Sinkkutapahtumaan mennään katsomaan... vitriinejä?

13224454546

Millainen nainen menee sinkkutapahtumaan keskittymään museoesineiden katseluun? Luulisi, että jos vaivautuu paikalle ja maksaa pääsymaksun, olisi kiinnostunut etsimään seuraa tai ainakin ottamaan sitä vastaan avoimesti. Kenties kyseessä oli joku feministien "pärjäämme ilman miestä" -mielenilmaus. Tai sitten koko tapahtuma oli piilokamerashow ja kaikki naiset näyttelijöitä.

26

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-1

      Millainen luuseri jauhaa ja syyttelee katkerana taas naisia?
      Sinä. Katso peiliin. Sieltä löytyy syy. ,iksi jäit taas ilman!

    • ätmel

      Niinhän sitä luulisi, mutta suomalaiset naiset ovat juurikin niin saamattomia.

    • IkisM

      Ihan ymmärrettävää käytöstä, naisilla on ollut kiire tutkia esineistöä jotta jos vaikka mr Big saapuu paikalle ja juttusille niin voi sitten esittää esineistöstä tietävänsä jotain, harmi vaan että illan ainoa iholle tullut oli mr Pig.

    • sinkku_naiset

      on pääsääntöisesti ytmien panoringeissä. Jokin tämän kaltainen "sinkku"-tapahtuma on naisille mahdollisuus etsiä omaan elämään Mr Bigiä. Jos ei löydy heti kunnon iso herraa kemioineen, panoringissä on hyvä jatkaa odottelua.

      • 1154

        Possuressua ketuttaa vieläkin panorinkiin kelpaamattomuus :D


      • berniilinmunkki_ilman

        Kympin arvoinen tiivistelmä.


    • AfTötterström

      Ei tainnut olla hirveesti kemistejä liikenteessä?

    • m.m

      no, asiallinen tietysti.

      Ei mitään säätöjä, vaan puhdasta vitriiniasiaa!!!

    • Ihmekitinä

      Tämä on niin säälittävää vinkumista. Jos ei natsannut, niin älä ryhdy syyttelemään naisia. Itsekin kävin paikalla, kyllä, ystäväni kanssa. Mutta silloin kahdeksan jälkeen, kaikki viisi miestä olivat jo neljönsadan naisen ympäröimänä. Koska olimme jo maksun maksaneet, päätimme sitten käyttää ajan hyväksi ja katsella museon antimia. Koska miehissä sitä ei todellakaan ollut. Jos paikalla on 89% naisia ja sinä jäit ilman, ei syy todellakaan ole naisten.

      • naiset_ei_tee

        alloitteita ätmeille. Paikalla ei siis ollut yhtään ytmiä.


      • cacdsdcsda

        En tiedä, olisiko natsannut, koska en saanut tilaisuutta ottaa selvää. Kommenttisi paljastaa naisten ennakkoluuloisen nirsoiluasenteen: kun muutamalla komeimmalla miehellä sattui olemaan sinun saapuessasi keskusteluseuraa, päätit heti vetäytyä tutustumiskuvioista, ettei vain joku ätminkäinen tulisi häiritsemään.


      • olisit_hakeutunut

        vaan innolla mukaan rinkiin.


      • IkisM

        "Mutta silloin kahdeksan jälkeen, kaikki viisi miestä olivat jo neljönsadan naisen ympäröimänä."

        Heh, sait tuntumaa siitä millaista olisi olla miehenä treffipalstalla :D


    • No jos on museo kyseessä, niin eikö siellä ole aika luonnollista katsella vitriinejä?

      • hgfhgfhfhg

        Jos vain vitriinien katselu kiinnostaa, sitä voi tehdä koska tahansa museon aukioloaikana. Jos menee nimenomaan sinkkutapahtumaan, aika luonnollista olisi katsella muita paikalla olijoita siltä varalta, että sieltä sattuisi löytymään vaikka kiinnostavaa seuraa.


      • hgfhgfhfhg kirjoitti:

        Jos vain vitriinien katselu kiinnostaa, sitä voi tehdä koska tahansa museon aukioloaikana. Jos menee nimenomaan sinkkutapahtumaan, aika luonnollista olisi katsella muita paikalla olijoita siltä varalta, että sieltä sattuisi löytymään vaikka kiinnostavaa seuraa.

        Samalla logiikalla voisi sanoa, että jos vain partneriehdikkaiden katselu kiinnostaa niin menee sitten sinne yökerhoon.

        Mutta joo, voi olla että luin aloitusta kuin piru Raamattua eikä tässä haettukaan että pitäisi jättää nyt ne museotavarat kokonaan huomiotta kun on, herranjestas, ihmisiäkin läsnä. En ollut läsnä tilaisuudessa, mutta ryhmissä joissa tästä alunperin kuulin oltiin innoissaan juurikin siitä, että olisi tilaisuus tavata sinkkuja jotka ovat kiinnostuneet samanlaisista asioista kuin he itse ovat.


      • mkjnjkmjknjk
        se_vinee kirjoitti:

        Samalla logiikalla voisi sanoa, että jos vain partneriehdikkaiden katselu kiinnostaa niin menee sitten sinne yökerhoon.

