Millainen on kiinnostunut nainen?

mie33

Noin vuosi takaperin tein deittisivuilla aloitteen yhdelle naiselle. Kirjoiteltiin säännöllisesti.
Ollaan elämäntyyliltään ja harrastuksiltaan samanlaisia.
Loppu kesällä viestit naisen osalta lyhenivät ja joinain päivinä kun kerroin päivän tapahtumat hän saattoi vastata parilla vaan parilla sanalla.
Meillä on välimatkaa ja alusta asti olen ehdottanut voisin tulla tapaamaan tai edes soitella mutta joka kerta kun ehdotin tuli hiljaisuus.
Joku aika sitten loppu muinulta usko joten sanoin ja kysyin asioita suoraan , kyseenalaistin naisen kiinnostuksen minua kohtaan.
Koko homma tuntu kaatuvan siihen.
Jälkeenpäin harmittaa kun tuhlasin melkein vuoden kyseiseen naiseen.
Onko nainen oikeasti kiinnostunut jos ei voi tavata ja minun pitkiin kertomuksiin saa parin sanan viestin vastineeksi?

33

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmäävaatiiä

      Eihän sitä kukaan muu voi tietää? Jollei hän enää lainkaan vastaile senjälkeen, kun suoraan kysyit kiinnostuksesta niin eikai sitten ole kiinnostunut. Ja aika yksipuoliseltahan toi on jo alkujaankin vaikuttanut, jos sä olet kertonut päiväsi tapahtumat, mutta hän ei omiaansa? Ei osaa sanoa, kun mulle ei kukaan vastaa edes parilla sanalla mun aloituksiin deitis.

    • OtanOsaa

      Tyypillinen nainen. Sun hommas oli vaan toimia seremoniamestarina ja keksiä naiselle viihdykettä. Sillä naisella taas ei ollut mitään velvollisuuksia sua kohtaan, tuskin muisti edes sun nimeäs. Sä olit vähän niinkuin narri sen prinsessan hovissa.

    • Ei tuo ainakaan minusta kiinnostuneelta vaikuta. Jos ei kiinnosta toista mitään kysellä tai kertoilla itsestään, niin homma loppuu kyllä ennen kuin kerkeää alkaakaan. Vastavuoroisuutta pitää toisessa olla, muuten iteltä ainakin loppuu kiinnostus myös.

    • Eikö ihmiset ymmärrä, koska toinen on kiinnostunut ja koska ei, kun pitää tällaisia kysellä täällä? Sä olet nyt VUODEN (!?) tuhlannut aikaasi naiseen, joka ei ole vaikuttanut kiinnostuneelta. Kuinka perhanan epätoivoinen sä oikein olet? Se tuskin on ollut ainoa nainen maan päällä.
      Mun mielestä hyvä sääntö on, et jos toinen kieltäytyy toisen kerran tapaamisesta, eikä edes yritä ehdottaa uutta aikaa tai paikkaa, niin sit lopettaisin siihen. Sen jälkeen homma menee kerjäämiseksi.

    • ätmel

      Kiinnostunut nainen haluaa juuri sinut kakanväristen lapsiensa isäpuoleksi.

    • nainennnnn

      Ja miten niin tuhlasit vuoden? Siis istuit vaan koneen edessä odottaen turhaan viestejä naiselta? Eikö sulla ollut muuta elämää?

      • Yks.mies

        Mitä muuta elämää miehellä sitten pitäis olla jos ei viihdy baareissa? Itselle ainakin riittää kun näen kavereita 2-3 kertaa vuodessa.


      • mie33

        En ole istunut missään koneen ääressä odotellen viestejä. Minulla on niin paljon muutakin elämää harrastusten ja töiden merkeissä että käytin treffi sivuja josta kyseisen naisen löysin. Tuhlauksella tarkoitan sitä panostin aikaani pelkästään tähän naiseen.
        Tuonkin vuoden aikana olis voinut tavata ja tutustua kymmeniin muihinkin naisiin.


      • Narttu1

        Mutta toihan kuulostaa hienolta jos noin on. Ei varmaan kukaan mies panostais aikaansa yhteen naiseen ainakaan ennen kun on sovittu että ollaan yhdessä. Itse naisena en pystyisi keskittyä kylläkään moneen samaanaikaan :)


      • oiujm

        Ihan harmittaa puolestasi jos nainen on käyttäytynyt noin. Sinä annoit hänelle mahdollisuuden ja siirry seuraavaan.
        Sinussa on ihailtava piirre kun olet noin pitkään yrittänyt pelkästään yhtä.
        Treffisivuja käyttävillä on sellainen tapa että häslätään niin monen kanssa samaan aikaan ettei hommasta tule sen takia mitään.


    • mie33

      En ole epätoivoinen , olisin antanut naiselle vaan mahdollisuuden. Minulla olis ollut vientiä mutta kyseinen nainen olis ollut kaikilta osa alueiltaan erittäin kiinnostava, niin jaksoin oodottaa. Hän olis vieläpä halunnut muutta nykyiseltään paikkakunnalta pois.
      Viimeisessä viestissään nainen vielä kirjoitti että luulenko minä että hän olisi vastannut jos ei olisi ollut kiinnostunut. Joskus hän saattoi pelkällä Jep sanalla vastata minun kertomuksiin.

      • trallaana

        Kohtelias nainen, joka ei voinut sanoa oikeaa mielipidettään. Tai sitten oli jostain syystä jotain salattavaa, esim. tolkuton ylipaino.

        Joka tapauksessa, turha jäädä vatvomaan, kun et voi totuutta tietää. Nyt uutta matoa koukkuun.


    • unohdajo

      Jollei halunnut puhua edes puhelimessa niin ei sitten ollut kiinostunut.. Se olisi ollut se eka askel tulla vastaan, jos olis vaan ollu arka.

    • fgghuj

      Se on ollut ihan normaali ikisinkku joka pitää itseään niin haluttavana ettei hänen tarvitse itse panostaa mihinkään. Minulle on käynyt pari kertaa samanlailla.

    • Vaikuttaa kyllä omituiselta jos noin välttelevästi käyttäytyy, mutta sitten kuitenkin kiinnostusta suoraan kysyttäessä antaa vielä jotenkin ymmärtää että sitä olisi. Tai ehkäpä tarkoitti sitten nimenomaan mennyttä aikamuotoa, eli sitä kiinnostusta oli joskus ollut, mutta se oli sittemmin lopahtanut.

      Kyllähän joillakin naisilla saattaa jotain täysin kummallisia arkuuskohtauksia olla, mutta itse kyllä pitäisin tuota, ettei suostu tapaamiseen vaikka sinä matkustaisit, eikä edes puhelinkeskusteluun, kiinnostuksen puutteena, ja lisäksi epäkohteliaisuuden osoituksena kun tahallaan pitää toista epätietoisuudessa.

    • sfh

      Se on ollu joku yksinkertainen nainen. Näitä on tuolla treffipuolella aika paljonkin.
      Siellä on jengiä joiden älykkyys yksinkertaisesti ei riitä minkäänlaiseen omatoimiseen ajatteluun, saatika kommunikointiin. Ne osaa vastata muutamalla sanalla, mutta mitään omia ajatuksia ei ole. Next.

      • En.harrasta

        Nettitreffeissä on pelkkää vajakkeja.


    • Yks.mies

      Kuulostaa ihan eräältä naiselta jota olen aika pitkän aikaa tapaillut. Hänkään ei enää vastaa minulle melkein ollenkaan eikä muka saa järjestettyä aikaa niin että voisi vielä tavata minua. Minusta nuo on pelkkiä tekosyitä eikä hän selvästikkään ole enää kiinnostunut minusta joten se suhde olis sitten varmaan tässä ja aion sen pian hänelle ilmoittaa ellei mitään ihmettä tapahdu. Vituttaa vaan niin perkeleesti että naiset pitää tollasta pirun peliä miesten kanssa.

      • Yks.mies

        Unohdin mainita että aina välillä tämä kyseinen nainen on kyllä antanut ymmärtää että hän vielä haluaisi tavata minua mutta sitten tapaaminen ei kuitenkaan käytännössä järjesty koskaan ja aina hän vetoaa työ ynnä muihin kiireisiin. Ehkä hän vain haluaa kiduttaa minua ja nauttii siitä.


      • dfghjklöll

        tai on oikeesti varattu? mee yllärikylään ni sillä se selvii ;)


      • rghhjh

        Onko tämä antaa ymmärtää nainen Varkaudesta. Tapailen samanlaista naista. Tosin en enää ota häntä tosismielellä kun selvisi kaverin kautta että meitä kolme miestä yhtä aikaa kierrossa.


    • nainennnnnnn

      Vastaan naisena, että ensin haluaisin ehdottomasti puhua miehen kanssa puhelimessa ja sitten sopia se tapaaminen. Muuten en uskaltaisi tavata vieraita miehiä. Jotenkin siinä puhuessa saa enemmän irti kummiskin kun viestittelyissä. Eli se soittelu olisi seuraava vaihe ja sekin on vielä "turvallista" eli jos nainen siitä kieltäytyy niin väittäisin ettei ole kiinnostunut!

      • mie33

        Ehdotin soittelemista monesti ja kerran yritinkin soittaa mutta ei vastannut. Myöhemmin laittoi viestiä että oli töissä ja ei voi ...
        Sen verran naisesta tiedän että edellisen kerran hän oli seurustellut lukio aikoina.


      • 1narttu

        Jos on ollut yksin lukioajoista lähtien niin sitten voi hyvinkin olla vaan todella arka, mutta ei se silti pitäisi olla mahdotonta puhua puhelimessa jollei ole joku puhelinkammoinenkin. Ehkä kandee vaan antaa olla..


      • wöldfjiekufhskjd
        mie33 kirjoitti:

        Ehdotin soittelemista monesti ja kerran yritinkin soittaa mutta ei vastannut. Myöhemmin laittoi viestiä että oli töissä ja ei voi ...
        Sen verran naisesta tiedän että edellisen kerran hän oli seurustellut lukio aikoina.

        Siis ei vastannu puhelimeen eli sulla on numero kummiskin? Miksi palstalla kyselet onko kiinnostunut? Soita sille ja kysy mitä kuuluu...!


    • ExPUA

      Tämä on mielenkiintoinen ilmiö.

      Itse olen nettinaisissa ja tinder-naisissa törmännyt vastaavaan.

      Eli ne haluavat jutella, jutella ja jutella mutta tapaamisen kanssa on vähän niin ja näin.

      Parashan onkin, jos nainen itse haluaa tavata, se todennäköisesti tapahtuukin silloin.

      MUTTA sitten on nämä ajantuhlarit.

      Itse teen niin, että ehdotan tapaamista, jos sitä ei tule, annan olla.

      Älä anna sen venyä enää noin pitkäksi. Kuukausi on ihan hyvä aika tutustua ja tavata.

    • Oppiatässä

      Näitä tuli joskus vastaan.
      En tosin hukannut itse aikaani yhteen tiettyyn koska tajusin aina homman jujun ajoissa.

      En osaa tarkkaan tietysti sanoa, mutta osa naisista voi kaivata vain jotain jonka kanssa vaihtaa ajatuksia eikä nainen sinällään ole kiinnostunut sinusta.
      Sitten on aina mahdollisuus että pitää sinua ns. varalla kun pitää muihinkin yhteyttä eli jonkinlaista orastavaa kiinnostusta olisi voinut olla.

      Netissä naisetkin varsinkin nuoret pelaavat ja leikkivät nuorten miesten kanssa vaihtaen kuulumisia miten sattuun. Vastaavia tilanteita oli joskus kun Messenger oli hengissä aikoinaan.

      Ei kannata torua itseään liikaa jos nainen ei osannut vastata kuin Jep juttuihisi jne.
      Yleensä se suoraan korreloi sen kanssa että naista ei kiinnosta paljoa tai sitten nainen on täysin minäkeskeinen.

      Älä tuhlaa aikaa yksittäiseen naiseen koskaan. Se on otettava varsin nopeasti selkoa asioista ja siirryttävä seuraaviin askeleihin jos mahdollista.

    • ExPUA

      Oliko muuten tämän naisen nimi Darkfear?

      • mie33

        Ei varmaankaan , tuskin tämä nainen kirjoittelee näillä sivuilla.


      • rghadfwdfdfwwedew

        soita sille ja tuu kertoo mite kävi :)


    • 151328

      Nainen oli kiinnostava vaikka vastaili viesteihisi vain yhdellä sanalla? Tarkoitat siis että hän oli (on) kaunis.

      • mie33

        Ei hän näöltään mikään missi ole. Normaali näköinen. Muilta osin oli tosi kiinostava kuten harrastuksrt jne.
        Ja minä olen sen tyylinen etten arvio ihmistä sen perusteella miten hän kirjoittaa. Monesta saa ihan erillaisen kuvan tekstien perusteella mitä ne on kasvotusten.
        Kaveri piirissäni ainakin jotka osaa kirjoittaa eivät kasvotusten osaa kommunikoida ja päin vastoin. Oishan se ollut mukava tavata kyseinen nainen ja kokeilla että olisko se juttu luistanut kasvotusten.
        Minun puolestani jääköön vaikka yksin kun on niin vaikeaa. Minä olisin voinut tarjota hänelle katon päälle ja helpon elämäm. Olisin saanut järjestettyä täältä ammattia vastaavaa työtä. Tai vaikka kotiäidin osaa jos olis halunut.


    • Ujo.atm26v

      Tollasia ne naiset on ettei niille mikään kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      291
      19831
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4109
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2346
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1950
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      309
      1824
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1464
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1462
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1247
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      279
      1199
    Aihe