Ehdottomat EI:t kumppanille?

TärkeäLista

*Lapsia
*Pyöreä, läski etc.
*Katsoo Sinkkuelämää-ohjelmaa
*Katsoo salkkareita tai muuta amatöörimäistä roskaa
*Lukee Fifty shades of greytä
*Fanittaa MTV:n statushoro-sarjoja
*Hullut Päivät on ihanaa neito
*Ryyppää ja käyttäytyy kuin jätkä
*Ylikireä virkamiesnainen
*Akateeminen Anne (kuinka tärkeää on olla akateeminen ja kuinka se kertoo jostain blah-blah)
*Passiivinen prinsessa-syndrooma
*Juoksut-on-Juostu-Jaana
*Kulttuurin rikastuttaja "maailmanparantaja" mamukikkelifani

37

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeheeheee

      Muuten kelpaisin sun kriteereihin, paitsi että olen Akateeminen Anne. :((
      Mulla ehdottomia EI:tä onpi seuraavat:
      - Yliseksuaalinen (haluaa seksiä monta kertaa viikossa, yäk)
      - Ei tee kotitöitä
      - Juo joka viikko
      - Työtön (sellainen, joka ei edes hae töitä vaan elää sossutuilla)
      - Ylipainoinen
      - Karvainen
      - Sosiaalisesti tosi rajoittunut (ujous on ok, mutta jos on aivan kykenemätön tutustumaan uusiin ihmisiin etc.)
      - Tupakoi
      - Tatuoinnit, hyiii
      - Tyhmä/elämäm___koululainen
      - Haluaa lapsia (itse en ikimaailmassa tahdo)

      • TärkeäLista

        Ei se haittaa. En minä Akateemisia Anneja inhoa, mutta sen verran on elämänkokemusta tullut että monista muista ihmisistä on löytynyt lopulta ne mielenkiintoisemmat yksilöt kuin akateemisista. Epäilen syvästi että tulisi lopulta toimeen akateemisen annen kanssa toimeen jos jo keskustelu siitä että määrittääkö koulutus älykkyyttä (ja varsinkin akateemisuus) johtaa umpikujaan.
        Useimmiten haistelen että moiset naiset ihailevat omia suorituksiaan sekä hakevat miehestä statusta jonka vuoksi akateemisuus on In. Varsinkin kaiken maailman viinin- ja juustojen maistelijat jotka oikein esittämällä esittävät ja yrittämällä yrittävät olla "sivistyneitä".

        Muuten sovin sinun listaasi, heheehee.


      • teeheeheee
        TärkeäLista kirjoitti:

        Ei se haittaa. En minä Akateemisia Anneja inhoa, mutta sen verran on elämänkokemusta tullut että monista muista ihmisistä on löytynyt lopulta ne mielenkiintoisemmat yksilöt kuin akateemisista. Epäilen syvästi että tulisi lopulta toimeen akateemisen annen kanssa toimeen jos jo keskustelu siitä että määrittääkö koulutus älykkyyttä (ja varsinkin akateemisuus) johtaa umpikujaan.
        Useimmiten haistelen että moiset naiset ihailevat omia suorituksiaan sekä hakevat miehestä statusta jonka vuoksi akateemisuus on In. Varsinkin kaiken maailman viinin- ja juustojen maistelijat jotka oikein esittämällä esittävät ja yrittämällä yrittävät olla "sivistyneitä".

        Muuten sovin sinun listaasi, heheehee.

        Niin, no, joo. Minuakin kaikki muka-niin-sivistyneet ihmiset ärsyttää, kun ovat niin teennäisiä ja se älykkäältä vaikuttaminen on tärkeämpää kuin itse älykkyys. Akateemisuus ei välttämättä kerro viisaudesta mitään, mutta ehkäpä jotakin kunnianhimosta, tavotteista ja kiinnostuksenkohteista. :P Mutta meitä kouluttautuneita naisiakin on moneen junaan... kai.


      • TärkeäLista
        teeheeheee kirjoitti:

        Niin, no, joo. Minuakin kaikki muka-niin-sivistyneet ihmiset ärsyttää, kun ovat niin teennäisiä ja se älykkäältä vaikuttaminen on tärkeämpää kuin itse älykkyys. Akateemisuus ei välttämättä kerro viisaudesta mitään, mutta ehkäpä jotakin kunnianhimosta, tavotteista ja kiinnostuksenkohteista. :P Mutta meitä kouluttautuneita naisiakin on moneen junaan... kai.

        Minua ei ole koskaan kiinnostanut kunnianhimot ja tavoitteet.
        Tärkeämpää on olla ihminen ja pitää kiinni kunniastaan kuin tavoitella kunniaa.
        Kiinnostuksen kohteisiin voi suuntautua muutenkin kuin kouluttautumalla tai niissä asioissa pätemällä.

        Hirveän moneen junaan en ole kouluttautuneita tavannut. Aikalailla samassa junassa, tosin eri vaunuissa menette.

        Minulle tärkeintä naisessa on sydän. Jospa löydät sen aidosti sivistyneen, älykkään, menestyvään pyrkivän, kunnianhimoisen ja tavoitteellisen akateemikon.

        I'll pass.


      • akkateemi

        Tosin akateemista annea ei tietenkään haittaa, vaikka kaikki hänen listansa ei-kohdat täyttyvät, jos henkilö on varakas. akateemisuus ei kyllä todellakaan tänä päivänä ole yhtään mitään. Tiedän sen, koska olen itse akateeminen ja tämä on kyllä ihan pelleilyä, jos tällä yrittää päteä, hyvänen aika sentään.


      • TärkeäLista
        akkateemi kirjoitti:

        Tosin akateemista annea ei tietenkään haittaa, vaikka kaikki hänen listansa ei-kohdat täyttyvät, jos henkilö on varakas. akateemisuus ei kyllä todellakaan tänä päivänä ole yhtään mitään. Tiedän sen, koska olen itse akateeminen ja tämä on kyllä ihan pelleilyä, jos tällä yrittää päteä, hyvänen aika sentään.

        Voin vahvistaa tuon.

        Pari tapausta tiedän jotka naivat mm. menestyneitä myyntimiehiä jne. tradenomiksi valmistuneita miehiä joiden sivistys taisi perustua siihen että ostivat vaatteet hienoista liikkeistä ja autot olivat kalliimmasta päästä.
        Molempien miesten kanssa oli hyvin vaikea keskustella muusta kuin kalliiden tavaroiden kuluttamisesta sekä matkailusta ja pintapuolisesti jostain politiikasta. Noiden naisten mielestä he tietysti varmasti olivat ihan helvetin älykkäitä ja sivistyneitä tapauksia.

        Akateemisuus = valhe jolla kierretään statusta omana tarkoitusperänään.


      • teeheehee
        TärkeäLista kirjoitti:

        Voin vahvistaa tuon.

        Pari tapausta tiedän jotka naivat mm. menestyneitä myyntimiehiä jne. tradenomiksi valmistuneita miehiä joiden sivistys taisi perustua siihen että ostivat vaatteet hienoista liikkeistä ja autot olivat kalliimmasta päästä.
        Molempien miesten kanssa oli hyvin vaikea keskustella muusta kuin kalliiden tavaroiden kuluttamisesta sekä matkailusta ja pintapuolisesti jostain politiikasta. Noiden naisten mielestä he tietysti varmasti olivat ihan helvetin älykkäitä ja sivistyneitä tapauksia.

        Akateemisuus = valhe jolla kierretään statusta omana tarkoitusperänään.

        Jos mies olisi miten rikas lottovoittaja tahansa ja joku rasisti elämäm__koululainen, en minä hänen kanssaan olisi. Liika rikkaus on turn off monille naisille (tai oikeastaan sen seuraukset), koska he eivät halua olla mitään rahalla ostettavia kulutushyödykkeitä. Ja rikkaat miehet ovat usein ylimielisiä sikoja, koska kovat juurikin tottuneet siihen, että saavat naisen kuin naisen. Se on oksettava persoonallisuus. Mutta tätähän kukaan mies ei usko, sillä rahan perässä juoksevia naisia on hemmetisti. Mutta sanoisin, että he eivät yleensä ole siitä kunnianhimoisimmasta päästä, vaan tahtovat elättäjän ja pinnallisen elämänsä kustantajan.


      • TärkeäLista
        teeheehee kirjoitti:

        Jos mies olisi miten rikas lottovoittaja tahansa ja joku rasisti elämäm__koululainen, en minä hänen kanssaan olisi. Liika rikkaus on turn off monille naisille (tai oikeastaan sen seuraukset), koska he eivät halua olla mitään rahalla ostettavia kulutushyödykkeitä. Ja rikkaat miehet ovat usein ylimielisiä sikoja, koska kovat juurikin tottuneet siihen, että saavat naisen kuin naisen. Se on oksettava persoonallisuus. Mutta tätähän kukaan mies ei usko, sillä rahan perässä juoksevia naisia on hemmetisti. Mutta sanoisin, että he eivät yleensä ole siitä kunnianhimoisimmasta päästä, vaan tahtovat elättäjän ja pinnallisen elämänsä kustantajan.

        Eivät ne tuossa tapauksessa olleet mitenkään erityisen rikkaita eivätkä edes varakkaita. Pyrkimys kuitenkin oli kova jotta pääsisi elämään sitä ylemmän keskiluokan elämää. Jotenkin vain kalskahtaa korvaan kun nämä naiset etsivät nimenomaan sivistynyttä jne. miestä joka ymmärtäisi heitä. Olen saanut sen käsityksen että miesten mahdollinen akateemisuus ja sivistys kulkevat käsikädessä sen kanssa että nainen haluaa miehen soveltuvan tuohon keskiluokan elämäntyyliin tietynlaisine koteineen ja muka-"henkevine" keskusteluineen.


      • kummitus
        TärkeäLista kirjoitti:

        Eivät ne tuossa tapauksessa olleet mitenkään erityisen rikkaita eivätkä edes varakkaita. Pyrkimys kuitenkin oli kova jotta pääsisi elämään sitä ylemmän keskiluokan elämää. Jotenkin vain kalskahtaa korvaan kun nämä naiset etsivät nimenomaan sivistynyttä jne. miestä joka ymmärtäisi heitä. Olen saanut sen käsityksen että miesten mahdollinen akateemisuus ja sivistys kulkevat käsikädessä sen kanssa että nainen haluaa miehen soveltuvan tuohon keskiluokan elämäntyyliin tietynlaisine koteineen ja muka-"henkevine" keskusteluineen.

        Minusta on kyllä jokseenkin lapsellista halveksia muiden ihmisten elämäntapaa vain siksi, ettei siitä itse välitä. Joku harrastaa lautapelejä, joku jalkapalloa, joku viiniä ja juustoja - so what? Ja jonkun "muka henkevä" keskustelu on todennäköisesti heidän elämäänsä koskettavaa, sinulle aiheet ehkä ovat vääriä mutta ei heidän haukkumisensa tee sinusta parempaa tai syvällisempää vaan lähinnä ylimielisen hölmön.

        Nykyisin näyttää vaan olevan jotenkin sosiaalisesti muodikasta halveksia muiden ihmisten "hyviä" puolia - läskejä ei saa haukkua mutta laihoja saa, köyhiä ei saa haukkua mutta rikkaita saa, duunareita ei saa haukkua mutta akateemikkoja saa jne. Ja sitten ollaan niin ihanan kapinallisia, boheemeja ja - hah - erilaisia. Vaikka oikeasti ollaan ihan samanlaisia pellejä (ihmisiä) kuin kaikki muutkin.