        Mutta joo, voi olla että luin aloitusta kuin piru Raamattua eikä tässä haettukaan että pitäisi jättää nyt ne museotavarat kokonaan huomiotta kun on, herranjestas, ihmisiäkin läsnä. En ollut läsnä tilaisuudessa, mutta ryhmissä joissa tästä alunperin kuulin oltiin innoissaan juurikin siitä, että olisi tilaisuus tavata sinkkuja jotka ovat kiinnostuneet samanlaisista asioista kuin he itse ovat.

        Kyllä niistä museojutuista kiinnostunut saa olla. Aloituksessa sanottiinkin "keskittymään museoesineiden katseluun", siis keskittymään. Ja yo. viestissä "vain vitriinien katselu". SINKKUtapahtumassa pääpaino pitäisi kaiken järjen mukaan kuitenkin olla sinkuissa.


    • No ottamatta nyt sen kummemmin kantaa tapahtumaan, kun en valitettavasti itse päässyt paikalle tsekkaamaan apajia, mutta aloittaja on siinä ihan oikeassa, että naisilla tuppaa olemaan vähän ongelmana se, ettei osata antaa miehille niitä signaaleja (katseita, hymyä...). Eihän sitä aloitetta tarvitse ruveta välttämättä tekemään, jos se ei omalta jutulta tunnu, mutta nimenomaan sinkkutapahtumassa pitäisi olla avoimempi ja herkempi tutustumaan toisiin ihmisiin.

      • boring

        Palstalla kyllä padat soimaavat täyttä häkää kattiloita. Miehet valittavat naisille ja naiset miehille. Kumpikaan sukupuoli ei ihan hirveän reippaasti tainnut aloitteita tehdä.
        Miehet ehkä pettyivät kun luulivat tilanteen olevan jotenkin erilainen kuin baareissa, mutta sellainen tilanne, missä naiset menisivät joukolla ätmejä pokaamaan, on kuitenkin ätmien päiväunta.


      • ätmi-pata
        boring kirjoitti:

        Palstalla kyllä padat soimaavat täyttä häkää kattiloita. Miehet valittavat naisille ja naiset miehille. Kumpikaan sukupuoli ei ihan hirveän reippaasti tainnut aloitteita tehdä.
        Miehet ehkä pettyivät kun luulivat tilanteen olevan jotenkin erilainen kuin baareissa, mutta sellainen tilanne, missä naiset menisivät joukolla ätmejä pokaamaan, on kuitenkin ätmien päiväunta.

        En odottanut naisten tekevän aloitteita. Olisin itse hoitanut sen homman tarvittaessa, mutta esteeksi nousi se, että naiset antoivat niin jyrkkiä signaaleja totaalisesta kiinnostuksen puutteesta. En aio mennä kenenkään selän taakse huutelemaan huomiota. Naisen pitäisi tulla sen verran vastaan, että edes huomaa minun olevan paikalla. En tee aloitteita selille ja pakoon hiippaileville.


      • boring

        Ehkä eivät halunneet juuri sinulta niitä aloitteita. Sekin on mahdollista.


      • ätmi-pata kirjoitti:

        En odottanut naisten tekevän aloitteita. Olisin itse hoitanut sen homman tarvittaessa, mutta esteeksi nousi se, että naiset antoivat niin jyrkkiä signaaleja totaalisesta kiinnostuksen puutteesta. En aio mennä kenenkään selän taakse huutelemaan huomiota. Naisen pitäisi tulla sen verran vastaan, että edes huomaa minun olevan paikalla. En tee aloitteita selille ja pakoon hiippaileville.

        Tässä olen kyllä miesten kanssa samaa mieltä, monikaan nainen ei tee lähestymistä helpoksi miehelle. Ja juuri tuollaisessa tapahtumassa se pitäisi tehdä mahdollisimman helpoksi, eihän sinne muuten kannata edes mennä. Voi ne vitriinit tsekata sitten sinkkutapahtuman ulkopuolellakin.


      • 111233223
        boring kirjoitti:

        Ehkä eivät halunneet juuri sinulta niitä aloitteita. Sekin on mahdollista.

        Vitriinejä syynäävä tai naisporukkaan sulkeutunut nainen ei odota aloitteita keneltäkään.


    • jjdjdjdjdudjdjdj

      Tuohan on älyttömän kätevää. Jos epäkiinnostava mies lähestyy, voi katsella vitriinejä; jos kiinnostava mies lähestyy, miestä.

      Kaupungilla joutuu turvautumaan kännykän räpläilyyn korviketoimintana.

    • mythbuster

      Naiset eivät voi koskaan myöntää olevansa vailla jotain. Aina pitää olla jokin selitys tai veruke valmiina. Vitriinit kiinnostivat, mutta "se vain tapahtui"...

      • Näin se on. Baareihinkin naiset menevät vain viettämään kivaa iltaa, eivätkä miehien takia.

        Tässä sinkkutapahtumassa se pelkkä vitriinien katselu ja kaverin kanssa oleminen on vähän heikko perustelu. Olisivat menneet joskus toisena ajankohtana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe