Emilia Kukkala Yle puhe

Kuuntelija1

http://yle.fi/radio/ylepuhe/emilia_kukkala/7720534

Olen pettynyt. Ohjelma on jotenkin pliisu. Tulee sellainen tunne, että Emilia varoo sanojaa, jotta kuulostaisi oikeaoppiselta vihertävältä anarkistilta. Ilmeisesti Emilia pelkää sitä, mitä ex-yliopistokaverit ajattelevat ja nykyiset korkeastikoulutetut aatetoverit. Vieraiden jaarittelu on ärsyttävää, eikä oikein ongelmien syihin päästä, koska vieraiden kapasiteetti tai halu kritiikkiin puuttuu. Mitään syvällisiä oivalluksia ei tule, vaan latteaa jaarittelua. Emilia jää taustalle, eikä uskalla pysäyttää tylsää jaarittelua. Välillä Emilia vain suostuu ohjailemaan kahta tylsää jaarittelijaa ja ohjelma alkaa olla raskasta kuunneltavaa.

Valitettavasti Emilia häviää 6-0 Jari Sarasvuolle, joka onnistui radiossa tavalla, joka kohensi Jarin osakkeita yleisön silmissä tuhansia prosentteja.

Emilia, jos sinulla on mahdollsuus, niin muuta ohjelaa ja pelasta se, mitä pelastettavissa on. Älä kanna studioon enää tylsiä jaarittelijoita, joita sinä yhtä tylsästi ohjaat. Ota ohjelma haltuu selkeillä mielipiteillä ja ole äänessä yksin, koska tuo formaatti, mitä nyt toteutat ei toimi.

10

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhäpoika
      • Syndikaatti

Emilia itse kertoo olevansa anarkisti, joten kai häntä itseään on uskominen.

• hönöpää

Nythän on niin, että ihminen ei itse voi määritellä mitä hän on, vaan sen määrää hänen toimintansa. Edellisissä kuntavaaleissa Kukkala oli vasemmistoliiton ehdokas, joten sen perusteella hän ei voi olla anarkisti. Toki on mahdollista, että Kukkala on puolentoista vuoden aikana luopunut puoluepolitiikasta.

• parempitieto
        hönöpää kirjoitti:

Nythän on niin, että ihminen ei itse voi määritellä mitä hän on, vaan sen määrää hänen toimintansa. Edellisissä kuntavaaleissa Kukkala oli vasemmistoliiton ehdokas, joten sen perusteella hän ei voi olla anarkisti. Toki on mahdollista, että Kukkala on puolentoista vuoden aikana luopunut puoluepolitiikasta.

Puhut mitä sattuu. Ollut kerran ehdokas, vuonna 2008 eli seitsemän vuotta sitten. Sen jälkeen erosi puolueesta eikä ole siinä toiminut.

• vallan_vastustaja

• parempitieto

• anaal-ismi

Anna-Minulle-kaikki-ilmaiseksi-gia on aivan sairas aate. Mitä minä ole sinulle velkaa? Tai jos olisin manne: velkaa--aaaa?

Miten voitte ajatella että minun pitäisi maksaa mitään teidän elämäntapanne takia? Tai että miksi joudun maksamaan jatkuvasti nousevia veroja koska teidän elättäminen maksaa, ettekä jostain syystä tee sitä itse?

Tulkaa uhoamaan kun teillä on siihen varaa, nyt olette yhteiskunna elättejä jotka joutaisivat Venäjälle. Voi kokeilla Pietarissa louskuttaa, saattaa tulla patukasta.

• ivbeivberivberi

Mitähän sä nyt oikein yrität selittää? Mikä on tämä mainitsemasi Anna-Minulle-kaikki-ilmaiseksi-gia -aate?

• ihmmm32454rrrrr

Yritin löytää Alexjonessin käyttämää lausetta "devils counter-weight" raaamatusta, tiesin ennalta välittömän ymmärryksen avulla sen tarkoittavan että paholainen tai siis sympoolinen paholainen eli vapauden vastustajat tekevät vastakappaleen kaikelle oikealle vapaudelle ja näin siis huijaavat ns kapealta tieltä.

Mutta kun yritin löytää netin raamatujen avulla tätä lausetta "devils counter-weight" paremman ymmäryksen saamiseksi lisäksi kääntääkseni tämän idean suomeen niin että otan saman jakaan Kunkujameksen raamatusta ja sitten suomenkielisestä raamatusta niin saan suomennettua käsitteen.

Mutta en löytänyt vastapainoista mitään en suomen enkä enklanin kielisistä teoksista onko netti raamatut vailinaisia

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

Entiedä näkyykö tähän mutta tuone linkiin pistin paino ei mitään auttavia jakeita

• eeeeeeeeeeeee2222223e33

"otan saman jakaan Kunkuja" jakeen otan saman jakeen jae

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1943
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1877
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1449
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe