Sinulle erittäin mukavanoloiselle miehelle, joka sait sydämeni heittämään kärrynpyörää. Valitettavasti pääkopalle kävi samallalailla ja lähdön hetkellä käyttäydyin kuin mikäkin pölvästi. Jäit kuitenkin mieleeni pyörimään ja haluan toivottaa hyvää ystävänpäivää. Luulen, että olisit ollut hyvä ystävä, jos olisin tunnemyllerryksessäni älynnyt sanoa ja toimia toisin. Pääni taisi mennä pysyvästi pyörälle :-)
Hyvää ystävänpäivää !
Ystävältä
10
517
Vastaukset
- Tulppaan
Hyvää ystävänpäiväämyös sinulle. Tarkoitukseni oli antaa sinulle kunnon hoidot tulppaanien kera.
- Tiedät_kyllä
Laita viestiä minulle niin tavataan uudelleen!
- ystävältä
Mihin sen viestin laitan? Missä tavattiin?
- Anonyymi
Ehkä kesällä jälleen hirveää vaivan näköä auringossa
- Anonyymi
Kiimakallio olisi hyvä tapaamispaikka.
- Anonyymi
Se on eri tien varressa
- Anonyymi
KIITOS SAMOIN SINULLE!!!!
- Anonyymi
Taas kiimakallio!!!!
- Anonyymi
E ikös nyt kuuöuisi sanoa hyvää kevättä.
- Anonyymi
Eikönyt pitäisitoivottaa jo hyvää juhannusta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551826Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111284Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3001093- 2591002
- 146903
- 56894
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12838- 49825
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113807