Sinulle erittäin mukavanoloiselle miehelle, joka sait sydämeni heittämään kärrynpyörää. Valitettavasti pääkopalle kävi samallalailla ja lähdön hetkellä käyttäydyin kuin mikäkin pölvästi. Jäit kuitenkin mieleeni pyörimään ja haluan toivottaa hyvää ystävänpäivää. Luulen, että olisit ollut hyvä ystävä, jos olisin tunnemyllerryksessäni älynnyt sanoa ja toimia toisin. Pääni taisi mennä pysyvästi pyörälle :-)
Hyvää ystävänpäivää !
Ystävältä
10
584
Vastaukset
- Tulppaan
Hyvää ystävänpäiväämyös sinulle. Tarkoitukseni oli antaa sinulle kunnon hoidot tulppaanien kera.
- Tiedät_kyllä
Laita viestiä minulle niin tavataan uudelleen!
- ystävältä
Mihin sen viestin laitan? Missä tavattiin?
- Anonyymi
Ehkä kesällä jälleen hirveää vaivan näköä auringossa
- Anonyymi
Kiimakallio olisi hyvä tapaamispaikka.
- Anonyymi
Se on eri tien varressa
- Anonyymi
KIITOS SAMOIN SINULLE!!!!
- Anonyymi
Taas kiimakallio!!!!
- Anonyymi
E ikös nyt kuuöuisi sanoa hyvää kevättä.
- Anonyymi
Eikönyt pitäisitoivottaa jo hyvää juhannusta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521703896Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813099Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462143Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232073Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?541921TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341- 401270
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251268Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581048Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10758