10 kaljaa enkä huomaa mitään!

tåuni

Olen ollut nyt pari päivää juomatta, kunnes sain älynväläyksen mennä ostamaan laatikon olutta. Kymmenen olutta olen nyt juonut n. kolmessa tunnissa enkä huomannut mitään!

Kunnes muistin että vuodenvaihteessa eräs tyyppi tarjosi pilveä, ja mulla on ehkä sitäkin vielä jäljellä. No löysin kuin löysinkin sellaisen alle puoli grammaa ja siitä puolet laitoin sätkään. Sen jälkeen sitten tumahtikin ne oluet kerralla hattuu sauhun lisäksi, ja aloin taas miettimään että miksi vitussa edes juon...

Se on saatanan tyhmää ja epäterveellistä dokata melkein päivittäin, ja sillä aiheuttaa kärsimystä läheissilleen. Miksi kannabis ei ole laillista, kun se takoo aina järkeä mun päähän silloin harvoin kun sitä poltan? Jos kannabis olisi laillista en ryyppäisi, muutaman oluen kyllä varmasti joisin silloin tällöin, siitä en luovu.

15

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi_on

Se on laitonta just sen takia kun se tuo järkeä päähän. Liikaa ajattelevat kansalaiset on aina huono juttu.

• Ihan kuin kylmiksen tekstiä.

• Vaikka siis itse sen toki kirjoitin..

• unohit

loggautua ulos :D :D

• Nuori_proktologi

Kannattaa varmaan syödäkin joskus, ei se alkoholi muuten toimi jos on energiat nollissa. Kohta sulla varmaan onkin nälkä kun sitä sauhua poltit. Äläkä unohda työntää löylykauhaa percereikääsi.

• Menen kohta saunaan ja poltan loputkin. Nälkä tuli ja olenkin syönyt kaikkea. Saunan jälkeen syön lisää, ja paljon.

• Kk__

Kyllähän minä olen aina tiennyt, että Luotseillakin on asiaa sanottavana. Aivan huippu biisi, varsinkin kun se yhdistetään tuohon hyvin synkattuun musavideoon.

Kyöstin Kyrpä
      https://www.youtube.com/watch?v=bH5KjS7G9MA

• Kylmät_kädet_

• On kova biisi, joskin niin lyhyt että täytyy usein kuunnella pari kertaa putkeen.

• Kylmät_kädet_

• Kylmät_kädet_
    • huolestunut_potilas

Kannabis olis tosiaan juopoille hyvää läkettä.
      Täytyy vaan toistaiseksi mennä amsterdamiin asti että saa laillisesti polttaa.

• Kyllä 9mm auttaa juopoille. Tai ei mua jupot haittaa mutta kusipää politiikot,niillä olisi 9mm ohimo hieronnalle käyttöä

• Nuori_proktologi

Työnnä löylykauha peräaukkoosi.

• 159

tåuni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      226
      6092
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3864
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2637
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2177
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1952
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      46
      1906
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1800
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1676
    9. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1567
    10. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1522
    Aihe