Suositelkaa kevyempää heviä

SisäinenHevari

Jos sellaista onkaan :D ..

Eli haluaisin kuunnella, ei niin raskasta heviä, mutten tiedä kovinkaan montaa hevibändiä joilla tällaisia kappaleita olisi.

En henk.koht pidä liian ahdistavista lyriikoista tai örinästä, mutta esim. Sentencedin Excuse me while I kill myself, menee vielä.

Tuleeko jotain mieleen?

18

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evanescence on minusta hyvä bändi. Within temptation tekee sellaista sinfonista metallia. Suuri osa Van Halenin biiseistä on aika kevyttä heviä, voisi sanoa että poikkeuksellisen iloisiakin biisejä, kun duuriakin käyttävät. Toki jos kotimaisesta diggaa, niin Nightwish on ihan kiva. Ja Stratovarius.

      • SisäinenHevari

        Kiitos ehdotuksista!


    • fsdkgh
      • SisäinenHevari

        :'D Alku oli kyllä jotain niin pelottavaa, mut loppuu kohden totesin et kyl toi menis. Kiitos!


    • suosittelussa

      Kevyempää metallia? No Calliston uusin ´Secreth Yoth paikkaa tuon aukon.
      Siinä on suht raskaiden osuuksien jälkeen mukavan seesteisiä kohtia.

      • SisäinenHevari

        Ikävästi ei löytynyt kyseistä kappaletta youtubesta :/


    • DFSREW

      Nightwish tulee päälimmäisenä mieleen "kevyemmistä", samoin kuin Startovarius, ulkomaisista ehkä Anthrax (sellaista Thrash-Punk- meininkiä).

    • itsetykkään

      Nightwish i want my tears back tai vaikkapa ever dream ja floorin laulamana. Kirjoita youtube ever dream live wacken 2013. Hyvä biisi ja floorin uskomaton tulkinta. I want my tears back:kis myös marco laulaa mutta biisissä uskomaton sävel jokka säkkipilli kyllä kruunaa täysin!

    • kiljusieppo

      Rio Borderland luki yhdessä kasetissa, jonka ostin. Luulin aina, että se on bändin nimi. No se oli pelkkä Rio.

    • Amoral
    • ilmakikkeli

      Todella juurettoman paskoja ehdotuksia.

      Kokeile nämä ensin:
      Rainbow
      Iron Maiden
      Judas Priest
      Helloween

    • Suomimetalli

      Tsekkaa Kyyria (esim. kappale Evelyn, löytyy youtuubista) tai Waltari, välillä aika kokeellista instrumenttaali-kone- kokeellista mutta löytyy niitä kunnon biisejäkin esim. In the Cradle.

    • Hannu-83

      https://youtu.be/neamQszxglY?t=16 Nää on näitä Jeesus-piisejä mutta älä salli häiritä, ei maksa vaivaa nimittäin. On noilla monia muitakin hyviä sekä suomeksi että englanniksi

    • Upwoken

      Badpeña IV A Evolvement

      Löytyy esim. downloadeina

    • ex-hevari

      Nightfish on ehkäpä paras.

      Toinen on vitun rankka pastissi Radio Rock (löytyy hyviä kokoelmia kaupoista).

      • ex-hevari

        Vittu. Metalli meininkiä taas! Metalli on parast musaa, verrattun Bieberii tai tollee! Pötkömetalli on meit varten.


      • ex-hevari

        Vitun rankkaa, Aargh! Ei kuunnella vittu radiost, tai oo paljo soittokertoi tiätsä missää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe