EIKÖ TÄÄLLÄ OLE LUOTSIA?

HERÄTKÄÄJO

MITÄ NÄMÄ JUUTALAISUUS PALSTALLA TEKEVÄT?

KTSEiKirj
10.2.2015 15:09
Putinilla on tyylitajua:
http://is13.snstatic.fi/img/978/1423547339474.jpg
Kalashnikov

Jordanian ilmavoimat laittoi tuulemaan
KTSEiKirj
8.2.2015 20:46
Päivässä enemmän tulosta kuin koko liittoumalta kolmessa kuukaudessa:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1423374951358.html

Ruotsin Pegida sai nenilleen!
KTSEiKirj
9.2.2015 20:46
Malmössä Pegida järjesti mielenosoituksen ja sai 20-30 henkeä mukaansa.
Vastamielenosoitus keräsi TUHANSIA kuten pitääkin!
HYVÄ!
OIKEIN!
OIKEIN!

Keskustelu24 Yhteiskunta Uskonnot ja uskomukset Juutalaisuus Onnittelemme Erkkiä!
Onnittelemme Erkkiä!
KTSEiKirj
9.2.2015 07:23
Ehdottomasti paras ministeri mitä koskaan on ollut!!

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tuomiojasta-kaikkien-aikojen-pitkaaikaisin-ulkoministeri/4761556
HYVÄ!

7

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaroninp

      Uskonnot ja uskomukset, ilmeisesti uskomukset aiheen sisälle kuuluu ihan kaikki.

      • Otaselvää

        Höpönpöpön, sillä silloinhan juutalaisuus -nimi olisi turhaa.
        Suotta terroristien propakandakanavana olette.
        Pelkkää palestiinan politiikkaa.

        Klikkaa tänne. Vapaasti saakirjoittaa mistä vain, mutta sekös muslimille sopisi. Uskovien palstat terrorisoi islamjärjestönsä avulla.
        Keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13432433


    • ktsonidiootti

      KTS on idiootti trolli. On liikaa vaadittu hänenkaltaisiltaan, että osaisivat lukea ja vielä tajuaisivat lukemansa.

    • Eikannata

      tosiaan regoida kyseisen kirjoittajan avauksiin. Ei hänellä ole mitään käsitystä, mitä liittyy juutalaiseen uskontoon. Hänellä juutalsuutta on Putinin mm. aselahjat muslimimaan johtajalle. Välillä hän sanoo haluavansa tuoda palstalle juuri juutalaisuutta koskrvia teemoja. Tulos nähdään.

      Hänen säälittävät avauksensa ovat pelkkää provoilua. Kannattaa muistaa entisen valtiojohtajamme toteamus siitä, että ei pidä provosoitua kun provosoidaan.

      • Semmostaniin

        Terroristilla on tarkka käsitys kyllä asioista.
        Profetiat palstalla terrorisoi myöskin, mutta siellä ei päätä silitetä.
        Ymmärtäkää nyt viimein muslimien propakanda.
        Ei minkäänlaista omaatuntoa.
        Israelissa olisi rauha, mutta kyllä teidän täytyy tutustua heidän moraalittomuuteensa.


    • HellUskonnonUhri

      Tämä palsta on taatusti yksi rikollisimmista, mitä S24:llä löytyy. Täällä rikotaan Suomen lakia, sekä S24-sääntöjä mennen, tullen. Ei niinkään, joskin myös S24-sääntöjen, kuin Suomen lain rikkomukset tekevät asiasta vakavan.

      Tästä palstasta ja täällä toimivasta ammattimaisesta rikollisuudesta on tehty lukuisia viranomaisilmoituksia. Ensinnäkin juutalaista uskontoa, juutalaisia yksityishenkilöitä mm. nimitellen, kuin muitakin mielipidekirjoittajia, myös toisinajattelijoita vastaan hyökäten, mm. uhkaillen sekä henkeä, että terveyttä, kuin myös perättömillä väitteillä kunniaaloukkaavasti nimitellen. Rikosten tekijöinä ovat pääasiassa kristinuskon ja juutalaisuuden välimaastossa haahuilevat erilaiset lahkokuntalaiset, jotka opillisesti (mikäli heillä minkäänlaista oppia onkaan) eivät tarkastiottaen edusta kumpaakaan uskontoa, sekä tietenkin osin myös ateistit, sekä poliittiset natsit.

      Tiettyjen lahkosuuntien edustajat todistettavasti ovat enimmin mm. uskontorauhan häirintään, sekä kunnianloukkauksiin syyllistyviä. Itse olen ollut S24:llä, myös tällä palstalla n. 3 vuotta. Tulin tänne, lukiessani helluntailaisten foorumeilla heidän pilkkakirjoituksiaan juutalaisista. Tulin katsomaan mikä täällä on hätänä. Totta tosiaan...!

      Sain myös itse heidät suoraan silmilleni, parissa kuukaudessa sain myös tappouhkauksen, sekä hyökkäys persoonaani kohtaan alkoi täysillä. Tunnen varhemmasta elämästäni perinjuurin tuon harhalahkon, eivätkä he petä minua sekunttiakaan. Hellvetinuskonnon uhtrina olemiseni siis jatkuu edelleen, vaikken muutoin ole heidän kanssaan missään tekemisissä. He ovat todelliselta olemukseltaan antikristittyjä, "viimeisten aikojen suuri eksytys".

    • Älä hoe uskonrauhaa vaan USKO Rauhaan.

      Se alkaa sinusta, lopeta mekastus.
      Täällä ei ole mitään hätää. Juutalaiset tulevat sitten, kun opitte kunnioittamaan juutalaisuutta, Tulette niin sanotusti Herran nimeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      125
      2295
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1357
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      319
      1079
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1057
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1051
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      86
      929
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe