Lehdestä luettua

Yrittäjälomalla

Britti tutkimus kertoo suomen olevan viidenneksi kallein tarkoittaen palkkoja. Samalla kiinnittyy huomio yleensä yrittämiseen juttua lukiessa, koska suomessa kukoistaa korruptio kaikilla aloilla ja varsinkin pienyritysten piirissä, joilla ei ole varaa maksaa lahjuksia saadakseen suotuisat edut.

Itse lopetin suomessa aikoja sitten yrittämisen huomattuani millainen korruptoitunut ja byrogratialla suojattu toiminta suomessa on, sen avulla ryöstetään niin palkansaajilta kuin pienyrittäjiltä varoja täysin keinotekoisesti. Vieläpä verottaja itse tekee ilmoituksiin merkintöjä tuloista joita ei ole tai edes mahdoton hankkia. Lopetin suomessa yrittämisen ja perustin yhtiön ulkomaille ja minulla menee todella hyvin, suomen korruptoituneeseen tilanteeseen nähden aivan loistavasti. Mutta samalla pidän huolen, ettei kukaan suomalainen ole tai pääse minulle työhön, joka kiskuri ja todella laiska. Voin sanoa reilusti, ettei yritykseni toimi edes suomen suuntaan koska niin kuvottava tapaus valtiona on, ettei viitsi kustakaan suomeen päin.

Suomalainen on hyvin laiska, osaa kyllä vaatia mutta ei anna mitään vastineeksi ja siksi juuri suomalainen on huonoimmista huonoin työntekijä, heiltä puuttuu neuvottelutaito täysin. Ainoastaan tiukan tilanteen tullen vedetään punainen kortti esiin jolla kehutaan olevansa punikki ja voida alkaa seisauttamaan töitä ja samalla aiheuttaa vahinkoa kaikille lietsomalla pahaa ilmapiiriä. Siis ei koskaan suomalaista perinjuurin laiskaa vätystä tule palkkalistoilleni, vaikka itse olen suomessa syntynyt sillä ei ole väliä, koska olen se työmyyrä muiden ohella joka toimii eikä vedä kaljaa nurkilla ollen umpikännissä jo puolilta päivin.

0

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
        Kauhava
        195
        6798
      2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
        Ikävä
        159
        1996
      3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
        Ikävä
        113
        1658
      4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
        Ikävä
        51
        1370
      5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
        Ikävä
        55
        1208
      6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
        Kauhava
        48
        1074
      7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
        Ikävä
        99
        1035
      8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
        Kouvola
        6
        957
      9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
        Maailman menoa
        251
        934
      10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
        Ikävä
        41
        899
      Aihe