Olen analysoinut kreationistien todisteet ja tottahan niiden täytyy olla koska heillä on jopa video luomistapahtumasta:
https://www.youtube.com/watch?v=RmD9ZWDUsNY
Kyllä tämä nyt minut vakuutti ja alankin saarnata suuren töräyksen totuutta kaikille.
Olen nähnyt valon
3
80
Vastaukset
- Mehujanne
Hallelujah!
- JohnnyBlaze
Amen, brother! Nyt ylistäkäämme suurta töräyttäjää ja hänen profeettojaan jyrbää ja iwukkia!
- Krevo
Ihmisen näköistä oliota tuskin kannattaa palvoa Universiumin luojana. Jos näkisimme Jumalan, niin Hän muistuttaisi kaoottisen näköistä pikselimössöä, eräänlainen fraktaali, tai kirjojemme kirjainsontaa, tai vanhojen tietokoneittemme kasetilta tulevaa omituista ohjelmaujellusta, paitsi että, Jumala ei salli henkisen olemuksensa olevan mitenkään näkyvissä. Kuulla hän antaa sen milloin tahansa, ja omille naisellisille iljetyksillemme uskollisesti mukavan pieninä ja kauniina puheina. Jos suuria puheita kuuntelette, ne ovat ennustuksia, maailman lopuista ja aluista, ja silloin siis tavallisesti matematiikkaa ja fysiikkaa popularisoituna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780