Kaikilla paskiaisilla on tyttöystävä mutta minulla ei ole vaikka en ole paskiainen. Luulisi siis että minä mukava hyvä mies saisin tyttöystävän helposti mutta ei se niin mene ja sitten paskiaiset saa naisia koko ajan, ainakinnaiset ovat kertoneet. Mitä naiset oikein haluaa mieheltä kun paskiais pettäjä jännämiehet saa naisia ja minä en ole mitään pahaa tehnyt naisille.
Miten saa tyttöystävän
24
227
Vastaukset
- zeushit
Rupea paskiaiseksi. Riehut baarijonoissa ja nakkikioskeilla niin saat naista. Kiltit miehet ei saa naista ennen kuin vasta keski-ikäisenä niistä jätetyistä yksinhuoltajanaisista, jotka ei parempaa enää saa. Eli ala paskiaiseksi tai odota että vartut
Kasvata viikset
- Nakkijonossa
Olin kerran nakkijonossa grillillä ja siihen tuli joku äijä etuilemaan naisensa kanssa. Heitti mut syrjään siitä jonon kärjestä ja siitä sanoin sille ja tuli tappelu jolloin joutusin hakkaamaan sen miehen. Sen muija alko siinä parkumaan miehensä puolesta että miksi tein niin vaikka mies löi ensin ja itki siinä kun oma mies oli tajuttomana. Jonossa oli jotain 20 muuta ja kannustivat minua mutta tämä muija vaan parkui kun oma mies sai turpaan.
Ai sinustako esimerkillinen tyttöystävä on sellainen joka vaihtaa miestä aina sen mukaan kuka sattuu voittamaan snägäritappelun?
- Kingi
Tää oli hauska. Kiitos.
- Niinpäniinjaapajaa
stellaria81 kirjoitti:
Ai sinustako esimerkillinen tyttöystävä on sellainen joka vaihtaa miestä aina sen mukaan kuka sattuu voittamaan snägäritappelun?
Kuka tuossa mistään vaihtamisesta puhui? Lukihäiriökö vaivaa? Jos akalla olisi yhtään ollut selkärankaa, olisi antanut palautetta vähän sinne riehujaukkonsakin suuntaan kun kerran selkäsaunaa itse alkoi kerjäämään eikä vinkumaan henkilölle joka vain puolusti itseään. Näillä jännäpoikien ihannoijilla ei tunnu paljon olevan kykyä kritisoida jännäpoikaansa, teki se mitä hyvänsä...
- MietiVähän
Lopeta tuo ruikutus ja uhrina oleminen. Naiset ei tykkää kitisijöistä. Tee jotain sellaista, joka tekee sinusta kiinnostavan. Vai odotatko, että joku tuo sinulle täydellisen naisen hopeatarjottimella?
- Kollega
Jos sulla on normaalitulot, työtä ja asunto etkä ole narkki, alkoholisti, persoonallisuushäiriöinen, tupakoiva niin sulta varmaan puuttuu sitten elämä eli olet tylsä. Ryhdy vaikka harrastamaan jotain liikuntaa tai musiikkia esimerkiksi pari kertaa viikossa ja ala matkustella. Käy vaikka matkatoimistosta kysymässä vinkkejä, yksinkin voi reissata tai kaverin kanssa vielä kivempaa.
- 4plus20
Voit suorittaa helpon kokeen. Ryhdy paskiaiseksi ja hanki tyttöystävä.
- Rahallasaa
Rahalla saa. Raha = rakkaus ja heti naisia kiinnostaa kun tietää että mies voi elättää ja huolehtia taloudellisesti naisesta ja lapsista jos siitä tulee. Kun voitin lotossa niin ei ole naisista ollut puutetta, näkevät että on uusi auto joten heti alkaa naisia kiinnostamaan kun ennen eivät edes puhuneet minulle töissö edes.
- Omat
Olen nainen ja minua ei ole ikinä kenenkään miehen rahat kiinnostaneet. Aina on ollut omat tulot ja oma pankkitili. Rahoillaan leventelevät ovat naurettavia. Mutta se ei haittaa, jos mies on yrittelijäs ja fiksu ja sillä tavalla leipänsä ansaitsee. Kuka nyt sohvalla makoilevia haluais.
- ihmetouhuu
Omat kirjoitti:
Olen nainen ja minua ei ole ikinä kenenkään miehen rahat kiinnostaneet. Aina on ollut omat tulot ja oma pankkitili. Rahoillaan leventelevät ovat naurettavia. Mutta se ei haittaa, jos mies on yrittelijäs ja fiksu ja sillä tavalla leipänsä ansaitsee. Kuka nyt sohvalla makoilevia haluais.
