Voiettä ko sais halauksen

ÖKÖPÖKÖ

Yksinäinen sinkkumies voi vain haaveilla siit, kun eiole kaverei eikä läheisii.

11

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dpseripsp

Pitäisi olla halailukursseja yksinäisille ilman jatkoja...

• halauksia.rakkaudesta

En taitaisi sellaiselle kurssille osallistua. Halaus on tarkoitettu rakkaille ihmisille. Ei ketä vaan viitsi halailla.

• kilttiatm

Kyllä sitä varmaan joutuu maksamaan haluksestakin vielä. Olen niin surkea ihminen että en saa edes naista halata koskaan kun taas naiset mielellään halailee jännämiehiä ja imevät niiden mulkkuja.

• Tällaista tämä elämä on. Naiset ja jännämiehet eivät voi ymmärtää miltä tämä tuntuu. Naiset nyt ei edes tahdo ymmärtää. Heiltä puuttuu empatia ätmejä kohtaan täysin.

• utelias.ulla

Miten tämän empatian pitäisi käytännössä ilmetä?

• ätmillekkin
        utelias.ulla kirjoitti:

antamalla pillua

• utelias.ulla

Ei voi. Jakamalla pillua menettää kunniansa. Näin ovat ätmit opettaneet.

• utelias.ulla kirjoitti:

No ei millään erikoisilla teoilla. Suhtautuisivat nyt ihan ensin kuin normaaliin ihmiseen. Naiset kääntävät ätmeille selkänsä ja suhtautuvat kuin atm olisi ilmaa. Ei siis mitään normaalia käytöstä.

Nettipalstoilla taas haukutaan kokemattomia miehiä surutta luusereiksi, vässyköiksi, ja täysin turhiksi ihmisiksi.

Jos joku nainen ei löytäisi miestä (muuten kuin omasta tahdosta), niin ei tulisi mieleenkään nimitellä häntä onnettomaksi paskanaiseksi, joka ei olisi ansainnutkaan mitään miestä itselleen.

Naiset käyttäytyvät ätmejä kohtaan kuin jotkut peruskoulun koulukiusaajat ryhmässä.

Naisten syytähän se on, ettei atm ole kelvannut kenellekään. Koska atm:n tasoisia naisiakin on, mutta hypergamian takia heille kelpaa vain omaa tasoa paremmat miehet. Kun on nainen on tämän tilanteen itse aiheuttanut, niin ei varmasti sitä myönnä, vaan osoittaa sormella alimman tason miehiä, sanoo että on miehen oma syy kun ei ole saanut naista, ja haukkuu luuseripaskaksi.

• utelias.ulla kirjoitti:

Ei voi. Jakamalla pillua menettää kunniansa. Näin ovat ätmit opettaneet.

Ei välttämättä menetä kunniaansa. Mutta jos nainen vaikka kolmekymppiseksi asti jakaa pillua jännämiehille ja sitten etsii itselleen aisuria, niin ei se kunnioitusta herätä.

• super-atm kirjoitti:

No ei millään erikoisilla teoilla. Suhtautuisivat nyt ihan ensin kuin normaaliin ihmiseen. Naiset kääntävät ätmeille selkänsä ja suhtautuvat kuin atm olisi ilmaa. Ei siis mitään normaalia käytöstä.

Nettipalstoilla taas haukutaan kokemattomia miehiä surutta luusereiksi, vässyköiksi, ja täysin turhiksi ihmisiksi.

Jos joku nainen ei löytäisi miestä (muuten kuin omasta tahdosta), niin ei tulisi mieleenkään nimitellä häntä onnettomaksi paskanaiseksi, joka ei olisi ansainnutkaan mitään miestä itselleen.

Naiset käyttäytyvät ätmejä kohtaan kuin jotkut peruskoulun koulukiusaajat ryhmässä.

Naisten syytähän se on, ettei atm ole kelvannut kenellekään. Koska atm:n tasoisia naisiakin on, mutta hypergamian takia heille kelpaa vain omaa tasoa paremmat miehet. Kun on nainen on tämän tilanteen itse aiheuttanut, niin ei varmasti sitä myönnä, vaan osoittaa sormella alimman tason miehiä, sanoo että on miehen oma syy kun ei ole saanut naista, ja haukkuu luuseripaskaksi.

Kyllä minä ainakin tuolla kaupungissa liikkuessani suurimpaan osaan ihmisistä suhtaudun kuin ilmaan. Tai siis no sen verran kyllä katson etten kävele päin tai aja pyörällä päälle, mutta en kyllä muuten uhraa ajatustakaan muille ihmisille tai mieti kenelle käännän selkäni, sillä sehän määräytyy aina sen mukaan mihin kulloinkin olen menossa.

Jos te ätmit kerran vaaditte naisilta erityiskohtelua, eli jatkuvaa huomiointia ja hymyilyä, niin teidän pitäisi kyllä jotenkin tehdä itsenne selkeästi havaittaviksi, sillä emmehän me naiset edes voi päältäpäin tietää kuka on ätmi ja kuka ei (sillä ulkonäköhän sitä ei useinkaan kerro).

• stellaria81 kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tuolla kaupungissa liikkuessani suurimpaan osaan ihmisistä suhtaudun kuin ilmaan. Tai siis no sen verran kyllä katson etten kävele päin tai aja pyörällä päälle, mutta en kyllä muuten uhraa ajatustakaan muille ihmisille tai mieti kenelle käännän selkäni, sillä sehän määräytyy aina sen mukaan mihin kulloinkin olen menossa.

Jos te ätmit kerran vaaditte naisilta erityiskohtelua, eli jatkuvaa huomiointia ja hymyilyä, niin teidän pitäisi kyllä jotenkin tehdä itsenne selkeästi havaittaviksi, sillä emmehän me naiset edes voi päältäpäin tietää kuka on ätmi ja kuka ei (sillä ulkonäköhän sitä ei useinkaan kerro).

"Kyllä minä ainakin tuolla kaupungissa liikkuessani suurimpaan osaan ihmisistä suhtaudun kuin ilmaan. Tai siis no sen verran kyllä katson etten kävele päin tai aja pyörällä päälle, mutta en kyllä muuten uhraa ajatustakaan muille ihmisille tai mieti kenelle käännän selkäni, sillä sehän määräytyy aina sen mukaan mihin kulloinkin olen menossa."

En tarkoittanut sitä kun liikut kaupungissa. Tiedät hyvin etten sitä tarkoittanut. Väistit vain asian kirjoittamalla jostain kaupungilla kävelemisestä. Tarkoitin normaaleja tilanteita, joissa ollaan sosiaalisessa kanssakäymisessä toisten kanssa. Kuten työpaikka, juhlat, illanvietot yms.

"Jos te ätmit kerran vaaditte naisilta erityiskohtelua, eli jatkuvaa huomiointia ja hymyilyä, niin teidän pitäisi kyllä jotenkin tehdä itsenne selkeästi havaittaviksi, sillä emmehän me naiset edes voi päältäpäin tietää kuka on ätmi ja kuka ei (sillä ulkonäköhän sitä ei useinkaan kerro)."

Taas keksit omiasi ja lisäilet jotain paskaa asiaan. En todellakaan maininnut erityiskohtelusta mitään. Ihan yhtä havaittava olen kuin muutkin. Enkä sano muille, että hei olen ätmi, tarvitsen huomiota. Itse olen ruma, usein minkä tahansa ryhmän rumin. Sen takia minuun ei suhtauduta samalla tavalla kuin muihin. En kaipaa kuitenkaan erityishuomiota.

Taitava olet vääristelemään asioita ja kääntämään ne omaksi eduksesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2610
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82