Reppanar julistivat kepun häviävän. mutta nyt ovat kadonneet sairilta. Eivät reppanat kestänet häviötään.
Mihin piiloutuivat kapi & häntyrit
15
107
Vastaukset
- JOHTAJAnne
Kapin lihava ahteri näkyy puskista täällä kuten myös ainakin Perussuomalaisten saitilla. Ei HV.ni pääse täältä irti ennenkuin rikkaruohoa alkaa suusta kasvamaan.
- hoomoilanen_
Putkonen kertos lehdessä!
Persut on kuulemma luvanneet leikkata kepujen eläkkeet, on jo korkea aikakin.
Kapi loikkas siltä istunnolta persuihin. - KapiOnkinPersu
kapi
Olet siis kuin oletkin Halla-aholainen persurasisti ja ehkä peräti SVL:n natsi.
Lienet siis "äänestäjän" kanssa kampeamassa liian demokraattista Soinia pois johtajan paikalta. Päättelen siitä, koska kapi pörhistelee sotilaskokemuksellaan.
Halla-hon äänestäjä tuskin seuraisi kapin viesitketjua ellei halua viilata natsipropagandaansa yhteen.
Kertokaahan, miten Soinin ulosheitto etenee. Ensinkö slaavinkielen asiantuntija päihittää vaalien äänimäärässä Soinin ja sitten laitatte rähinän päälle. - KapiOnkinPersu
kapi.
Olet siis kuin oletkin Halla-aholainen persurasisti ja ehkä peräti SVL:n natsi.
Lienet siis "äänestäjän" kanssa kampeamassa liian demokraattista Soinia pois johtajan paikalta. Päättelen siitä, koska kapi pörhistelee sotilaskokemuksellaan.
Halla-hon äänestäjä tuskin seuraisi kapin viesitketjua ellei halua viilata natsipropagandaansa yhteen.
Kertokaahan, miten Soinin ulosheitto etenee. Ensinkö slaavinkielen asiantuntija päihittää vaalien äänimäärässä Soinin ja sitten laitatte rähinän päälle.- PersuhanSe
Kun tuossa jouduin antamaan tietoiskun sotilasurastani siitä niin kiihkeästi kiinnostuneille, niin täytynee tyydyttää sinunkin uteliaisuuttasi, kun kahteenkin kertaan jo tälläkin avauksellani näyt noita kyselevän.
Olen kyllä tainnut joskus aikaisemminkin näyttää RUK:n todistukseni, mutta et liene sitä nähnyt. Tässähän se on:
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/29218_389094439181_7634878_n.jpg?lvh=1
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/29218_389094444181_4083666_n.jpg?lvh=1
Tässä on ”lautanen”, jonka kääntöpuolen teksti kuuluu: J.K.Korhonen RUK:n 114 kurssin 2.K:n priimus. Lahj. Haminan Sotilaskotiyhdistys ry.
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/31368_393685019181_5153393_n.jpg?lvh=1
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/31368_393685009181_494439_n.jpg?lvh=1
Todettakoon, että se oli kyllä paras todistus koko kiväärilinjalta, eli n. 500 oppilaan joukosta. Tuossa oppilasjoukossa oli myös 22 kaltaistani kanta-aliupseeri, kaksi sotilasteknikkoa ja yksi sotilaskapellimestari.
Jos jollakulla täällä on parempi RUK:n todistus, hän varmaan näyttää sen.
kapi-vaari
10.1.2015 19:43
Jottei tarvitsisi arvuutella tuollaisen avauksen tarkoitusta - ulkopuolinen ei varmaankaan sille järjellistä selitystä näe - kerrottakoon, että minähän tuossa keskiössä olen. Kuten olen keskiössä kaikessa muussakin tuolle tuon avauksen tehneelle tuolla kepupalstalla. Kepu ei ole rinnallani yhtään mitään tuolle eikä muutamalle muulle kepupalstaa päivystävälle turhimukselle.
Mutta kun kepupalstan luotsi on nuo bannannut, niiden töryt eivät siellä kauan pysy, ja nyt he ovat löytäneet kanavan, jossa saavat sanoa sanottavansa siitä tärkeimmästä ja samalla ainoasta mielenkiintonsa kohteesta.
Puskastahan nuo tietysti ruikkivat siellä kuten muuallakin, ja varmaan tuollaiset omassa ympäristössäänkin vain piilosta huutelevat, jos edes sieltä uskaltavat. Se heitä eniten risookin, kun minä esiinnyn sielläkin omana itsenäni, omalla naamallani. Kun he tietävät, että minulla on taustassani myös sotilasuraa, tosin jo kaukana menneisyydessäni, sinne kepupalstalle on alkanut tulla monia korkeita upseereita, puskanikkeinä tietysti, ja niiden ”upseereiden” kirjoitustaitoin on kuin peruskoulun alaluokkalaisen, jos sitäkään. Heistä muutama selväjärkinen on todennut mm. seuraavaa:
Pystyyn_kuollut
"Työtön" oli pelkkä hänen nimimerkkinsä. Ei se, kuten erään toisenkaan kirjoittajan nimimerkki "resmaj", kerro mitään kirjoittajan todellisesta työhistoriasta tai elämäntilanteesta. - JOHTAJAnne
Ho hoo, ho hoo! Täyskaheli tuo HV:ni näyttää kaikesta päätellen olevan. En olisi ikinä usknut, että noin alhaisia nilviäisiä väessä on palvellut.
Rehellisyys ja toisen kunnioittaminen puuttuvat tyystin ja se näkyy myös loanheitossa puskista. Jopa toisen ihmisen itsemurhalla hekumoidaan. Se on alhaistakin alhaisimman niljakkeen tekosia. JOHTAJAnne kirjoitti:
Ho hoo, ho hoo! Täyskaheli tuo HV:ni näyttää kaikesta päätellen olevan. En olisi ikinä usknut, että noin alhaisia nilviäisiä väessä on palvellut.
Rehellisyys ja toisen kunnioittaminen puuttuvat tyystin ja se näkyy myös loanheitossa puskista. Jopa toisen ihmisen itsemurhalla hekumoidaan. Se on alhaistakin alhaisimman niljakkeen tekosia.Usko jo, että tarvitsisit ammattiauttajan apua noihin harhoihisi! Mistähän oikein puhut kun sanot minun jonkun itsemurhalla hekumoineen? En ole huomannut, että sinulla sentään sellaiseen aikomuksia olisi. Sinähän tuossa näyt hekumoineen minun kuolemani odotuksella, kun odotst rikkaruohon kasvamista suustani.
Mitähän sinä itse asiassa siitä ”väestä” tiedät? En voi enkä ainakaan halua uskoa, että olisit koskaan toimiupseerina palvellut. Luulen, että olet tehnyt itsestäsi sellaisen vain minua lähemmäs päästäksesi.
Eli lienee niin, kuin totean tuossa sinun tai varjosi avauksessa:
>>En silti oikein halua uskoa, että tuo kyseinen henkilö olisi tuo avaaja tai hänen puskanikkiään lainannut. Ei kai toimiupseereina sentään ollut ihan noin kaheleita kuin on tuo johtajaa leikkivä pelle.<<
En ole moneen päivään palstaa avannut ja nyt pian sattuvasta oikein mukavasta syystä menee ainakin kolme viikkoa ennen kuin tämän jälkeen avaan. Joten jos minut täällä ”näet”, hakeudu hyvä kahjo jo hoitoon!- oikeajohtaja
Hoh hoh vai tällainen sankari se tämä meidän " johtaja on hoh hoh viisi ääntä.
- JOHTAJAnne
kapi_ kirjoitti:
Usko jo, että tarvitsisit ammattiauttajan apua noihin harhoihisi! Mistähän oikein puhut kun sanot minun jonkun itsemurhalla hekumoineen? En ole huomannut, että sinulla sentään sellaiseen aikomuksia olisi. Sinähän tuossa näyt hekumoineen minun kuolemani odotuksella, kun odotst rikkaruohon kasvamista suustani.
Mitähän sinä itse asiassa siitä ”väestä” tiedät? En voi enkä ainakaan halua uskoa, että olisit koskaan toimiupseerina palvellut. Luulen, että olet tehnyt itsestäsi sellaisen vain minua lähemmäs päästäksesi.
Eli lienee niin, kuin totean tuossa sinun tai varjosi avauksessa:
>>En silti oikein halua uskoa, että tuo kyseinen henkilö olisi tuo avaaja tai hänen puskanikkiään lainannut. Ei kai toimiupseereina sentään ollut ihan noin kaheleita kuin on tuo johtajaa leikkivä pelle.<<
En ole moneen päivään palstaa avannut ja nyt pian sattuvasta oikein mukavasta syystä menee ainakin kolme viikkoa ennen kuin tämän jälkeen avaan. Joten jos minut täällä ”näet”, hakeudu hyvä kahjo jo hoitoon!Jokaisen meidän kummun päällä kasvaa aikanaan jotakin. Sinulla ei kai muuta kuin rikkaruohoja. Sen voi päätellä täällä esiintymisestäsi.
Sait tilaisuuden toisen kunnioittamiseen. Et käyttänyt sitä, joten jatkoa seuraa. Ei täällä vaan toimivaltaisten viranomaisten luona.
Vanha-kapi 18.08. 2009 klo 22.06 kirjoitettu FN-episodi mukaanlukien. Toki noista Jammun tapaisista toimista 2004 myös lienee syytä vihjata.
- Onko-tänäisessä
Hesarissa ollut mitään merkittävää Keskustan töppäyksistä?
Kapi reppanan elämä saitin "tähtikirjoittajana" on romahtanut saittiuudistuksen myötä. Jäljellä on enää nopea luisu alkoholismin kautta dementiaan ja polttouuniin.- vaktaapukkaa
Sehän on tällähetkellä 2 viikon matkalla vietnamissa. "häntyrit" tietenkin seuraa mukana. :DD
- JokaKuukausiJotain
"Hesarissa ollut mitään merkittävää Keskustan töppäyksistä?
Hesari ja muu media kertoi keskustan merkittävästä kaljatöppäyksestä. Siinä on siksi aikaa nauramista, kunnes tulee seuraava töppäys. Kuukauden sisällä ilmaantuu taas jotain. - VesaKaitera
JokaKuukausiJotain kirjoitti: "Hesari ja muu media kertoi keskustan merkittävästä kaljatöppäyksestä. Siinä on siksi aikaa nauramista, kunnes tulee seuraava töppäys. Kuukauden sisällä ilmaantuu taas jotain."
Keskustan ilmi tullut tavoite siirtää keskiolut ALKOon aiheutti varsinaisen someraivon ja varmaan jonkinverran laskee Keskustan kannatusta, koska se oli jälleen uusi esimerkki Keskustan moraalikonservatiivisesta ja rajoittavasta linjasta. Jos kenties iso osa keskustalaisista haluaakin palata ajassa takaisin 20-luvulle ja kieltolakimeininkiin, niin siinne ei kovinkaan moni suomalainen halua heitä seurata.
Nyt kun Keskusta on usean kuukauden ajan ollut mielipidetutkimuksissa selvästi maan suurin puolue, niin sekä toimittajat että tavallinenkin kansa halua tietää, mitä Keskusta yrittää tehdä ensi vaalikaudella. Keskusta joutuu antamaan useita vastauksia, ja on selvää, että osa Keskustan potentiaalisita äänestäjistä ei tule pitämään noista vastauksista.
