Olen vain alkanut miettiä. Koska he itse selvästukkään ei enää edes usko mihinkään arvoihinsa. Mitä heillä enää tehdään.
Papit on alkaneet etoa
19
80
Vastaukset
- Korostuuröyhkeys
https://www.youtube.com/watch?v=TLVLLnJN4Xo
Näitä muslimeita lähtee ISIKSEEN siksikin että saisivat naisen vaimoksi tai seksiorjaksi. Ei liberaaleille, ei homostelulle, ei epäjumalan palvonnalle, eli ei kaikelle Jumalan tahdon vastaisuudelle. koraani on antiRaamattu.
Jeesus ilmestyi useille ihmisille kuolemansa jälkeen eri paikoissa. Jeesus ilmestyy pian uudestaan ja silloin väärältä huoneenhaltijalta kysytään: Sanoit että homostelu on hyvä asia. Lähdetäänpä tuomioistumiesta kysymään asiaa Tuomarilta.- sullatyhmyys
Yhteistä sullakin on ISIKSEN kanssa tuo homoseksuaalisuuden järjetön viha eli vakka kantensa on valinnut. Samaa fundamentalistista typeryyttä.
- On.syytäkin
sullatyhmyys kirjoitti:
Yhteistä sullakin on ISIKSEN kanssa tuo homoseksuaalisuuden järjetön viha eli vakka kantensa on valinnut. Samaa fundamentalistista typeryyttä.
Syntiä tulee vihata koska se vie ihmisen kadotukseen.
Tehkää parannus synneistämme.
- homo-tieto
jos ihminen syntyy homoksi eikä pysty heterorakkauteen,
niin miksi ihmeessä se joutuisi tuomiolle homorakkaudesta.
eihän siinä ole mitään tolkkua.- hetero-tieto
Edelleenkään ihminen syntyy homoksi.
Se on opittua kieroutunutta seksuaalisuutta. - hetero-tieto
hetero-tieto kirjoitti:
Edelleenkään ihminen syntyy homoksi.
Se on opittua kieroutunutta seksuaalisuutta.Edellenkään ihminen EI synny homoksi.
- Frans_2
hetero-tieto kirjoitti:
Edellenkään ihminen EI synny homoksi.
Tuollaisen varmuuden voi saada vain omakohtaisen kokemuksen kautta. Oletko siis syntynyt heteroksi mutta opetellut homoksi?
- Tiedettä
Frans_2 kirjoitti:
Tuollaisen varmuuden voi saada vain omakohtaisen kokemuksen kautta. Oletko siis syntynyt heteroksi mutta opetellut homoksi?
Tämän todistaa ihan tiede. Siihenhän te ateistinkin aina vetoatte. Nyt siis ollaan ihan samaa mieltä.
homo-tieto sanoi :
jos ihminen syntyy homoksi eikä pysty heterorakkauteen,
niin miksi ihmeessä se joutuisi tuomiolle homorakkaudesta.
eihän siinä ole mitään tolkkua.
13:24 Toisen vertauksen hän puhui heille sanoen: "Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa.
13:25 Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.
13:26 Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin.
13:27 Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
13:28 Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt.' Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?'
13:29 Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin.
13:30 Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"
- eiköniin
Pappejahan on monenlaisia ja monessa eri kirkossa ja kaikkihan he uskovat arvoihinsa. Arvot vaan vaihtelee.
- Yu1
JOS ihminen syntyy homoksi,hän joutuu kuoltuaan kadotukseen.Täyttä potaskaa! Loisiko Jumala ihmisen joka olisi kadotuksen lapsi? Omilla valinnoillaan ihminen joko kulkee taivastietä tai Tuonelan tietä.
- älä.valehtele
Yu1 kirjoitti:
JOS ihminen syntyy homoksi,hän joutuu kuoltuaan kadotukseen.Täyttä potaskaa! Loisiko Jumala ihmisen joka olisi kadotuksen lapsi? Omilla valinnoillaan ihminen joko kulkee taivastietä tai Tuonelan tietä.
Ihminen ei synny homoksi.
On hyvä lähteä serakunnan turmelevasta vaikutuksesta pois ja alkaa, vaikka itsekseen etsimään sitä Jumalan tahota.
Jumalan seurakuntaan kuulutaan, elämällä Jumalalle mieleistä elämää Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa, eikä siinä ole velvotteena käydä missään kokouksissa, jos kelvollisia kokouksia ei järjestetä, kuten tänään tilanne hyvin pitälle.- ttkkl
Kyllä papit julistavat Evankeliumia! Kyllä Jumalanpalveluksissa pysyvät autuuden opissa!
Ainakin oma kokemukseni luterilaisista papeista on hyvin positiivinen. Olen kotoisin pienemmältä paikkakunnalta Pohjois-Savosta. Ihan mukavia uskovaisia pappeja on siellä. Raamattua kunnioittavat ja pyrkivät sen mukaan elämään ja opettamaan. Kuulun nykyisin Suomen vapaakirkkoon.
- Olkoonpaimenmies
Kunnioittavatko seurakunnan paimen olkoon mies määräystä?
Kunnioittavatko Jumalan tahtoa ja julistavat isoon ääneen saarnapöntöstä: " homostelu on syntiä! "
Taitaa homostelun synniksi ja naispaimenuuden olemisen olevan Raamatun mukaan vastoin Jumalan tahtoa olla aiheet, joiden suhteen papit ovat Savossakin hiljaisia ja syvämietteisiä?
Mitä seurauksia maailmalla on ollut naispaimenuudesta? Onko homostelevat vihitty homosyntikauhistusliittoihin?
Ai että mukavia pappeja Savossa ovat? Mitä mukavaa tekivät erotetun Imatran paimenen auttamiseksi takaisin paimenen virkaan, josta hänet Raamatua vastaan rikkomattomasti erotettiin? Jumala ei Eeroa erottanut paimenen virasta. Sen tekivät pahat ihmiset pahoja ihmissääntöjä apunaan käyttäen, tämä on minun näkemykseni näistä Eeron erottaneista.
Mikäs niistä Savon papeista on mukavia tehnyt? Saarnaavatko korvasyyhyn vai ihan oikeaa homostelun ja naispappeuden Raamatussa ilmoitetun Jumalan tahdosta eriäviksi? Paavali oli Jumalan valtuuttama profeetta ja Jumalan valtuuttaman Paavali kirjoitti tai kirjoitutti Raamattuun Jumalan tahdon: Seurakunnan paimen olkoon mies. Olkoonpaimenmies kirjoitti:
Kunnioittavatko seurakunnan paimen olkoon mies määräystä?
Kunnioittavatko Jumalan tahtoa ja julistavat isoon ääneen saarnapöntöstä: " homostelu on syntiä! "
Taitaa homostelun synniksi ja naispaimenuuden olemisen olevan Raamatun mukaan vastoin Jumalan tahtoa olla aiheet, joiden suhteen papit ovat Savossakin hiljaisia ja syvämietteisiä?
Mitä seurauksia maailmalla on ollut naispaimenuudesta? Onko homostelevat vihitty homosyntikauhistusliittoihin?
Ai että mukavia pappeja Savossa ovat? Mitä mukavaa tekivät erotetun Imatran paimenen auttamiseksi takaisin paimenen virkaan, josta hänet Raamatua vastaan rikkomattomasti erotettiin? Jumala ei Eeroa erottanut paimenen virasta. Sen tekivät pahat ihmiset pahoja ihmissääntöjä apunaan käyttäen, tämä on minun näkemykseni näistä Eeron erottaneista.
Mikäs niistä Savon papeista on mukavia tehnyt? Saarnaavatko korvasyyhyn vai ihan oikeaa homostelun ja naispappeuden Raamatussa ilmoitetun Jumalan tahdosta eriäviksi? Paavali oli Jumalan valtuuttama profeetta ja Jumalan valtuuttaman Paavali kirjoitti tai kirjoitutti Raamattuun Jumalan tahdon: Seurakunnan paimen olkoon mies.Naispappeuteen suhtautuvat ihan myönteisesti miespapit, osa papeista on naisia. Ja eivät isoon ääneen julista homoseksuaalisuudesta. Ymmärrän heitä ja arvostan myös. Kuitenkin porukkaa on uskoonkin tullut seurakunnassa ja hyvää raamatunopetusta on. Minusta evankeliumin julistaminen, pastoraalinen huolenpito ja hyväntekeminen on tärkeämpää kuin papin sukupuoli ja homojen äänekäs tuomitseminen. Leppävirrasta on kyse. :)
- Olkoonpaimenmies
Olkoonpaimenmies kirjoitti:
Niin Suomessa luterilainen kirkko ei vihi homopareja. Soisin ettei tulevaisuudessakaan vihkisi. Minulla ei ole homoja vastaan mitään, jos laki sallii heille avioliiton, niin demokratiassa enemmistö päättää. Kristinuskossa enemmistö ei päätä, vaan Raamatulla ja traditiolla on normatiivinen asema kirkon opin ja elämän suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305762Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144344Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522941Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2301202- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161