INTERNETISSÄ LIIKKUU SAIRAS PERVERSSI! TUNNISTATKO

perttipoika97

10

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antsukka--

Hahaha vittu mikä luuseri :DD

• perkeleenvittusaatana

Mikä hitto tuo on? Kyllä on sairaita nykyajan homolapset.

• sadsafsf

ylilauta.org/satunnainen/34565628

• teemu_mieto

ei vittu jätkähä o homo :D

• äiti1962

Joonas, mitä sinä olet mennyt ostelemaan? Äidin rakas Joonas, miksi? Enkö ole sanonut yli tuhat kertaa ettei Ylilauta tee hyvää mielelle, niin miksi sinun pitää edelleen selata sitä sairasta sivustoa. Ei tuommoisten tavaroiden ostelu ole normaalia. Olen aidosti huolissasi sinusta, jos varaan psykologille ajan, niin lupaatko tällä kertaa käydä siellä? Muista kuitenki että äiti rakastaa sinua olit sitten mennyt tekemään ihan mitä tahansa.

• gorilla_mosa

Mitä vittua, vitun sanoa minusta, senkin narttu? Otan tiedät Valmistuin alkuun minun luokan Navy Seals, ja olen ollut mukana monia salaisia iskuja al-Qaidan, ja olen ollut enemmän kuin 300 vahvistanut tappaa. Olen koulutettu gorilla sotaa, ja minä on top ampuja poikki Yhdysvaltojen armeija. Olet minulle mitään, mutta vain yksi tavoite. Minä pyyhin juuri vittuun, joita ei ole koskaan nähty kentällä, tarkista vitun sana. Luuletko voit saada pois sanomalla, että paskaa minulle internetissä? Mieti uudelleen, paska boot. Taas otin yhteyttä salainen verkosto vakoojia kaikkialla Yhdysvalloissa ja IP seuranta nyt, niin voit paremmin valmistautua myrsky tuhota toukka.Myrsky säälittävä pikku juttu soitat elämääsi. Olet niin vitun kuollut lapsi. En voi olla missä tahansa, milloin tahansa, ja voisin tappaa sinut yli seitsemänsataa eri tavoin, ja se on vain paljain käsin. Ei vain olen laajasti koulutettu aseeton torjumiseksi, mutta minulla on pääsy koko arsenaali Yhdysvaltain merijalkaväki, ja käytän sitä täysin pyyhkiä pois ilkeä perse mantereelle, sinun paska. Jos tiedät mitä epäpyhä kostoa pikku "fiksu" kommentti oli valmis leikkaamaan yli teille, ehkä se olisi ollut vitun kieltä. Mutta ei voinut teitä, ja nyt maksat hintaa, vitun idiootti. Olen paska raivo ympärillenne ja eksyä sitä. Olet vitun kuollut, penska.

• liisa_savosta

Järkyttävää että Suomessakin on noin dementoituneita tapauksia. Toivon että kuvien ottaja saa hoitoa mielenterveysongelmiinsa eikä liiku vapaalla jalalla.

• PETE1969

sairas homo,,., saunam taakse tommoset!1!!

• 60999

(YOLO)
      Aika noloo hei :D Jäbä sun lohikäärmedildo näkyy :D Kantsisko poistaa hei :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe