Papit on alkaneet etoa

kierrätykseensiis

Olen vain alkanut miettiä. Koska he itse selvästukkään ei enää edes usko mihinkään arvoihinsa. Mitä heillä enää tehdään.

19

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korostuuröyhkeys

      https://www.youtube.com/watch?v=TLVLLnJN4Xo

      Näitä muslimeita lähtee ISIKSEEN siksikin että saisivat naisen vaimoksi tai seksiorjaksi. Ei liberaaleille, ei homostelulle, ei epäjumalan palvonnalle, eli ei kaikelle Jumalan tahdon vastaisuudelle. koraani on antiRaamattu.

      Jeesus ilmestyi useille ihmisille kuolemansa jälkeen eri paikoissa. Jeesus ilmestyy pian uudestaan ja silloin väärältä huoneenhaltijalta kysytään: Sanoit että homostelu on hyvä asia. Lähdetäänpä tuomioistumiesta kysymään asiaa Tuomarilta.

      • sullatyhmyys

        Yhteistä sullakin on ISIKSEN kanssa tuo homoseksuaalisuuden järjetön viha eli vakka kantensa on valinnut. Samaa fundamentalistista typeryyttä.


      • On.syytäkin
        sullatyhmyys kirjoitti:

        Yhteistä sullakin on ISIKSEN kanssa tuo homoseksuaalisuuden järjetön viha eli vakka kantensa on valinnut. Samaa fundamentalistista typeryyttä.

        Syntiä tulee vihata koska se vie ihmisen kadotukseen.
        Tehkää parannus synneistämme.


    • homo-tieto

      jos ihminen syntyy homoksi eikä pysty heterorakkauteen,
      niin miksi ihmeessä se joutuisi tuomiolle homorakkaudesta.
      eihän siinä ole mitään tolkkua.

      • hetero-tieto

        Edelleenkään ihminen syntyy homoksi.
        Se on opittua kieroutunutta seksuaalisuutta.


      • hetero-tieto
        hetero-tieto kirjoitti:

        Edelleenkään ihminen syntyy homoksi.
        Se on opittua kieroutunutta seksuaalisuutta.

        Edellenkään ihminen EI synny homoksi.


      • Frans_2
        hetero-tieto kirjoitti:

        Edellenkään ihminen EI synny homoksi.

        Tuollaisen varmuuden voi saada vain omakohtaisen kokemuksen kautta. Oletko siis syntynyt heteroksi mutta opetellut homoksi?


      • Tiedettä
        Frans_2 kirjoitti:

        Tuollaisen varmuuden voi saada vain omakohtaisen kokemuksen kautta. Oletko siis syntynyt heteroksi mutta opetellut homoksi?

        Tämän todistaa ihan tiede. Siihenhän te ateistinkin aina vetoatte. Nyt siis ollaan ihan samaa mieltä.


      • homo-tieto sanoi :
        jos ihminen syntyy homoksi eikä pysty heterorakkauteen,
        niin miksi ihmeessä se joutuisi tuomiolle homorakkaudesta.
        eihän siinä ole mitään tolkkua.
        _____________
        Homoseksuaalisuus on sitä vihamiehen kylvämää lustetta.

        Matteuksen evankeliumi:
        13:24 Toisen vertauksen hän puhui heille sanoen: "Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa.
        13:25 Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.
        13:26 Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin.
        13:27 Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
        13:28 Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt.' Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?'
        13:29 Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin.
        13:30 Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"


    • eiköniin

      Pappejahan on monenlaisia ja monessa eri kirkossa ja kaikkihan he uskovat arvoihinsa. Arvot vaan vaihtelee.

      • Yu1

        JOS ihminen syntyy homoksi,hän joutuu kuoltuaan kadotukseen.Täyttä potaskaa! Loisiko Jumala ihmisen joka olisi kadotuksen lapsi? Omilla valinnoillaan ihminen joko kulkee taivastietä tai Tuonelan tietä.


      • älä.valehtele
        Yu1 kirjoitti:

        JOS ihminen syntyy homoksi,hän joutuu kuoltuaan kadotukseen.Täyttä potaskaa! Loisiko Jumala ihmisen joka olisi kadotuksen lapsi? Omilla valinnoillaan ihminen joko kulkee taivastietä tai Tuonelan tietä.

        Ihminen ei synny homoksi.


    • On hyvä lähteä serakunnan turmelevasta vaikutuksesta pois ja alkaa, vaikka itsekseen etsimään sitä Jumalan tahota.

      Jumalan seurakuntaan kuulutaan, elämällä Jumalalle mieleistä elämää Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa, eikä siinä ole velvotteena käydä missään kokouksissa, jos kelvollisia kokouksia ei järjestetä, kuten tänään tilanne hyvin pitälle.

    • ttkkl

      Kyllä papit julistavat Evankeliumia! Kyllä Jumalanpalveluksissa pysyvät autuuden opissa!

    • Ainakin oma kokemukseni luterilaisista papeista on hyvin positiivinen. Olen kotoisin pienemmältä paikkakunnalta Pohjois-Savosta. Ihan mukavia uskovaisia pappeja on siellä. Raamattua kunnioittavat ja pyrkivät sen mukaan elämään ja opettamaan. Kuulun nykyisin Suomen vapaakirkkoon.

      • Olkoonpaimenmies

        Kunnioittavatko seurakunnan paimen olkoon mies määräystä?

        Kunnioittavatko Jumalan tahtoa ja julistavat isoon ääneen saarnapöntöstä: " homostelu on syntiä! "

        Taitaa homostelun synniksi ja naispaimenuuden olemisen olevan Raamatun mukaan vastoin Jumalan tahtoa olla aiheet, joiden suhteen papit ovat Savossakin hiljaisia ja syvämietteisiä?

        Mitä seurauksia maailmalla on ollut naispaimenuudesta? Onko homostelevat vihitty homosyntikauhistusliittoihin?

        Ai että mukavia pappeja Savossa ovat? Mitä mukavaa tekivät erotetun Imatran paimenen auttamiseksi takaisin paimenen virkaan, josta hänet Raamatua vastaan rikkomattomasti erotettiin? Jumala ei Eeroa erottanut paimenen virasta. Sen tekivät pahat ihmiset pahoja ihmissääntöjä apunaan käyttäen, tämä on minun näkemykseni näistä Eeron erottaneista.

        Mikäs niistä Savon papeista on mukavia tehnyt? Saarnaavatko korvasyyhyn vai ihan oikeaa homostelun ja naispappeuden Raamatussa ilmoitetun Jumalan tahdosta eriäviksi? Paavali oli Jumalan valtuuttama profeetta ja Jumalan valtuuttaman Paavali kirjoitti tai kirjoitutti Raamattuun Jumalan tahdon: Seurakunnan paimen olkoon mies.


      • Olkoonpaimenmies kirjoitti:

        Kunnioittavatko seurakunnan paimen olkoon mies määräystä?

        Kunnioittavatko Jumalan tahtoa ja julistavat isoon ääneen saarnapöntöstä: " homostelu on syntiä! "

        Taitaa homostelun synniksi ja naispaimenuuden olemisen olevan Raamatun mukaan vastoin Jumalan tahtoa olla aiheet, joiden suhteen papit ovat Savossakin hiljaisia ja syvämietteisiä?

        Mitä seurauksia maailmalla on ollut naispaimenuudesta? Onko homostelevat vihitty homosyntikauhistusliittoihin?

        Ai että mukavia pappeja Savossa ovat? Mitä mukavaa tekivät erotetun Imatran paimenen auttamiseksi takaisin paimenen virkaan, josta hänet Raamatua vastaan rikkomattomasti erotettiin? Jumala ei Eeroa erottanut paimenen virasta. Sen tekivät pahat ihmiset pahoja ihmissääntöjä apunaan käyttäen, tämä on minun näkemykseni näistä Eeron erottaneista.

        Mikäs niistä Savon papeista on mukavia tehnyt? Saarnaavatko korvasyyhyn vai ihan oikeaa homostelun ja naispappeuden Raamatussa ilmoitetun Jumalan tahdosta eriäviksi? Paavali oli Jumalan valtuuttama profeetta ja Jumalan valtuuttaman Paavali kirjoitti tai kirjoitutti Raamattuun Jumalan tahdon: Seurakunnan paimen olkoon mies.

        Naispappeuteen suhtautuvat ihan myönteisesti miespapit, osa papeista on naisia. Ja eivät isoon ääneen julista homoseksuaalisuudesta. Ymmärrän heitä ja arvostan myös. Kuitenkin porukkaa on uskoonkin tullut seurakunnassa ja hyvää raamatunopetusta on. Minusta evankeliumin julistaminen, pastoraalinen huolenpito ja hyväntekeminen on tärkeämpää kuin papin sukupuoli ja homojen äänekäs tuomitseminen. Leppävirrasta on kyse. :)


      • Olkoonpaimenmies

        Mitä seurauksia maailmalla on ollut naispaimenuudesta? Onko homostelevat vihitty homosyntikauhistusliittoihin?


      • Olkoonpaimenmies kirjoitti:

        Mitä seurauksia maailmalla on ollut naispaimenuudesta? Onko homostelevat vihitty homosyntikauhistusliittoihin?

        Niin Suomessa luterilainen kirkko ei vihi homopareja. Soisin ettei tulevaisuudessakaan vihkisi. Minulla ei ole homoja vastaan mitään, jos laki sallii heille avioliiton, niin demokratiassa enemmistö päättää. Kristinuskossa enemmistö ei päätä, vaan Raamatulla ja traditiolla on normatiivinen asema kirkon opin ja elämän suhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe