Koitin trafin sivuja tulkita, mutta suoraa vastausta en löytänyt.
Eli onnistuisiko 2012 mallin hiluxiin rakentaa ns. Flatbed. Eli tehdä itse tasapohjainen uusi lava?
http://i1248.photobucket.com/albums/hh494/crawlerdude12/trailer/flatbed_zps710f642d.jpg
Kuva havainnoillistakoot mitä tarkoitan.
Tottakai olisi taka-ylitykset ja valot mittojen mukaan laiteltava, mutta kuinka muuten lainsäädäntö koskee näitä uudempia?
Syy tähän ideointii on lievä kolarivaurio lavassa...
2012 Hiluxiin "flatbed" Laki?
1
472
Vastaukset
- Lorvi-Jorma
Mikään ei estä muuttamasta lavaa toisen näköiseksi, ei edes vanhoissa autoissa. Vanhemmissa pitää täyttyä kuitusen sentit 185 sm sisäpituus eikä kiinteätä koppaa. Kov 2012 ei merkitystä. Rakenne pitää tietysti olla asianmukainen ja laitojen vähintään 300 mm ja kiinnityspisteet kunnossa. Flattiksesta voi joutua tappelemaan, se on miinoitettu. Muutos pitää katsastaa, massa muuttuu kumminkin ja mitat myös.
Kysypä lisätietoja vaikka Arctic Trucks'ilta (www.arctictrucks.fi) - sieltä löytyy esimerkiksi valmis koppalava. Tai Pajakulmasta (www.pajakulma.fi) josta löytyy monenlaista valmista mallia. Kummassakin firmassa on pitkäaikaista kokemusta meikäläisten viranomaisten pelleilystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662