Emilia Kukkala Yle puhe

Kuuntelija1

http://yle.fi/radio/ylepuhe/emilia_kukkala/7720534

Olen pettynyt. Ohjelma on jotenkin pliisu. Tulee sellainen tunne, että Emilia varoo sanojaa, jotta kuulostaisi oikeaoppiselta vihertävältä anarkistilta. Ilmeisesti Emilia pelkää sitä, mitä ex-yliopistokaverit ajattelevat ja nykyiset korkeastikoulutetut aatetoverit. Vieraiden jaarittelu on ärsyttävää, eikä oikein ongelmien syihin päästä, koska vieraiden kapasiteetti tai halu kritiikkiin puuttuu. Mitään syvällisiä oivalluksia ei tule, vaan latteaa jaarittelua. Emilia jää taustalle, eikä uskalla pysäyttää tylsää jaarittelua. Välillä Emilia vain suostuu ohjailemaan kahta tylsää jaarittelijaa ja ohjelma alkaa olla raskasta kuunneltavaa.

Valitettavasti Emilia häviää 6-0 Jari Sarasvuolle, joka onnistui radiossa tavalla, joka kohensi Jarin osakkeita yleisön silmissä tuhansia prosentteja.

Emilia, jos sinulla on mahdollsuus, niin muuta ohjelaa ja pelasta se, mitä pelastettavissa on. Älä kanna studioon enää tylsiä jaarittelijoita, joita sinä yhtä tylsästi ohjaat. Ota ohjelma haltuu selkeillä mielipiteillä ja ole äänessä yksin, koska tuo formaatti, mitä nyt toteutat ei toimi.

10

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhäpoika
      • Syndikaatti

        Emilia itse kertoo olevansa anarkisti, joten kai häntä itseään on uskominen.


      • hönöpää

        Nythän on niin, että ihminen ei itse voi määritellä mitä hän on, vaan sen määrää hänen toimintansa. Edellisissä kuntavaaleissa Kukkala oli vasemmistoliiton ehdokas, joten sen perusteella hän ei voi olla anarkisti. Toki on mahdollista, että Kukkala on puolentoista vuoden aikana luopunut puoluepolitiikasta.


      • parempitieto
        hönöpää kirjoitti:

        Nythän on niin, että ihminen ei itse voi määritellä mitä hän on, vaan sen määrää hänen toimintansa. Edellisissä kuntavaaleissa Kukkala oli vasemmistoliiton ehdokas, joten sen perusteella hän ei voi olla anarkisti. Toki on mahdollista, että Kukkala on puolentoista vuoden aikana luopunut puoluepolitiikasta.

        Puhut mitä sattuu. Ollut kerran ehdokas, vuonna 2008 eli seitsemän vuotta sitten. Sen jälkeen erosi puolueesta eikä ole siinä toiminut.


      • vallan_vastustaja
        parempitieto kirjoitti:

        Puhut mitä sattuu. Ollut kerran ehdokas, vuonna 2008 eli seitsemän vuotta sitten. Sen jälkeen erosi puolueesta eikä ole siinä toiminut.

        Kuitenkin on vielä 20.2.2015 kirjoittanut kolumnin vasemmistoliiton pää-äänenkannattajaan Kansan uutisiin. Siis: ei jatkoon.

        http://www.kansanuutiset.fi/mielipiteet/kolumnit/3328736/syyllistaminen-on-vallankayttoa


      • parempitieto

    • anaal-ismi

      Anna-Minulle-kaikki-ilmaiseksi-gia on aivan sairas aate. Mitä minä ole sinulle velkaa? Tai jos olisin manne: velkaa--aaaa?

      Miten voitte ajatella että minun pitäisi maksaa mitään teidän elämäntapanne takia? Tai että miksi joudun maksamaan jatkuvasti nousevia veroja koska teidän elättäminen maksaa, ettekä jostain syystä tee sitä itse?

      Tulkaa uhoamaan kun teillä on siihen varaa, nyt olette yhteiskunna elättejä jotka joutaisivat Venäjälle. Voi kokeilla Pietarissa louskuttaa, saattaa tulla patukasta.

      • ivbeivberivberi

        Mitähän sä nyt oikein yrität selittää? Mikä on tämä mainitsemasi Anna-Minulle-kaikki-ilmaiseksi-gia -aate?


    • ihmmm32454rrrrr

      Yritin löytää Alexjonessin käyttämää lausetta "devils counter-weight" raaamatusta, tiesin ennalta välittömän ymmärryksen avulla sen tarkoittavan että paholainen tai siis sympoolinen paholainen eli vapauden vastustajat tekevät vastakappaleen kaikelle oikealle vapaudelle ja näin siis huijaavat ns kapealta tieltä.

      Mutta kun yritin löytää netin raamatujen avulla tätä lausetta "devils counter-weight" paremman ymmäryksen saamiseksi lisäksi kääntääkseni tämän idean suomeen niin että otan saman jakaan Kunkujameksen raamatusta ja sitten suomenkielisestä raamatusta niin saan suomennettua käsitteen.

      Mutta en löytänyt vastapainoista mitään en suomen enkä enklanin kielisistä teoksista onko netti raamatut vailinaisia

      http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

      Entiedä näkyykö tähän mutta tuone linkiin pistin paino ei mitään auttavia jakeita

      • eeeeeeeeeeeee2222223e33

        "otan saman jakaan Kunkuja" jakeen otan saman jakeen jae


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1250
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      50
      894
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      824
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      96
      779
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      727
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      623
    10. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    Aihe