Eipä oo muakaan naisena toisten rahat kiinnostanu
- jfvghraeogy
Voi Mikaa, nyt sitten olet lottovoittajakin. Etkö tajua kuinka helppo kirjoitustyylisi on tunnistaa? Ei todelliset kiltit miehet valehtele.
Menehän välillä vaikka laittamaan venettäsi kesäkuntoon. - venssy
jfvghraeogy kirjoitti:
Voi Mikaa, nyt sitten olet lottovoittajakin. Etkö tajua kuinka helppo kirjoitustyylisi on tunnistaa? Ei todelliset kiltit miehet valehtele.
Menehän välillä vaikka laittamaan venettäsi kesäkuntoon.Jumantsuka repesin ::DD
- Mitenkähän
Onko se jonkun syy, että sulla ei ole tyttöystävää? Jos joku on mielestäsi paskiainen, niin anna olla. Elä omaa elämääsi ja etsi sellainen nainen, joka arvostaa sinua. Tosin jos asenteesi on tuollainen, niin se voi olla kenelle vaan hiukka vaikeeta.
- 1111111111111
Niillä "jännäpojilla" on vain näitä hylkiöakkoja joilla on fetissi kovanaamaa leikkiviin, tatuoituihin kermaperseisiin. Unohda sellaiset ja etsi oikea nainen.
- pirjg
Kerro millälailla olet mukava ja hyvä mies? Mikä susta tekee sellaisen? Kiinnostaa kovasti.
En minä eikä kukaan kaveri halua jännämiehiä, ihme legendaa että naiset haluaisi niitä. Me halutaan tavallisia kivoja miehiä.- kysyjä
No missä te olette te naiset jotka haluatte sun oikean kunnollisen miehen???
- pirjg
Ihan perusasioita niin miehissä kuin naisissa o,n että käy töissä, ei ole päihdeongelmainen tai käytöshäiriöinen, käy suikussa, pitää vaatteensa ja kotinsa puhtaina.
Kunnollisen miehestä tekee kiinnostus muihin ihmisiin ja maailmaan, kyky keskustella, vaihtaa ajatuksia, itsensä ja muiden kunnioittaminen ja edes jonkinlainen perussivistys. Oletko kunnollinen?
- lksjfklsja
Sekä naiset että miehet haluavat ihmisen, joka vastaa heidän senhetkisiin tarpeisiinsa, siis mm. hyvää seksiä, hauskaa ja/tai mielenkiintoista keskustelua, jonkun jota voi pahoinpidellä, jonkun jonka kanssa käydä salilla, jonkun kulissiksi/koristeeksi/staussymboliksi tai mitä milloinkin. Se ettei ole paskiainen on aivan minimivaatimus, mutta noihin edellämainittuihin tarpeisiin vastaavat saavat paskamaisuutensakin helpommin anteeksi, joten siihenkään ei kannata pyrkiä ellei samalla kehitä itseään kyvykkäämmäksi noissa toivotuissa jutuissa.
Yksinkertaista. - heivaansiellä
Pitää olla komea ja sosiaalinen, työssä käyvä, paljon kavereita ja monta exää, pitää olla jotain annettavaa kuten hyvä taloudellinen tulevaisuus
- ppoiuyyttrrr
Yleensähän tuo kiltteys on synonyymi ujoudelle, nössöydelle ja miehekkyydettömyydelle.
- Rakkikuiu
Pokaustaidot ovat taitoja eivätkä liity siihen onko mies paskiainen vai ei. Vertauksen vuoksi paskiainen voi opetella soittamaan kitaraa siinä missä kunnollinenkin!
Paskiaisluonne on rohkea ja sen vuoksi paskiainen tulee huomaamattaan harjoitelleeksi vuorovaikutusta naisten kanssa. Nyhverömies samassa ajassa haaveilee naisesta, muttei uskalla lähestyä. Vertauksen vuoksi paskiainen uskaltaa ottaa kitaran käteensä ja alkaa kokeilemaan korvakuulolta - vääriä ääniä pelkäämättä. "Kunnon"mies samassa ajassa haaveilee kitaransoitosta eikä uskalla koskea kitaraan väärien äänten pelossa.
Soitto-oppaaksi: Mystery Method How to get beautiful women into bed. - kuulitko
Tyttöystävän saa olemalla jännittävä paskiainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663432Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463252Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423108- 512678
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881559Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401475- 391360