Toimittajat ovat jo pitkään sihtautuneet niin Keskustaan kuin etenkin sen puheenjohtajaan Juha Sipilään lähes kritiikittömästi. Tämä jatkumo katkesi keskiolutkohun myötä, enkä usko, että se tulee ennalleen palaamaan ainakaan ennen vaaleja. Sipilää pidetään toimittajapiireissä jo liki varmana pääministerinä, ja tällöin on luonnollista, että media rupeaa suhtautumaan niin häneen kuin hänen puoueeseensakin melko kriittisesti. Tällöin liki kaikkea, mitä Keskusta esittää, tullaan käyttämään sitä vastaan. Erityisen herkullinen maali saattaa olla Keskustan valtion menojen leikkauslista. Siksi luulenkin, että Keskusta yrittää välttää siinä kovin yksityiskohtaisia leikkausten kohteiden määrittelyjä. - iljettäväätouhua
Kyllähän sinä Vesa Kaitera itsekin ymmärrät? miten asian juoni oikein meni, ja ketkä sen tekivät? Niin jos yleensäkään ymmärrät mitään, kun olet kokoomuksen palstarakiksi palkattu.
Asiahan meni niin, että kokkarit kaivoi stara-lehteen iän vanhan kepujutun, ja sitten pani hirvittävän "lautakasajahdin" käyntiin, kepua rampauttaaksen.
Kyllähän se onnistuu tuollainenkin asioiden vääristely ja suurentelu, mitä ylekin taas teki, kun määräysvalta tulee kokkareilta ja demareilta sekä vassukoilta, ja kun toimittajien työpaikat ovat kiinni siitä jäsenkirjasta, ja siitä, että joko valehtelet nyt, tai et sitten puhu jatkossa tottakaan.
Ihmeen äkkiähän tuon jutun taustalta löytyi sitten sitten se vuoden 2013 alkoholitutkimuksen tehneiden taustakannanotto, eikä sitä edes ollut tarkoitus ottaa milloinkaan toteutukseen.
Koville tosiaankin ottaa kokoomukselle ja sisarpuolueelleen demareille, kun kansa ei oikein välitä varastamisesta eikä valehtelemisesta.
Jos kansassamme on paljonkin sellaisia ihmisiä, jotka näkivät tuon asian julkitunnin taakse, niin luultavimmin kokoomuksen ja demareiden kannatus tippuu entisestäänkin, ja persujen sekä Keskustan kasvaa.
Toivottavasti kansa reagoisi asiaan noin, eikä antaisi kokoomuksen ja demareiden likaisentyönosastojen valehtelun vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseensä muutenkaan. - iljettäväätouhua
Kyllähän sinä Vesa Kaitera itsekin ymmärrät? miten asian juoni oikein meni, ja ketkä sen tekivät? Niin jos yleensäkään ymmärrät mitään, kun olet kokoomuksen palstarakiksi palkattu.
Asiahan meni niin, että kokkarit kaivoi stara-lehteen iän vanhan kepujutun, ja sitten pani hirvittävän "lautakasajahdin" käyntiin, kepua rampauttaaksen.
Kyllähän se onnistuu tuollainenkin asioiden vääristely ja suurentelu, mitä ylekin taas teki, kun määräysvalta tulee kokkareilta ja demareilta sekä vassukoilta, ja kun toimittajien työpaikat ovat kiinni siitä jäsenkirjasta, ja siitä, että joko valehtelet nyt, tai et sitten puhu jatkossa tottakaan.
Ihmeen äkkiähän tuon jutun taustalta löytyi sitten se vuoden 2013 alkoholitutkimuksen tehneiden taustakannanotto, eikä sitä edes ollut tarkoitus ottaa milloinkaan toteutukseen.
Koville tosiaankin ottaa kokoomukselle ja sisarpuolueelleen demareille, kun kansa ei oikein välitä varastamisesta eikä valehtelemisesta.
Jos kansassamme on paljonkin sellaisia ihmisiä, jotka näkivät tuon asian julkitunnin taakse, niin luultavimmin kokoomuksen ja demareiden kannatus tippuu entisestäänkin, ja persujen sekä Keskustan kasvaa.
Toivottavasti kansa reagoisi asiaan noin, eikä antaisi kokoomuksen ja demareiden likaisentyönosastojen valehtelun vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseensä muutenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752