Vakava sanoma Suomalaisille

Jeesusyksin

Nimimerkin "Saara" 24.1.2015 saama sanoma

Yöllä 23. - 24.1.2015 tuli tämä ”puhe”, jonka aamulla kirjoitin ylös.

Voi sinua Suomen kansa!

Synnin mitta on täyttynyt.

Etkö huomaa, että sota on jo alkanut.

Vihollinen on valloittanut maasi maalla ja merellä päättäjiesi sokeuden tähden ja minun omieni valvomattomuuden tähden.

Maa on kuin reikäjuusto. Vihollinen on laittanut pesäkkeitään maahan huomaamattasi. Olet myynyt ovelalle viholliselle rahasta isiesi maata.

Suomenlahti ja Pohjanlahti ovat rautaisella vanteella vyötetyt.

Jos haluat kauhun kohdatessa maastasi muuttaa pois, et enää pääse ulos satamista tai lentokentiltä. Turhaan olet varannut passisi ja rahasi valmiiksi, eivät ne auta sinua.

Oletko unohtanut, kuka ainoastaan voi sinua auttaa?

Nuorukaiset ja nuoret naiset sinua johtavat. Eivät he huoli isiemme Jumalasta ja hänen laeistaan ja kunniastaan. Oma kunnia, valta ja raha ovat heille tärkeämmät kuin kansa, joka on heidät valtaan päästänyt. Sokeita he ovat olleet ja maamme lahjoittaneet ovelalle viholliselle. Ovat sallineet rahan vuoksi työpaikkojen kadota maailmalle. He ovat murentaneet koko maan helpoksi saaliiksi viholliselle.

Omani ovat aroiksi käyneet ja nukkuneet eivätkä ole heitä varoittaneet. Heille ei ole minun sanani kelvannut eivätkä ole pitäneet käskyjäni. Eivät ole rukoilleet esivallan puolesta, eivätkä ole pitäneet sanaa esillä kodeissaan, työpaikoissaan ja siellä missä ovat liikkuneet.

Herätkää kansani, tehkää täyskäännös elämässänne. Vain minä olen se joka voin auttaa. Minussa on apu ja turva hädänkin hetkellä.
http://www.jouko-piho.fi/211357862

46

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 321321321321

      Ihan näin maallikkona vastaisin, että todelta tuntuu!

      • Pääylös

        Pitääkin tuntua, sillä näin uskovana on uskovien joukossa ollaan oltu ko. asioista tietoisia ja ihmetelty. ihmetelty ja ihmetelty suomalaisten jumalatonta menoa ylipäätänsä ja lisäksi sokeutta naapurimaatamme kohtaan.
        Jumala on lähettänyt puhujia ja varoittajia, mutta heitä on pilkattu, vähätelty jne..
        Sitä niittää mitä kylvää. Amen.


    • Joo ja ne venäläiset ovat ostaneet erilaisia joukkomajoituspaikkoja jo vuosia, jotka ovat tyhjillään odottamassa sotilaitaan. Tiedän erään komentokeskukseksi kaavaillun maa-alueen pohjanmaalla ja siinä valtava tuhannen neliön hirsihuvila piharakennnuksineen. Sekin on Putinin omistuksessa. Sen rakensi -90 luvulla erään ystäväni oma perheyritys.

      • Ai niin... sitten oli se miksi ympäri sisäsuomea on rakennettu heidän omistamilleen tonteille kevytpeitehalleja, joiden ympärille turvaluokitukseltaan erittäin korkeat aidat ja kameravalvonnat vartioimisliikepalveluineen. Halleihin on tuotu noin metrin leveitä 5mm paksuisia teräskeloja, raakarautaa valssaamolta, joissa on tavaraa useita kymmeniä metrejä kerrallaan ja painoa varmaan monta tonnia. Tiedättekö mihin niitä käytetään? Suomi on täynnä soita ja tiet saattavat mennä poikki. Ne suoristetaan kosaanikaasulla suoraksi levyksi ja asetellaan ajoneuvojen etenemistä varten erilaisten soiden ym rikki menneiden tuhottujen alueiden yli tieksi.


      • Vaimitä

        Ai niin... kukas ne maat myi ja miksi?
        Ketäs me olemme äänestäneet päättäjiksi?
        Ketäs me äänestämme seuraavaksi, maamme myyjiä vai?
        Ateisteja, vai?


      • Näinkö_On
        JarmoEklund kirjoitti:

        Ai niin... sitten oli se miksi ympäri sisäsuomea on rakennettu heidän omistamilleen tonteille kevytpeitehalleja, joiden ympärille turvaluokitukseltaan erittäin korkeat aidat ja kameravalvonnat vartioimisliikepalveluineen. Halleihin on tuotu noin metrin leveitä 5mm paksuisia teräskeloja, raakarautaa valssaamolta, joissa on tavaraa useita kymmeniä metrejä kerrallaan ja painoa varmaan monta tonnia. Tiedättekö mihin niitä käytetään? Suomi on täynnä soita ja tiet saattavat mennä poikki. Ne suoristetaan kosaanikaasulla suoraksi levyksi ja asetellaan ajoneuvojen etenemistä varten erilaisten soiden ym rikki menneiden tuhottujen alueiden yli tieksi.

        Satuja kerrot, sulla ei ole yhtään kuvaa näyttää näistä kevythalleista eikä teräslevyrullilsta. Täyttä sontaa koko ulosantisi. Häpeä. Et osannut laittaa yhtään todisteita esim. virkamiehiä varten, jos puhumasi olisi totta. Saamaton maanpetturi jos puheesi on totta, etkä osannut hankkia todisteita sekä näyttää ne armeijalle tms.

        Tai sitten olet vain sairas trolli joka levittää satujaan ja hymistelee kun raukat uskovat satuihisi.


      • Tottaon
        Näinkö_On kirjoitti:

        Satuja kerrot, sulla ei ole yhtään kuvaa näyttää näistä kevythalleista eikä teräslevyrullilsta. Täyttä sontaa koko ulosantisi. Häpeä. Et osannut laittaa yhtään todisteita esim. virkamiehiä varten, jos puhumasi olisi totta. Saamaton maanpetturi jos puheesi on totta, etkä osannut hankkia todisteita sekä näyttää ne armeijalle tms.

        Tai sitten olet vain sairas trolli joka levittää satujaan ja hymistelee kun raukat uskovat satuihisi.

        Jarmo puhuu totta ja sinäkin tietäisit jos kiinnostaisi asia, että seuraisit aikaasi.
        Suomessa ei ole kielletty myymästä ulkomaalaisille.
        Tv:ssä usein ihmetellään moista. Ohjelmia usein juuri venäläisten toiminnasta. Minä ihmettelen suomalaisten toimintaa.
        Ystäväni myi omakotalonsa venäläisille Lappeenrannassa.


      • Tuulah
        Näinkö_On kirjoitti:

        Satuja kerrot, sulla ei ole yhtään kuvaa näyttää näistä kevythalleista eikä teräslevyrullilsta. Täyttä sontaa koko ulosantisi. Häpeä. Et osannut laittaa yhtään todisteita esim. virkamiehiä varten, jos puhumasi olisi totta. Saamaton maanpetturi jos puheesi on totta, etkä osannut hankkia todisteita sekä näyttää ne armeijalle tms.

        Tai sitten olet vain sairas trolli joka levittää satujaan ja hymistelee kun raukat uskovat satuihisi.

        oot tyypillinen suomalainen sokea ja kuuro, joka ei halua uskoa mihinkään pahaan suomessa vaan aina hyvään. eihän mikko repoakaan uskottu suomessa ennen toista maailman sotaa, kun hän julisti, että tulee valloittaja idästä. hänet ajettiin poissa kirkostakin ja niin koitti päivä, kun venäläinen tuli. porukat meni hiljaseks. nytkin on sellainen tilanne suomessa päällä, että enää uskovat voi ryssän tulon estää rukoilemalla Jumalaa, että armahtaa suomea.


      • Arkkitehti_

        Koko pohjanmaala ei ole yhtään yli 400 neliöistä hirsirakennusta.
        Olet melkoinen satusetä,ei voi muutakuin nauraa.
        Huvittavaa kun Venäjästä yritetään aina tehdä se paha,vaikka sen väestö on paljon uskonnollisempaa kun suomalaiset.