        Huoh.


    • 200

      Ei tuollaisilla "väärien" TV-ohjelmien katsomisella tai väärien kirjojen lukemisella ole oikeasti mitään väliä. Oma puolisoni lukee tylsiä (minun mielestäni) tietokirjoja ja pitää tylsistä (edelleen minun mielestäni) toimintaelokuvista ja on minulle hyvin rakas.

      • TärkeäLista

        Ei niillä sinulle ole väliä.

        Minulle on koska moisen turhamaisen paskan seuraaminen kertoo millainen maailmankuva naisella on.


      • kummitus

        Kirjamaulla ei minustakaan ole väliä, mutta TV- ja leffamaulla jonkin verran siinä vaiheessa kun asutaan yhdessä ja halutaan nämä asiat jakaa. Meillä toinen kauhuleffaharrastaja ja toinen actionfani, onneksi scifi ja fantasia ovat yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Toimii.


    • Ei näitä:
      - mielenterveysongelmainen
      - päihdeongelmainen
      - reilusti ali- tai ylipainoinen
      - saamaton/passiivinen
      - negatiivinen/aggressiivinen
      - sosiaalisesti rajoittunut/liian ujo/arka
      - ennakkoluuloinen
      - epäsiisti/huolittelematon
      - huonot käytöstavat
      -

      • TärkeäLista

        Mitä tarkoittaa "huolittelematon"?

        Onko se "kynnet leikkaamatta" vai "kampaus harottaa" linjalla?


      • realatmrealstyle
        TärkeäLista kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa "huolittelematon"?

        Onko se "kynnet leikkaamatta" vai "kampaus harottaa" linjalla?

        Se tarkoittaa sitä ettei kauluspaita ole maksanut vähintään 200 euroa. Pitää olla tällainen:

        http://www.realmenrealstyle.com/wp-content/uploads/2011/12/don-draper.jpg

        Kuva taitaa muuten olla pimppalooran kätyrin eli gentlemanin mainostamalta sivulta.


      • TärkeäLista kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa "huolittelematon"?

        Onko se "kynnet leikkaamatta" vai "kampaus harottaa" linjalla?

        Likaiset, rikkinäiset vaatteet. Kynnet leikkaamatta. Huonot hampaat (tarkoittaa reikiä, selkeitä kulumia, ientulehduksia...jne.). Huonokuntoiset hiukset hapsottaa miten sattuu. Jotain tuollaista.



      • Mitä on "alipainoisuus"?

        Minusta vain anorektikot ovat alipainoisia.

        Mutta joidenkin nettikeskustelujen perusteella pelkästään normaalisti laiha mies on joidenkin naisten mielestä "alipainoinen". Minusta se on paskapuhetta.


      • M1978 kirjoitti:

        Mitä on "alipainoisuus"?

        Minusta vain anorektikot ovat alipainoisia.

        Mutta joidenkin nettikeskustelujen perusteella pelkästään normaalisti laiha mies on joidenkin naisten mielestä "alipainoinen". Minusta se on paskapuhetta.

        No se on makuasia. Normaali paino suhteutettuna pituuteen. Mieluummin vähän plussaa, kuin miinusta painossa. En ole niin ehdoton kilojen kyttääjä, riittää kun ihminen on itse tyytyväinen itseensä.


      • TärkeäLista
        pimppaloora kirjoitti:

        Likaiset, rikkinäiset vaatteet. Kynnet leikkaamatta. Huonot hampaat (tarkoittaa reikiä, selkeitä kulumia, ientulehduksia...jne.). Huonokuntoiset hiukset hapsottaa miten sattuu. Jotain tuollaista.

        Rasittavaa pinnallista paskaa siis. Ok.


      • sivukysyjä
        TärkeäLista kirjoitti:

        Rasittavaa pinnallista paskaa siis. Ok.

        Sä et siis arvosta naisessa siisteyttä ja huoliteltua olemusta?


