Peräaukon kutina vaivaa

Ikävä_vaiva

Perkeles kun kutisee

21

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kihomatoja

Katso tuolia millä istut. Siinä löytyy varmasti matoja tai niiden munia. Katso suurennuslasilla. Hävitä tuoli, muu ei auta.

• Äly_hoi

Ei ne madot tuolista perseeseen tule vaan perseestä tuoliin.

• Suolinkaisia

Kyllä se toimii molempiin suuntiin. Käytetyt huonekalut ovat varmin tapa saada tuo inhottava tartunta. Siinä kun hieroo tunti tolkulla persettään matoviljelmän päällä niin lopputulos on selvä: matoja ja niiden munia joutuu perseeseen.

• tungesinne

ns. kiinalainen. mukava kuunnella tulilangan suhinaa, ja se vois auttaa kutinaan yllättävän hyvin,.

• Pers-Erkki

Kyllä se kutinaan auttaa, mutta sen jälkeen sitten kirveleekin niin perkeleesti.

• Onneakutinassa

Ihmisillä ilmenee kutinat hyvin eri tavoin, mutta ne ovat aina ennustuksia jostakin tulevasta.
      Peräaukon jatkuva kutina merkitsee sitä, että lisää pakolaisia on tulossa maahamme ja kaikki sosiaaliset etuudet itse suomalaisille kutistuvat eli pienenevät. Useampina päivinä ilmenevä peräaukon kutina tietää sitä, että orjatyöpaikka on tuloillaan, pahimmassa tapauksessa gay baariin.

• siitä_se_johtuu

Kaljan juonti sen aiheuttaa, kalja löystyttää persreiän

• Nuori_Iääkäri

Rapsuta peräreikääsi löylykauhalla (orthexin kahvassa on sellainen uloke) ja juo pikaisesti 17 keskiolutta.

• JAehdottomasti

runsaan Risiiniöljyn kanssa, niin kutkamadot lentävät pitkin seiniä. Sitä onkin sitten mukava esitellä rouvalle,-kun hän tulee väsyneenä töistä-että miten hyvän keinon keksiny.

• jussipekkajussi

Kaljan ja kiljun juonti ja tupakointi tuottaa kihomatoja perseeseen

• hompsankeikkaa

Mulla perse kutisee aina, kun maan poliittinen johto esiintyy televisiossa. Mikähän piru sen saa aikaan? Etteivät vaan olisi...

• vittumainen

Hiivatulehdus persereijässä

• sanonpavain

Sitä se liika istuminen teettää, kannattaisi harastaa liikuntaakin.

• Vaalikomitea

"Peräaukon kutina vaivaa"
      -.
      Se on vihreillä merkki siitä, että vaalit ovat lähellä.

• satiaisia

Pirullista tämä kutina, jatkunut jo viikon

• seauttaa

Sulla voi olla siellä kokoomuslaisia, hae apteekista myrkkyä.

• satiainen

VOI TYYRISTYY !!!! On vanhankansan sanontoja kun perä kutiaa,mistähän moinen juontaa???

• kirnuaamadot

Joku kertoi että säännöllinen homoilu auttaisi siihen

• dfdfcvcvcv

Ei tarvitse edes homoilla vaan dildon käyttö riittää.Se on tehokkain se isoin ja rumin malli.

• Pers-Erkki

Ei sentään peräaukon rutina vaivaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      259
      2737
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2197
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1944
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      97
      1605
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1313
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1220
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      26
      1149
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      51
      1110
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1083
    Aihe