      • Tuulah
        Arkkitehti_ kirjoitti:

        Koko pohjanmaala ei ole yhtään yli 400 neliöistä hirsirakennusta.
        Olet melkoinen satusetä,ei voi muutakuin nauraa.
        Huvittavaa kun Venäjästä yritetään aina tehdä se paha,vaikka sen väestö on paljon uskonnollisempaa kun suomalaiset.

        kyllä se arkkitehtiä vielä naurattaa, mutta kohta ne hymyt hyytyy, kun venäläinen tulee ja sanelee kuinka toimit.


      • Olette_sairaita
        Tuulah kirjoitti:

        kyllä se arkkitehtiä vielä naurattaa, mutta kohta ne hymyt hyytyy, kun venäläinen tulee ja sanelee kuinka toimit.

        Suomessa määrää suomalaiset kaikissa tilanteissa.
        Tunnen paljon venäläisiä eikä he tänne ole tulossa sen kummemmin kun suomalaiset espanjaan.
        Ei tiedä joskus itkeä vai nauraa teidän hulluudelle.


      • Yksi_kysymys
        Tuulah kirjoitti:

        oot tyypillinen suomalainen sokea ja kuuro, joka ei halua uskoa mihinkään pahaan suomessa vaan aina hyvään. eihän mikko repoakaan uskottu suomessa ennen toista maailman sotaa, kun hän julisti, että tulee valloittaja idästä. hänet ajettiin poissa kirkostakin ja niin koitti päivä, kun venäläinen tuli. porukat meni hiljaseks. nytkin on sellainen tilanne suomessa päällä, että enää uskovat voi ryssän tulon estää rukoilemalla Jumalaa, että armahtaa suomea.

        Montako kertaa olet käynyt Venäjällä ja kuinka paljon tunnet ihmisiä sieltä?
        Vai onko niin että sinutkin on aivopesty ja kuljet kuin lammas näiden muiden "ryssittelijöiden" joukossa.
        Oikeasti minua hävettää että Suomessa on tuollaisia ihmisia joille ihmisyys ei merkitse mitään vaan rakennellaan aivan käsittämättömiä kuvia toisen maalaisista ihmisistä.
        Itse olen käynyt noin 40 kertaa Venäjällä ja tunnen paljon venäläisiä enkä pelkää tippaakaan mitään epäystävällisyyksiä sieltä suunnalta.


      • Tuulah
        Yksi_kysymys kirjoitti:

        Montako kertaa olet käynyt Venäjällä ja kuinka paljon tunnet ihmisiä sieltä?
        Vai onko niin että sinutkin on aivopesty ja kuljet kuin lammas näiden muiden "ryssittelijöiden" joukossa.
        Oikeasti minua hävettää että Suomessa on tuollaisia ihmisia joille ihmisyys ei merkitse mitään vaan rakennellaan aivan käsittämättömiä kuvia toisen maalaisista ihmisistä.
        Itse olen käynyt noin 40 kertaa Venäjällä ja tunnen paljon venäläisiä enkä pelkää tippaakaan mitään epäystävällisyyksiä sieltä suunnalta.

        muutamia kertoja käynyt olen ja ihmiset ovat ystävällisiä. kuitenkin tuon ystävällisyyden takana on muutakin kuin vain hymyilevät ihmiset. olisikohan se myös bisnes ajatus, kun näkevät, että suomesta tulee rahan kanssa kehujia. hinnat ovat kummasti ainakin minun kohdalla nousseet jos jotakin olen halunnut ostaa. tunnen paljon venäläisiä minäkin ja mielessä ainakin heillä on ollut raha.


      • Hohhoijaa_
        Tuulah kirjoitti:

        muutamia kertoja käynyt olen ja ihmiset ovat ystävällisiä. kuitenkin tuon ystävällisyyden takana on muutakin kuin vain hymyilevät ihmiset. olisikohan se myös bisnes ajatus, kun näkevät, että suomesta tulee rahan kanssa kehujia. hinnat ovat kummasti ainakin minun kohdalla nousseet jos jotakin olen halunnut ostaa. tunnen paljon venäläisiä minäkin ja mielessä ainakin heillä on ollut raha.

        Olet menetetty tapaus.
        Onneksi Suomessa ei kukaan tee bisnestä eikä välitä rahasta eikä ole epäystävällinen eikä nosta hintoja.
        Minä joskus pidin "uskovaisia" ihan asiallisina ihmisinä mutta mielipiteeni on kyllä muuttunut,joskus tai aika usein vaikuttaa siltä että he itse ovat pahan alku ja juuri.


    • T0siuskova

      Sitten heräsit ja huomasit että vaippasi on täynnä paskaa?

      Minä taas profetoin että venäjä luovuttaa ja pakotteet puretaan ja kaikki palaa pikkuhiljaa lähes ennalleen.

      • Herrantahtoa

        Älä unta nää.


      • T0siuskova

    • however

      Varsin oikea sanoma, mutta ei sitä sokea lukutaidoton enää ymmärrä - enempää kuin puhuttuakaan tekstiä.
      Tärkeintä on pinnallisuus sekä suoranainen valehtelu. Myös korruptio, jota maan tavaksi kutsutaan eri muodoissaan, sen poikkeamatta millään lailla mafian malleista.
      Kansan yli kävellään rajoittamalla sanan- ja ilmaisunvapautta, perustuslaista huolimatta.
      Kirkko on kääntänyt selkänsä kumarrelleen milloin mitäkin suuntausta samalla repien lopunkin pohjan, mihin juurtua ja minkä päälle rakentaa. Vai onko se sittenkin se hiekka, jolle kirkko nykyisin rakentaa?
      Kaiken kaikkiaan yleinen turvattomuuden lietsonta ja rapauttaminen on tämän päivän ohjenuorana, hyvin on Orwellit sisäistetty.
      Mutta mistä se voima, jolla tämä koko pahoinvoinnin lietsonnan suuntaus saadaan käännettyä, millä ihmisten ajatusmaailma voidaan kääntää tästä turhamaisen propagandan sisäistämisestä oikeiden arvojen palauttamiseen, kunnioittamiseen ja ajamiseen.
      Tämä kaikki yhteiskunnan valmiiksi pöytään mallit (lasten subjektiiviset päivähoidot, koulutukset, yms) ovat sokaisseet ihmiset vaatimaan vain valmista ja ilmaista, ettei vain tarvitse itse vaivaa nähdä minkään eteen eikä AJATELLA ITSE yhtään mitään.
      Kyllä se ajattelun hoitaa yhteiskunta ja julkkisviihteet, viimeistään kokkiohjelmat ja bigbrother.

      • Näinkö_On

        Kirkko ei rakenna enää edes hiekalle, vaan homojen ja äärisatanistien palvonnan oksennukseen.


      • Kyllälähteetaas
        Näinkö_On kirjoitti:

        Kirkko ei rakenna enää edes hiekalle, vaan homojen ja äärisatanistien palvonnan oksennukseen.

        Muttei sentään enään natsi-aatteen päälle niinkuin ennenvanhaan ja sekös natseja harmittaa.


    • suruvaate

      Olen surullinen,eräässä kristillisessä ohjelmassa nimenomaan sanottiin että työpaikalla ei kannata Jumalaa julistaa olla vain valona,henki minussa sanoi heti, että ei pidä paikkaansa siellä sitä pitääkin Julistaa.Miksi näin käy koska Julistajat hyssyttelevät ja eivät julista eivätkä sano mitä Herra käskee edes seurakunnille.

      • T0siuskova

        Jos julistaa joka päivä että: SYNNIN MITTA ON TULLUT TÄYTEEN!!!!111lol!!!!!

        Niin ei sitä usko kukaan enään sadannen kerran jälkeen.


      • Kommenttia

        Onhan se tullut täyteen. Jatkat vain samaan malliin niin saat kaksinkertaisen rangaistuksenkin nähdä jossakin vaiheessa.


