Emilia Kukkala Yle puhe

Kuuntelija1

http://yle.fi/radio/ylepuhe/emilia_kukkala/7720534

Olen pettynyt. Ohjelma on jotenkin pliisu. Tulee sellainen tunne, että Emilia varoo sanojaa, jotta kuulostaisi oikeaoppiselta vihertävältä anarkistilta. Ilmeisesti Emilia pelkää sitä, mitä ex-yliopistokaverit ajattelevat ja nykyiset korkeastikoulutetut aatetoverit. Vieraiden jaarittelu on ärsyttävää, eikä oikein ongelmien syihin päästä, koska vieraiden kapasiteetti tai halu kritiikkiin puuttuu. Mitään syvällisiä oivalluksia ei tule, vaan latteaa jaarittelua. Emilia jää taustalle, eikä uskalla pysäyttää tylsää jaarittelua. Välillä Emilia vain suostuu ohjailemaan kahta tylsää jaarittelijaa ja ohjelma alkaa olla raskasta kuunneltavaa.

Valitettavasti Emilia häviää 6-0 Jari Sarasvuolle, joka onnistui radiossa tavalla, joka kohensi Jarin osakkeita yleisön silmissä tuhansia prosentteja.

Emilia, jos sinulla on mahdollsuus, niin muuta ohjelaa ja pelasta se, mitä pelastettavissa on. Älä kanna studioon enää tylsiä jaarittelijoita, joita sinä yhtä tylsästi ohjaat. Ota ohjelma haltuu selkeillä mielipiteillä ja ole äänessä yksin, koska tuo formaatti, mitä nyt toteutat ei toimi.

10

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhäpoika
      • Syndikaatti

Emilia itse kertoo olevansa anarkisti, joten kai häntä itseään on uskominen.

• hönöpää

Nythän on niin, että ihminen ei itse voi määritellä mitä hän on, vaan sen määrää hänen toimintansa. Edellisissä kuntavaaleissa Kukkala oli vasemmistoliiton ehdokas, joten sen perusteella hän ei voi olla anarkisti. Toki on mahdollista, että Kukkala on puolentoista vuoden aikana luopunut puoluepolitiikasta.

• parempitieto
        hönöpää kirjoitti:

Nythän on niin, että ihminen ei itse voi määritellä mitä hän on, vaan sen määrää hänen toimintansa. Edellisissä kuntavaaleissa Kukkala oli vasemmistoliiton ehdokas, joten sen perusteella hän ei voi olla anarkisti. Toki on mahdollista, että Kukkala on puolentoista vuoden aikana luopunut puoluepolitiikasta.

Puhut mitä sattuu. Ollut kerran ehdokas, vuonna 2008 eli seitsemän vuotta sitten. Sen jälkeen erosi puolueesta eikä ole siinä toiminut.

• vallan_vastustaja

• parempitieto

• anaal-ismi

Anna-Minulle-kaikki-ilmaiseksi-gia on aivan sairas aate. Mitä minä ole sinulle velkaa? Tai jos olisin manne: velkaa--aaaa?

Miten voitte ajatella että minun pitäisi maksaa mitään teidän elämäntapanne takia? Tai että miksi joudun maksamaan jatkuvasti nousevia veroja koska teidän elättäminen maksaa, ettekä jostain syystä tee sitä itse?

Tulkaa uhoamaan kun teillä on siihen varaa, nyt olette yhteiskunna elättejä jotka joutaisivat Venäjälle. Voi kokeilla Pietarissa louskuttaa, saattaa tulla patukasta.

• ivbeivberivberi

Mitähän sä nyt oikein yrität selittää? Mikä on tämä mainitsemasi Anna-Minulle-kaikki-ilmaiseksi-gia -aate?

• ihmmm32454rrrrr

Yritin löytää Alexjonessin käyttämää lausetta "devils counter-weight" raaamatusta, tiesin ennalta välittömän ymmärryksen avulla sen tarkoittavan että paholainen tai siis sympoolinen paholainen eli vapauden vastustajat tekevät vastakappaleen kaikelle oikealle vapaudelle ja näin siis huijaavat ns kapealta tieltä.

Mutta kun yritin löytää netin raamatujen avulla tätä lausetta "devils counter-weight" paremman ymmäryksen saamiseksi lisäksi kääntääkseni tämän idean suomeen niin että otan saman jakaan Kunkujameksen raamatusta ja sitten suomenkielisestä raamatusta niin saan suomennettua käsitteen.

Mutta en löytänyt vastapainoista mitään en suomen enkä enklanin kielisistä teoksista onko netti raamatut vailinaisia

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

Entiedä näkyykö tähän mutta tuone linkiin pistin paino ei mitään auttavia jakeita

• eeeeeeeeeeeee2222223e33

"otan saman jakaan Kunkuja" jakeen otan saman jakeen jae

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4423
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3058
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2854
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      116
      2615
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2499
    6. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      112
      2248
    7. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      36
      2171
    8. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      13
      2104
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2005
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1707
    Aihe