ÖÖM..Tota monta saa juoda että tulee känniin?

Rapajuoppo

Viimeksi kun join itseni känniin ei ollut asiaa töihin.
Voiko jonakin päivä uusia saman vaikka se tuntuu vähän äjötävältä.
Se laatu taisi olla Suomalainen kirkas Vodka kaikein voimakkain minkä löysin.
Ei maistunut koko viikon loppuna mikään. Eikä pysynyt mikään sisällä vielä maanantainakaan eikä tiistainakaan.
Nyt vuosi 2015. Haluasin ryypätä jotain muutakin kuin limsaa.
Vaikka 9.95e maksavan pullosen lantrattua viinaa tai sitä Suomalaista Vodkaa.
Oluet hankin kaupan hyllyltä mutta Alkon hyllyltä löytyy kaikein voimaikkaamat oluet.
Miksen joisi. Vaikka siitä tulee hirveä olo. Kohmelo päähänin koskee mutta mitäs siitä.

Tätä kirjoitaessa olen vesiselvä ei olla tippaakaa otettu.
Kun otan niin kanssa juon ja paljoan kerralla pieni määrä ei riitä.

5

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Binisteri

      Täysi-ikäinen saa juoda niin monta kuin haluaa humaltuakseen. Se että kuinka monta se vaatii on taas täysin henkilökohtainen asia joka riippuu enimmäkseen painosta, kokemuksesta. sekä että juoko tyhjään vai täyteen vatsaan. Jos olet kokematon, suosittelen ottamaan varovaisesti. kokemuksen karttuessa kyllä tiedät montako voit juoda.

    • Ööm

      Aika arvostelukyvytön pitää olla ottaakseen sinut töihin selvänäkään.

    • kikkelisjuuri

      Oluesta ei tule vaikka jois kuinka paljon ainakaan tällänen vähä yli 80kilonen sälli.Viinaa ei paljoo tarvii juua varsinki ku juo aina samaa tahtii ku kaljaa niin herääki sit yleenä putkasta. .)

    • HardRockHän
    • yn5yn5yn55

      Onpa kyl sellainen kirjoitus, että jos ei kirjoittaja ole humalassa, niin vähintään sieniä lienee syönyt...

      Mitä itse kysymykseen tulee, niin riippuu tosiaan monesta seikasta ja siitä miten kovaan humalaan on tarkoitus tulla. Pari ei yleensä itsellä tunnu missään, 5-7 tuo sellaisen pikkuhiprakan, 15:stä tulee kunnon känni ja koppa päivässä on liikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe