Perkeles kun kutisee
Peräaukon kutina vaivaa
21
228
Vastaukset
- kihomatoja
Katso tuolia millä istut. Siinä löytyy varmasti matoja tai niiden munia. Katso suurennuslasilla. Hävitä tuoli, muu ei auta.
- Äly_hoi
Ei ne madot tuolista perseeseen tule vaan perseestä tuoliin.
- Suolinkaisia
Kyllä se toimii molempiin suuntiin. Käytetyt huonekalut ovat varmin tapa saada tuo inhottava tartunta. Siinä kun hieroo tunti tolkulla persettään matoviljelmän päällä niin lopputulos on selvä: matoja ja niiden munia joutuu perseeseen.
- tungesinne
ns. kiinalainen. mukava kuunnella tulilangan suhinaa, ja se vois auttaa kutinaan yllättävän hyvin,.
- Pers-Erkki
Kyllä se kutinaan auttaa, mutta sen jälkeen sitten kirveleekin niin perkeleesti.
- Onneakutinassa
Ihmisillä ilmenee kutinat hyvin eri tavoin, mutta ne ovat aina ennustuksia jostakin tulevasta.
Peräaukon jatkuva kutina merkitsee sitä, että lisää pakolaisia on tulossa maahamme ja kaikki sosiaaliset etuudet itse suomalaisille kutistuvat eli pienenevät. Useampina päivinä ilmenevä peräaukon kutina tietää sitä, että orjatyöpaikka on tuloillaan, pahimmassa tapauksessa gay baariin. - siitä_se_johtuu
Kaljan juonti sen aiheuttaa, kalja löystyttää persreiän
- Nuori_Iääkäri
Rapsuta peräreikääsi löylykauhalla (orthexin kahvassa on sellainen uloke) ja juo pikaisesti 17 keskiolutta.
- JAehdottomasti
runsaan Risiiniöljyn kanssa, niin kutkamadot lentävät pitkin seiniä. Sitä onkin sitten mukava esitellä rouvalle,-kun hän tulee väsyneenä töistä-että miten hyvän keinon keksiny.
- jussipekkajussi
Kaljan ja kiljun juonti ja tupakointi tuottaa kihomatoja perseeseen
- hompsankeikkaa
Mulla perse kutisee aina, kun maan poliittinen johto esiintyy televisiossa. Mikähän piru sen saa aikaan? Etteivät vaan olisi...
- vittumainen
Hiivatulehdus persereijässä
- sanonpavain
Sitä se liika istuminen teettää, kannattaisi harastaa liikuntaakin.
- Vaalikomitea
"Peräaukon kutina vaivaa"
-.
Se on vihreillä merkki siitä, että vaalit ovat lähellä. - satiaisia
Pirullista tämä kutina, jatkunut jo viikon
- seauttaa
Sulla voi olla siellä kokoomuslaisia, hae apteekista myrkkyä.
- satiainen
VOI TYYRISTYY !!!! On vanhankansan sanontoja kun perä kutiaa,mistähän moinen juontaa???
- kirnuaamadot
Joku kertoi että säännöllinen homoilu auttaisi siihen
- dfdfcvcvcv
Ei tarvitse edes homoilla vaan dildon käyttö riittää.Se on tehokkain se isoin ja rumin malli.
- Pers-Erkki
Ei sentään peräaukon rutina vaivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592737Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 261149
- 511110
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083