Uuden foorumin ja uusien jäsenien kunniaksi, tässä loistava testi molemmille sukupuolille:
https://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-women/
https://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-men/
Postatkaa vastauksenne ja tuloksenne!
Testatkaa markkina-arvonne!
16
261
Vastaukset
- pllllö
Sain 22 ja olen nainen. Jos epäröin, laitoin aina huonomman vaihtoehdon, ettei tulis vain yläkanttiin. :D
Sain 10 pistettä. Interpoloin joitakin vaihtoehtoja joista en osannut paremin päättää (esim. ulkonäön numeroarvio), ja noihin kaikkiin kysymyksiin kasvojen osien kokosuhteista tms. pistin averagea, kun en nyt mitenkään erikoisen silmiinpistävinä noita ominaisuuksia itsessäni näe (erikoista että esim. kaukana toisistaan olevista silmistä tulee aina plussaa, spesifioimatta sitä että miten kaukana toisistaan ne ovat…).
Tulokseni oli siis:
-4 to 14: Classic beta. Your hot friends always gets hit on first, but if you really tramp it up you can snag a slightly better than average guy to take you home for a single night of commitment.
Olen tehnyt tämän testin joskus ennenkin ja samaan luokkaan pääsin silloinkin, vaikka pistetulosta en tarkemmin muista.- 9999999
Kyllä minusta lähekkäin olevat silmät ovat kauniimmat kuin kaukana toisistaan olevat. Siis noin yleisesti ottaen.
En itse jaksanut tehdä tätä testiä, kun oli niin monimutkaiset ja hankalat kysymykset.
- classicbeta
Sain kaksi pistettä. Ja olen siis ihan tavallinen mies. Noissa sosiaalisissa tilanteissa sain vähän plussaa, mutta alkuosio meni lähinnä miinukselle.
1 to 9: Classic beta. You catch some girls’ eyes, usually the ones you don’t want. Try not to make fatty fucking a lifestyle
Pitänee deittimarkkinoilla aika hyvin paikkansa. Tosin satun pitämään vähän pyöreämmistäkin tytöistä. - normimeno
Classic beta. Your hot friends always gets hit on first, but if you really tramp it up you can snag a slightly better than average guy to take you home for a single night of commitment.
Eli betanainen. Tiesinkin tämän jo. Jo vuosia oltu yksin. - Tehtävä_mahdoton
Suurin syy miksi nämä testit mättää on se että kaiken ratkaisee Sosiaalisuus ja status, miehen elämässä.
-Jos olet sosiaalinen seurassa niin sinusta kiinnostutaan
-Jos omaat sopivan statuksen niin sillä saat kiinnostuksen heräämään
-Jos olet aktiivinen sosiaalisesti niin löydät helpommin seuraa
-Jos muutenkin olet sosiaalinen niin kohtaat sopivia helpommin
-Jos sopeudut sosiaalisiin normeihin niin keskimäärin suurempi joukko ihmisiä kiinnostuu sinusta
Kaikessa on oikeastaan kyse keskimääräisestä sosiaalisuudesta ja toisaalta statuksesta millä erottua edukseen joukosta.
Sen takia nämä testit menevät yleensä ohi sen varsinaisen asian ytimen.
Itse tiedän saavani näistä testeistä ihan hyvät tulokset mutta kun useampi noista mainitsemistani kohdista mättää, lähinnä vain se että olen sosiaalinen seurassa kyllä pätee minuun niin lopputulos on selvä: Seuraa ei löydy- ht_
Tuo miesten testihän ottaa aika hyvin huomioon sosiaalisen statuksen. Siis mm. ammatin ja paljonko rahaa tienaa. Sen lisäksi ottaa huomioon ulkonäön, itsevarmuuden, huumorintajun, yms.
Oikeastaan se mitä testi ei ota pahemmin huomioon, on että jos ei koskaan käy yhtään missään sosiaalisissa tilaisuuksissa, niin ei tietenkään voi koskaan löytää suhdetta vaikka olisi kuinka itsevarma ja rikas komistus hyvällä statuksella.
- ht_
Jaha. Taas tämä testi. No kun en muista mitä viimeksi sain, niin uusintana tehtynä näytti tulevan -4, eli...
"Lesser beta. You don’t immediately disgust girls; they just don’t notice you. With much painful effort you can redeem yourself."
Ja toisaalta sen verran muistan viime kerralta, että tuo... "Classic beta. You catch some girls’ eyes, usually the ones you don’t want. Try not to make fatty fucking a lifestyle." olisi sopinut ehkä kuvaukseltaan minuun paremmin. :P- piiloalfa
Minulla myös -4.
- tosi-hc-atm
-10. Ainoat plussat tulivat iästä ja painosta ja kysymyksestä 24, jossa sai jostain syystä plussaa kun ei uskaltanut puhua naisille.
- Blunder
1 pojo eli just ja just Classic Beta. Noissa viimeisissä kysymyksissä tuli melko pahasti turpaan :D
Sain 8 pinnaa, eli 1 to 9: Classic beta. You catch some girls’ eyes, usually the ones you don’t want. Try not to make fatty fucking a lifestyle.
No ei minulla sinkkuna ollessani noin huonosti mennyt. Ehkä taidot ovat ruostuneet aviksessa. :-(- ihananainenn
sain 35pistettä ja You were born to cockblock. But you’ll manage to marry a table scrap. , mutten tiedä mitä se tarkottaa :) :D
- funaswtf
"15 to 29: Greater beta. More than a few attractive guys will approach you. But if your personality is flawed you risk becoming a pump and dump victim."
Tai se kolmas vaihtoehto: tietää itsekin olevansa luonnevikainen eli on vain itsekseen. - GentleM
Tein tämän testin aikaisemmin. En muista pisteitä mutta olin "classic beta".
- Kurppatukka
Olen nainen ja sain 24 pistettä eli olen greater beta. Kuulostaa ihan oikean suuntaiselta. Testi saa kritiikkiä joidenkin kohtien typeristä vastausvaihtoehdoista, esimerkiksi kysysmyksistä 26 ja 31 en voinut valita yhtäkään vaihtoehdoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251098Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126863Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759