      • Tuulah

        minullekin sanottiin tässä vähän aikaa sitten työpaikalla ihan työkaverista oli kyse, joka sanoi, että "älä tuula puhu uskostasi mitään täällä työpaikalla"


    • surullista

      Kykenemme näkemään sen, että Nato on se, mikä on vienyt Suomen. Lähti siitä, kun Kokoomus pääsi valtaan. Miksi vieraille valloille on maa annettu ja maksettu siitä? Uusi maailmanjärjestys ja salakavalat viekkaat voimat ovat liikkeellä. Ei olisi pitänyt maamme johtajien lähteä hakemaan vieraita valtoja tänne eikä olisi pitänyt perhearvoja murtaa ja Jumalan Sanan vastaisesti homoille antaa niitä, mitkä aviopuolisoille: miehelle ja naiselle, on tarkoitettu. Eikä uusi hallinto voi levitellä käsiään, etteivät he sitä tehneet, vaan entinen hallinto. Ei koska, jos tekevät päätöksen, ovat siinä mukana. Puolueettomuus oli ennen tärkeä ja on nytkin varmaan suurimmalle osalle suomalaisia, mutta surullista on se, mitä on jo tapahtunut.

      • justnii

        Aloituksen sanoma on juuri sitä, minkä tiedämme, mutta emme ole uskaltaneet sanoa ääneen.


    • filade

      Suomen valtauksen merkkinä voi pitää kun siviiliasuiset venäläiset tulevat suuremmassa määrin jotka sitten estävät liikekannallepanoa, ja laskuvarjojoukkojen tuleminen valvomaan tärkeitä siltoja Venäjän maajoukkojen etenemiselle syvälle Suomeen.

    • näksifäksi

      Jos nyt kerron vilpittömästi miten tunnen,myönnän että näin ei saisi ajatella mutta niin kuitenkin koen asian jos en halua teeskennellä,haluan että keppiä tulee niin että tuntuu.

    • Tuulah

      tosipuheessa venäjä tulisi rajan yli oli suomi natossa eli ei. nopeempaa vaan tulee, jos nyt suomi sattuu liittymään natoon. ei sillä muuta merkitystä ole.

      • NiiloNiilonpoika

        Suomi ei ole Natossa, mutta itäraja on miehitetty ja aseistettu ja rajanylitystå vain puuttuu vielä.
        Herra laittaa koukut ''Putskun'' leukoihin ja vetää liikkeelle. Kohti sitå turmiota, mikä perillä odottaa. samalla saa suomalaiset Jumalan herjaaja, räkänokatkin tuta teoistaan.


    • Tuulah

      juuri niin niiloniilon poika. olen ollut kova rukoilemaan suomen puolesta, mutta jotenkin nyt alkanut hiipumaan tuo rukoileminen suomen puolesta, kun noita herjaajia joka nurkalla. minusta Jumala saisi tuomionsa jo laittaa käytäntöön suomen kohdalla, niin näkisivät nuokin ajattelemattomat solvaajat, kuka puhuu totta ja kuka satua.

    • Tuulah

      nostan siis käteni pystyyn, enkä rukoile enää suomen puolesta, vaan sanon Jumalalle: tapahtukoon sinun tahtosi suomen kohdalla.

      • Oikein_-

        Sillä ei jumala tunnista ja tunnusta yhtäkään valtiota.
        Tämä eri valtioista ja niiden tekemisistä jankkaaminen ihmisen ihan omaa keksintöä.


      • Tuulah
        Oikein_- kirjoitti:

        Sillä ei jumala tunnista ja tunnusta yhtäkään valtiota.
        Tämä eri valtioista ja niiden tekemisistä jankkaaminen ihmisen ihan omaa keksintöä.

        tuohon väitökseen en lähde mukaan. jos Jumala ei olisi ollut suomen takana toisen maailman sodan aikana, niin sitä ei olisi olemassakaan. Jumala on halunnut, että suomi on olemassa. meiltä on monet evankeliumin julistajat lähteneet maailmalle ja vieneet Jumalan kallista ja pyhää sanaa muille maille. hän on varoittanut profeettojensa kautta venäläisten tulevan suomeen ja sen he totisesti tekevätkin. uskovat ovat saaneet tuomioita siirrettyä. itse ainakin herjaajien takia lopetan pyhän sanan julistuksen. sanon vain rukouksessani, että tapahtukoon Herran sana suomen kohdalla.Jumala ei sanaansa anna herjata sanoo sana.


      • Duoda_duoda
        Tuulah kirjoitti:

        tuohon väitökseen en lähde mukaan. jos Jumala ei olisi ollut suomen takana toisen maailman sodan aikana, niin sitä ei olisi olemassakaan. Jumala on halunnut, että suomi on olemassa. meiltä on monet evankeliumin julistajat lähteneet maailmalle ja vieneet Jumalan kallista ja pyhää sanaa muille maille. hän on varoittanut profeettojensa kautta venäläisten tulevan suomeen ja sen he totisesti tekevätkin. uskovat ovat saaneet tuomioita siirrettyä. itse ainakin herjaajien takia lopetan pyhän sanan julistuksen. sanon vain rukouksessani, että tapahtukoon Herran sana suomen kohdalla.Jumala ei sanaansa anna herjata sanoo sana.

        Miten se nyt sitten eroaa siitä kun jumala oli myös venäläisten takana,että kuka tässä nyt sitten hävisi ja kuka voitti?
        Uskonto on kuitenkin ollut Venäjällä paljon vahvempi aina kun Suomessa.


      • 546897

        Tuulah
        Amen. Juuri niin koen minäkin.


      • Eddäsilleen
        Duoda_duoda kirjoitti:

        Miten se nyt sitten eroaa siitä kun jumala oli myös venäläisten takana,että kuka tässä nyt sitten hävisi ja kuka voitti?
        Uskonto on kuitenkin ollut Venäjällä paljon vahvempi aina kun Suomessa.

        Duoda_duoda
        Jumala käyttää eri kansoja eri tarkoitukseen.
        Venäjällä oli ateistinen kausi. Venäjä hyökkää naapuridensa kimppuun nytkin. Jumala pelastaa
        omansa kaikkien kansojen seasta.


      • Tuulah
        Duoda_duoda kirjoitti:

        Miten se nyt sitten eroaa siitä kun jumala oli myös venäläisten takana,että kuka tässä nyt sitten hävisi ja kuka voitti?
        Uskonto on kuitenkin ollut Venäjällä paljon vahvempi aina kun Suomessa.

        venäläinen on suomelle raipan iskijä. se palauttaa tietyn ajan kuluttua suomalaiset maantasalle pilvilinnoistaan. näin sen Jumala on säätänyt ja ihan hyvä niin, ettei suomalaiset kovin ala elelemään turhissa luuloissaan. luulevat vielä itseään maailman johtajiksi pahimmassa tapauksessa. venäläisen merkitys siis on suomalaiselle hyväksi. oppivat kunnioittamaan esi-isiensä lakeja.


      • ylivaatimus

        Avasin kirjani VIISAUTTA TIELLE Charles Swindoll , kun tämän ketjun sanomaa mietin ja sain seuraavat sanat:
        Sananlaskut 13:18 "Kuritonta odottaa köyhyys ja häpeä, kunnia sitä, joka nuhteita kuulee" sekä Saarnaaja 9:11 "Vielä tämän minä havaitsin auringon alla: Juoksu ei ole nopeiden vallassa eikä sota sankareiden."

        Sananlaskun selityksessä korostetaan itsekuria, kärsivällisyttä ja itsehillintää, jotta ihminen elää Jumalan tarkoittamaa voittoisaa elämää.
        Sanotaan myös, että nykyään (kirja v. 2003) on jo vihattua korostaa noiden sanojen merkitystä.

        Totta on ja sana SUVAITSEVAISUUS loistaa ylimpänä v. 2015.

        Saarnaajan sanan selitystä mm; "Meitä yritetään narrata uskomaan aikamme periaatteiden mukaisesti, että jos aiomme parjätä, meidän on juostava lujempaa. Meidän on oltava vahvempia ja älykkäämpiä ja kilpailtava vakavammin ja jopa harrastettava enemmän manipulointia. Muuten emme muka saa menestystä. Älä usko tällaista!"

        Elikkä ihmiselle on tärkeää pienestä pitäen korostaa menestystä ja menestykselle on nyt asetettu aivan toiset määritelmät, mitä luonnollinen ihminen oikeasti kaipaa, minkä Jumala on tarkoittanut. Määritelmät ovat mammonajumalan palveluksen sanelemia. Tämän pääjohtajien keksimiä.

        Selityksessä vielä mitä nykymenestys vaatii; "Älä heittäydy tunteelliseksi, mitä tulee sen kaltaisiin asioihin kuin lapset, avioliitto, koti ja perhe. Kaikki tuo saa odottaa. Entä uskonto? Jätä se vanhemman väen ja pappien huoleksi."

        Näin 12 v. sitten Dallasilainen teol. seminaarin rehtori. Sopii jo tuolloin suomalaisia kuvaamaan ja vauhtihan on räikeästi kiihtynyt tuon jälkeen.
        Ei voi palvoa yhtä aikaa kahta jumalaa ja jako on nyt pakollinen,

        koska mammonajumala on tullut ylivaativaksi palvelijoilleen!


      • Koska_missä
        Eddäsilleen kirjoitti:

        Duoda_duoda
        Jumala käyttää eri kansoja eri tarkoitukseen.
        Venäjällä oli ateistinen kausi. Venäjä hyökkää naapuridensa kimppuun nytkin. Jumala pelastaa
        omansa kaikkien kansojen seasta.

        Venäjä on hyökännyt naapurinsa kimppuun?
        Kannattaisi ehkä ensin lukea historiaa ennenkä tuollaisia päästää suustaan.
        Yleensä tai aina maiden rajat menee kansojen mukaan,Itä-ukrainassa ei asu ukrainalaisia vaan venäläisiä,krimillä ei asu ukrainalaisia vaan venäläisiä..Ukrainan ja Venäjän rajaa ei tosiasiassa ole olemassa vaan ihmiset kulkevat "rajojen" yli ilman mitään muodollisuuksia.


      • zirinovski

        No. mitäs sotimista siinä sitten on Venäjällä jos kerran ei ole rajojakaan.
        Piruako sinne armeijaansa työntää, antai elää niiden rauhassa ilman rajoja.


      • Tuulah
        zirinovski kirjoitti:

        No. mitäs sotimista siinä sitten on Venäjällä jos kerran ei ole rajojakaan.
        Piruako sinne armeijaansa työntää, antai elää niiden rauhassa ilman rajoja.

        juuri niin zirinowski. tyhjää tappelevat. ihan sotimisen ilosta vaan.


      • Johtuu_siitä
        Tuulah kirjoitti:

        juuri niin zirinowski. tyhjää tappelevat. ihan sotimisen ilosta vaan.

        Kun USA ja länsi-eurooppa meni työntämään nokkansa toisen maan sisäisiin asioihin,siksi siellä nyt soditaan.
        Kyllä tämä asia joskus valkenee myös hitaammille.


      • Tuulah kirjoitti:

        juuri niin zirinowski. tyhjää tappelevat. ihan sotimisen ilosta vaan.

        2. Sam. 11:1 Vuoden vaihteessa, kuningasten sotaanlähtöaikana, lähetti Daavid Jooabin ja hänen kanssaan palvelijansa ja koko Israelin sotaretkelle; ja he hävittivät ammonilaisten maata ja piirittivät Rabbaa. Mutta Daavid itse jäi Jerusalemiin.

        1. Aik. 20:1 Vuoden vaihteessa, kuningasten sotaanlähtöaikana, vei Jooab sotajoukon sotaretkelle; ja hän hävitti ammonilaisten maata ja piiritti Rabbaa. Mutta Daavid itse jäi Jerusalemiin. Sitten Jooab valtasi Rabban ja hävitti sen.

        Näistä Raamatunpaikoista saa sen käsityksen, että miehet haluaa räiskytellä, vaikka ei olisi syytäkään. Hengellinen merkitys on erikseen, mutta noin yleensä.


    • joku-tolkku

      Eikö ole ymmärrystä? Ei tämän palstan kautta mene vakava sanoma suomalaisille.
      Täällä käy muutama kymmenen lukijaa, onko siinä SUOMALAISET?

      Käyttäkää järkeä, jauhaminen tyhjästä ei ole Herran idea.

    • KTSEiKirj

      Mikähän siinä oikein on että turhislössi jaksaa kyllä jauhaa suomalaisten synneistä, mutta kun Israelissa on vaikkapa homopääkaupunki Tel Aviv niin lössi sen kuin vaan hymistelee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe