Vilkaiskaapas näitä -juutalaiset

9156

Napoleonin julistus juutalaisille 20.4.1799
Huomasin alla olevan tekstin Suomi24:n Maailmanmenoa-palstalla otsikolla ”Napoleon näki aikaansa pitemmälle! 20.4.1799 julistus juutalaisille”.

En tiedä, onko tuo julistus totta, mutta jos on, niin nostan hattua Napoleonille, joka tunnusti juutalaisten olevan Israelin maan laillisia perijöitä. Napoleonin kehotus juutalaisille oman kansallisen kodin saamisesta toteutui 149 vuotta myöhemmin eli v. 1948.

Näin Napoleon:

”Israelin maan lailliset perijät! Tämä suuri kansakunta, joka ei käy kauppaa mailla eikä ihmisillä, kuten ne jotka myivät esi-isänne kansojen joukkoon, kutsuu teitä, ei valloittamaan perintöänne, vaan pikemminkin ottamaan vastaan sen, mikä on jo valloitettu, jotta voisitte pysyä sen hallitsijoina ja varjella sitä kaikilta muukalaisilta joita mahdollisesti on tulossa.

Nouskaa! Todistakaa että tyrannien mahti painoi maahan ainoastaan noiden aikaisempien sankarienne hengen. Orjuutuksenne 2000 vuottakaan eivät ole onnistuneet muuttamaan teitä orjiksi. Kiiruhtakaa! On tullut hetki, joka ei ehkä palaa tuhansiin vuosiin, vaatia itsellenne kansallista olemassaoloa kansakuntana kansakuntien joukossa.”

Sitten ketjun aloittaja jatkaa:

Muidenkin valtiomiesten esittämiä toivomuksia juutalaisten kansalliskodin saattamiseksi esitettiin 1800 luvun lähestyessä loppuaan ja ottomaanisen imperiumin vetäessä 400- vuotisen olemassaolonsa viimeisiä hengenvetoja. Brittiläisen imperiumin pääministeri Lordi Beaconfield-Disraeli oli v.1877 laatinut Kansainliitolle osoitetun muistion jossa esitetyn suunnitelman yhteisö antoikin myöhemmin Englannin toteutettavaksi.

Ottomaanien hallintoaika 1517-1917 400 vuotta päättyi 1. maailmansotaan!

"Jos Turkin maailmanvalta on todella hajotettava tai heikennettävä, pitäisikö Euroopan valtioiden ehkä palauttaa Palestiina juutalaisille ja tehdä aloite MUINAISEN juutalaisvaltakunnan uudelleen perustamisesta joko kuningaskuntana tai tasavaltana."

Hes. 36:24 "Minä otan teidät pois pakanakansoista ja kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät omaan maahanne."

http://www.jouko-piho.fi/211357860

11

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTSEiKirj

      Tähän on kuitenkin taustaa ja paljastamme sen tässä lähteestä "Hebrealainen talismaani":

      http://hpb.narod.ru/HebrewTalisman.html

      https://niqnaq.wordpress.com/2012/08/05/the-legend-of-the-hebrew-talisman/

      Napoleonia koskevan kohdan suomennos:

      "...Keisari Napoleon oli ylivertainen muihin aikansa ihmisiin verrattuna. Häntä tuntui usein seuraavan uskomaton onni...

      Hän sai ranskalaiset ihailemaan sotilaallisen kunnian harhaa ja hän ruokki heidän mielikuvitustaan älykkään despotismin loistolla. Hän oli nerokas valtiomies ja hänen hallintonsa alaisuudessa tuntuivat levottomat gallialaiset löytäneen mahdollisuuden lepoon.

      Minä (Vaeltava Juutalainen) tein hänelle tiettäväksi, ikään kuin sattumalta, että Bois de Boulognessa oleskeli eräs pitkä ja kookas, arabialaiseen kaapuun pukeutunut punaihoinen mies...

      Keisari oli utelias tapaamaan hänet. Hän jätti yöllä salaa pääkaupunkinsa yksinään ilman vartijoita, sillä hän oli rohkea kuin Nemæan leijona mutta toki myös hampaisiin saakka aseistettuna, sillä hän oli myös viisas kuin kettu.

      Se oli hänelle kohtalokas tapaaminen. Löysin hänet tästä maailmasta käytännöllisenä, ovelana, rohkeana, isänmaallisena ja itsevarmana. Kaikki tämä oli hyvää ja oikeaa mutta sen sijaan että hän olisi tukenut halveksittujen, pitkään kärsineiden juutalaisten pyrkimystä jälleenrakentaa pyhä temppelinsä ja muinainen valtakuntansa, tuo syntyjään nasaretilainen, vääräuskoinen, pyrkikin ottamaan meidän Palestiinamme haltuunsa ja asuttamaan sen! Sen vuoksi havaitsin hänet tuomituksi. Siitä hetkestä lähtien hän oli käytännöllisesti katsoen kadotettu kuin Kaldean kuningas Belsassar, kun tuo mystillinen kirjoitus aikoinaan ilmaantui hänen seinälleen.

      Kuiskuttelin Napoleonin hämmästyneille korville hänen menneen elämänsä salaisimmatkin ajatukset. Ruokin hänen ylpeyttään, hänen kunnianhimoaan, hänen uhkarohkeaa itseluottamustaan ja oman voiton pyydettä. Minusta tuli öinen vierailija ja öinen neuvonantaja. Minun yllytyksestäni marssi neljäsataa tuhatta kukkeimmassa nuoruudessaan olevaa ranskalaista skyyttibarbaareja vastaan. Borodino valloitettiin, saavuttiin Moskovaan, jonka polttivat Rostopschinin miehet isänmaallisen innon vallassa. Seurasi perääntyminen ja -Jumala on suuri!- väsymys, nälkä ja talvi. Pohjolan kylmä talvi hoiti loput. Napoleonin kohtalon hetki oli lyönyt. Rothschild sai nopealla toiminnallaan vielä varmistettua, että hänen tilannettaan ei enää voitu korjata.

      Vaikka Napoleonin väistämättömän tuhon siemenet kylvettiinkin jo hänen päättäessään aloittaa tuon mielettömän ja täysin väärin ajoitetun Venäjän retkensä, sitä eivät suinkaan hevin pitäneet mahdollisena hänen kannattajansa, joita oli yhdeksän kymmenestä ranskalaisesta....

      Hän palasi ja Ranskan valtaistuinta tarjottiin hänelle eliniäksi. Minkä toimesta tämä toivo hiipui? Tekivätkö sen Blücher ja Wellington? Saiko sen aikaan Preussilainen kuri vai englantilaisten sotilaiden silkka raaka, itsepintainen ja peräänantamaton raivo? Tekikö Grouchy petoksen (jolle Aid-de-Campia ei koskaan keisarillisella käskyllä luovutettu?). Oliko ratkaisevaa liittoutuneiden kenraalien nerokkuus vai liittoutuneiden joukkojen vahvuus? Ei mikään näistä, vaan Nathan Meyer Rothschildin Talismaani!

      ...Entä mistä Englannin ministeri sai keinot lahjoa Ranskan viranomaiset ja tuhota miehen, joka oli voittanut taistelun toisensa jälkeen? Oli vain yksi ihminen maan päällä, joka kykeni myöntämään miljoonia nauloja kultaa tähän tarkoitukseen. Tuo mies oli ROTHSCHILD. Minun antamieni ohjeiden mukaisesti hän antoi ministerille tuon kullan. Annoin hänen tehdä sen yhdellä ainoalla ehdolla, annoin hänen ymmärtää, että vain täydellinen tottelevaisuus tyydyttäisi minua, Vaeltavaa Juutalaista. Vain oleminen mukana Juudean valtakunnan ennalleen asettamisessa ja AH, Jerusalemin tornien jälleenrakentamisessa, voisi tyydyttää minua ja saada minut tukemaan häntä.

      On epäilemättä historian ironiaa siinä, että juutalainen Rothschild lainasi nasaretilaisten vanhimmalle, Lordi Liverpoolille tuon summan, jolla murskattiin Napoleon Bonaparte..."

    • Niin, ja mitä sitten ? Onko ROTHSCHILD yhtä kuin kaikki juutalaiset ?

      • KTSEiKirj

        Rotschild ei ole tuon tarinan pointti. Lue se kokonaan. Vaeltava Juutalainen hylkäsi myös Rotschildin myöhemmin ja etsi taas uuden talismaanin kantaja:

        "...Kahdentoista tunnin kuluttua ministeri sai miljoonansa ja Rotschild kuninkaallisen sinetin vahvistaman salaisen sopimuksen siitä, että 21 vuoden kuluttua Napoleonin lopullisesta karkoituksesta Juudea ennallistettaisiin. Juuri tänä vuonna (1836, suom.huom.) minun tehtäväni olisi pitänyt tulla valmiiksi, mutta hän, Rothschild, joka 26 vuoden ajan oli osoittanut olevansa viisaudessa ja uskollisuudessa Israelin vanhimmiston vertainen, pettikin minut viime hetkellä. Vaikka hän alun perin olikin minulle uskollinen ja tottelevainen ja kun hän kerran luuli kadottaneensa Talismaanin, autoin häntä sen löytämisessä ja korvaamaan sen avulla 100 000 punnan tappiot, jotka hän oli Espanjan markkinoilla kärsinyt. Talismaanin suoma valta teki kuitenkin hänestä yhä ylpeämmän ja itaramman. Kristittyjen pettämisestä tuli hänelle yhä enemmän vain oma yksityinen harrastus ja rikastumisen lähde eikä keino paljon korkeamman ja pyhemmän päämäärän saavuttamiseksi. Niinpä kerran sain yllätyksekseni kuulla hänen omasta suustaan, että hän oli vaihtanut sopimuksen Juudean palauttamista Englannin pikkumaiseen lupaukseen, jossa julistettiin kansallemme kansalaisoikeudet (Bill of Rights) ja hänelle itselleen jokin naurettava aatelisarvo. Talismaani katosi häneltä ja pidin huolen siitä, että se katosi häneltä ikiajoiksi!..."


    • Oiko tuo kuitenkin varmempi keino kuin joku talismaani, joka on taikakalu.

      Ei kukaan järkevä usko taikalujen voimaan.

      Kuka oli 'vaeltava juutalainen', joku juutalaiseksi tekeytyvä kristitty.. vai ? Eikö hän itse ollut petollinen, siinä tapauksessa ?

      • KTSEiKirj

        Kyllä taikakaluihin ennen uskottiin enemmänkin sekä kristittyjen, juutalaisten että muidenkin keskuudessa. Vaeltavan juutalaisen käsite pitäisi olla tuttu. Kyse on exodustoiveen ruumiillistumasta:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Jerusalemin_suutari


    • No voi kheleitä ja taikaoppisia. Mahtoi R-nauraa.

      Jos sana talismaani tulee sanasta talentti.......

      "Talentti oli varsin suuri rahayksikkö. Antiikin Kreikassa Homeroksen aikoina se oli härän arvo kullassa. Aleksanteri Suuren aikoina hopeatalentti oli noin 26 kiloa hopeaa. Uuden testamentin aikoina talentti oli noin 6 000 denaaria, kun denaari oli työläisen päivän palkka. Tarkkoja arvioita talentin arvosta nykypäivänä on kuitenkin vaikea antaa muinaisten mittojen epämääräisyyden takia."

    • Talismaani on ilmeisesti kristittyjen hengellistämä talentti,,,, ja Herra nauroi.

      • KTSEiKirj

        No jos sanan alkuperä kiinnostaa niin se on kreikasta:
        kreik. telesma 'pyhitys, seremonia' / telos 'täydentäminen, valmistaminen'

        Ja näitä talismaaneja oli vanhassa testamentissakin pilvin pimein varastokaapit täynnä:
        Kuparikäärmeitä, arpavälineitä, rintakilpiä, kotijumalia, Aaronin ja Mooseksen taikasauvoja yms. yms.


      • Johtuisiko se Mooseksen sauvasta, kun vedet ovat saastuneet.
        Jos se vaikka toimii.


    • kalsbannn

      Et sinä täältä juutalaisia tavoita,eivät he pyöri tällä palstalla.Tällä palstalla höpöttävät erilaiset kristityt yhdessä uusnatsien islamistien ja muiden antisemitistien kanssa.Juutalaisia et täältä löydä.

    • Älä yleistä, minä en ole antisemitisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      125
      2295
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1357
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      319
      1079
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1057
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1051
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      86
      929
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe