Hoh hoh hooh Lapissa ostetaan entinen keppanaa.

JOHTAJAnne

Lähellä Keskustaa olevana Sipilän päättömyys saa tahattoman komiisia piirteitä. Suomessa ylivoimaisesti eniten ostetaan keskiolutta Lapissa ja siellä lähikaupoista. Sipilän höppänä sahasi
omaa oksaansa, mutta onneksi käänsi takkinsa nopeasti ja määrätietoisesti.
Lapissa ostetaan 107 litraa per henkilö keskiolutta, kun Paloheinässä vastaava luku on 43 litraa per henkilö, tosin HV: lukuun menee varmasti enemmän.

33

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOHTAJAnne

Lapsellista touhua tuo nimimerkkini lainaaminen on. Täytyy ihan siteerata Hyvää Veljeäni Paloheinästä: Murrosikäisen pankkoelätin puhetta tuo avaus tai sitten vähille jaossa jääneen.

• Miksi et rekisteröi nimimerkkiäsi? Bonuksena saat tiedon aina, kun joku on kommentoinut omaa viestiäsi.

• JOHTAJAnne
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Miksi et rekisteröi nimimerkkiäsi? Bonuksena saat tiedon aina, kun joku on kommentoinut omaa viestiäsi.

Hävettää, kun selvittävät, että olen Persu ja esiintynyt Keskustalaisena, vaikka ennen kyllä olinkin. Vanhanen sitten sotki kaiken. HV vaan alkaisi rienaamaan.

• JOHTAJAnne
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Miksi et rekisteröi nimimerkkiäsi? Bonuksena saat tiedon aina, kun joku on kommentoinut omaa viestiäsi.

Kiitos vaan huolenpidosta! Olin ammatissani varsinkin alkuaikoina tekemisissä tiedustelun kanssa ja opin miten pienistä viitteistä saadaan koottua hyvinkin suuria kokonaisuuksia.
        En siis pidä tätä foorumia ja täällä käytävää juttelua niin merkittävänä, että rekisteröityisin.

Toki HV:ni Paloheinästä toi tänne henkilöni luvattomasti, joten se lienee tiedossa. Hänen vaikuttimensa toki aivan hyvin ymmärrän. Hänelle ei viesti ole tärkeä vaan hän joka sanoo. Eräänlaista perversiota siis.

• Stara
        JOHTAJAnne kirjoitti:

Kiitos vaan huolenpidosta! Olin ammatissani varsinkin alkuaikoina tekemisissä tiedustelun kanssa ja opin miten pienistä viitteistä saadaan koottua hyvinkin suuria kokonaisuuksia.
        En siis pidä tätä foorumia ja täällä käytävää juttelua niin merkittävänä, että rekisteröityisin.

Toki HV:ni Paloheinästä toi tänne henkilöni luvattomasti, joten se lienee tiedossa. Hänen vaikuttimensa toki aivan hyvin ymmärrän. Hänelle ei viesti ole tärkeä vaan hän joka sanoo. Eräänlaista perversiota siis.

Olet tiedustelun ammattilainen ja ammattilaisena näet kapeja aika monen viestin takana, kun keräät pieniä viitteitä?
        Ei herätä luottamusta, voi sinua harhoissa eläjää. Pystyyn_kuolleetkin sinulle nauraa.

• JOHTAJAnne
        Stara kirjoitti:

Olet tiedustelun ammattilainen ja ammattilaisena näet kapeja aika monen viestin takana, kun keräät pieniä viitteitä?
        Ei herätä luottamusta, voi sinua harhoissa eläjää. Pystyyn_kuolleetkin sinulle nauraa.

Siitä vaan nauramaan. Olen minäkin iloa irti täältä ottanut :-)) Ho hoo, ho HOO!

• uskottavuutesionnolla
        JOHTAJAnne kirjoitti:

Siitä vaan nauramaan. Olen minäkin iloa irti täältä ottanut :-)) Ho hoo, ho HOO!

Mistäpä sinä muualta iloa....
        Ja sitten hohotat tuolla tavalla, jolla et uskottavuuttasi kykene lisäämään, vaikka se alunalkaenkin on kovin alhaisella tasolla ollut. Pystyyn_kuolleetkin sinulle nauraa.

Älä vaivaudu vastaamaan, tiedustelualan ammattilainen:)

• Höpsistä
        JOHTAJAnne kirjoitti:

"Olin ammatissani varsinkin alkuaikoina tekemisissä tiedustelun kanssa" Rajajääkärin "tiedustelu" on vain samaa kuin aliupseerin johtajuuskin. Rajajääkärihän olit ennen kuin pääsit aliupseeriksi.

• JOHTAJAnne
        uskottavuutesionnolla kirjoitti:

Mistäpä sinä muualta iloa....
        Ja sitten hohotat tuolla tavalla, jolla et uskottavuuttasi kykene lisäämään, vaikka se alunalkaenkin on kovin alhaisella tasolla ollut. Pystyyn_kuolleetkin sinulle nauraa.

Älä vaivaudu vastaamaan, tiedustelualan ammattilainen:)

Kaikkien kavereideni mielestä ainakin katu-uskottavuuteni on varsin vakuuttavaa :-))

• Vitsinpäästit
        JOHTAJAnne kirjoitti:

Kaikkien kavereideni mielestä ainakin katu-uskottavuuteni on varsin vakuuttavaa :-))

"Kaikkien kavereideni mielestä ainakin katu-uskottavuuteni on varsin vakuuttavaa"

Hupiveikkona sinua palvelustoverisi Haminassa pitivät. Silloin olit kuitenkin vain vähän kaheli. Mitä sinulle on tapahtunut kun olet täysin seonnut?

• sivu
        JOHTAJAnne kirjoitti:

"Hänelle ei viesti ole tärkeä vaan hän joka sanoo. Eräänlaista perversiota siis"

Ainoa asiallinen havainto sinulta, selvästikin sanonta sokeasta kanasta pitää paikkansa.

• Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Luultavasti syy on se, jota hän näkyy tuossa kautta rantain esille tuovankin. Pelkää sitä kautta paljastuvan, millainen "johtaja" hän oikeasti on tai on ollut. Turha pelko. Minun henkilöllisyyteni kyllä tiedetään ja minusta tiedetään yhtä ja toista muutakin, ihan itseni kertomana, kun minulla ei ole ollut aihetta peitellä itseäni ja tekemisiäni. Tosin kertomani ei riitä niille, jotka ovat kehitelleet minusta paljon sellaista, jota en ole tai en ole ollut.

Mutta eihän esim. sinusta kai juuri mitään tiedetä, kun et ole halunnut itseäsi mitenkään esille tuoda. Ei ole ollut tarpeenkaan, kirjoituksesi kyllä puhuvat sinusta hyvää - vaikka lienetkin kepulainen:))

Muuten, miksi nyt esiinnyt rekisteröitymättömänä? Myös toinen vakavasti otettava, Mielipidepankki, tekee joskus niin lyhenteellä MPP. Omapa on asianne, mutta minä en näe sellaiselle koskaan tarvetta.

• kapi_ kirjoitti:

Luultavasti syy on se, jota hän näkyy tuossa kautta rantain esille tuovankin. Pelkää sitä kautta paljastuvan, millainen "johtaja" hän oikeasti on tai on ollut. Turha pelko. Minun henkilöllisyyteni kyllä tiedetään ja minusta tiedetään yhtä ja toista muutakin, ihan itseni kertomana, kun minulla ei ole ollut aihetta peitellä itseäni ja tekemisiäni. Tosin kertomani ei riitä niille, jotka ovat kehitelleet minusta paljon sellaista, jota en ole tai en ole ollut.

Mutta eihän esim. sinusta kai juuri mitään tiedetä, kun et ole halunnut itseäsi mitenkään esille tuoda. Ei ole ollut tarpeenkaan, kirjoituksesi kyllä puhuvat sinusta hyvää - vaikka lienetkin kepulainen:))

Muuten, miksi nyt esiinnyt rekisteröitymättömänä? Myös toinen vakavasti otettava, Mielipidepankki, tekee joskus niin lyhenteellä MPP. Omapa on asianne, mutta minä en näe sellaiselle koskaan tarvetta.

Kyllä minä esiinnyn täällä edelleenkin rekisteröityneenä. Joka kerta kirjaudun sisälle, kun on tarvetta kirjoittaa. Kirjautumisen jälkeen näen saamani vastaukset kirjautumislaatikon vieressä olevasta soittokellonkuvasta, johon uudet myös päivittyvät. Aiemmin tieto niistä tuli sähköpostiini. Tämä uusi tapa on kyllä parempi. Siihen en tiedä syytä, miksi nimimerkkini teksti on uudistuksen jälkeen mustaa, mutta sinulla ja joillakin toisilla sinistä. Vain jokin aavistus, mutta ei siitä enempää.

• JOHTAJAnne
        kapi_ kirjoitti:

Eiköhän laiteta piste tälle minun rekisteröitymiselle. Sinä HV:ni voit minun puolestani rekisteröidä useampia nikkejä, kuten olet tehnytkin.

Otan neuvoja vastaan vain itseäni viisaammilta tahoilta. Sinä et kuulu niihin.

Typerimpiä tekojasi on ollut tekstieni itkeminen poistoon vaikka ne monesti ovat sisältäneet hyvinkin asiantuntevaa analyysiä käsiteltävästä aiheesta.
        Sinä et yksinkertaisesti vain kestä kakkostilaa, l. et tajua elämän realiteetteja.

• Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Kyllä minä esiinnyn täällä edelleenkin rekisteröityneenä. Joka kerta kirjaudun sisälle, kun on tarvetta kirjoittaa. Kirjautumisen jälkeen näen saamani vastaukset kirjautumislaatikon vieressä olevasta soittokellonkuvasta, johon uudet myös päivittyvät. Aiemmin tieto niistä tuli sähköpostiini. Tämä uusi tapa on kyllä parempi. Siihen en tiedä syytä, miksi nimimerkkini teksti on uudistuksen jälkeen mustaa, mutta sinulla ja joillakin toisilla sinistä. Vain jokin aavistus, mutta ei siitä enempää.

Jaa, mutta miksi nikkisi ei värjäydy siniseksi, kuten minun nikkini? Eikä profiilisi avaudu nikkiäsi napauttamalla, kuten minun profiilini ja muiden rekisteröityneiden profiilit? Ilmeisesti kuitenkin annoit rekisteröitymättömänä tuon vastauksesi tulle "johtajalle" kuten nyt minullekin.

Ei tuosta muuta haitta ole, mutta voi herätä epäilys, että joku muu kirjoittlee nimissäsi.

• JOHTAJAnne kirjoitti:

Eiköhän laiteta piste tälle minun rekisteröitymiselle. Sinä HV:ni voit minun puolestani rekisteröidä useampia nikkejä, kuten olet tehnytkin.

Otan neuvoja vastaan vain itseäni viisaammilta tahoilta. Sinä et kuulu niihin.

Typerimpiä tekojasi on ollut tekstieni itkeminen poistoon vaikka ne monesti ovat sisältäneet hyvinkin asiantuntevaa analyysiä käsiteltävästä aiheesta.
        Sinä et yksinkertaisesti vain kestä kakkostilaa, l. et tajua elämän realiteetteja.

Etköhän hieman liialliseksi arvioi vaikutusvaltaani täällä, kun uskot palstanpitäjän poistelevan joidenkin viestejä vain minun kehotuksistani. Kyllä he itsekin tuntevat palstan säännöt, joita sinä et näy oppineen tuntemaan.

Hyvin kestän sen, että en ole kakkossijalla, en kärkikymmenikössäkään poistetuiksi tulleiden viestien lähettäjänä. Eipä tule mieleeni mitään muuta aluetta, jolla jäisin jälkeesi.

• Profiiliton
        kapi_ kirjoitti:

Jaa, mutta miksi nikkisi ei värjäydy siniseksi, kuten minun nikkini? Eikä profiilisi avaudu nikkiäsi napauttamalla, kuten minun profiilini ja muiden rekisteröityneiden profiilit? Ilmeisesti kuitenkin annoit rekisteröitymättömänä tuon vastauksesi tulle "johtajalle" kuten nyt minullekin.

Ei tuosta muuta haitta ole, mutta voi herätä epäilys, että joku muu kirjoittlee nimissäsi.

Et taida ymmärtää tuotakaan... No ei mikää yllätys tuo osaamattomuutesi, onhan se jo nähty. Profiileita on erilaisia. saat valita aukeaako se muille vai ei. Jos ei, niin näkyy mustana. Voi siis olla rekisteröitynyt ilman julkista profiilia.

• JOHTAJAnne
        kapi_ kirjoitti:

Etköhän hieman liialliseksi arvioi vaikutusvaltaani täällä, kun uskot palstanpitäjän poistelevan joidenkin viestejä vain minun kehotuksistani. Kyllä he itsekin tuntevat palstan säännöt, joita sinä et näy oppineen tuntemaan.

Hyvin kestän sen, että en ole kakkossijalla, en kärkikymmenikössäkään poistetuiksi tulleiden viestien lähettäjänä. Eipä tule mieleeni mitään muuta aluetta, jolla jäisin jälkeesi.

Sinä olet itse minun vainoamiseni primus motor kun et kestä esikuntamiehen pienuutta evp-sotilaana aitoon sotilaaseen verrattuna.

Mitähän mahdat nyt aprikoida tekeväsi saadaksesi minut blokattua niin, että pääset taas oksentelemaan Keskustan niskaan?

Kekkonen on muuten eräs kaikkien aikojen suosituimmista suomalaisista, venäläistenkin korkealle arvostama.

• SuomlaineN

Jyrki Kataisen aloitatessa hallitusohjelmaan liitettiin täsmälleen samanlainen tavoite kuin Keskustan papereissa on. Jostakin syystä tämä ei kiinnosta mediaa?

Sipilä osoitti johtajuutta lopettaessa asiasta veuhkaaminen. Ei ole mikään selfien ottaja vaan johtaja.

• JOHTAJAnne

Sipilä on tosiaankin johtaja J:llä. Se näkyy ja kuuluu mm. median kotkotukset hän osaa kohdata oikealla tavalla.

• SuomlaineN

Kas kun Kataisen hallituksen ohjelmassa on samanlainen linjaus. Se ei kiinnosta mediaa?

• ertertertert

ei ole

puhut passkaa kuten kaikki keput

• SuomlaineN

Sipilä osoitti olevansa johtaja ei selfien ottaja.

• päättömyys

Eihän Juha Sipilä maalta ole, vaan Kempeleeltä, joka on Oulun kaupunginosia? Ei siellä Kempeleellä sian- ja lehmänlanta haise virtsasta puhumattakaan. Tokkopa tuo Juha Sipilä on koskaan lantaa talikoinut, eihän nyt insinöörismiehet talikonvarteen taivu. Siksipä tämä oluen vienti kyläkaupoista suututtaa maaseudulla asuvia, joilla on pitkät matkat viinakauppaan ja sitä bensaakin valtio verottaa. Porvarisajatusmaailmalla varustetut eivät suo köyhälle edes niitä oluen prosentteja, niitäkin pitää lantrata vedellä heidän mielestään. Eihän se kossukaan ole enää se entinen kossu, sitäkin on matkan varrella lantrattu?

• vihanenvanha

Olkoon Sipilä kotoisin mistä tahansa mutta syvältä se on !
      Ylimielinen uskovainen joka tapojaan kuitenkin jossain vaiheessa meille syöttää. Ei mieheen voi luottaa enää noiden mielipiteiden vaihtumisten takia noinkin pienessä asiassa. Entäs jos olisi jotain kansainvälisesti suurempaa ! Pelottaa tuollainen kameleontti ja perseen nuolija.

• SELI-SELI

keskusta vetää kaupunkilais nuoria. taitaa sarikon emäsika olla kepukka kännissä. me naurettiin niin."vielä maanantaina" NYT EI SELI SELI AUTA. TAIS EKA PAIKKA MENNÄ.

• OpeOulusta

Eihän tuosta saa selvää aloittajalta.
      Entinen keppana"
      Ollenet entinen "keppanisti"

• Pankolle_tiedoksi

Olla-verbin potentiaali on lienee.

• OpeOulusta
        Pankolle_tiedoksi kirjoitti:

Olla-verbin potentiaali on lienee.

Hölmöillä-verbin passiivin potentiaalin preesens taasen on pistelehtinee.

Kapi pistelehtinee tänäisenäkin aamuna palstalla.

• Lappi on erikoinen paikka, siellä on myös Alko jossa myydään kalliita viinejä suuria määriä. Jossain Saariselän lähettyvillä.

Keppanaa taitaa kantaa norskit suuria määriä.

Eikä Kempele ole Lappia. Aika paljon perusvirheitä "tiedustelijalta", tiedustelitko ehkä portsareilta vieläkö porttikieltosi on voimassa?

• HiihtoNiilo

Kävin Paloheinän Alepasta hakemassa keppanaa palatessani hiintolenkiltä. Ladut oli pehmeitä kuin Kapin jutut, onhan viime päivät olleetHelsingissä lämpöisiä. Tykkilunta siellä sen verran, että hiihtämään pääsee. Alepan kassa kertoili, että joku paksu vanha mies kantaa joka päivä keissin kaljaa kotiinsa ja hokee samalla "kepu...kepu...kepu". Lienee HV:si, eikä hokema taida tarkoittaa kaljaa.

No, pari Lapin matkaa tulossa, ei tarvitse niitä Paloheinän parin kilometrin töppyröitä koko talvea tahkota. Saariselällä perinteinen hiihtoviikko, ja Ylläksellä toinen. Sitä kun kiertää Rumakurun ja Luulammen kautta Kiilopäälle, käy siellä avantouinnilla, niin ei hiki haise Laanilassa monotansseissa. Vanha kikka joka toimii. Ei ole Kapista siihen. Ei siihenkään mitä tehdään monotannssien jälkeen ;-)) Eikä Riemuliiterin tai Pirtukiron menoonkaan HV:stäsi olisi. Siellä kun on haussa miehiä.

• JOHTAJAanne

Nyt Laaninen on myös alkanut sekoilemaan ja syyttää itseään, ja samaan aikaan Sipilä myös syyttää itseään. Ei näin epäselvästi joukkoja johdeta, olin myös puolustusvoimain propagandalla töissä ja siellä opin, että disinformaation paljastuessa, sitä ei koskaan saa myöntää vääräksi. Tässkin Väyrynen on aivan ylivertainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1871
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1166
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      75
      926
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      754
    Aihe