin 200 miljoonalla Yara sai myös Savukoskella sijaitsevan Soklin kaivosoikeudet, jotka arvioidaan fosforin ehtymisen takia miljardien arvoiseksi.
.Kiitos tiedosta.
- Vanhatajat
Turha itkeä ja syyttää Yaraa. Miksi suomalaiset eivät itse Soklia hyödyntäneet, vaan ei löytynyt yrittäjää ynnä satoja miljoonia rahaa. Sitäpaitsi pikkumies Pekkarinen hääräsi yhtenä Soklissa. Maajussit levittäkää Tuomaskuonaa!
- Gtcxx
Kokoomus haluaisi varmaan tehdä kansanedustajan paikasta perinnöllisen, vähän kuten Englannissa ylähuone, jonne loordit ja laardit pääse syntymäoikeutenaan.
- Kansamuistaa
Jossain kesämökillä mukiloi naisen. Mutta oli kylläkin tämän narisia Häkämiehen veli kuitenkin se mukiloija.
- isdh
Isä Harkimo yritti markkinoida taannoin iltapäivälehdessä poikaansa Joelia joka anopin unelmana mutta kysyn että onko pojalla joku ammatti jolla elättää mahdollinen perheensä.
- Anonyymi
Ohhoh onpas melkoista menoa..
- Anonyymi
J-nimi voi pelastaa perhekunnan.
- Anonyymi
kaikki politikonpennut on ehdolla politiikkaan kun ovat nähneet kuinka helpolla
RAHA TUKEE!
miksi pitää äänestää yhtään menköön muualle työhöön! - Anonyymi
Harmi että tuon isovanhemmat selvinneet sisällissodasta, toivottavasti tulee uusi mahdollisimman pian niin korjataan vahinko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla724338- 582925
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä142458Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162353Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861721Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81476Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t1871243Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu801193- 841157
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui23851