      • gyygl
        sivukysyjä kirjoitti:

        Sä et siis arvosta naisessa siisteyttä ja huoliteltua olemusta?

        *Pyöreä, läski etc.
        Hän sanoi. Rasittavaa pinnalista paskaa!



      • TärkeäLista
        gyygl kirjoitti:

        *Pyöreä, läski etc.
        Hän sanoi. Rasittavaa pinnalista paskaa!

        Ihmisen tulee pitää huolta itsestään. Jos et osaa niin opettele.

        Olen samaa mieltä rikkinäisistä vaatteista jne. mutta sitten kun puhutaan jostain harottavista kampauksista tai "hunokuntoisista hiuksista" niin voi hyvää päivää.


      • TärkeäLista
        pimppaloora kirjoitti:

        Käviskö sulle itsellesi vaikka tuollainen esimerkkinä epäsiististä naisesta? Se raja on vaan vedettävä johonkin, pinnallista tai ei.
        http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/12899/normal_013juoppo_MG_1802.jpg

        http://thumbs.dreamstime.com/x/three-trashy-women-8680816.jpg

        Olet kyllä järkevä keskustelija.

        Ensin selität jotain sitten kun kysyy tarkennuksia niin selität toista johon reagoituaan niin linkkaat jotain hampuusien kuvia ja kerrot että "kelpaako toi"

        Just tuollaisia vänkääjä-känkkäreitä ei jaksa. Yksi EI lisää listaan.

        Olisit alunperin kertonut selvällä suomen kielellä mitä tarkoitat.


      • TärkeäLista
        sivukysyjä kirjoitti:

        Sä et siis arvosta naisessa siisteyttä ja huoliteltua olemusta?

        On aika paljon eroa siisteydellä ja "huolitellulla olemuksella".

        Huoliteltu olemus kuulostaa siltä että aina kaikkien vaatteiden pitää olla kuin mittatilauksena tehty, kampaukset täsmälleen kohdillaan, vaatteet sävy-sävyyn ja siihen päälle vielä että liikkuessa esimerkiksi tuulisessa räntäsateessa niin täytyy näyttää aina joltain hemmetin huolitellulta herrasmieheltä tai hienolta naiselta.

        Itse pidän rennommasta, mukavammasta ja inhimillisemmästä tyylistä.


      • TärkeäLista kirjoitti:

        On aika paljon eroa siisteydellä ja "huolitellulla olemuksella".

        Huoliteltu olemus kuulostaa siltä että aina kaikkien vaatteiden pitää olla kuin mittatilauksena tehty, kampaukset täsmälleen kohdillaan, vaatteet sävy-sävyyn ja siihen päälle vielä että liikkuessa esimerkiksi tuulisessa räntäsateessa niin täytyy näyttää aina joltain hemmetin huolitellulta herrasmieheltä tai hienolta naiselta.

        Itse pidän rennommasta, mukavammasta ja inhimillisemmästä tyylistä.

        No ehkä meillä on sitten vähän eri käsitys huolitellusta. En edellytä mittatilausvaatteita yms. diipadaapaa, mutta oletan että ihminen käy hammaslääkärillä ja parturissa tarpeen mukaan. Pitää siis itsestään huolen.
        Ja tähänhän sai jokainen laittaa oman listansa. Se, että asiat eivät miellytä sinua, ei tarkoita, että lista olisi virheellinen. Voit kiukutella niin paljon kuin huvittaa.


      • TärkeäLista
        pimppaloora kirjoitti:

        No ehkä meillä on sitten vähän eri käsitys huolitellusta. En edellytä mittatilausvaatteita yms. diipadaapaa, mutta oletan että ihminen käy hammaslääkärillä ja parturissa tarpeen mukaan. Pitää siis itsestään huolen.
        Ja tähänhän sai jokainen laittaa oman listansa. Se, että asiat eivät miellytä sinua, ei tarkoita, että lista olisi virheellinen. Voit kiukutella niin paljon kuin huvittaa.

        Listaa saa kommentoida. Onhan minunkin listaa kommentoitu.
        Missään en sanonut että lista on virheellinen. Kyselin tarkennuksia ja sinä annoit ne. Meillä on eri määritelmät asioille.

        Itse en todellakaan ole "huoliteltu", mutta pidän kyllä itsestäni huolen kuten sinä kuvailet. Joskus vaatteet saattavat roikkua mm. lähikaupassa käydessä miten sattuu, samoin kaulahuivi ja voisin mennä myös tuulipuku päällä kauppaan.

        Näen jatkuvasti niitä joita pidän "huoliteltuina" täällä Helsingin maisemissa. Eivät tee vaikutusta vaikka naiset ehkä niin kuvittelevat. Rennommin ja luonnollisemmin pukeutuva joka toteaa ettei niistä toisten ihmisten mielipiteistä niin väliä menee aina ohi näistä "huolitelluista".


    • miimmii24

      - ylipainoinen/alipainoinen
      - sosiaalisesti rajoittunut
      - käyttäytyy huonosti
      - epäsiisti
      - mielenterveysongelmat
      - liia ahdasmielinen
      - ylimielinen
      siinäpä ne tärkeimmet tais olla

    • - juoppo/ nisti
      - vätys
      - elämäm kova koulu
      - allerginen
      - vakavia mielenterveysongelmia
      - lapsia useille naisille, lapsia joista ei välitä tai todella nuoria lapsia
      - kyvyttömyys ilmaista itseään - mykkä jurottaja

    • Ehdoton EI:

      -yh

    • ExPUA

      Ja taas sarjassamme "miksi palstakurpat ovat edelleenkin sinkkuja".

      Hmm, yksi sana: hypergamia.

      Kun naiset itse muistuttavat aloitajan listan mukaista naista, mutta edellyttävät että mies on ns. juristibodari ja status-pyrkyri, on melko selvää että ainoa kokemus minkä ne saavat näiltä, on kerta pari panoringissä, josta tie viekin suoraan "kierrätykseen".

      • nohuhhhuh

        - ei tarvetta toimia omista traumoistaan lähtien jokaisessa kohtaamisessa toisten ihmisten kanssa.


    • n33-

      *Passiivinen prinsessa-syndrooma (Mies, jolla on sellainen, on huono valinta, joten parempi pitää se rooli ittellään ja antaa miehen tehdä aloite... en muuten ole passiivinen)
      *Kulttuurin rikastuttaja "maailmanparantaja" (Kulttuuria kannattaa rikastuttaa, kunhan kukaan ei loukkaa tai hyväksikäytä ketään...)

      Voi kun tuli sitten tääki reputettua :D

    • Turhia tämmöset listat mutta laitetaa muutama ei:

      - Tupakoi, ym. aineiden käyttäjä.
      - Juoppo, muutaman voi ottaa joskus muttei joka viikko tai kuukausi. Ts. on melko raitis, voi olla vuodenkin juomatta alkoa.
      - Rumia tatuointeja. Jotkut harvat on hyvännäköisiä riippuen siitä missä kohtaa ne on.
      - Läväreitä kasvoissa, siis muualla kuin korvissa.
      - Urheilullisuus. Naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni :)
      - Ei jaksa lähteä mukaan asenne, ts. laiskuus.
      - Ei voi lähteä ilman meikkaamista mihinkään asenne. Luonnollisuus olisi parempi.

      Tuossa ny muutamia.

    • läölölölölööööölälll

      - koira
      - lapset
      - tupakka
      - alkoholi isommissa määrissä
      - tyhmyys
      - yhteisten mielenkiinnon kohteiden puute
      - liika pinnallisuus

    • Elämäsenytvaanon

      Mitäs sit jos lapset on jo aikuisia, ja akat.tutkinto hankittu vasta vanhalla iällä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      291
      19791
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4089
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      307
      1805
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1237
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      273
      1189
    Aihe